Nee, ik vond het een achterlijk onderwerp. Ik vind dat we andere zaken hebbenom ons druk over te maken.quote:Op zondag 1 september 2019 23:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hummmmm is dit niet een vorm van slachtoffertje spelen ?
de suggestie is ' als jullie zo doorgaan met het wijzen op slachtoffertheater dan gebeuren er erge dingen, dat is jullie schuld ''
Toegegeven ... het is wel origineel.... in dit type theater.
Waar zijn de argumenten dan? Leuke meme hoor. Maar snijdt geen hout.quote:Op zondag 1 september 2019 23:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima! Houd die gedachte vast!
[..]
[ afbeelding ]
Had het nou gewoon bij het eerste gelaten.
Zeker , er zijn andere zaken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het een achterlijk onderwerp. Ik vind dat we andere zaken hebbenom ons druk over te maken.
Niets. Ik zeg juist dat we andere zaken hebben om ons druk over te maken wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2019 17:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeker , er zijn andere zaken.
Maar wat hebben Rusland en China van doen met de reacties in dit topic ?
Nou is het me duidelijk. Je vind het item rechtse blanke mannen die zich wentelen in een slachtofferrol uitgekauwd.quote:Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niets. Ik zeg juist dat we andere zaken hebben om ons druk over te maken wat mij betreft.
Er is alleen geen debat aanwezig.quote:Op maandag 2 september 2019 18:43 schreef Bluesdude het volgende:
Zolang sommige rechtse blanke mannen zich verschuilen achter een slachtoffermasker zullen die kritieken en debatten blijven komen. Wel of niet tot op het bot afgekloven. Net als het zp-debat en er is een overloop van deze twee items soms
Niet... Sinds Fortuyn is dat standaard op FOK!quote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is alleen geen debat aanwezig.
Dat is het probleem. Er wordt geponeerd dat er witte mannen in de slachtofferrol zitten. Daarna worst er gesuggereerd dat het eigenlijk om alle blanke mannen gaat.quote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is alleen geen debat aanwezig.
Sorry ik sleur deze nog even hier naartoe Seven., want je hebt gelijk dat de gemiddelde fokker veel te onvolwassen is om iets intelligents over #metoo te zeggen, dus dat topic mag dichtblijven, maar aangezien het typisch dezelfde mensen zijn die over de rooie gaan als waar dit topic over gaat, nouja en gamers, zette me het toch aan het denken.quote:Op maandag 2 september 2019 07:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet direct in de verdediging te schieten. Of heb je je wel eens schuldig gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag?
Zie ook de knipoog bij m'n post en het feit dat ik jouw naam nooit genoemd heb, het betreft een quote.
Maar ik moet wel zeggen dat jullie gedrag online (poging tot ontkrachten van de #metoo beweging) best wel een rode vlag is.
Ik had al m'n theorie gepost dat deze discussie uit de hand loopt omdat zo ontzettend veel mannen zich schuldig maken aan grensoverschrijdend gedrag. Dus de gewone man voelt zich (veelal terecht) in het nauw gedrukt en gaat daarop vol in de aanval. De discussie loopt niet uit de hand omdat een stel feministen en publieke figuren (die leugenachtige hoeren) zich over #metoo uitspreekt.
Maar daar reageert dan weer geen enkele man uit said quote op.
Ik maak mij dan ook vooral zorgen over blanke jongens die nu opgroeien, niet over mijzelf. Zoals mijn neefjes.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben 55 jaar, ik ben nog nooit beschuldigd van iets als racisme of seksisme, ik heb mij nog nooit een slachtoffer gevoeld van wat dan ook.
Probeer het eens om je leven te leiden door mensen te behandelen zoals jij behandeld wil worden en doen ze dat niet dan negeer je ze gewoon. Ik durft te wedden dat jij jezelf een stuk minder een slachtoffer zal voelen.
Je bent alleen een slachtoffer als je dat zelf wil.
OH WAT ERGquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik maak mij dan ook vooral zorgen over blanke jongens die nu opgroeien, niet over mijzelf. Zoals mijn neefjes.
Ik kan mijzelf prima verdedigen.
Neem nu deze advertentie van Whirlpool. Valt je iets op?
[ afbeelding ]
En wat zou whirlpool daarmee willen zeggen dan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik maak mij dan ook vooral zorgen over blanke jongens die nu opgroeien, niet over mijzelf. Zoals mijn neefjes.
Ik kan mijzelf prima verdedigen.
[ afbeelding ]
jazeker, mij valt op dat je een sterk bewijs hebt voor slachtofferschap als rechtse blanke man.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
zie het filmpjetwitter:Yismynameinuse twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 20:33:17I’m sharing because I care. Dirty clothes shouldn’t stand in the way of a child’s education. Visit https://t.co/PIeHxX9tI1 to learn more if you care too. #CareCounts reageer retweet
En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jazeker, mij valt op dat je een sterk bewijs hebt voor slachtofferschap als rechtse blanke man.
Het was een reclameconcept
En het idee was dat blanke kinderen die toch in een blanke samenleving niet een achterstand hadden van huidskleur ... een achterstand kunnen hebben door niet-schone kleren.zie het filmpjetwitter:Yismynameinuse twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 20:33:17I’m sharing because I care. Dirty clothes shouldn’t stand in the way of a child’s education. Visit https://t.co/PIeHxX9tI1 to learn more if you care too. #CareCounts reageer retweet
Maar idd.... het was geen goed filmpje en daarbij...is het koren op de molen van de slachtofferrol van rechtse blanke mannen en anderen die een complot van white genocide fantaseren
Dit is een beter filmpje
https://twitter.com/whirlpoolusa/status/1169203453152776193
Maar wat is het antwoord op de vraag in de titel van die video? Er wordt wel wat gesuggereerd, maar wie zit er achter die 'race mixing agenda'..?quote:
Ja hou maar weer op. Je klinkt als een nazi.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.
Wat vind je hiervan
Dat meisje in t begin ondervindt problemen met wie ze is en hoe ze eruit ziet. Ik vind haar totaal niet lelijk. Maar ik weet dat er wel talloze andere racemixed mensen bestaan die het minder hebben getrofffen dan baar. En die struggelen wel degelijk Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is in de praktijk mischien helemaal geen goed idee. Dit is antwoord op je comment dat je zegt dat white genocide of veremnging wordt gefantaseerd.
vieze kleren ---->> sociaal outcast zijn op school---->> drop out wordenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.
racegemixte mensen strugglen wel degelijk met mensen die raszuiverheid en cultuurzuiverheid willen, en andere mensen die hen ongewenst vinden vanwege hun afkomstquote:En die struggelen wel degelijk
culturen zijn abstracties en politiek en maatschappelijk wordt in het algemeen niemand gedwongen kinderen te maken met iemand van een ander ras of cultuur .quote:Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is
Die fantasieen leven dan ook alleen in de hoofden van mensen zoals jjj, in de echte wereld worden mensen ongeacht hun huidskleur gewoon verliefd op elkaar en hebben ze kinderen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan
Dat meisje in t begin ondervindt problemen met wie ze is en hoe ze eruit ziet. Ik vind haar totaal niet lelijk. Maar ik weet dat er wel talloze andere racemixed mensen bestaan die het minder hebben getrofffen dan baar. En die struggelen wel degelijk Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is in de praktijk mischien helemaal geen goed idee. Dit is antwoord op je comment dat je zegt dat white genocide of veremnging wordt gefantaseerd.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:
Als rassen vermengen dan vermengen de culturen zich natuurlijk ook, lijkt mij nogal evident.quote:Op zondag 22 september 2019 16:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik ben ook tegen vermenging van culturen omdat dat in de praktijk een flop is. Maar rassenvermenging is niets mis mee.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als rassen vermengen dan vermengen de culturen zich natuurlijk ook, lijkt mij nogal evident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |