quote:Op maandag 3 juni 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende: [..] Ga je dan dat voorbind ding weer gebruiken?
![]()
Zouden alle transacties van mensen met Williams, Alfa, GIO en KUB van na de GP nu ook zijn aangepast?quote:Op maandag 3 juni 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel heel snel![]()
Ik had verwacht dat dat nog wel een gedoetje zou zijn.
Ze doen het ook steeds bij jou.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan het nou godverdomme eens ophouden met dat kut kapen?
Ja ik heb geen tijd hiervoor hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is triest idd aan het worden.quote:
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden alle transacties met Williams, Alfa, GIO en KUB van na de GP nu ook zijn aangepast?
Gelijk op die knop rammen de volgende keer.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is triest idd aan het worden.
quote:Op maandag 3 juni 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan de bijbel overschrijven in die tijd zeg man man
3 Dagen Festivalquote:Op maandag 3 juni 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach het is gewoonweg triest en sneu dat sommige zo zijn.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gelijk op die knop rammen de volgende keer.
Er zijn hele landen met negatief budget.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.
Ah, oké. Lijkt me allemaal niet makkelijk dat achteraf door te voeren, maar ik heb die manager gelukkig ook niet gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is wel eens eerder voorgekomen dat er een grotere fout was gemaakt. Toen waren er opeens mensen die een negatief budget hadden.
Flikker op.quote:
Ja, maar daar kan de beheerder van F1-manager van FOK! weinig aan doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn hele landen met negatief budget.
elke band spelt en keer hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gaan ze dat wel overleven die bands?
Ow het is een virtueel budget.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan de beheerder van F1-manager van FOK! weinig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |