SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Tja.... die had ik zelf ook aangevraagd, dus dat wist ik niet.quote:
Symph heeft het wel gemeldquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tja.... die had ik zelf ook aangevraagd, dus dat wist ik niet.
Niet gehoord.quote:
bananen in je orenquote:
Graag gedaan. Maar je moet toch echt Symph bedanken.quote:
Of alzheimer.quote:
Fijne avond.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:15 schreef just me het volgende:
ik ga de deuren sluiten
fijne avond allemaal
Nou, als weeronline.nl er al uit ligt...quote:
Ik heb sinds kort airco in mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop zo op enorme afkoeling vannacht, mijn slaapkamer wordt niet echt heet, maar zelfs in de winter heb ik het daar warm. Heb ik snel last van hoor. Kachel heeft daar in 2 jaar nog nooit aangestaan, maar heb geen klapraampje. En veel katten in de buurt dus de deur open zetten is ook geen optie.
Hij doet het al?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort airco in mijn slaapkamer
Al? Paar uurtjes laten rusten na levering en je kan 'm aanzetten. Ja dus.quote:
Lijkt me heerlijk, uitzetten als je gaat slapen zodat je geen geluid meer hebt en 's ochtends geen "dreun" krijgt. Maar is wel duur.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al? Paar uurtjes laten rusten na levering en je kan 'm aanzetten. Ja dus.
Was ¤350, en daar komen nog stroomkosten bij natuurlijk. Maar vorige zomer was het niet uit te houden in mijn slaapkamer en dat wil ik niet nog een zomer. Een goede nachtrust is ook wat waardquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, uitzetten als je gaat slapen zodat je geen geluid meer hebt en 's ochtends geen "dreun" krijgt. Maar is wel duur.
0, 0, 0quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Anyway, ik ga eens even voor het raam zitten, regendruppels tellen.
Fijne avond nog
Hier komen ze blijkbaar nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Anyway, ik ga eens even voor het raam zitten, regendruppels tellen.
Fijne avond nog
Yep, ontkennen heeft geen zin. En als hij al zijn verjaardag had willen vergeten, dan heeft hij collega’s die ‘m er regelmatig aan herinneren en dreigen met allerlei versieringen enzoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik was vanavond niet thuis, dus weer een show van Symph gemist![]()
Was je alvast je verjaardag aan het vieren, Symph?
Ai, ai, ai,quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yep, ontkennen heeft geen zin. En als hij al zijn verjaardag had willen vergeten, dan heeft hij collega’s die ‘m er regelmatig aan herinneren en dreigen met allerlei versieringen enzo
Ik hoop dan maar op een zelfmoordterrorist die eerst even thuis in de garage oefent.quote:Op woensdag 5 juni 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Mislukkeling
Oefening baart kunst, en ik snap dat iemand in zo'n belangrijke rol moet groeien,
Maar een zelfmoordterrorist die het na 4 pogingen nog gewoon doet is mijns inziens geen goeie.
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 juni 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar op een zelfmoordterrorist die eerst even thuis in de garage oefent.
Goedemorgen Oscar.quote:
Goedemorgen Oscar. Fijn je weer zo vrolijk te zien.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Wat een vrolijkheid deze morgen?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar. Fijn je weer zo vrolijk te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |