Alles buiten VBL neemt het leven veel te serieusquote:Op maandag 3 juni 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oven in werd in een ander subforum niet gewaardeerd .
Ik zit ook buiten VBL, neem ik het leven dan te serieus?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles buiten VBL neemt het leven veel te serieus
Parttimers zijn een apart verhaalquote:Op maandag 3 juni 2019 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten VBL, neem ik het leven dan te serieus?
Die is heel erg genderneutraal.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rechts is Shanice van de Zanden, links zal haar kapper wel wezen.
Zeer matig in Oranje.quote:
huh is dat een vrouwquote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan haar. Of hem.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raakt ook vaak een muurquote:Op maandag 3 juni 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
Max Verstappen is er ook zo een, rijdt ook hard.
Alleen leeft hij nog.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
Max Verstappen is er ook zo een, rijdt ook hard.
Levende mensen worden in deze uitzending niet besproken.quote:
Je tijd komt wanneer het is gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:51 schreef fetX het volgende:
Stelling: Martine Bijl is te vroeg heengegaan.
Die kan op een tegeltje.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je tijd komt wanneer het is gekomen.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
PSV pakt hem volgend jaar
AJAX ARE YOU WATCHING
idiootquote:Op maandag 3 juni 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
PSV pakt hem volgend jaar
AJAX ARE YOU WATCHING
Wie geef jij de schuld?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja wrijf het er nog maar in dat Ajax het verneukt heeft.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja wrijf het er nog maar in dat Ajax het verneukt heeft.
Wat voor kleren had die aan?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag iemand op Reddit vandaag die Pepijn Lijnders als de opvolger van Klopp zag.
Zat je op de verkeerde afdeling?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag iemand op Reddit vandaag die Pepijn Lijnders als de opvolger van Klopp zag.
Zodra Klopp eruit vliegt volgt hij ook?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
KlavanGodquote:Op maandag 3 juni 2019 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopp heeft ook zijn vriendje Karius van Mainz meegenomen.
Ga er nog even serieus op in, dom varken.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch gepost inmiddels.
Tering, wat ben jij dom.
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga er nog even serieus op in, dom varken.
Ga je het vieren?quote:
Ik denk dat hij snel een nieuw account aanmaakt om niet kansloos te lijken.quote:
10 op voorquote:Op maandag 3 juni 2019 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is dit het enige wat er toe doet
@:Jancees
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik wil vooral dit postgemiddelde aanhouden (al mag het ook vijf minder zijn)
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is dit het enige wat er toe doet
@:Jancees
zijn er wel meer met meer volgens mij lolquote:Op maandag 3 juni 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Dacht dat de strijd tussen mij en @:Jancees ging, komt @:Caland met een dikke landslide aan
hoeveel bans maat!???quote:Op maandag 3 juni 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Dacht dat de strijd tussen mij en @:Jancees ging, komt @:Caland met een dikke landslide aan
@Dannyquote:Op maandag 3 juni 2019 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn er wel meer met meer volgens mij lol
Er is een leuk topic over Pieriequote:Op maandag 3 juni 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Wat er in Europa loopt kijken ze niet naar om."
Uhm ze hebben Marin, Pierie, Scherpen gehaald (lol)
Die heeft Davy ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ESFban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:54
Deze doet nog steeds pijn.
Daar heb ik een hoop schouderklopjes voor gekregenquote:Op maandag 3 juni 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ESFban, onbepaald
he die heb ik ook lolquote:Op maandag 3 juni 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ESFban, onbepaald
Ja, nog bedankt dat je iedereen behalve mij een forumban aansmeerde.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik een hoop schouderklopjes voor gekregen
Alleen grote users hebben die.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
he die heb ik ook lol
ESF ban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:51
Graag gedaanquote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt dat je iedereen behalve mij een forumban aansmeerde.
Ik heb een note omdat ik ging schreeuwenquote:Op maandag 3 juni 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ESFban, onbepaald
Ik was laterquote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
he die heb ik ook lol
ESF ban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:51
Tering, daar is gewoon een of andere mongool minstens een kwartier mee bezig geweestquote:
@yvonnequote:Op maandag 3 juni 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, daar is gewoon een of andere mongool minstens een kwartier mee bezig geweest
Hahahahaha
Als er hierdoor bans gaan vallen, weten we je te vinden.quote:
Vraag me af of mijn post over jouw post over een post dat posts verdwijnen gaat verdwijnen.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Mijn post over het feit dat posts verdwijnen is verdwenen.
Wanouweer.Schop ze even in hun ballen en laat mij met rustquote:
Ik snap ook niet dat GGMM altijd jou erbij roept wanneer het te heet onder zijn voeten wordt Yvonne. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar op een maandagavond totaal niet op zit te wachten.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanouweer.Schop ze even in hun ballen en laat mij met rust
GGMM is m'n mattiequote:
Dat betekent nog niet dat hij dan als een klein meisje in het rond moet rennen als hij zoals zo vaak een black-out heeft.quote:
Hij mag dat, en dat is helemaal 2019!quote:Op maandag 3 juni 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat hij dan als een klein meisje in het rond moet rennen als hij zoals zo vaak een black-out heeft.
Dan heb ik die briefing gemist.quote:
Kijken jullie samen wel eens champions league wedstrijden toevallig?quote:
@Dj_Day-V zou het toch waar zijn? @Coco.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijken jullie samen wel eens champions league wedstrijden toevallig?
Goed bezigquote:Op maandag 3 juni 2019 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik zet voortaan een TR als iemand hoofdletters gebruikt
Nee, dat doe ik helemaal alleen op m'n zolderkamerquote:Op maandag 3 juni 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijken jullie samen wel eens champions league wedstrijden toevallig?
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Met Yvonne aanwezig word ik niet meer gedemoniseerd
Zijn zoontje heeft down toch?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Willem zijn zoon wordt dus gepest
Terecht
Tering.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat hij dan als een klein meisje in het rond moet rennen als hij zoals zo vaak een black-out heeft.
Niemand stroomt rechtstreeks in de play-offs in.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom mag er geen Nlse club in vierde voorronde Europa League instromen en moet AZ net als Utrecht in ronde 2 instromen?
nondeju zegquote:Op maandag 3 juni 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom maakt hij niet gewoon een nieuw account?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe @:Wazaaa in de zomer komt haxballen als er geen VI is
Dat weet niemand.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maakt hij niet gewoon een nieuw account?
Misschien moet je zijn telefoonnummer vragen. Dit kan gay overkomen, maar je kan het vast goed brengen.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Zo mag je niet praten over Limburgers.quote:
Er is ook zomerstop met hax.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Hey pssst. Mag ik je telefoonnummer?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn telefoonnummer vragen. Dit kan gay overkomen, maar je kan het vast goed brengen.
Hoe zijn jouw social skills?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn telefoonnummer vragen. Dit kan gay overkomen, maar je kan het vast goed brengen.
gayquote:Op maandag 3 juni 2019 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey pssst. Mag ik je telefoonnummer?
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey pssst. Mag ik je telefoonnummer?
Wat is het Kleefstra syndroom?quote:
@Lange_Lans @Adamesquote:Op maandag 3 juni 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het Kleefstra syndroom?
Het Kleefstra syndroom (KS) is een zeldzame aangeboren ontwikkelingsstoornis. Mensen met het KS hebben een combinatie van verschillende kenmerken waaronder een ontwikkelingsachterstand/
verstandelijke beperking, autisme spectrum stoornis en een herkenbaar uiterlijk
Dit zou ook de omschrijving van een Limburger kunnen zijn inderdaad.
Ik vroeg of hij down had, dat hij uit Limburg komt wist ik alquote:
Dat wanhopige beelden censureren uit angst voor reclame is sowieso kansloos.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Logo rechtsboven censureren maar niet de microfoon
Nee, hij heeft het Kleefstra syndroom.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij down had, dat hij uit Limburg komt wist ik al
Het is maandag, makker. Dit kan de besten overkomen. Alleen goddeloze mensen zouden je nu hard aanpakken.quote:
Het is vechten voor de kijker nu het medium tv doodgaat .quote:Op maandag 3 juni 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wanhopige beelden censureren uit angst voor reclame is sowieso kansloos.
Bedanktquote:Op maandag 3 juni 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maandag, makker. Dit kan de besten overkomen. Alleen goddeloze mensen zouden je nu hard aanpakken.
Het geheim van Heracles is ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |