Wiskunde A en B was iig van voor dat hele studiehuis en profielen gebeuren. Dat heb ik namelijk niet meer meegemaakt en ik heb wel examen wiskunde A gedaan #opaverteltquote:Op maandag 3 juni 2019 13:29 schreef Lokasenna het volgende: [..] Volgens mij is het van voor wiskunde A en B, toen de bovenbouw nog het Studiehuis heette en je ook in halve vakken examen kon doen, zoals alleen scheikunde 1 in een N&G profiel of moeilijkere scheikunde 12 in een N&T profiel.
Ah, het heet nu ook weer gewoon wiskunde A en B.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wiskunde A en B was iig van voor dat hele studiehuis en profielen gebeuren. Dat heb ik namelijk niet meer meegemaakt en ik heb wel examen wiskunde A gedaan #opavertelt
Owquote:Op maandag 3 juni 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee nog, beethje afhankelijk van salaris.
In de summer of nineteen ninety nine.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Tering, gewoon alweer 20 jaar geleden dat eindexamen
Oud-collega woont net over de grens in Duitsland. Luxemburgs salaris en belastingtarief, maar een stuk minder duur.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
Ja, Luxemburg is erg duur. Een Luxemburgs salaris in NL is dan wel weer erg leuk.
Een Luxemburgs salaris net over de grens in Wallonie of Frankrijk is nog leukerquote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
Ja, Luxemburg is erg duur. Een Luxemburgs salaris in NL is dan wel weer erg leuk.
En al eenbkeer eerder in 97quote:
O jee.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En al eenbkeer eerder in 97
Zomer van 99 heb ik verder alleen maar nare herinneringen aan
Dat is ook nog een optiequote:Op maandag 3 juni 2019 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oud-collega woont net over de grens in Duitsland. Luxemburgs salaris en belastingtarief, maar een stuk minder duur.
Of dat jaquote:Op maandag 3 juni 2019 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een Luxemburgs salaris net over de grens in Wallonie of Frankrijk is nog leuker
Sowieso Walloniërsquote:Op maandag 3 juni 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Zou sowieso voor Duitsland kiezen dan. Gekken Belgen.
Daar kun je je in België sowieso wel van verzekeren. Wallonië is wel een tikkeltje erger. En de inwoners zijn helemaal vreselijk. Vind ikquote:Op maandag 3 juni 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat dingen slecht geregeld zijn
fixedquote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen is toch al bijna hetzelfde als Duitsland.
Blijf het altijd apart vinden in de wereld waar je terecht komt zodra je bij Maastricht de grens overgaat.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je je in België sowieso wel van verzekeren. Wallonië is wel een tikkeltje erger. En de inwoners zijn helemaal vreselijk. Vind ik. Raar slag volk.
Ja, fair enough. Maar geen DM hier.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen is toch al bijna hetzelfde als Duitsland.
Luikquote:Op maandag 3 juni 2019 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijf het altijd apart vinden in de wereld waar je terecht komt zodra je bij Maastricht de grens overgaat.
Ik vind het gewoon een gestresste kutstadquote:
Trier is prachtigquote:Op maandag 3 juni 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie. Of Wallonië.
[..]
Of dat ja. Wel weer afhankelijk van waar in Frankrijk. Of in Trier gaan wonen. Trier
.
quote:De VS heeft nieuwe formulieren voor visumaanvragen online gezet met daarin de verplichting voor bijna alle aanvragers om hun accountnamen voor sociale media te verstrekken. Ook moeten bezoekers van het land oude e-mailadressen en telefoonnummers invullen.
Zo lang het niet over ESTA's gaat vind ik het allemaal best.quote:
Dat soort volk moet je gelijk ontslaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom gebruiken mensen 'reply to all' in een email waarin 5000 personen staan?
Zit je dan met je fok account.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lang het niet over ESTA's gaat vind ik het allemaal best.![]()
Zouden mensen met een 8chan- of 4chan- of redditaccount per definitie geweigerd worden? Zou ik wel terecht vinden.
Gewoon met zijn allen gaan mailen zodat de mailserver over de zeik gaat.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Mailservers? Wat is dit 2017?quote:Op maandag 3 juni 2019 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met zijn allen gaan mailen zodat de mailserver over de zeik gaat.
En geen worstquote:Op maandag 3 juni 2019 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, fair enough. Maar geen DM hier.
De stad zelf is stukken beter geworden. Maar wat een puinhoop. Die dorpen er omheen ga je ook 20 jaar terug in de tijd.quote:
Ligt er echt aan waar je bent, heb er een aantal maanden gewerkt en dat beviel me best goed.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gestresste kutstad
Die willen onbewust gewoon een onvrijwillige sabbatical joh.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker naar iedereen reageren dat je niet in die emailstring hoort. Nekschotquote:Op maandag 3 juni 2019 14:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat soort volk moet je gelijk ontslaan.
Is Microsoft, boeie.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met zijn allen gaan mailen zodat de mailserver over de zeik gaat.
Londen is een stad met een ego tov haar eigen inwoners dat overeen komt met de huurprijzen daar.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De stad zelf is stukken beter geworden. Maar wat een puinhoop. Die dorpen er omheen ga je ook 20 jaar terug in de tijd.
[..]
Ligt er echt aan waar je bent, heb er een aantal maanden gewerkt en dat beviel me best goed.
Beetje net als de gemeente Sluisquote:Op maandag 3 juni 2019 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Londen is een stad met een ego tov haar eigen inwoners dat overeen komt met de huurprijzen daar.
Smaken verschillen, laten we het daar op houden
quote:
Gewoon weer even wat bier laten bezorgen in een ongemarkeerd pakketje. Wordt het pand binnen 5 minuten weer geevacueerd.quote:
Oeh, goed idee!quote:Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon weer even wat bier laten bezorgen in een ongemarkeerd pakketje. Wordt het pand binnen 5 minuten weer geevacueerd.
En dan toekijken hoe de EOD uit voorzorg dat pakketje bier opblaastquote:Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon weer even wat bier laten bezorgen in een ongemarkeerd pakketje. Wordt het pand binnen 5 minuten weer geevacueerd.
Even Q's maandargh wat draaglijker gemaakt, daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor hequote:
Maar Dobbie is wel vrij.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan toekijken hoe de EOD uit voorzorg dat pakketje bier opblaast
Het open raam voldoet hier vandaag prima.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een groepje die een hekel heeft aan de airco.
WTF..... geen airco? Lekker dan...quote:
Hier ook. Zo warm is het niet meer hier.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Het open raam voldoet hier vandaag prima.
Ik!quote:Op maandag 3 juni 2019 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even Q's maandargh wat draaglijker gemaakt, daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor he
Precies. Soms zijn offers noodzakelijk.quote:
En zo veel kost een sok niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Soms zijn offers noodzakelijk.
Oh ik dacht genderneutraal.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Was niet achteraf duidelijk gemaakt door JK dat Dobby homo was met zijn sok? Die eigenlijk zwart was?
Die sok ja. Het gender van Dobby asumen zou ik niet doen. Gevaarlijk hoor.quote:
Goed punt. Hoewel Dobby in de boeken als hij wordt aangesproken 🤔.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die sok ja. Het gender van Dobby asumen zou ik niet doen. Gevaarlijk hoor.
Ja, daar komt ook nog wel een retcon op. Vind het namelijk niet woke genoeg allemaal.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Hoewel Dobby in de boeken als hij wordt aangesproken 🤔.
Retcon? Woke?quote:Op maandag 3 juni 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, daar komt ook nog wel een retcon op. Vind het namelijk niet woke genoeg allemaal.
quote:
quote:Retcon (van het Engelse Retroactive continuity) is een term die wordt gebruikt voor het verschijnsel dat in een fictiereeks bepaalde feiten en gebeurtenissen die ooit zijn vermeld in een eerder deel bewust worden verdraaid of genegeerd in latere delen.
quote:Woke als een politieke term van Afro-Amerikaanse oorsprong verwijst naar een gepercipieerd bewustzijn van kwesties met betrekking tot sociale, raciale en gendergerelateerde rechtvaardigheid.
quote:Op maandag 3 juni 2019 15:47 schreef rival het volgende:
Mag volgende week ook op gesprek voor een andere baan!
Awesomequote:Op maandag 3 juni 2019 15:47 schreef rival het volgende:
Mag volgende week ook op gesprek voor een andere baan!
Er dus toch een punt achter gezetquote:Op maandag 3 juni 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
NWS / Noa (17) is na ondraaglijk psychisch lijden overleden.
Triest verhaal dit. Wil dat boek wel lezen denk ik...
Is afgelopen vrijdag gesloten.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Deze ging gelukkig wel snel. vorige week gereageerd.
Wanneer sluit diegene?
Jup. Dan gaat t snel. Zal wel een lijdensweg zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er dus toch een punt achter gezet![]()
Tijd geleden dat verhaal al gelezen en las volgens mij paar dagen geleden dat ze gestopt was met eten/drinken.
Dan kan je deze week wel iets verwachten toch?quote:
Ja, dat is t idee iddquote:Op maandag 3 juni 2019 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je deze week wel iets verwachten toch?
Anders vraag je zelf nog eens na op woensdag oid
Ok ok ok, zoekende danquote:
Dat klopt welquote:
Oeh, iets totaal anders? Succesquote:Op maandag 3 juni 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hoop snel wat te horen, het is een leuke functie en ik ben heel benieuwd naar t salaris.
You go girlquote:Op maandag 3 juni 2019 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag deze week 'onderhandelen', of ze me iets meer dan minimumloon willen geven
Zelfde idee, maar met betere arbeidsvoorwaarden want cao.quote:
Manager lijkt me zo'n rotberoep.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Wij zoeken een nieuwe manager. Ik ga niet solliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |