Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds leesquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?
Hopelijk heeft hij dan zijn schoolcarriere niet te snel opgegevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds lees
Hoe oud is dat jong, 17? En dan nu al zoveel fysieke gebreken. Zou er dan geen enkel familielid zijn die denkt: Hey Justin, vreet eens wat minder joh dan heb je ook niet zoveel last van dingen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn schouder is naar gallemiezen. Dat is wat ik steeds lees
Worstelt ie nou nog steeds met de CITO toets?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij dan zijn schoolcarriere niet te snel opgegeven
Denk dat het aan zijn worp ligtquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe oud is dat jong, 17? En dan nu al zoveel fysieke gebreken. Zou er dan geen enkel familielid zijn die denkt: Hey Justin, vreet eens wat minder joh dan heb je ook niet zoveel last van dingen.
niks gezien. Zo nogeens ff op groot scherm terugkijken.quote:
In Japan meer dan het kwadraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |