dat is dan wel weer gezellig... dat wel........quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..
Jij mag alles eten.. Je moet zo ook maar ff een gebakken eitje doe of zoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We eten gewoon niets meer, arme plantjes en zo/.
Daar heb ik mn ex ontmoet ook ....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer gezellig... dat wel........
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochterquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Dan heeft ie dat mooi gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochter
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijdie lijkt echt sprekend op, die noem ik ook zigeunervrouwtje
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat mooi gedaan![]()
die zigeunerjongetjes vind ik leuk
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze, geen idee wat die kanarie van SBE erbij doet
[ afbeelding ]
zo fout dat het leuk isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die is ook beroemd ja als foute kunst
Lief mennekequote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja die is nog mooier![]()
en deze...
[ afbeelding ]
quote:
Dan wandel ik effe met je meequote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ga wel mijn nieuwe koffiemachine ophalen![]()
Goffer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:31 schreef chufi het volgende:
Er hangt hier buiten een wiet geur in de lucht ... of er is hier weer een plantage in een apartement of de centrale verbrandt weer een lading ...
Hier om de haverklap een container vol met planten en lampen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier .. al 2 x hier in de flat en 1 keer aan de overkant
Ja deze zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier om de haverklap een container vol met planten en lampen.
Vechten tegen de bierkaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |