dat is dan wel weer gezellig... dat wel........quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..
Jij mag alles eten.. Je moet zo ook maar ff een gebakken eitje doe of zoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We eten gewoon niets meer, arme plantjes en zo/.
Daar heb ik mn ex ontmoet ook ....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer gezellig... dat wel........
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochterquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Dan heeft ie dat mooi gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochter
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijdie lijkt echt sprekend op, die noem ik ook zigeunervrouwtje
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat mooi gedaan![]()
die zigeunerjongetjes vind ik leuk
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze, geen idee wat die kanarie van SBE erbij doet
[ afbeelding ]
zo fout dat het leuk isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die is ook beroemd ja als foute kunst
Lief mennekequote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja die is nog mooier![]()
en deze...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |