quote:Op maandag 3 juni 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende: [..] Ga je dan dat voorbind ding weer gebruiken?
![]()
Zouden alle transacties van mensen met Williams, Alfa, GIO en KUB van na de GP nu ook zijn aangepast?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel heel snel![]()
Ik had verwacht dat dat nog wel een gedoetje zou zijn.
Ze doen het ook steeds bij jou.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan het nou godverdomme eens ophouden met dat kut kapen?
Ja ik heb geen tijd hiervoor hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is triest idd aan het worden.quote:
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden alle transacties met Williams, Alfa, GIO en KUB van na de GP nu ook zijn aangepast?
Gelijk op die knop rammen de volgende keer.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is triest idd aan het worden.
quote:Op maandag 3 juni 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan de bijbel overschrijven in die tijd zeg man man
3 Dagen Festivalquote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach het is gewoonweg triest en sneu dat sommige zo zijn.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gelijk op die knop rammen de volgende keer.
Er zijn hele landen met negatief budget.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.
Ah, oké. Lijkt me allemaal niet makkelijk dat achteraf door te voeren, maar ik heb die manager gelukkig ook niet gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.
Flikker op.quote:
Ja, maar daar kan de beheerder van F1-manager van FOK! weinig aan doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn hele landen met negatief budget.
elke band spelt en keer hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gaan ze dat wel overleven die bands?
Ow het is een virtueel budget.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan de beheerder van F1-manager van FOK! weinig aan doen.
Stuur maar ff rondquote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
Lijstje voor de tekenshow morgen is weer klaar
Werd sowieso weleens tijdquote:Op maandag 3 juni 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan de bijbel overschrijven in die tijd zeg man man
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
Lijstje voor de tekenshow morgen is weer klaar
Hou er over op, ik was het alweer vergeten.quote:
oh pardonquote:Op maandag 3 juni 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou er over op, ik was het alweer vergeten.
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, anders zou Williams sowieso geen punten hebben.
Jij tekenen enzo, ik een boortje van de onderkant inbrengen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lijst is het best bewaarde geheim ooitTot morgen dan.
ja jaquote:Op maandag 3 juni 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lijst is het best bewaarde geheim ooitTot morgen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij tekenen enzo, ik een boortje van de onderkant inbrengen.
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij tekenen enzo, ik een boortje van de onderkant inbrengen.
Trump geniet zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's nog steeds zero points.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ... Russel (George dit keer) was wel 15e
Inderdaad en hij dacht dat-ie nog veel hoger had kunnen eindigen als z'n strategie iets anders was geweest. Hij reed ook dezelfde rondetijden als Hamilton een tijdje. Nou was dat niet zo moeilijk omdat de banden van Hamilton dood waren, maar het ging best redelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ... Russel (George dit keer) was wel 15e
Dat Love Island NL is echt heel saai. Kijkt ook niemand naar. Doelgroep bekijkt het misschien op Videoland, not sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een vriendin van mij vind het niksquote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Love Island NL is echt heel saai. Kijkt ook niemand naar. Doelgroep bekijkt het misschien op Videoland, not sure.
Ieniemienie olielampje aan het prutsen. Dat is gelukt, nu zit ik er aan te denken om van de onderkant een heel klein gaatje te boren om met een kwast wat rode verf in aan te brengen zodat het lijkt alsof die ook brand.quote:
De hele clan had het erg naar hun zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
peachy bumquote:Op maandag 3 juni 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Zat vannacht een Anti Trump demonstratie te kijken, en die hadden toch een grappige T-shirts
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieniemienie olielampje aan het prutsen. Dat is gelukt, nu zit ik er aan te denken om van de onderkant een heel klein gaatje te boren om met een kwast wat rode verf in aan te brengen zodat het lijkt alsof die ook brand.
Die Russel is beter dan Ocon.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het is in die knakenbak een mooie prestatie.
Slayer, Butcher, Enforcer.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
De hele clan had het erg naar hun zinInderdaad heel creepy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat wordt natuurlijk niet meegerekend bij de kijkcijfers? Ik las ook dat het slecht bekeken werd idd. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten, ga geen bunch of belgians zitten loeren. (sorry belgische lurkers)quote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Love Island NL is echt heel saai. Kijkt ook niemand naar. Doelgroep bekijkt het misschien op Videoland, not sure.
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ex on the beach double Dutch is haast niet te doen qua prikkels
"Wat een toevallll!"quote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?
Als ze geneukt hebben is het een Ex gelijk, oh dat was Ashley jaquote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?
Mijn zusje werkte bij rtl en ze had mij toen opgegeven, ik weet niet eens welk programma. Was in 2005 ofzo, ik werd op mijn werk gebeld en heb heel snel vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
De hele clan had het erg naar hun zinZe zullen die paleizen in de UK ook wel oude troep vinden met veel te weinig marmer en goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zegquote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
Vijf sterrenstelsels. De bovenste vier zitten vlakbij elkaar en dansen om elkaar heen op een afstand van 300 miljoen lichtjaar. Het blauwe stelsel linksonder lijkt er ook dichtbij te zitten, maar staat veel dichterbij, op een afstand van 40 miljoen lichtjaar.
[ afbeelding ]
Hubble?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
Vijf sterrenstelsels. De bovenste vier zitten vlakbij elkaar en dansen om elkaar heen op een afstand van 300 miljoen lichtjaar. Het blauwe stelsel linksonder lijkt er ook dichtbij te zitten, maar staat veel dichterbij, op een afstand van 40 miljoen lichtjaar.
[ afbeelding ]
Een afstand van 300 miljoen lichtjaar noem ik niet vlakbij elkaar.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
en een schokkend gebrek aan hamburgers tijdens het dinerquote:Op maandag 3 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zullen die paleizen in de UK ook wel oude troep vinden met veel te weinig marmer en goud.
Nee, SKO meet dat niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah dat wordt natuurlijk niet meegerekend bij de kijkcijfers? Ik las ook dat het slecht bekeken werd idd. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten, ga geen bunch of belgians zitten loeren. (sorry belgische lurkers)
Als je hem gaat ophangen dan weet ik wel een naam.quote:
Sowieso een vertekend beeld dan. Top40 telt tenminste streams ook mee tegenwoordig.quote:
Is dat een of andere Anja haar tinder bio?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En... Wie ben jij?
Liever leer ik je kennen met een kopje koffie op de hei... , komt dat even goed uit dat ik een thermo sportfles heb dan
Nee geen Tinder een andere websitequote:Op maandag 3 juni 2019 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat een of andere Anja haar tinder bio?
Hamberdersquote:Op maandag 3 juni 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
en een schokkend gebrek aan hamburgers tijdens het diner
Ik drink graag mee, maar ohw wee als je denkt om bij mij in mijn slaapzak te stappen. Dan ga je het pas warm krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En... Wie ben jij?
Liever leer ik je kennen met een kopje koffie op de hei... , komt dat even goed uit dat ik een thermo sportfles heb dan
Wel avontuurlijk ze wil meteen in the middle of nowhere op de heiquote:Op maandag 3 juni 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee geen Tinder een andere websiteze is 32
Ja dat wel maar ze heeft geen fotoquote:Op maandag 3 juni 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel avontuurlijk ze wil meteen in the middle of nowhere op de heidie durft
Welke hei?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die twee kleintjes zijn van William en Kate van gross britainquote:Op maandag 3 juni 2019 23:24 schreef mario390 het volgende:
welke trump kinderen zijn dat op de beelden? ik kenn nur ivanka
GADVERDAMME.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je er jonger uit schijnbaar en 20 filters
oh wordt meer een avontuur voor jou danquote:Op maandag 3 juni 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze heeft geen foto
heisessiequote:Op maandag 3 juni 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je er jonger uit schijnbaar en 20 filters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |