Ja een vriendin van mij vind het niksquote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Love Island NL is echt heel saai. Kijkt ook niemand naar. Doelgroep bekijkt het misschien op Videoland, not sure.
Ieniemienie olielampje aan het prutsen. Dat is gelukt, nu zit ik er aan te denken om van de onderkant een heel klein gaatje te boren om met een kwast wat rode verf in aan te brengen zodat het lijkt alsof die ook brand.quote:
De hele clan had het erg naar hun zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
peachy bumquote:Op maandag 3 juni 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Zat vannacht een Anti Trump demonstratie te kijken, en die hadden toch een grappige T-shirts
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieniemienie olielampje aan het prutsen. Dat is gelukt, nu zit ik er aan te denken om van de onderkant een heel klein gaatje te boren om met een kwast wat rode verf in aan te brengen zodat het lijkt alsof die ook brand.
Die Russel is beter dan Ocon.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het is in die knakenbak een mooie prestatie.
Slayer, Butcher, Enforcer.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
De hele clan had het erg naar hun zinInderdaad heel creepy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat wordt natuurlijk niet meegerekend bij de kijkcijfers? Ik las ook dat het slecht bekeken werd idd. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten, ga geen bunch of belgians zitten loeren. (sorry belgische lurkers)quote:Op maandag 3 juni 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Love Island NL is echt heel saai. Kijkt ook niemand naar. Doelgroep bekijkt het misschien op Videoland, not sure.
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ex on the beach double Dutch is haast niet te doen qua prikkels
"Wat een toevallll!"quote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?
Als ze geneukt hebben is het een Ex gelijk, oh dat was Ashley jaquote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden ooit eens een paar keer gezien. Zo'n meisje helemaal verbaasd dat haar ex-vriendje daar opduikt. Ja muts, voor welk programma had je jezelf ook alweer opgegeven?
Mijn zusje werkte bij rtl en ze had mij toen opgegeven, ik weet niet eens welk programma. Was in 2005 ofzo, ik werd op mijn werk gebeld en heb heel snel vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
De hele clan had het erg naar hun zinZe zullen die paleizen in de UK ook wel oude troep vinden met veel te weinig marmer en goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zegquote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
Vijf sterrenstelsels. De bovenste vier zitten vlakbij elkaar en dansen om elkaar heen op een afstand van 300 miljoen lichtjaar. Het blauwe stelsel linksonder lijkt er ook dichtbij te zitten, maar staat veel dichterbij, op een afstand van 40 miljoen lichtjaar.
[ afbeelding ]
Hubble?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
Vijf sterrenstelsels. De bovenste vier zitten vlakbij elkaar en dansen om elkaar heen op een afstand van 300 miljoen lichtjaar. Het blauwe stelsel linksonder lijkt er ook dichtbij te zitten, maar staat veel dichterbij, op een afstand van 40 miljoen lichtjaar.
[ afbeelding ]
Een afstand van 300 miljoen lichtjaar noem ik niet vlakbij elkaar.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |