Gewoon in de middag lekker broodje zalm, zalmsalade of zalmpasta maken ofzoquote:Op maandag 3 juni 2019 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet het vers zijn? Wat ben je van plan?
Je kan ook gewoon in de diepvries kijken bij de Lidl of Aldi.
SPOILER: RIPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KnutdeIJsbeer
WAAROM DOEN IJSBEREN DIT?????
Zou wel wilde zalm halen dan geen kweekrotzooi.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon in de middag lekker broodje zalm, zalmsalade of zalmpasta maken ofzo
Beetje gezond eten he
quote:In zee eet de zalm uitsluitend vis, de groeifase duurt daar van één tot vier jaar. De zalm voert op zee ook grote trekbewegingen uit en kan langs de Europese kusten en door de oceaan tot aan Groenland trekken. Ze leven pelagisch en zwemmen meestal op ongeveer 10 meter diepte.
zie je toch wel (te) weinigquote:Op maandag 3 juni 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel wilde zalm halen dan geen kweekrotzooi.
als je die auto ziet was het wel een roastquote:Op maandag 3 juni 2019 14:15 schreef Elan het volgende:
@:Reyes gaat post mortem nog even genadeloos door de mangel.
OK dat is niet duurquote:Op maandag 3 juni 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze dat voor 2,50 voor 250 gram in de vriezer.
Ook primaquote:
damnquote:Op maandag 3 juni 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze dat voor 2,50 voor 250 gram in de vriezer.
het liefst heb ik uiteraard goeie otoro sashimi maar dat is een beetje kostbaar, kabeljauw is nog betaalbaar al vind ik zalm ook lekker.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
damn
ik kocht vandaag 200 gram voor 5,50...
Idioot man.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
damn
ik kocht vandaag 200 gram voor 5,50...
Niks mis meequote:Op maandag 3 juni 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
Nee grapje ik gun je geen zelfmoordneigingen.
Die bestaat waarschijnlijk alleen maar uit de 6-2.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
De Feyenoord seizoensoverzicht-dvd is weer uit!
Wacht liever op de nieuwe Ed Baars video.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
De Feyenoord seizoensoverzicht-dvd is weer uit!
Niet geklikt.quote:
waarom noem je mij dan maat?quote:
Daaromquote:Op maandag 3 juni 2019 15:42 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
waarom noem je mij dan maat?
Hoewel ik het wel tof vind dat jij niet gelijk oprotten zegt
Waarom doe je dat zelf niet?quote:Op maandag 3 juni 2019 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, Azerty is momenteel bezig met het in elkaar zetten van m'n nieuwe computer, die is dus hopelijk morgen binnen
Heb geen zin in het gestress, en die kerels werken tenminste met cable management, ik vind het al genoeg als alles is aangesloten en werkt enzoquote:
quote:
pasta maar geen plak kaasquote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Gebakken eendenfilet in groene zoet pikante curry met bamboe, ui, wortel, paprika en Thaise basilicum en garnalensoep (beiden extra pikant)quote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee nog, maar ik trek wel alvast deze open.
30 jaar Wacken Open Air.
chipsquote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je PC maar op.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar daar zitten gluten in.quote:
Denk dat ik vanavond ook maar een Thaise bestelquote:Op maandag 3 juni 2019 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebakken eendenfilet in groene zoet pikante curry met bamboe, ui, wortel, paprika en Thaise basilicum en garnalensoep (beiden extra pikant)
(ik heb Thais besteld)
Krijg de melding binnen.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar daar zitten gluten in.
Derhalve doodsverwensing.
TR meegepakt.
Vervelende user is dat.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg de melding binnen.
ikweethetookniet is inderdaad geen user.
Vroeger was sowieso alles beter.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In klb zitten echt een paar tyfus users. Vroeger was dat nog wel een geinig subforum.
Heb aantekeningen gemaakt. #leerzaamquote:Op maandag 3 juni 2019 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroeger was sowieso alles beter.
/opa vertelt
Waar ben jij nou eigenlijk mod? Want ik zie je nooit in GAM postenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroeger was sowieso alles beter.
/opa vertelt
WK vrouwenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar ben jij nou eigenlijk mod? Want ik zie je nooit in GAM posten
Weet niet of het nog steeds bestaat maar dat zie je als je je muis op dat moderator ding bij drizzie houdtquote:
neem aan van wel als er wk vrouwen 2019 staat.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds bestaat maar dat zie je als je je muis op dat moderator ding bij drizzie houdt
om de een of andere reden was ik even kwijt dat het voorjaar 2019 isquote:Op maandag 3 juni 2019 17:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neem aan van wel als er wk vrouwen 2019 staat.
Gebakken aardappeltjes, wortels en kabeljauw.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
drankquote:Op maandag 3 juni 2019 17:48 schreef Saind het volgende:
[..]
om de een of andere reden was ik even kwijt dat het voorjaar 2019 is
Eens.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die actief het WK vrouwenvoetbal gaan volgen een forumban voor VBL krijgen
@:ggmm
@:onlogisch
@:yvonne
@:madame_paon
quote:
GAM en WK Vrouwenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar ben jij nou eigenlijk mod? Want ik zie je nooit in GAM posten
Eens.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die actief het WK vrouwenvoetbal gaan volgen een forumban voor VBL krijgen
@:ggmm
@:onlogisch
@:yvonne
@:madame_paon
Als je een niveauloos varken bent wel.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat Café Hendriks & Genee wat om terug te kijken?
Vergeleken daarbij is VTBL een pareltjequote:Op maandag 3 juni 2019 18:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je een niveauloos varken bent wel.
Een mooie grote zalmfilet, gekruid met zwarte peper, grof zeezout en dille. In een ovenschaal op de huid gegaard, voor een mooi bruin krokantje van zalmhuid. Gegarneerd met wat limoensap en verse basilicum. Hierbij een zachtzoet gestoofd ensemble van preiringetjes en een hartig krieltje uit de oven met verse rozemarijn.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pauw die werd afgekapt door die sidekicks van de radio vind ik wel het dieptepuntquote:Op maandag 3 juni 2019 18:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je een niveauloos varken bent wel.
Geen idee, ik ben geen niveauloos varkenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pauw die werd afgekapt door die sidekicks van de radio vind ik wel het dieptepunt
wat wel?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen niveauloos varken
Bijzonder om te horen van iemand die vrijwillig naar Feyenoord kijktquote:Op maandag 3 juni 2019 18:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen niveauloos varken
Is Willebrord nog aan het woord gekomen?? Ik had het halverwege wel gezien en ben naar bed gegaan.,quote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pauw die werd afgekapt door die sidekicks van de radio vind ik wel het dieptepunt
Je dikke hoerenmoederquote:Op maandag 3 juni 2019 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder om te horen van iemand die vrijwillig naar Feyenoord kijkt
Aan het eind mocht hij wat in de camera brabbelenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Willebrord nog aan het woord gekomen?? Ik had het halverwege wel gezien en ben naar bed gegaan.,
Zo is dat, Elan. Goede maandag gehad?quote:
Wat is jouw mooiste herinnering aan Reyes?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo is dat, Elan. Goede maandag gehad?
Was vrij. Krantjes gelezen, beetje FOK!. Zo eens kijken of ik wat voer in elkaar kan flansen. Dan sporten.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo is dat, Elan. Goede maandag gehad?
Nee, denk morgen of overmorgen. Hoop natuurlijk morgen.quote:
Druk met een verslag. Veel aan gedaan op school. Net thuis, nu aan het eten en zo een bakkie.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Was vrij. Krantjes gelezen, beetje FOK!. Zo eens kijken of ik wat voer in elkaar kan flansen. Dan sporten.
Hoe gaat het met jou?
Of je pakt een patatje speciaal met een frikandelquote:Op maandag 3 juni 2019 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mooie grote zalmfilet, gekruid met zwarte peper, grof zeezout en dille. In een ovenschaal op de huid gegaard, voor een mooi bruin krokantje van zalmhuid. Gegarneerd met wat limoensap en verse basilicum. Hierbij een zachtzoet gestoofd ensemble van preiringetjes en een hartig krieltje uit de oven met verse rozemarijn.
@:saind
Hopelijk met een stukje taart of een lekker koekje.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Druk met een verslag. Veel aan gedaan op school. Net thuis, nu aan het eten en zo een bakkie.
Klinkt als een productief dagjequote:Op maandag 3 juni 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Druk met een verslag. Veel aan gedaan op school. Net thuis, nu aan het eten en zo een bakkie.
Zijn Atletico tijd was wel mooi, goed team toen ookquote:Op maandag 3 juni 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger leefde kapo van fastfood. Voor hij in een elitair corpsballetje transformeerde.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of je pakt een patatje speciaal met een frikandel
SPSS-dingetjes. Info uit een database halen en daarmee berekeningen/onderbouwingen doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een productief dagje
Waar gaat het verslag over? Of is dat nog GEHEIM?
Users als Kapiteintje en Typisch zijn vleesgeworden dedain.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger leefde kapo van fastfood. Voor hij in een elitair corpsballetje transformeerde.
Dit valt mij toch wat tegen. Het is gewoon een paaltje.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
een verplaatsbaar paaltje ja, totaal iets anders dan gewoon een paaltjequote:Op maandag 3 juni 2019 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit valt mij toch wat tegen. Het is gewoon een paaltje.
Ik ben meer van Ed gewend.
Windows Vistaquote:Op maandag 3 juni 2019 18:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel om moeten glimlachen.
@kapiteintjequote:Op maandag 3 juni 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Users als Kapiteintje en Typisch zijn vleesgeworden dedain.
Jaja is ie weer hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
quote:Dit alles om ervoor te zorgen dat het snelheidsdoel behaalt wordt; de helft van de snelheid van het geluid.” Zo vertelt Elja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 3 juni 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]Dit is al een maand bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Bedankt voor je inclusiviteit.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Verschil moet er zijn amigo.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of je pakt een patatje speciaal met een frikandel
Eh okquote:Op maandag 3 juni 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger leefde kapo van fastfood. Voor hij in een elitair corpsballetje transformeerde.
De smerige marketingklauwen hebben Onlo Jr. te grazen genomen. Hij moet en zal een Real trainingspak of PSG (ja echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De smerige marketingklauwen hebben Onlo Jr. te grazen genomen. Hij moet en zal een Real trainingspak of PSG (ja echt) pak hebben.
Je vindt het raar dat je kind wansmaak ontwikkelt wanneer je hem domino’s pizza voert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De smerige marketingklauwen hebben Onlo Jr. te grazen genomen. Hij moet en zal een Real trainingspak of PSG (ja echt) pak hebben.
Real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat iets heel erg fout.
domino's pizza'squote:Op maandag 3 juni 2019 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat je kind wansmaak ontwikkelt wanneer je hem domino’s pizza voert?
Bijzonder.
Ik was op zoek naar de laatste intelligente post van jou inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Kapo gaat even posts tot 2015 teruglezen
Ja, onlogisch jr. weet blijkbaar niet dat zijn vader alles op aliexpress haalt. Weinig real aan.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real?
Denk dat we je dan niet terugzien, succesquote:Op maandag 3 juni 2019 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de laatste intelligente post van jou inderdaad.
Van iemand die elke dag hetzelfde eet kun je weinig creativiteit verwachten.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat je kind wansmaak ontwikkelt wanneer je hem domino’s pizza voert?
Bijzonder.
Hij doet nu ook 24/7 CR na als die een goal heeft gescoord.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real?
waarvan aktequote:Op maandag 3 juni 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat we je dan niet terugzien, succes
wat een baasquote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij doet nu ook 24/7 CR na als die een goal heeft gescoord.
Onlo jr. komt uit school rennend naar zijn vader en vlak voordat hij bij me is die CR-act.
Onlo jr. belt aan bij zijn vriendje hier verderop in de straat en voordat hij aanbelt doet hij de CR-act.
Onlo jr. gaat zijn tanden poetsen en als hij klaar is stormt hij zijn kamer in om voor zijn bed wederom te eindigen met de CR-act.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. komt uit school rennend naar zijn vader en vlak voordat hij bij me is die CR-act.
Onlo jr. belt aan bij zijn vriendje hier verderop in de straat en voordat hij aanbelt doet hij de CR-act.
Onlo jr. gaat zijn tanden poetsen en als hij klaar is stormt hij zijn kamer in om voor zijn bed wederom te eindigen met de CR-act.
Je had hem beter Cristiano genoemd.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een mongool.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@Scrummie2.0quote:Op maandag 3 juni 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Als Onlo Jr oud genoeg is om te gaan stappen stuur ik hem CR7 parfum
Hoeveel procent chloroform zit daar in?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Hoi Scrummie.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Hoe was dat festival waar je van het weekend was?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:07 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat onlo jr. na elke handeling zijn haren goed doet
Wellicht hebben ze in Papendrecht geen gel
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best primaquote:Op maandag 3 juni 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was dat festival waar je van het weekend was?
Zo vader zo zoon.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Onlo Jr. steekt een mes in de rug van Onlo Sr. Wat een schitterende tijden.
Je leert als je ouder wordt hequote:Op maandag 3 juni 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat zo’n oxatje na een festival ook genottelijk werkt
Die gaan we erin houden
Het komt allemaal door fifa. Mooie is dat ie alles relateert aan fifa. V/d week speelde hij met Arsenal. Ik vertelde hem dat van Persie daar vroeger ook speelde. Onlo jr. ; TIJDENS WELKE FIFA WAS DAT????quote:Op maandag 3 juni 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
Onlo Jr. steekt een mes in de rug van Onlo Sr. Wat een schitterende tijden.
Hopelijk is hij snel 13, dan hebben jullie dezelfde muzieksmaak.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het komt allemaal door fifa. Mooie is dat ie alles relateert aan fifa. V/d week speelde hij met Arsenal. Ik vertelde hem dat van Persie daar vroeger ook speelde. Onlo jr. ; TIJDENS WELKE FIFA WAS DAT????
Koop FIFA 06 voor hemquote:Op maandag 3 juni 2019 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het komt allemaal door fifa. Mooie is dat ie alles relateert aan fifa. V/d week speelde hij met Arsenal. Ik vertelde hem dat van Persie daar vroeger ook speelde. Onlo jr. ; TIJDENS WELKE FIFA WAS DAT????
klaptquote:Op maandag 3 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Onlogisch krijgt klap na klapt te verduren.
Jij wordt al bijna 40 toch, wanneer neem jij kinderen?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:19 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch probeert wanhopig de aandacht bij Caland neer te leggen.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wordt al bijna 40 toch, wanneer neem jij kinderen?
Onlogisch heeft gefaald in de opvoeding.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:19 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch probeert wanhopig de aandacht bij Caland neer te leggen.
Hoe doe je datquote:Op maandag 3 juni 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij neemt al jaren kinderen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO DANquote:
hjb over CR7quote:Op maandag 3 juni 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch heeft gefaald in de opvoeding.
Onlo Jr zou hier keihard om lachenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Hij is daarna doorgegaan onder de naam, zet je schrap, mastermindedquote:Op maandag 3 juni 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk. Heb jij die user na die infantiele uitspraak ooit nog wel eens zien posten hier?
Nee, er zijn wel dommere users erna gekomen, weet niet of daar een verband in isquote:Op maandag 3 juni 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk. Heb jij die user na die infantiele uitspraak ooit nog wel eens zien posten hier?
M-m-masterminded???quote:Op maandag 3 juni 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is daarna doorgegaan onder de naam, zet je schrap, masterminded![]()
![]()
Nee dit verzin ik niet
We maken allemaal foutenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M-m-masterminded???
@:Masterminded LEES JE DIT @:Saind ???
Hahahaha
Dat was echt een beetje jammer jaquote:Op maandag 3 juni 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is daarna doorgegaan onder de naam, zet je schrap, masterminded![]()
![]()
Nee dit verzin ik niet
Moraquote:Op maandag 3 juni 2019 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk merk? Ik vind jou wel een Mora man.
Niet gekliktquote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef KingRoland het volgende:
https://www2.deloitte.com(...)ootball-finance.html
DELOITTEGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb vandaag geen tijd gehad om te lunchenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan morgen met je dikke kop naar KPMG. Lekker hoor
Niet geklikt.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:47 schreef KingRoland het volgende:
https://www2.deloitte.com(...)ootball-finance.html
DELOITTEGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
@Lange_Lansquote:Op maandag 3 juni 2019 21:01 schreef Saind het volgende:
Ik ga A Knight's Tale kijken
gaat over ridders die met van die lanzen op elkaar inrijden
Leuke filmquote:Op maandag 3 juni 2019 21:01 schreef Saind het volgende:
Ik ga A Knight's Tale kijken
gaat over ridders die met van die lanzen op elkaar inrijden
Beter joh!quote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef Tjacka het volgende:
Temperatuur gaat in huis niet omlaag. #balen
joequote:Op maandag 3 juni 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga tukken, komende zeven weken aan het werk in Frankfurt en daarna op reis.
Zie jullie in augustus ofzo.
Laters.
Later, pikquote:Op maandag 3 juni 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
Laters.
Laterquote:Op maandag 3 juni 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
Laters.
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op maandag 3 juni 2019 21:03 schreef Caland het volgende:
Trouwens moeten glimlachen om de tweet van Lans net
En danquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:31 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, laatste dagje werken vandaag!
zit ze hier helaas nog vaker.quote:
Ben meer een meeloper dan een gangmaker onlogisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Stevige uitspraken!quote:
Thnx, dan stuur ik jou alsnog geen naaktfoto'squote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik stuur je een rituals pakketje om het goed te maken.
Wtfquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, dan stuur ik jou alsnog geen naaktfoto's
Kijk hem balen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wtf
Waarom begin je ineens over naaktfoto's. Vies mannetje.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je bent wel een vies mannetje.
Ik had dit al geplaatst in het Roda JC topic (niet dat daar mensen naar kijken).quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / Mexicaanse investeerder redt Roda JC
Ik denk niet dat er iemand is dit dit boeit, maar ik heb toch maar even een topic aangemaakt.Zou wel leuk zijn als jullie even reageren. (Desnoods even lachen om mijn gebbetje)
gered door het kartelquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit al geplaatst in het Roda JC topic (niet dat daar mensen naar kijken).
Gereageerd makkerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat er iemand is dit dit boeit, maar ik heb toch maar even een topic aangemaakt.Zou wel leuk zijn als jullie even reageren. (Desnoods even lachen om mijn gebbetje)
Waarom noemde jij de koningin gister Queen momquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Gereageerd makker![]()
Zitten er überhaupt Roda-supporters op FOK! ?
Gebbetjr op je bolle oogquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
Was een tijdje leuk maar je kunt je stommiteiten niet blijven af doen met de poppenspeler.quote:
Beatrixquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Waarom noemde jij de koningin gister Queen mom
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een tijdje leuk maar je kunt je stommiteiten niet blijven af doen met de poppenspeler.
Ik zeg dit als een vriend.
Poppenspeler.tar.gzquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een tijdje leuk maar je kunt je stommiteiten niet blijven af doen met de poppenspeler.
Ik zeg dit als een vriend.
Vervelendquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, ik heb de computer zaterdag pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |