SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
De teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 27-06-2019 10:44:54 ]
Als dat geen record is is jouw gescoorde puntenaantal in combinatie met je positie op de ranglijst dat wel.quote:
Ik heb het idee dat ik net wat te laag sta ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat geen record is is jouw gescoorde puntenaantal in combinatie met je positie op de ranglijst dat wel.
Dat gevoel herken ik. @wimderon wat gaan we hier aan doen?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik net wat te laag sta ja, inderdaad.
Niets. Het is juist leuk dat een 1-0 overwinning evenveel waard is als een 1500-0 overwinning. Dan heb je teveel renners gekocht die op hetzelfde moment pieken, daar moet je niet het spel van de schuld geven.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik. @:wimderon wat gaan we hier aan doen?
Een beetje meer respectquote:
Maar ik piek helemaal niet in een paar rondes, ik heb heel vaak met 435-432 verloren. Ik blijf erbij dat je per X aantal gescoorde punten gewoon bonuspunten moet krijgen om de randomness van de loting een beetje tegenwicht te bieden.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niets. Het is juist leuk dat een 1-0 overwinning evenveel waard is als een 1500-0 overwinning. Dan heb je teveel renners gekocht die op hetzelfde moment pieken, daar moet je niet het spel van de schuld geven.
Als je meerdere rondes met 435-432 verliest straft de here Jezus je voor het steunen van een lavendelsnuiver.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik piek helemaal niet in een paar rondes, ik heb heel vaak met 435-432 verloren. Ik blijf erbij dat je per X aantal gescoorde punten gewoon bonuspunten moet krijgen om de randomness van de loting een beetje tegenwicht te bieden.
Dan wordt er wel een zwaar offer van mij gevraagd, Thierry of the Fok! Premier League, hier moet ik even een nachtje over slapen.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je meerdere rondes met 435-432 verliest straft de here Jezus je voor het steunen van een lavendelsnuiver.
quote:
Er mist ook nog een lijstje van beschikbare WT en PCT renners, maar in de PM staat dat er nog iets aankomtquote:Op zondag 2 juni 2019 20:53 schreef Steven184 het volgende:
@:wimderon Ik mis nog overzichtje vsn resterende budgetten in de PM. Wellicht handig om nog te sturen pf hier te posten?
Daarvan snapik wel dat dat 22 juni pas komtquote:Op zondag 2 juni 2019 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er mist ook nog een lijstje van beschikbare WT en PCT renners, maar in de PM staat dat er nog iets aankomt
Ik meen me overigens te herinneren dat je van je budget wat je in januari over had niets meer mag uitgeven. Al het budget moet van renners komen die je nu verkoopt.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarvan snapik wel dat dat 22 juni pas komt
Niet verwacht dat de werken van Sénéchal, Bakelmans en De Buyst in de eerste grote ronde al mijn ongelijk zouden bewijzen. Wel met het op 6 na laagste puntenaantal en het laagste puntenaantal dat genoeg was voor een overwinning, maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Na 3 biedrondes al presenteer ik u Team Ribbedebie:
Hugo Hofstetter
Andrea Pasqualon
Florian Sénéchal
Taco van der Hoorn
Jempy Drucker
Eduard Grosu
Quentin Pacher
Cristophe Noppe
Jasper de Buyst
Dion Smith
Jan Bakelants
Romain Hardy
Alexander Krieger
Jannik Steimle
Ik schrijf alvast 0 punten op bij de grote rondes
Bleven die wel staan deze keer?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:15 schreef wimderon het volgende:
De beschikbare budgetten zijn als ik me niet vergis:
Aguero 0,3
baggerbaas 4,1
Chiappucci 0,73
DecoAoreste 2,29
El-Stinho 6,23
Faraday01 11,02
Felagund 2,26
franklop 2,76
Frozen-assassin 0,42
GotenSSJ 0,67
heywoodu 1,01
hhh38
5,24
ijs_beer 1,15
Immerdebestebob 1,33
johannes_vermeer 11,28
Koffieplanter 0,01
LekkerWeertje 6,93
Mani89 0,01
Max23 0,9
maxi-mus 0,12
Mexicanobakker 0,9
Momo... 1,83
noodgang 5,77
Rellende_Rotscholier 1
Sabata 0,01
showtimer 0
Slobeend 3,78
Sporttv 4,85
Steven184 0,39
tdrone 7,17
wimderon 2,67
Wuwwa 2,8
Ja, de vorige keer ook. De helft van de waarde van de verkochte renners krijg je erbij, ook net zoals vorig jaar.quote:
Oké, verkeerd herinnerd danquote:Op maandag 3 juni 2019 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer ook. De helft van de waarde van de verkochte renners krijg je erbij, ook net zoals vorig jaar.
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:31 schreef Felagund het volgende:
Hadden we niet de tweede ronde van de Croky cup al gehad? Ik heb daarvan de uitslag gemist.
Ik vind dit niet zo'n leuk spel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt echt extreem veel pech. Met je score zou je 2e moeten staan.
Wel 1500 punten in 1 ronde he. Maar top 10 had al gekundquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt echt extreem veel pech. Met je score zou je 2e moeten staan.
Bedankt voor de reminder. 2 man eruit geschopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik bedenk me dat ik m'n transfers nog moet doorgeven, nog maar 4 dagen
quote:
Ik vrees dat Perni alleen tijdens de Ronde van Oostenrijk van nut gaat zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:08 schreef showtimer het volgende:
[..]Jij hebt de ultieme aanval van Perni met de uitmuntende counter van Wawa niet hartstochtelijk meebeleefd zondag?
Perni heeft er een strontpot van gemaakt, hij stond zondagochtend nota bene nog voor Barguil in het klassement.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vrees dat Perni alleen tijdens de Ronde van Oostenrijk van nut gaat zijn.
Froome krijgt op staande voet ontslag!! Dat kan dus echt niet zoquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:27 schreef Max23 het volgende:
Arme @:noodgang
Heb je Froome en Quintana in de Dauphiné en verlies je nog de ronde
Oh das een goeiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik bedenk me dat ik m'n transfers nog moet doorgeven, nog maar 4 dagen
Ik kan je vertellen dat Jannik Steimle zonder team zal zitten volgende weekquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:28 schreef showtimer het volgende:
Komen er veel renners vrij op de markt concullega's? Beetje openheid kost niets meer of minder.
Ik bied in principe Magnus Cort, Petr Vakoc, Julius van den Berg, Frederik Frison, Jonas Koch en Juan Molano aan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:28 schreef showtimer het volgende:
Komen er veel renners vrij op de markt concullega's? Beetje openheid kost niets meer of minder.
Dikke Mads en Nico Denz.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:28 schreef showtimer het volgende:
Vijf renners.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:28 schreef showtimer het volgende:
Wie niet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand die Cort echt graag wil hebben?
Zie je een ruildeal met Bauhaus zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:31 schreef showtimer het volgende:
Dank allen. Ik weet niet wat ik met die arme Gorilla aan moet, maar de kans dat ik me verbeter is volgens mij niet zo groot.![]()
Pelotonvullers Gautier en Madrazo mogen gaan.
Jij hebt sowieso nog wel budget zag ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:31 schreef showtimer het volgende:
Dank allen. Ik weet niet wat ik met die arme Gorilla aan moet, maar de kans dat ik me verbeter is volgens mij niet zo groot.![]()
Pelotonvullers Gautier en Madrazo mogen gaan.
Mag dat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie je een ruildeal met Bauhaus zitten?
Waar zie je dat? Ik was in de onderstelling dat ik alles netjes had opgemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso nog wel budget zag ik.
Edit: Ik keek niet goedquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik was in de onderstelling dat ik alles netjes had opgemaakt.
Thanks, maar dat is toch een dikke 0?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien had ik m'n mond moeten houden.
Hier te zien https://www.dropbox.com/s(...)0ronde%204.xlsx?dl=0
Ik keek niet laag genoeg...quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Thanks, maar dat is toch een dikke 0?
Ja, dat was achteraf gezien ook niet zo snugger. Ik had hem beter voor 0.1 gehaald, nu is de helft van die 14.83 verdampt.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die van mij ook niet, weet dus ook niet of het echt zin heeft om renners te verkopen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:04 schreef hhh38 het volgende:
Budget wordt wel een dingetje en dan zit ik nog relatief goed met m'n 5 miljoen voorsprong...
Mijn miskopen waren helaas niet zo duur
Op zich. Past wel goed in mijn team.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij eindigt overal wel vooraan als ie zin heeft, maar bijna nooit echt hoog. Wil daarom herinvesteren in 3 redelijke renners.quote:
Ik had vorig jaar 3 goeie aankopen met vrij weinig budget, dus het kan welquote:Op donderdag 20 juni 2019 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, weet dus ook niet of het echt zin heeft om renners te verkopen.
Zijn er ook users die hebben doorgegeven niemand te verkopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:35 schreef wimderon het volgende:
We wachten qua transfers nog op @:Rellende_Rotscholier, @:Sporttv, @:Felagund, @:Immerdebestebob, @:LekkerWeertje en @:Wuwwa
Ja, 8 op dit moment.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er ook users die hebben doorgegeven niemand te verkopen?
Samen uit, samen thuis.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er ook users die hebben doorgegeven niemand te verkopen?
Ik denk niet dat Greipel nog veel gaat fietsen.quote:
Dat idee heb ik ook, maar er is tenminste weer strava activiteit. Bij mijn favoriete verongelijkte moslim zag het er ook duister uit, gelukkig mag hij morgen de Heistse Pijl doen, dus wie weet.....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greipel nog veel gaat fietsen.
quote:
Vorig jaar ook bewust iemand laten gaan waarvan ik wist dat die heus nog wel punten zou halen, maar waarvoor ik genoeg budget kreeg om aantal andere binnen te hengelen die me uiteindelijk meer hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:42 schreef Momo... het volgende:
Het is natuurlijk wachten op de eerste renner die weg is gedaan die ergens hoog finished/wint
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:42 schreef Momo... het volgende:
Het is natuurlijk wachten op de eerste renner die weg is gedaan die ergens hoog finished/wint
Deze is wel pijnlijk trouwens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:58 schreef wimderon het volgende:
Uitgaande transfers:
noodgang: Chris Froome, Moreno Moser, Marcel Kittel
De rest is niet heel veel waard lijkt me. Anders doe je ze ook niet weg?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af hoe mijn oud-renners in de markt liggen en of ze een nieuw onderkomen gaan vinden. Even Cort en Molano buiten beschouwing.
Ben je niet ben benieuwd of het deelnemersveld daar wel groot genoeg is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartfinales:
Rellende_Rotscholier 0-0 tdrone
DecoAoreste 0-25 Faraday01
Koffieplanter 0-0 Max23
wimderon 0-0 Felagund
We gaan drie maal de verlenging in met: 23 juni 2019 Elfstedenronde 1.1
Dan pakken we de eerstvolgende wedstrijd op de kalender die begint na afloop van de penalty's.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ben je niet ben benieuwd of het deelnemersveld daar wel groot genoeg is.
Je hebt van mij gewonnen in speelronde 30. Mas werd 9e, Roche 10e. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 juni 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we überhaupt renners in die koersen?
Steef heeft het te druk gehad met Chico denk ik, want er staan 8 ploegen en 7 namen op de voorlopige startlijst.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we überhaupt renners in die koersen?
Er zit ongetwijfeld nog ergens een adder onder het gras, want ik win nooit.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt van mij gewonnen in speelronde 30. Mas werd 9e, Roche 10e. Gefeliciteerd!
Atapuma werd 10e op de Ventoux maar kan me niet voorstellen dat ik daardoor win.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit ongetwijfeld nog ergens een adder onder het gras, want ik win nooit.
Je hebt ook van mij verloren, volgens mij kunnen je mannen zich niet opladen tegen teams in de onderste regionen. Tijd om John Troost te bellen.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt van mij gewonnen in speelronde 30. Mas werd 9e, Roche 10e. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! De transferperiode brengt gelukkig redding.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ook van mij verloren, volgens mij kunnen je mannen zich niet opladen tegen teams in de onderste regionen. Tijd om John Troost te bellen.
Ik heb een paar toppers in de etalage gezet, topklas renpaarden, kan ze iedereen aanraden.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! De transferperiode brengt gelukkig redding.
De Belgische Bond (official partner Croky Cup 2019) heeft een race uitgekozen waar toevallig de bond de enige was die renners aan de start had.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ben je niet ben benieuwd of het deelnemersveld daar wel groot genoeg is.
Geen ideequote:Op zondag 23 juni 2019 18:04 schreef showtimer het volgende:
Wanneer heeft @:franklop voor het laatst verloren?![]()
Welke dokter heb je?quote:Op zondag 23 juni 2019 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen ideedenk iets van 10 zeges op rij nu?
Dat weet @wimderon vast welquote:Op zondag 23 juni 2019 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen ideedenk iets van 10 zeges op rij nu?
Geen bijzondere , het is gewoon tak tak tak en gaan.quote:
Ik heb die eikel van een Reguigui toch maar weer proberen binnen te halen. Eigenlijk wil ik hem helemaal niet, maar er was niet veel betersquote:Op maandag 24 juni 2019 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou jongens, zeg het maar. Op wie hebben jullie geboden?
Ik ga zeggen dat ik een van de meest opportunistische boden heb gedaan. Gebaseerd op wel heel recente en weinige resultaten.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb die eikel van een Reguigui toch maar weer proberen binnen te halen. Eigenlijk wil ik hem helemaal niet, maar er was niet veel beters
Dst klinkt als een bod op Kamnaquote:Op maandag 24 juni 2019 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik een van de meest opportunistische boden heb gedaan. Gebaseerd op wel heel recente en weinige resultaten.
Merlier?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik een van de meest opportunistische boden heb gedaan. Gebaseerd op wel heel recente en weinige resultaten.
Kammna zit anders nog gewoon in mijn team heur. Ben blij dat ie eindelijk wat presteert.quote:
Stond wel op de lijst van Wim, heb er ook een bod op gedaanquote:Op maandag 24 juni 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kammna zit anders nog gewoon in mijn team heur. Ben blij dat ie eindelijk wat presteert.
Dat vind ik wel meevallen hoor. Resultaten vorig jaar waren ook prima. Door die recente resultaten heb ik trouwens niet op hem geboden, terwijl ik dat wel van plan was.quote:
Weet ik, omgekeerde Lobato.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kammna zit anders nog gewoon in mijn team heur. Ben blij dat ie eindelijk wat presteert.
Is ook heel lastig te bepalen wat je moet doen. Ik heb alles of niets gespeeld nu, met 90 % kans op niets.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen hoor. Resultaten vorig jaar waren ook prima. Door die recente resultaten heb ik trouwens niet op hem geboden, terwijl ik dat wel van plan was.
Ik heb op 10 renners geboden, gok dat ik er 1 of 2 heb. En dan ben ik blij.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ook heel lastig te bepalen wat je moet doen. Ik heb alles of niets gespeeld nu, met 90 % kans op niets.
In jouw positie is dat ook wel logisch.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ook heel lastig te bepalen wat je moet doen. Ik heb alles of niets gespeeld nu, met 90 % kans op niets.
Ik heb gespreid maar de kans dat ik de onderste 4 renners heb is zoveel groter dan de bovenste 4quote:Op maandag 24 juni 2019 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En anders neem ik mijn kneuzen wel weer terugquote:Op maandag 24 juni 2019 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In jouw positie is dat ook wel logisch.
Ik heb al op jouw kneuzen gebodenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En anders neem ik mijn kneuzen wel weer terugOf ik zoek wat talentjes uit.
Ik ook niet. Maar dat is het masterplan.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:33 schreef Faraday01 het volgende:
Grote kans dat ik mijn laatste plekje niet ga invullen deze ronde
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is het masterplan.
Stond hij hoger dan Gio? Lonardi schuif ik namelijk door.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welkom Aurelien Paret-Peintre. Dat er nog maar veel Franse 1.1-koersen verreden mogen worden waar je een knappe 8e plaats weet te behalen.
In dat geval heb ik Lonardi. Dat hij maar flink mag schroeien in Hainan en dergelijke.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stond hij hoger dan Gio? Lonardi schuif ik namelijk door.
Koning keizer admiraal Don Wimderon heeft Hainan uit de kalender gegooid.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dat geval heb ik Lonardi. Dat hij maar flink mag schroeien in Hainan en dergelijke.
Beetje gemiddeld of niet? Al vind Betancur wel een goede.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Gesbert, Betancur, Asselman en Allegaert. Worden jullie al bang?
Nu nog 22 miljoen over voor één gehandicapte renner.
Zo te zien heeft hij zelfs alle Chinese koersen bij het grof vuil gezet. Daar ben ik dan mooi klaar mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koning keizer admiraal Don Wimderon heeft Hainan uit de kalender gegooid.Ik heb ook geen idee wat de Illuminati nog rijden.
Betancur en Gesbert zijn prima, Asselman en Allegaert niet echt. Heb toch te voorzichtig geboden op Vlasov.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje gemiddeld of niet? Al vind Betancur wel een goede.
Jammer ja. Ik had overwogen om dik (haha) op Betancur en Vlasov te gaan en dan niet op Dennis. Zeg maar 8 per stuk en dan laatste budget verdelen over 6 man of zo.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betancur en Gesbert zijn prima, Asselman en Allegaert niet echt. Heb toch te voorzichtig geboden op Vlasov.
Waarschijnlijk omdat zijn aantal wedstrijden laag wasquote:Op maandag 24 juni 2019 23:04 schreef Slobeend het volgende:
Conti gaat echt voor een habbekrats weg.
Ik had hem vorig jaar met een tussentijdse transfer, viel niet mee. UAE staat ook bol van vergelijkbare renners met vaak net nog iets meer talent.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat zijn aantal wedstrijden laag wasDaarom even meegenomen, want wel echt goede coureur.
Daar zeg je iets, alleen het Qinghaimeer.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij zelfs alle Chinese koersen bij het grof vuil gezet. Daar ben ik dan mooi klaar mee.
Stonden (en staan) niet op de kalender van de UCI.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koning keizer admiraal Don Wimderon heeft Hainan uit de kalender gegooid.Ik heb ook geen idee wat de Illuminati nog rijden.
Sorryquote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stonden (en staan) niet op de kalender van de UCI.
quote:07 Sep-14 Sep 2019 Tour of China I CHN ME 2.1
16 Sep-22 Sep 2019 Tour of China II CHN ME 2.1
09 Oct-16 Oct 2019 Tour of Taihu Lake CHN ME 2.1
Wedstrijden die in aanmerking komen worden in de speelronde opgenomen waar ze qua datum in vallen. Met uitzondering van koersen die na de laatste op de oorspronkelijke kalender.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Deze dan? Worden die nog ingevoegd of pech gehad?
[..]
Ik vond het al vreemd dat stokbrood nog niet gekozen was.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:37 schreef wimderon het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)sferperiode.xls?dl=0
Kämna en Stokbro waren abusievelijk niet uit de lijst met beschikbare renners verwijderd.
Niet zomaar iemand he..je praat over de onverslaanbarequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:53 schreef Sabata het volgende:
Het streelt mn ego dat mn collectie radertjes nog iemand een beetje angst aanjaagt
Ik heb Reguigui in m'n ploeg gekregen terwijl Valter hoger op m'n lijstje stond.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef wimderon het volgende:
We zitten op 5/10 inzendingen.
@:Slobeend
@:johannes_vermeer
@:Faraday01
@:Max23
@:Aguero
Nu je toch tips geeft, ken jij het programma van Team Bridgelane?quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:57 schreef showtimer het volgende:
Ploegen die nog een transfer zoeken, Appollonio zijn schorsing zit er bijna op en hij krijgt meteen een tweede kans bij Amore e Vita.
Is Harper nog beschikbaar? Hij gaat in ieder geval Utah rijden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu je toch tips geeft, ken jij het programma van Team Bridgelane?
Hainan! @wimderonquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Geen Qinghai Lake of de Tours of China (al zijn dat toch 20 sprintetappes bij elkaar) zo te zien. Dan blijft er niet veel .1 of HC meer over voor dat team lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa gaan we ze niet meer zien als je dit zo leest @Slobeend
quote:Op maandag 24 juni 2019 00:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen bijzondere , het is gewoon tak tak tak en gaan.
Ronde 32 zit de kans erin dat ik geen punten scoor overigens. Al was Van Gestel nog wel dichtbij met plek 16
quote:72nd Halle Ingooigem (1.1)
16. BEL VAN GESTEL Dries SVB 03"
Dit is niet leukquote:
Pjotr?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had nog wel paar geinige renners gevonden. En geboden op een Nederlander.
Nee, maar ik ben zo opportunistisch als ik ben wel op een andere mini-hypetrain gesprongen.quote:
Vorig seizoen was zijn 2e seizoenshelft ook beter dan zijn eerstequote:Op woensdag 26 juni 2019 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kneus Jonas Koch scoort nog even puntjes. Dat het de laatsten mogen zijn.
Ik zat een beetje te kijken op Strava, maar die vent was nog aan het langlaufen, terwijl het hele peloton op een vulkaan zat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was zijn 2e seizoenshelft ook beter dan zijn eerste
quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:40 schreef Max23 het volgende:
Genot die bedragen op Nieuwenhuis en Havik
Met Zardini is mijn team weer vol.
Omdat je er niets van kan, hahahaha. Wat dacht jij dan? Dacht jij dat je pech had?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doe ik niet meer mee in de Croky Cup?
Ik vertrouw de spelleiding niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je er niets van kan, hahahaha. Wat dacht jij dan? Dacht jij dat je pech had?
Jammer dat jij en je ploegje het zo hebben laten afweten en je niet komt melden in de finale voor een enorme titanenclash. Chokers, dat zijn jullie. En anders niks.quote:
Bij onze laatste ontmoeting heb jij wel mooi de 0 gehouden, grote klasse.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat jij en je ploegje het zo hebben laten afweten en je niet komt melden in de finale voor een enorme titanenclash. Chokers, dat zijn jullie. En anders niks.
Competitie kan vriezen en dooien. In de beker kan alleen de beste winnen. Meerdere keren achter elkaar pieken. Een heuse overlevingstocht.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij onze laatste ontmoeting heb jij wel mooi de 0 gehouden, grote klasse.
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tellen je oude renners nog mee bij deze ronde?
Ja, leuk. En dan wint Guardini dadelijk ineens vijf ritten in Qinghai Lake. Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met de finaleplaats
Die heeft het hele jaar amper punten bij elkaar gefietst. Als hij al mee gaat naar Aziëquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, leuk. En dan wint Guardini dadelijk ineens vijf ritten in Qinghai Lake. Hier trap ik niet in.
Ik moet hopen op de aanwezigheid van Cima en Lonardi. Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft het hele jaar amper punten bij elkaar gefietst. Als hij al mee gaat naar Azië
Dan zou ik alvast een V noteren.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:50 schreef showtimer het volgende:
Zucht, geen Illuminate meer in Sibiu. Afhankelijk zijn van Kevin fuckin Rivera of er misschien nog een puntje in zit.
Mijn Rivera zal wel ergens 15de worden nog.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:50 schreef showtimer het volgende:
Zucht, geen Illuminate meer in Sibiu. Afhankelijk zijn van Kevin fuckin Rivera of er misschien nog een puntje in zit.
Er staan daar alleen kneuzen aan de startquote:Op maandag 1 juli 2019 19:40 schreef franklop het volgende:
Tegen Faraday, die geen rijders op huidige startlijst heeft. Ik enkel Lietaer en Cerny in Oostenrijk
Ow en Maxi-mus verslagen, hoogtepuntje na 2 mindere rondjes.
Van harte.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:40 schreef franklop het volgende:
Tegen Faraday, die geen rijders op huidige startlijst heeft. Ik enkel Lietaer en Cerny in Oostenrijk
Ow en Maxi-mus verslagen, hoogtepuntje na 2 mindere rondjes.
80% van je team staat in de Tour ofzoquote:Op maandag 1 juli 2019 19:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er staan daar alleen kneuzen aan de start
Alvast gefeliciteerd met de overwinning
50%quote:Op maandag 1 juli 2019 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
80% van je team staat in de Tour ofzo
Mag 16de ook?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn Rivera zal wel ergens 15de worden nog.
Ik hier vandaag 1-2 met mijn enige 2 deelnemersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |