SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Tja.... die had ik zelf ook aangevraagd, dus dat wist ik niet.quote:
Symph heeft het wel gemeldquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tja.... die had ik zelf ook aangevraagd, dus dat wist ik niet.
Niet gehoord.quote:
bananen in je orenquote:
Graag gedaan. Maar je moet toch echt Symph bedanken.quote:
Of alzheimer.quote:
Fijne avond.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:15 schreef just me het volgende:
ik ga de deuren sluiten
fijne avond allemaal
Nou, als weeronline.nl er al uit ligt...quote:
Ik heb sinds kort airco in mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop zo op enorme afkoeling vannacht, mijn slaapkamer wordt niet echt heet, maar zelfs in de winter heb ik het daar warm. Heb ik snel last van hoor. Kachel heeft daar in 2 jaar nog nooit aangestaan, maar heb geen klapraampje. En veel katten in de buurt dus de deur open zetten is ook geen optie.
Hij doet het al?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort airco in mijn slaapkamer
Al? Paar uurtjes laten rusten na levering en je kan 'm aanzetten. Ja dus.quote:
Lijkt me heerlijk, uitzetten als je gaat slapen zodat je geen geluid meer hebt en 's ochtends geen "dreun" krijgt. Maar is wel duur.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al? Paar uurtjes laten rusten na levering en je kan 'm aanzetten. Ja dus.
Was ¤350, en daar komen nog stroomkosten bij natuurlijk. Maar vorige zomer was het niet uit te houden in mijn slaapkamer en dat wil ik niet nog een zomer. Een goede nachtrust is ook wat waardquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, uitzetten als je gaat slapen zodat je geen geluid meer hebt en 's ochtends geen "dreun" krijgt. Maar is wel duur.
0, 0, 0quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Anyway, ik ga eens even voor het raam zitten, regendruppels tellen.
Fijne avond nog
Hier komen ze blijkbaar nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Anyway, ik ga eens even voor het raam zitten, regendruppels tellen.
Fijne avond nog
Yep, ontkennen heeft geen zin. En als hij al zijn verjaardag had willen vergeten, dan heeft hij collega’s die ‘m er regelmatig aan herinneren en dreigen met allerlei versieringen enzoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik was vanavond niet thuis, dus weer een show van Symph gemist![]()
Was je alvast je verjaardag aan het vieren, Symph?
Ai, ai, ai,quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yep, ontkennen heeft geen zin. En als hij al zijn verjaardag had willen vergeten, dan heeft hij collega’s die ‘m er regelmatig aan herinneren en dreigen met allerlei versieringen enzo
Ik hoop dan maar op een zelfmoordterrorist die eerst even thuis in de garage oefent.quote:Op woensdag 5 juni 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Mislukkeling
Oefening baart kunst, en ik snap dat iemand in zo'n belangrijke rol moet groeien,
Maar een zelfmoordterrorist die het na 4 pogingen nog gewoon doet is mijns inziens geen goeie.
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 juni 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar op een zelfmoordterrorist die eerst even thuis in de garage oefent.
Goedemorgen Oscar.quote:
Goedemorgen Oscar. Fijn je weer zo vrolijk te zien.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Wat een vrolijkheid deze morgen?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar. Fijn je weer zo vrolijk te zien.
Ik zal het doorgevenquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mijn traploper wordt vandaag gelegd
Zal ik doenquote:
Daar ben ik ook naar op zoek geweest, maar wat ik begrepen heb zijn die er niet. Elke (goede) mobiele airco heeft een afvoerslang.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik doen
Oh en ik ga eens op zoek naar een betaalbare airco die geen afvoer naar buiten heeft.
Het was erg benauwd vannacht en als ik al 3 uur geslapen heb is het veel
Die heb je nodig om de warmte af te voeren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik doen
Oh en ik ga eens op zoek naar een betaalbare airco die geen afvoer naar buiten heeft.
Het was erg benauwd vannacht en als ik al 3 uur geslapen heb is het veel
Dat heb ik vannacht om 04.00 uur ook zitten lezen !quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek geweest, maar wat ik begrepen heb zijn die er niet. Elke (goede) mobiele airco heeft een afvoerslang.
Ik ga wel eens rondkijkenquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je nodig om de warmte af te voeren.
Anders moet je een ontvochtiger kopen.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht om 04.00 uur ook zitten lezen !
Succes! Ik heb ze niet gevonden...quote:[..]
Ik ga wel eens rondkijken
quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht om 04.00 uur ook zitten lezen !
ik zou niet weten waar ik die slang naar buiten moet gooien, geen zin om dat via mijn balkondeuren te doen, dan moeten die altijd openstaan. Nou ja, het is vandaag koel dus vannacht zal ik beter kunnen slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar niet zo fijn om op dat tijdstip wakker te zijn.
[..]
Succes! Ik heb ze niet gevonden...
Er zijn ook raamafdichtingssets voor deuren. Dat is misschien wel een optie?quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik die slang naar buiten moet gooien, geen zin om dat via mijn balkondeuren te doen, dan moeten die altijd openstaan. Nou ja, het is vandaag koel dus vannacht zal ik beter kunnen slapen.
Ik ga me er in verdiepenquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn ook raamafdichtingssets voor deuren. Dat is misschien wel een optie?
Ik ook, de stoffeerder is bezigquote:
FYI: quote-alerts en al die nonsens heb ik uitgeschakeld.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
@:spijkerbroek, heb jij deze raamafdichtingsset gekocht? Hoe bevalt die en kan die ook op een Velux zolderraam denk je?
quote:(Niet geschikt voor doorgaans Velux ramen, wel geschikt voor Veluxramen van de Serie GP-L en GP-U)
Dank voor de tip, ik was het alweer vergeten, nog ff een staartje meepikken op de BBCquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:57 schreef just me het volgende:
Ik zit te kijken naar 75 jaar bevrijding D-Day
indrukwekkend
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FYI: quote-alerts en al die nonsens heb ik uitgeschakeld.
Die heb ik gekocht ja. Was wel even prutsen met het bevestigen, maar het werkt vooralsnog prima.
Ik denk niet dat ie op een Velux dakraam kan. Je zit immers met twee draaiende delen bij een Velux raam. Een onpraktische oplossing is 2 van deze kopen, en op elke draaiende kant 1 ervan bevestigen. Maar dat betekent dus dat 1 ervan buiten zit. Lijkt me niet goed.
Er staat ook in de omschrijving:
[..]
Die bijgeleverde afdichting is gewoon een rechthoekig stuk plastic. Die kun je gebruiken, maar je blijft dan nog met de zijkanten van het raam zitten. Die blijven open. En de bovenkant blijft idd ook open.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Maar duidelijk... dan moeten we voor het zolderraam iets gaan knutselen of toch de bijgeleverde afdichting gebruiken aan de onderkant. Dan alleen iets voor de bovenkant bedenken.
De Queen ziet er wel schitterend uitquote:Op woensdag 5 juni 2019 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die krasse knarren in gesprek met de Queen
Yeps, misschien een gat in de markt.... iets uitvinden wat ook handig is voor zolderraam. Je zou toch denken dat er zoiets zou zijn. Ik kan het nergens online vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die bijgeleverde afdichting is gewoon een rechthoekig stuk plastic. Die kun je gebruiken, maar je blijft dan nog met de zijkanten van het raam zitten. Die blijven open. En de bovenkant blijft idd ook open.
Ik kan zo geen oplossing bedenken die makkelijk is, en daarmee bedoel ik dus dat je ook makkelijk het raam open en dicht kan doen zonder de helft weer te moeten afbreken.
Wat fijn zegquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en goed nieuws... er is plek voor mijn vader in het verpleeghuis van onze voorkeurA.s. weekend kunnen we al zijn kamer gaan inrichten en dinsdagmorgen gaan we hem daar naartoe brengen. Dat wordt de komende dagen afscheid nemen van de verpleging en bewoners in het verpleeghuis waar hij nu zit.
Al met al is het allemaal best snel gegaan.
Ik denk dat je dan toch op een echte vaste uitgang uitkomt, net als van een wasdroger, dus door het dak/de muurquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, misschien een gat in de markt.... iets uitvinden wat ook handig is voor zolderraam. Je zou toch denken dat er zoiets zou zijn. Ik kan het nergens online vinden.
Ja erg fijn. Nu afwachten of mijn vader het daar ook fijner vindt. Voor zover hij dat nog beseft.quote:
Dat gaat hem niet worden dan... ik ga wel iets van plank maken ofzo of toch maar een klein beetje open laten staan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch op een echte vaste uitgang uitkomt, net als van een wasdroger, dus door het dak/de muur
Het wordt weer wennen, en weer een verplaatsing is nogal ingrijpend, maar ja, hij kon sowieso niet op de crisisplek blijven, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg fijn. Nu afwachten of mijn vader het daar ook fijner vindt. Voor zover hij dat nog beseft.
Suske & Wiske en de liggende loper...quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mijn traploper wordt vandaag gelegd
Hij heeft inmiddels een reguliere indicatie en had daar evt. kunnen blijven. We hebben advies gevraagd aan het medisch team en zij zeggen hij goed in de groep zit, maar ook dat ze geen bezwaren zien om mijn vader te verplaatsen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het wordt weer wennen, en weer een verplaatsing is nogal ingrijpend, maar ja, hij kon sowieso niet op de crisisplek blijven, toch?
Super fijnquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een reguliere indicatie en had daar evt. kunnen blijven. We hebben advies gevraagd aan het medisch team en zij zeggen hij goed in de groep zit, maar ook dat ze geen bezwaren zien om mijn vader te verplaatsen.
En we horen van mensen die beide verpleeghuizen kennen dat dat andere verpleeghuis rustiger, minder hectisch is en meer ruimte heeft. Dus we gaan het gewoon doen.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en goed nieuws... er is plek voor mijn vader in het verpleeghuis van onze voorkeurA.s. weekend kunnen we al zijn kamer gaan inrichten en dinsdagmorgen gaan we hem daar naartoe brengen. Dat wordt de komende dagen afscheid nemen van de verpleging en bewoners in het verpleeghuis waar hij nu zit.
Al met al is het allemaal best snel gegaan.
Kan ik me voorstellen. Ziet er goed uit.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ziet er goed uit.
Hoop dat de kosten meevallen.
Groot contrast met onze armoedige trap waar we drie jaar geleden de bekleding af hebben gesloopt en sindsdien niks aan hebben gedaanquote:
Het gaat bij jullie ook nog mooi wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Groot contrast met onze armoedige trap waar we drie jaar geleden de bekleding af hebben gesloopt en sindsdien niks aan hebben gedaan
Welkom just me.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat bij jullie ook nog mooi worden
Dan snel vergeten, en genieten van de mooie loper.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snel vergeten, en genieten van de mooie loper.
Hier hoort een vrolijk deuntje bij.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt voor die paar nummers![]()
Ik ga even boulen, Kom ik toch nog de zolderkamer af
De vogels blijven wel luisteren.
Fijne avond.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt voor die paar nummers![]()
Ik ga even boulen, Kom ik toch nog de zolderkamer af
De vogels blijven wel luisteren.
Goede avond livelink.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Net thuis en moe. Ik ga even intunen.
Bijna.... ze kwamen uit Maastricht.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrolijk is het zeker. Zijn dat weer die Belgen?
Ik keur de artiest alleen al goed dan.quote:
Nee, dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik keur de artiest alleen al goed dan.
Dit is toch gewoon lekker?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had weer kokoskoekjes gebakken, maar deze zijn beduidend minder lekker. Niet meer freewheelen met recepten dus
ze zullen toch wel smakenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had weer kokoskoekjes gebakken, maar deze zijn beduidend minder lekker. Niet meer freewheelen met recepten dus
Ik ook en die zongen we met muzieklesquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:44 schreef just me het volgende:
Ik ken deze wel maar in een andere versie
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:47 schreef brother52 het volgende:
De tekstschrijver was halverwege overleden...
Ik vermoed dat dit niet zo hoog is geëindigd.quote:
Dat is niet de Paul Young die ik ken.quote:
Zie post erboven.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit ken ik, maar er komt niks boven qua artiest
Ik ken dit nummer niet, maar de zangeres wel. Mooie stem heeft ze. Een beetje saai alleen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit ken ik, maar er komt niks boven qua artiest
dan klopt het dusquote:
Klinkt ook gewoon lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lang geleden. En nog steeds linedansen ze er overal ter wereld op
'quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Ik dacht dat ze check your body zongen. Ik vond het al zo belerend.
Wel verstandig nu het tekenseizoen weer is begonnen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Ik dacht dat ze check your body zongen. Ik vond het al zo belerend.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel verstandig nu het tekenseizoen weer is begonnen.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik moet trouwens nog eten gaan koken![]()
![]()
Niet dat ik er ook maar enigszins zin in heb. Maar ik ga het toch maar doen. Dank je wel Melting
dat is niet goed hèquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het avondeten gewoon overgeslagen vandaag
en dan mag je er gewoon aan toegevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Veel te laat opgestaan, hele dag slaperig op de bank gehangen, soms heb je zo’n dag
is wel gezondquote:
Maar het vult voor geen meter...quote:
Snel naar de McDonalds dan. Dat vult ook niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Feels like I’m in love Kelly Marie disco
Kan ik ze beter even bellen en vragen of ze een hamburger voor me in de kliko willen gooienquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel naar de McDonalds dan. Dat vult ook niet.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
All my life van zo’n slijmerig duo, brrr
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ik ze beter even bellen en vragen of ze een hamburger voor me in de kliko willen gooien
Ik zwaai met mijn heupenquote:
daar moet een addertje onder het gras zittenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet een addertje onder het gras zitten
Zo valt er niks te halen bij hem door deurwaarders.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet een addertje onder het gras zitten
quote:
Klopt. Omdat. Daar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef just me het volgende:
[..]Je bent laat, waarom is dat, waar kom je vandaan ?
Fijn dat je er bentquote:
Oh jee! Oma is op oorlogspadquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef just me het volgende:
Ander antwoord:quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef just me het volgende:
Tegen jou zeg ik al niet eens meer dat je te lang bent weggeweestquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik al niet eens meer dat je te lang bent weggeweest
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordat Symph straks ook die vragen krijgt: die is bij de jeu de boules, ze hadden figuranten nodig bij de scheidsrechterscursus, hij mocht zich misdragen, is hem beloofd
Voordat Symph straks ook die vragen krijgt: die is bij de jeu de boules, ze hadden figuranten nodig bij de scheidsrechterscursus, hij mocht zich misdragen, is hem beloofd
Morgen is pas D-Day. Moet wel herinneringen oproepen bij haar. Als jongvolwassene heeft ze dat natuurlijk van heel dichtbij meegemaakt.quote:
Kijk nou uit....quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen is pas D-Day. Moet wel herinneringen oproepen bij haar. Als jongvolwassene heeft ze dat natuurlijk van heel dichtbij meegemaakt.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik al niet eens meer dat je te lang bent weggeweest
Wel een mooi gestileerde kam.quote:
Ik was dé spionquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen is pas D-Day. Moet wel herinneringen oproepen bij haar. Als jongvolwassene heeft ze dat natuurlijk van heel dichtbij meegemaakt.
Ik wilde die andere niet posten.quote:
Voor de Duitsers?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bellamy brothers? Let your love shine
flowquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bellamy brothers? Let your love shine
Het is stiekem wel shine, maar ze zongen het gewoon fout.quote:
Ik ken het ook, maar verder dan ‘gepingel door dinges’ kom ik ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik herken dit wel vaag, maar that's it.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik herken dit wel vaag, maar that's it.
Ah en ik maar denken dat het gepingel van Danges was....quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken het ook, maar verder dan ‘gepingel door dinges’ kom ik ook niet
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah en ik maar denken dat het gepingel van Danges was....
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er zit vast iets met Sweet Gypsy Rose in de titel....
quote:
Zeg, kan iedereen anders dan Meatloaf zomaar complete volzinnen als songtitel gebruikenquote:
Geen idee, ze zijn in ieder geval allemaal weg.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:02 schreef just me het volgende:
Oscar hoe is het met de vuilniszakken van de buren afgelopen ?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn in ieder geval allemaal weg.
FOEI!!! Ik bel de gemeente Delft wel ff!quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Dan ga ik nu maar mijn grijze kliko wegzetten, ik weet dat het nog niet mag
ze zijn geslotenquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
FOEI!!! Ik bel de gemeente Delft wel ff!
Die waar ik mee boule doen dat niet, maar ik heb het nu pas 3x gedaan haha.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo leuk scheidsrechters zieken op de cursus![]()
![]()
Ik zou een slechte zijn, waar boulers over kunnen zeiken zeg...
Toen bedacht hij de Vogels en de Vissenquote:Op donderdag 6 juni 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
Oorsprong
In den beginne was er niets, leerde ik toen ik de bijbel las
Daarna was er licht, zodat je ook goed kon zien dat er niets was.
En zoals we kunnen lezen, kwam na het licht de zon pas!quote:Op donderdag 6 juni 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
Oorsprong
In den beginne was er niets, leerde ik toen ik de bijbel las
Daarna was er licht, zodat je ook goed kon zien dat er niets was.
Ik heb er niets van gemerkt...quote:Op donderdag 6 juni 2019 08:22 schreef Symphonic het volgende:
Het was trouwens gezellig buiten afgelopen nacht..
Het werd hier snel rustig maar het was best 'n beetje spectaculairquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:22 schreef Symphonic het volgende:
Het was trouwens gezellig buiten afgelopen nacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |