Als bergwijn niet komt is dat een keuze, niet omdat hij niet haalbaar is.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:25 schreef KingRadler het volgende:
gaat Promes de nieuwe Bergwijn worden ook iemand die niet komt.
Onana;quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
Bergwijn én Promes erbij zou ik ook wel lekker vinden.
Van Dijk en Messi erbij zou ook genot zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onana;
Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico;
Van de Beek, Marin, Ziyech;
Bergwijn, Tadic, Promes
Dit zou echt genot zijn.
Messi kan het alleen bij barca johquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Dijk en Messi erbij zou ook genot zijn.
Messi is te oud.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Dijk en Messi erbij zou ook genot zijn.
Hij heeft wel een goede band met Ten Hag. Qua salaris is het vast ook wel te redden.quote:
Hij is dan ook nog niet fit. Het is beetje een farce om hem gisteren nog in te laten vallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:53 schreef Simmertje het volgende:
We waren trouwens bang dat Kane fit zou zijn tegen Ajax, maar gister is maar weer eens gebleken dat uiteindelijk het beter was geweest als hij had gespeeld tegen ons ipv Moura.
quote:
geen restwaarde meer johquote:
De engelse media over Frenkiequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef Simmertje het volgende:
Wat was Frenkie goed pff, 14 km gelopen ook?
quote:,,Hij is als een eenhoorn. Als hij voetbalt komen er toverstoffen en regenbogen van zijn voeten. Hij is zo lichtvoetig dat hij amper een voetafdruk op het veld achterlaat. Wat een elegantie", zo tekent The Guardian op.
Toch te goedkoop verkocht dusquote:
ik blijf daar ook bij inderdaad, te vroeg verkocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch te goedkoop verkocht dushad nu misschien wel voor 100 miljoen kunnen gaan? Al was Barca natuurlijk zijn droomclub, dus opbieden tegen elkaar zat er waarschijnlijk niet in.
uiteindelijk maakt dat weinig uit als de speler zelf naar een bepaalde club wilquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik blijf daar ook bij inderdaad, te vroeg verkocht.
hij had er persoonlijk wellicht ook betere voorwaarde op af kunnen dwingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk maakt dat weinig uit als de speler zelf naar een bepaalde club wil
16 miljoen per jaar niet genoeg? Wat een gelul allemaalquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had er persoonlijk wellicht ook betere voorwaarde op af kunnen dwingen.
Ach dat is altijd makkelijk praten, misschien had hij afgelopen halfjaar wel ruk gespeeld en hadden we niet zo'n CL campagne en kregen we er 'maar' 40 miljoen voor. 86 miljoen is gewoon een uitstekende prijs voor een speler uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik blijf daar ook bij inderdaad, te vroeg verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |