abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 10:47:32 #51
236264 crew  capricia
pi_187466380
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:17 schreef Oostwoud het volgende:
In dit topic NWS / Pegida-voorman belaagd bij flyeractie in Eindhoven leerde ik van ultralinks dat het gevolgen heeft wanneer je provoceert.

Lubcke provoceerde de Duitsers.
Oh. Hij vroeg er eigenlijk om?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187467627
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh. Hij vroeg er eigenlijk om?
Volgens de logica van ultralinks wel ja.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187469691
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 12:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Volgens de logica van ultralinks wel ja.
Oh dan mag jij als extreem rechts ook ff lekker los hoor.
pi_187470001
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:45 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Oh dan mag jij als extreem rechts ook ff lekker los hoor.
Verdomme dat was een mooie geweest in dat topic, bij het verdedigen van doorgedraaide religekkies want voetbalhooligans doen het ook. Maar daar las ik dat argument niet. :X

Een meteen weer de "extreem-rechts" opmerking omdat iemand de hypocrisie van een bepaalde kliek hier op FOK! probeert aan te tonen. :')
pi_187470058
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:17 schreef Oostwoud het volgende:
In dit topic NWS / Pegida-voorman belaagd bij flyeractie in Eindhoven leerde ik van ultralinks dat het gevolgen heeft wanneer je provoceert.

Lubcke provoceerde de Duitsers.
Is die gozer ook vermoord?
ROBODEMONS..................|:(
pi_187472800
Nu is het ook officieel een politieke moord op een links politicus

quote:
Moord op Duitse politicus aangemerkt als politieke aanslag
De moord op de Duitse politicus Walter Lübcke wordt na de arrestatie van een 45-jarige rechts-extremist behandeld als een politieke aanslag. De federale openbare aanklager neemt de zaak daarom nu over van de openbare aanklager in Kassel.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ke-aanslag~a5020836/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187474204
Al die vluchtelingen heeft Duitsland nodig omdat anders hun bevolking gaat krimpen.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:36:02 #58
65846 Bocaj
47th President.
pi_187484373
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die vluchtelingen heeft Duitsland nodig omdat anders hun bevolking gaat krimpen.
Nou, lekker dan...
pi_187613120
De verdachte heeft bekentenis afgelegd en heeft moord uit politieke motieven gepleegd.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:48:28 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_187615175
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De verdachte heeft bekentenis afgelegd en heeft moord uit politieke motieven gepleegd.
Niet helemaal correct...
https://www.nu.nl/buitenl(...)oliticus-lubcke.html
quote:
E. werd op 16 juni na een DNA-match opgepakt. Over zijn motief is nog niets bekend. Seehöfer spreekt al wel van een politieke moord.

Vanaf het begin werd aangenomen dat E. de moord uit politieke motieven heeft gepleegd. De man heeft volgens het Duitse openbaar ministerie een rechts-extremistische achtergrond en is eerder meerdere keren tot een celstraf veroordeeld.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 12:54:08 #61
236264 crew  capricia
pi_187615253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:48 schreef nixxx het volgende:

[..]

Niet helemaal correct...
https://www.nu.nl/buitenl(...)oliticus-lubcke.html
[..]

Toch wel.
quote:
Rechts-extremistische verdachte bekent politieke moord op Lübcke

[..]
E. beweert dat hij Lübcke heeft gedood uit verontwaardiging over zijn uitlatingen over de vreemdelingenpolitiek in 2015.
https://nos.nl/artikel/22(...)moord-op-lubcke.html
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187615429
Dat was ook mijn bron idd, maar weet niet waar NOS dat op baseert.
Op FAZ.net:
quote:
Nach Angaben weiterer Teilnehmer der Sitzung gab der Generalbundesanwalt Peter Frank zwar keine Informationen zum Motiv. Er habe aber erklärt, dass die Zuständigkeit seiner Ermittlungsbehörde durch die Einlassungen des Tatverdächtigen nicht entfallen sei. Damit ist ein politisches Motiv weiterhin wahrscheinlich.

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 26-06-2019 14:19:38 ]
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:27:46 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_187615670
Het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat er hier een politiek motief is en dus waarschijnlijk sprake van terrorisme.
Ik had het alleen niet gelezen in het artikel waar ik het nieuws vandaan had. Als Duitse bronnen ook geen motief geven, dan ben ik wel benieuwd waar de NOS het vandaan heeft.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_187617161
Minister Seehofer zegt niet dat Stephan E ook de motieven heeft genoemd
Maar Seehofer noemt het wel een politieke moord op 1.55 min
pi_187617940
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En we weten wat er in Duitsland kan gebeuren als er iets broeit.
Nu is het (extreem) linkse liberalen die gaat huishouden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:35:03 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_187618975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:20 schreef Bluesdude het volgende:
Minister Seehofer zegt niet dat Stephan E ook de motieven heeft genoemd
Maar Seehofer noemt het wel een politieke moord op 1.55 min
Dat lijkt mij dan voorlopig zijn eigen mening, of hij geeft hier (onbedoeld?) een resultaat uit een lopend onderzoek bloot. In Nederland kan zo’n uiting van een minister toch in het voordeel van een verdachte werken? Als in, publiekelijk al veroordeeld voordat rechtszaak überhaupt van start gegaan is? Jurist aanwezig die hier licht op kan werpen?
pi_187619462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef HSG het volgende:

[..]

Huishouden?
Afwassen? Stofzuigen, ? Ramen lappen?
pi_187620939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef HSG het volgende:

[..]

Je doelt op die politicus die extreem-rechts restricties op wil leggen? Dat is een centrumrechtse christendemocraat. Niet bepaald een linkse liberaal
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 juni 2020 @ 15:55:06 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193471813
quote:
Huiszoekingen in Duitsland na haatdragende berichten tegen vermoorde politicus Walter Lübcke

In heel Duitsland zijn donderdag tal van huiszoekingen gehouden in het kader van haatdragende berichten op internet. De berichten zijn gericht tegen de vorig jaar vermoorde Walter Lübcke, een politicus van de CDU die standpunten pro migranten innam. Dat maakte het parket-generaal van Frankfurt donderdag bekend.

De acties waren gericht tegen veertig verdachten in twaalf van de zestien Duitse deelstaten. Zij worden ervan verdacht op verscheidene sociale media haatdragende berichten tegen Lübcke te hebben gepost waarvan de inhoud tot gerechtelijke vervolging kan leiden, zo verduidelijkte het parket. In de deelstaat Hessen, waar de politicus werd vermoord, gaat het om zes personen die verdacht worden van openbare opruiing, aanzetten tot en goedkeuring van misdrijven en schending van de nagedachtenis van een overleden persoon.

Schokgolf
Walter Lübcke werd op 1 juni 2019 op het terras van zijn woning in Kassel met een kogel in het hoofd om het leven gebracht. Na de moord ging er een schokgolf doorheen Duitsland en ontstond er meer bewustwording wat betreft het gevaar van de radicale vleugel van extreemrechts. Stephan E. werd al snel als verdachte opgepakt. Op 16 juni zal hij zich voor de rechter moeten verantwoorden voor moord en poging tot moord.

https://www.hln.be/nieuws(...)ter-lubcke~a84fb32d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193471888
Jemig wat een ellende :{ ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')