abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188755257
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

hummmmm is dit niet een vorm van slachtoffertje spelen ?
de suggestie is ' als jullie zo doorgaan met het wijzen op slachtoffertheater dan gebeuren er erge dingen, dat is jullie schuld ''
Toegegeven ... het is wel origineel.... in dit type theater.
Nee, ik vond het een achterlijk onderwerp. Ik vind dat we andere zaken hebbenom ons druk over te maken.
Whatever...
pi_188755265
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Prima! Houd die gedachte vast!
[..]

[ afbeelding ]
Had het nou gewoon bij het eerste gelaten.
Waar zijn de argumenten dan? Leuke meme hoor. Maar snijdt geen hout.

Ik voel me geen slachtoffer maar mag Hier gewoon een mening over hebben.
Whatever...
pi_188756875
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 15:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, ik vond het een achterlijk onderwerp. Ik vind dat we andere zaken hebbenom ons druk over te maken.
Zeker , er zijn andere zaken.
Maar wat hebben Rusland en China van doen met de reacties in dit topic ?
pi_188757593
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zeker , er zijn andere zaken.
Maar wat hebben Rusland en China van doen met de reacties in dit topic ?
Niets. Ik zeg juist dat we andere zaken hebben om ons druk over te maken wat mij betreft.

Daarnaast is de discussie een karikatuur van zichZelf geworden. Waarin degene die zich gediscrimineerd voelt, andere groepen generaliseert en waarin openlijk tot discriminatie van de andere groep wordt opgeroepen.

Postmodern, postrealistisch. Het gaat nergens meer over. En het heeft de term discriminatie volledig gedevalueerd.
Whatever...
pi_188757663
Rechts en blank is nu 1 ding geworden?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188757766
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niets. Ik zeg juist dat we andere zaken hebben om ons druk over te maken wat mij betreft.

Nou is het me duidelijk. Je vind het item rechtse blanke mannen die zich wentelen in een slachtofferrol uitgekauwd.
Is waar , hoewel... dat is toch met veel items in NWS en POL ?
Vooral die in de links-rechtsveldslagen
En je vind een mogelijke dreiging van China en Rusland belangrijker..
Open dan een topic daarover.

Zolang sommige rechtse blanke mannen zich verschuilen achter een slachtoffermasker zullen die kritieken en debatten blijven komen. Wel of niet tot op het bot afgekloven. Net als het zp-debat en er is een overloop van deze twee items soms
pi_188759901
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:43 schreef Bluesdude het volgende:

Zolang sommige rechtse blanke mannen zich verschuilen achter een slachtoffermasker zullen die kritieken en debatten blijven komen. Wel of niet tot op het bot afgekloven. Net als het zp-debat en er is een overloop van deze twee items soms
Er is alleen geen debat aanwezig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_188760072
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niet... Sinds Fortuyn is dat standaard op FOK!
Over " ze noemen me racist, nazi" etc.. de laatste variant is het whitegenocide/omvolking-verhaal
pi_188761752
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Er wordt geponeerd dat er witte mannen in de slachtofferrol zitten. Daarna worst er gesuggereerd dat het eigenlijk om alle blanke mannen gaat.

Vervolgens ga je daar lekker zitten ‘preachen to the choir’. Of lekker ruziėn met degenen die zo dom zijn in het aas te bijten. De manier waarop het hele gebeuren is opgezet is Damned if you do, Damned if you dont. Het maalt niet uit, het vonnis is al geveld door profeten en hun gelovigen uit de kerk der postrealisten.

Stelletje malloten.
Whatever...
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:16:40 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_188764856
quote:
6s.gif Op maandag 2 september 2019 07:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou nou, je hoeft niet direct in de verdediging te schieten. Of heb je je wel eens schuldig gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag?

Zie ook de knipoog bij m'n post en het feit dat ik jouw naam nooit genoemd heb, het betreft een quote.

Maar ik moet wel zeggen dat jullie gedrag online (poging tot ontkrachten van de #metoo beweging) best wel een rode vlag is.

Ik had al m'n theorie gepost dat deze discussie uit de hand loopt omdat zo ontzettend veel mannen zich schuldig maken aan grensoverschrijdend gedrag. Dus de gewone man voelt zich (veelal terecht) in het nauw gedrukt en gaat daarop vol in de aanval. De discussie loopt niet uit de hand omdat een stel feministen en publieke figuren (die leugenachtige hoeren) zich over #metoo uitspreekt.

Maar daar reageert dan weer geen enkele man uit said quote op.
Sorry ik sleur deze nog even hier naartoe Seven., want je hebt gelijk dat de gemiddelde fokker veel te onvolwassen is om iets intelligents over #metoo te zeggen, dus dat topic mag dichtblijven, maar aangezien het typisch dezelfde mensen zijn die over de rooie gaan als waar dit topic over gaat, nouja en gamers, zette me het toch aan het denken.

Het lijkt me te makkelijk dat sommige mannen zo boos worden over #metoo omdat ze iets te verbergen hebben. Laten we ten eerste uitgaan van het goede van de andere gebruiker, maar het zou ook wel erg toevallig zijn als de typische boze witte man allemaal aanranders zijn. Ik denk niet dat dat het is.

Wat het denk ik wel is, is een gebrek aan empathische vermogens.
Sinds de jaren zeventig doen ze onderzoek naar de empathische vaardigheden van studenten in de VS, en wat recente meta-analyses hebben aangetoond is dat die sinds het jaar 2000 ineens met ruim 40% zijn gekelderd. En het zou me niet verbazen als die trend zich sindsdien heeft doorgezet. Daar worden een aantal culturele redenen voor gegeven, maar het lijkt me duidelijk dat in de algehele trend sommige groepen nog wat vatbaarder zijn dan anderen, en dan denk ik vooral aan groepen die nog minder sociaal face to face contact hebben dan de rest (introverten en gamers, met name ook omdat het meeste sociale verkeer van de tweede puur op een utilitair vlak plaatsvindt) en de meest gepriviligeerde groepen. Als je niet in aanraking komt met drama om je heen, hoef je je ook minder in de ander in te voelen. Dus in dit geval zijn voornamelijk beschermd opgegroeide jongens in de leitkultur vatbaarder voor verlies in empathische vermogens dan anderen.

Er zijn twee paden tot empathie: voorstellen dat iets jezelf overkomt, of voorstellen dat je als een ander iets overkomt. Waarbij je je natuurlijk af kunt vragen of het eerste wel zo empathisch is. Het valt me veelal op in deze discussies dat het type persoon dat zich combatitief opstelt in kwesties van sociale gelijkheid, dikwijls alleen enige oefening heeft in de eerste categorie.

En bij de kwestie van #metoo zorgt dat ervoor dat ze zich vastbijten op die 1-2% die valselijk beschuldigd wordt van seksueel misbruik. Want dat is letterlijk de enige situatie die ze zich goed voor kunnen stellen. Het zou henzelf kunnen overkomen! Je invoelen hoe het is om nooit alleen met een onvoorspelbare man op een kamer te durven zijn, bang zijn om 's avonds alleen de deur uit te gaan, of waarom het intimiderend is als je tekenleraar pal achter je over je schouder aan het loeren is, is hen volkomen wezensvreemd, en ze missen de vaardigheden om die empathische stap te kunnen maken, omdat ze die nooit hebben hoeven oefenen. In die zin is het niet vreemd dat ze niet echt begaan zijn met de aanrandingsslachtoffers, want deze staan te ver af van hun eigen belevingswereld, maar de belevingswereld van de goedbedoelende man die aangeklaagd wordt kunnen ze wel op zichzelf betrekken.

Met andere woorden, de hele dag op internet zitten en een beetje discussies aan te gaan met de ander, maakt meer kapot dan je lief is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188765036
Ik ben 55 jaar, ik ben nog nooit beschuldigd van iets als racisme of seksisme, ik heb mij nog nooit een slachtoffer gevoeld van wat dan ook.

Probeer het eens om je leven te leiden door mensen te behandelen zoals jij behandeld wil worden en doen ze dat niet dan negeer je ze gewoon. Ik durft te wedden dat jij jezelf een stuk minder een slachtoffer zal voelen.

Je bent alleen een slachtoffer als je dat zelf wil.
  maandag 16 september 2019 @ 14:42:26 #212
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188973827
Wat een heerlijk topic om door te lezen dit, de debieliteit vanuit beide kanten is nagenoeg grenzeloos. Een kinderachtig ja/nee spelletje is het waarbij men aan beide kanten zo hard mogelijk probeert te schreeuwen. Respect voor de paar mensen die nog op een normale manier proberen te discussiėren hier ^O^ al zijn die dun gezaaid. _O-
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:31:16 #213
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189055279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben 55 jaar, ik ben nog nooit beschuldigd van iets als racisme of seksisme, ik heb mij nog nooit een slachtoffer gevoeld van wat dan ook.

Probeer het eens om je leven te leiden door mensen te behandelen zoals jij behandeld wil worden en doen ze dat niet dan negeer je ze gewoon. Ik durft te wedden dat jij jezelf een stuk minder een slachtoffer zal voelen.

Je bent alleen een slachtoffer als je dat zelf wil.
Ik maak mij dan ook vooral zorgen over blanke jongens die nu opgroeien, niet over mijzelf. Zoals mijn neefjes.

Ik kan mijzelf prima verdedigen.

Neem nu deze advertentie van Whirlpool. Valt je iets op?

zaterdag 21 september 2019 @ 17:10:25 #214
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189056433
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 15:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik maak mij dan ook vooral zorgen over blanke jongens die nu opgroeien, niet over mijzelf. Zoals mijn neefjes.

[ afbeelding ]
OH WAT ERG

Maar maak je stiekem niet de meeste zorgen over jezelf? Dat je mislukt in het leven bijvoorbeeld?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189056626
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En wat zou whirlpool daarmee willen zeggen dan.
  zaterdag 21 september 2019 @ 17:44:22 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_189056924
Ik snap het wel, het blanke jongetje zou bovenaan moeten staan, dat is zijn geboorterecht.

Oh maar discriminatie bestaat niet, mannen en vrouwen zie ik als gelijk en ik ben kleurenblind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189057726
quote:

jazeker, mij valt op dat je een sterk bewijs hebt voor slachtofferschap als rechtse blanke man.

Het was een reclameconcept
En het idee was dat blanke kinderen die toch in een blanke samenleving niet een achterstand hadden van huidskleur ... een achterstand kunnen hebben door niet-schone kleren.
Yismynameinuse twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 20:33:17 I’m sharing because I care. Dirty clothes shouldn’t stand in the way of a child’s education. Visit https://t.co/PIeHxX9tI1 to learn more if you care too. #CareCounts reageer retweet
zie het filmpje

Maar idd.... het was geen goed filmpje en daarbij...is het koren op de molen van de slachtofferrol van rechtse blanke mannen en anderen die een complot van white genocide fantaseren
Dit is een beter filmpje
https://twitter.com/whirlpoolusa/status/1169203453152776193

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 21-09-2019 18:56:42 ]
pi_189059705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jazeker, mij valt op dat je een sterk bewijs hebt voor slachtofferschap als rechtse blanke man.

Het was een reclameconcept
En het idee was dat blanke kinderen die toch in een blanke samenleving niet een achterstand hadden van huidskleur ... een achterstand kunnen hebben door niet-schone kleren.
Yismynameinuse twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 20:33:17 I’m sharing because I care. Dirty clothes shouldn’t stand in the way of a child’s education. Visit https://t.co/PIeHxX9tI1 to learn more if you care too. #CareCounts reageer retweet
zie het filmpje

Maar idd.... het was geen goed filmpje en daarbij...is het koren op de molen van de slachtofferrol van rechtse blanke mannen en anderen die een complot van white genocide fantaseren
Dit is een beter filmpje
https://twitter.com/whirlpoolusa/status/1169203453152776193
En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.

Wat vind je hiervan
Dat meisje in t begin ondervindt problemen met wie ze is en hoe ze eruit ziet. Ik vind haar totaal niet lelijk. Maar ik weet dat er wel talloze andere racemixed mensen bestaan die het minder hebben getrofffen dan baar. En die struggelen wel degelijk Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is in de praktijk mischien helemaal geen goed idee. Dit is antwoord op je comment dat je zegt dat white genocide of veremnging wordt gefantaseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Special-Tee op 21-09-2019 20:50:10 ]
pi_189060349
quote:
Maar wat is het antwoord op de vraag in de titel van die video? Er wordt wel wat gesuggereerd, maar wie zit er achter die 'race mixing agenda'..?
  Redactie Games zaterdag 21 september 2019 @ 21:13:24 #220
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189060366
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.

Wat vind je hiervan
Dat meisje in t begin ondervindt problemen met wie ze is en hoe ze eruit ziet. Ik vind haar totaal niet lelijk. Maar ik weet dat er wel talloze andere racemixed mensen bestaan die het minder hebben getrofffen dan baar. En die struggelen wel degelijk Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is in de praktijk mischien helemaal geen goed idee. Dit is antwoord op je comment dat je zegt dat white genocide of veremnging wordt gefantaseerd.
Ja hou maar weer op. Je klinkt als een nazi.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_189061071
quote:

[..]

vieze kleren ---->> sociaal outcast zijn op school---->> drop out worden
quote:
En die struggelen wel degelijk
racegemixte mensen strugglen wel degelijk met mensen die raszuiverheid en cultuurzuiverheid willen, en andere mensen die hen ongewenst vinden vanwege hun afkomst

quote:
Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is
culturen zijn abstracties en politiek en maatschappelijk wordt in het algemeen niemand gedwongen kinderen te maken met iemand van een ander ras of cultuur .
Die geforceerdheid daartoe is vooral jouw fantasie en racegemixte mensen hebben eerder met dit soort ideeen van ongewenstheid te maken.
Jij wordt geboren in een wereld met fietsen...dat heb je maar te accepteren.
Je hebt je ouders te accepteren, je buren te accepteren.
Zo gaat het leven... al miljoenen jaren.

Maar je vind dat mensen van diverse rassen geen kinderen moeten maken met elkaar ?
pi_189062497
quote:

[..]

Wat vind je hiervan
Die fantasieen leven dan ook alleen in de hoofden van mensen zoals jjj, in de echte wereld worden mensen ongeacht hun huidskleur gewoon verliefd op elkaar en hebben ze kinderen.
  zondag 22 september 2019 @ 16:20:23 #223
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189073057
quote:
Wat een onzin.
Ik ben ook tegen vermenging van culturen omdat dat in de praktijk een flop is. Maar rassenvermenging is niets mis mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189073111
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik ben ook tegen vermenging van culturen omdat dat in de praktijk een flop is. Maar rassenvermenging is niets mis mee.
Als rassen vermengen dan vermengen de culturen zich natuurlijk ook, lijkt mij nogal evident.
  zondag 22 september 2019 @ 16:30:48 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189073337
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als rassen vermengen dan vermengen de culturen zich natuurlijk ook, lijkt mij nogal evident.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Genoeg mensen van buitenlandse komaf die geassimileerd zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')