abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2019 @ 13:56:10 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187255595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:54 schreef Dejannn het volgende:
Niet meer dan logische beslissing van Feyenoord :). Ik vrees dat zowel Ajax-fans in Rotterdam, als Feyenoord-fans in Amsterdam, voorlopig em nog niet gaat worden.
#nooitmeer
  dinsdag 4 juni 2019 @ 13:56:31 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187255600
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kunt best wedijveren met grote clubs die er een bende van maken, of zoals Ajax een keer stunten in de CL en grote namen uitschakelen maar dan moet je wel zelf ook de ruimte hebben om ook goede spelers aan te trekken en te behouden.

Daar is bij Feyenoord geen enkele basis voor. Grote talenten aankopen en doorontwikkelen kan niet want er is geen fatsoenlijke scouting en geld, toptalenten uit de jeugd lopen kennelijk over naar de 'vijand'. Routine kopen is geen geld voor.

Dan kun je wel een heel degelijk beleid voeren maar alle ingrediënten die Ajax dit seizoen een topseizoen gaven kun je eigenlijk op voorhand wegstrepen. Ook op de langere termijn.
Het is een kwestie van directieleden zoeken die daadwerkelijk een concreet plan hebben om te groeien en die ambitie hebben, daar begint het mee. Zo'n Jan de Jong heeft dat volgens mij nog nooit geroepen, behalve dat hij zegt dat jullie een nieuw stadion nodig hebben. Maar hoe hij dat nieuwe budget wil gebruiken weet hij vast ook niet.
Oh.
pi_187255646
Waarom is het eigenlijk zo belangrijk dat er bij die twee wedstrijdjes in het seizoen uitsupporters aanwezig zijn? :s)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:04:09 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187255739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo belangrijk dat er bij die twee wedstrijdjes in het seizoen uitsupporters aanwezig zijn? :s)
het blijft belachelijk dat het niet kan maar begrijpelijk is het wel.
pi_187255771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

het blijft belachelijk dat het niet kan maar begrijpelijk is het wel.
Zijn volgens mij wel het enige land die uitsupporters maar volledig in de ban doen? Zo'n Roma - Lazio is toch niet minder beladen dan een Feyenoord - Ajax.
blablablabla
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:11:24 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187255831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn volgens mij wel het enige land die uitsupporters maar volledig in de ban doen? Zo'n Roma - Lazio is toch niet minder beladen dan een Feyenoord - Ajax.
In Italie zijn er wel meer dingen beladen, in een vredig land als Nederland liggen de geweldserupties van hooligans veel verder van de alledaagse werkelijkheid, dat maakt ook dat er minder wordt geaccepteerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_187255872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In Italie zijn er wel meer dingen beladen, in een vredig land als Nederland liggen de geweldserupties van hooligans veel verder van de alledaagse werkelijkheid, dat maakt ook dat er minder wordt geaccepteerd.
Dat is ook zo.
Zeg Duitsland dan, of België. Waarom kan het daar wel? Zijn we niet gewoon kleinzerig?
blablablabla
pi_187255908
Of misschien weet de politie daar simpelweg beter op te treden :).
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:19:13 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187255926
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
Zeg Duitsland dan, of België. Waarom kan het daar wel? Zijn we niet gewoon kleinzerig?
Nederland heeft traditioneel veel meer een hooligancultuur dan Duitsland en Belgie, maar volgens mij zijn die Belgen met een behoorlijke inhaalslag bezig (met name Anderlecht-Standard) en gaan er daar ook stemmen op om uitsupporters te weren tijdens die wedstrijden. Echter denk ik ook wel dat er in NL'se bestuurskringen een safety-first cultuurtje heerst aangaande voetbalwedstrijden en dat ze bang zijn voor hun positie mocht er een keer een confrontatie uit de klauw lopen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:19:25 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187255931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:17 schreef Dejannn het volgende:
daar begint het inderdaad mee, plus dat ze het daar waarschijnlijk niet zouden accepteren en er hier gewoon de schouders over opgehaald wordt
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:25:46 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187255990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha, er zijn volgens mij ook gewoon landen waar uitsupporters helemaal niet toegelaten worden. Servië oa dacht ik
pi_187255996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Ja dat begrijp ik ook niet.

De tokkies uit amsterdam hebben ruimschoots aangetoond dat ze zich niet kunnen gedragen en dat de frustratie richting Feyenoord erg hoog zit dus dit lijkt mij de enige juiste beslissing. Natuurlijk is het pijnlijk om een 6-2 pak slaag te krijgen maar als volwassen persoon zou je dat toch een plaatsje moeten kunnen geven. *)
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_187256001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:17 schreef Dejannn het volgende:
2005 was wel compleet gestoord, als er toen gepast was opgetreden waren er waarschijnlijk meerdere doden gevallen _O- .
blablablabla
pi_187256038
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik ook niet.

De tokkies uit amsterdam hebben ruimschoots aangetoond dat ze zich niet kunnen gedragen en dat de frustratie richting Feyenoord erg hoog zit dus dit lijkt mij de enige juiste beslissing. Natuurlijk is het pijnlijk om een 6-2 pak slaag te krijgen maar als volwassen persoon zou je dat toch een plaatsje moeten kunnen geven. *)
Mee eens :). Al snijdt het mes aan twee kanten in de zin dat de Feyenoord fans voorlopig ook niet welkom zullen zijn in Amsterdam. Maar ik heb sowieso het gevoel dat dit veel minder leeftijd onder hen dan onder de Ajax fans?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:35:11 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187256060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Mee eens :). Al snijdt het mes aan twee kanten in de zin dat de Feyenoord fans voorlopig ook niet welkom zullen zijn in Amsterdam. Maar ik heb sowieso het gevoel dat dit veel minder leeftijd onder hen dan onder de Ajax fans?
Mwah, de Ajaxdirectie laat zich gewoon erg makkelijk chanteren door de eigen tokkieaanhang. Dat stadium is men in Rotterdam al een jaartje of 15 gepasseerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187256068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. Je kunt sinds die combiregeling allang niet meer knokken. Maar zodra er Ajacieden of Feyenoorders op vijandelijk grondgebied komen maakt dat kennelijk bij een kleine groep thuissupporters dusdanig veel emotie los dat ze met de politie gaan vechten en stenen gaan gooien.

Vaak genoeg meegemaakt het is echt heel primitief en bijna dierlijk gedrag dat opwachten van de treinen.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 4 juni 2019 @ 14:36:03 #167
35723 crew  GGMM
pi_187256074
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, de Ajaxdirectie laat zich gewoon erg makkelijk chanteren door de eigen tokkieaanhang. Dat stadium is men in Rotterdam al een jaartje of 15 gepasseerd.
Klopt, Feyenoord loopt zo ver voor op Ajax dat het lijkt alsof ze achter lopen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:39:22 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187256108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt, Feyenoord loopt zo ver voor op Ajax dat het lijkt alsof ze achter lopen. :)
Op dat gebied, zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187256294
Wel bijzonder dat men in Amsterdam verbaasd is over dergelijke beslissingen. Zo schijnt de Ajax achterban het ook raar te vinden dat men niet welkom is in Den Haag, na het neersteken van kinderen en het achterlaten van een handgranaat. Misschien dat dit in Amsterdam, de bakermat van de familie Tokkie, normale omgangsvormen zijn, maar de rest van Nederland denkt daar duidelijk anders over.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:53:39 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187256301
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel bijzonder dat men in Amsterdam verbaasd is over dergelijke beslissingen. Zo schijnt de Ajax achterban het ook raar te vinden dat men niet welkom is in Den Haag, na het neersteken van kinderen en het achterlaten van een handgranaat. Misschien dat dit in Amsterdam, de bakermat van de familie Tokkie, normale omgangsvormen zijn, maar de rest van Nederland denkt daar duidelijk anders over.
Werkelijk niemand in Amsterdam is hier verbaasd over. Stop met onzin posten
pi_187256345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Werkelijk niemand in Amsterdam is hier verbaasd over. Stop met onzin posten
Ja ja.
Waarom gingen er dan een paar touringcars vol neuzen protesteren in Den Haag?
pi_187256405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eens :). Maar laten we nu niet doen alsof in de rest van Nederland voetbal wel op een normale manier wordt beleefd. Ik zie bij menig club volk op de tribune, holy shit, dat is allemaal vrij volks en agressief om het maar zo te zeggen _O-.

Wat dat betreft zou ik ook eerder willen spreken over een structureel en landelijk probleem. Als je dat vergelijkt met Duitsland waar het 99% van de keren heel gemoedelijk lijkt te verlopen is het contrast schrijnend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2019 15:00:57 ]
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:21:53 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187256775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:00 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Eens :). Maar laten we nu niet doen alsof in de rest van Nederland voetbal wel op een normale manier wordt beleefd. Ik zie bij menig club volk op de tribune, holy shit, dat is allemaal vrij volks en agressief om het maar zo te zeggen _O-.

Wat dat betreft zou ik ook eerder willen spreken over een structureel en landelijk probleem. Als je dat vergelijkt met Duitsland waar het 99% van de keren heel gemoedelijk lijkt te verlopen is het contrast schrijnend.
Het is dan vooral de vraag hoeveel vrijheden je als club dergelijke types geeft

Bij Ajax krijgen ze een speciaal vak vooraan bij een huldiging en mogen ze bij besloten jeugdpotjes aanwezig zijn.

Nu is het bij Feyenoord wellicht ook doorgeslagen, maar dan naar de andere kant. De vraag is dan wat je liever hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:07:05 #174
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_187257410
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is dan vooral de vraag hoeveel vrijheden je als club dergelijke types geeft

Bij Ajax krijgen ze een speciaal vak vooraan bij een huldiging en mogen ze bij besloten jeugdpotjes aanwezig zijn.

Nu is het bij Feyenoord wellicht ook doorgeslagen, maar dan naar de andere kant. De vraag is dan wat je liever hebt.
Valt wel mee hoor. Bij Feyenoord zitten ze ook gewoon in de skyboxen of in het bestuur van de supportersvereniging.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:11:11 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187257479
Bij ons krijgt een supporter met stadionverbod gewoon de WvH trofee. Zo kan het ook _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')