Walgelijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het ringetje in de kin bij Vurnon?
Ik hoopte te lezen dat België aan de beurt was, maar je maakt gewoon reclame voor de walgelijke alleen op het WK mazzelende klootzak Petersen.quote:
Het was uitermate vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoopte te lezen dat België aan de beurt was, maar je maakt gewoon reclame voor de walgelijke alleen op het WK mazzelende klootzak Petersen.
Met elke vezel in mijn lijf wil ik mijn afschuw voor die kansloze Zuid-Afrikaanse act uitspreken.quote:
Huilie. Is toch leuk manquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met elke vezel in mijn lijf wil ik mijn afschuw voor die kansloze Zuid-Afrikaanse act uitspreken.
Als kale vetzak een in de spiegel kijk-dansje opvoeren. Dan ben je ver heen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Mensen die geen fan zijn van Big Dick Petersen
Bij dezen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef KennyPowers het volgende:
@:heywoodu REEKS
Eventueel aan die van 2017 en 2018 vast
nou verschrikkelijk iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Die ziet er inderdaad niet fit uit. Altijd wat met die jongen. De Belgische variant van Van Tergouw.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef KennyPowers het volgende:
@:el-stinho
het begint
(en dimitri is ziek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |