Ik heb zelf ook maar een klein stukje kunnen zienquote:
date Taylor niet meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.
Daten?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Daten is over het hoogtepunt heen de laatste jaren,sinds Taylor is gestopt.Vroeger leefde het veel meer.
Je spelt PSVCL verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Je hoeft je eigen gevoel niet te projecteren als de waarheid, ouwe reus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Goede kans dat hij op de WMP terechtkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
VDV had niet meegekund met de Chinezen, dikke pad
Het sporten heeft hij weer gelaten voor wat het is zo te zienquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
VDV had niet meegekund met de Chinezen, dikke pad
Waar ben jij wereldkampioen dartsen geworden?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Dat gehuil over Part, dat is al 10 jaar niet meer om aan te gluren, en daarvoor was het ook al een overschatte vleeshomp.
Ik pak gewoon een Brand premium pilsener.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Voor de geīnteresseerden: het is de Oedipus Mannenliefde geworden
100e op Order of Merit. Toe maarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Murschell heeft wel een gigantische sterkte of niet
Lood om oud ijzer. Ik tel af naar de kraker Polen v Tsjechië.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog niet voor wie ik moet zijn
Met 1,5 jaar tourkaart en pending.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100e op Order of Merit. Toe maar
Eitje voor Polen toch als Ratatattatatajski meedoet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Ik tel af naar de kraker Polen v Tsjechië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |