Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: Cinderelladreamer
Seizoen20: LimoentjuhSPOILER: Rijm winnaar Mei (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Limoentjuh op 02-06-2019 11:15:24 ]
Staat er al een aantal delenquote:Op zondag 2 juni 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
Waarom staat Rod Stewart in de op. Zit daar een diepere gedachte achter?
Heet dat katje Rod Stewart? Of is dat zijn hand?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
Ik zie een kat nuquote:Op zondag 2 juni 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
Gauw veranderen he.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heet dat katje Rod Stewart? Of is dat zijn hand?
Katje heet Rod Stewartquote:Op zondag 2 juni 2019 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heet dat katje Rod Stewart? Of is dat zijn hand?
Ja, van @Already_in_use die ook niet meer komt.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je dat uit betrouwbare bronnen vernomen?
Waaromquote:Op zondag 2 juni 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, van @:already_in_use die ook niet meer komt.
quote:Op zondag 2 juni 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, van @:already_in_use die ook niet meer komt.
vast welquote:Op zondag 2 juni 2019 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoop dat ze later nog van gedachte veranderen dan
Geen zussies act meerquote:Op zondag 2 juni 2019 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoop dat ze later nog van gedachte veranderen dan
Maand is wel heel lang.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Is normaal dat je soms FOK even zat bent. Maandje weg ofzo en dan weer terug
Als haags dat nou eens heeftquote:Op zondag 2 juni 2019 10:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Is normaal dat je soms FOK even zat bent. Maandje weg ofzo en dan weer terug
quote:Op zondag 2 juni 2019 10:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik onlogisch nuik ben zijn zuster !
Apart.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier buiten niet.......volgens mij zijn ze een zonnescherm aan het slopen
Niet echt. Zij en anderen waren eerder al een maandje ofzo weggebleven. Ik zelf ook bijna een hele maand. Soms heb je dat gwnquote:
Bijna zoverquote:Op zondag 2 juni 2019 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben in juli ook 2.5 week weg.
Moet jezelf weten tochquote:Op zondag 2 juni 2019 10:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt. Zij en anderen waren eerder al een maandje ofzo weggebleven. Ik zelf ook bijna een hele maand. Soms heb je dat gwn
Nu al friendzonedquote:Op zondag 2 juni 2019 10:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik onlogisch nuik ben zijn zuster !
quote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb lopen terug zoeken.. speciaal voor jou he
Ga eens shoppen.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen panterrrrr kampioen
Nog bedankt voor de bolk rijm he
Er ontbrak een regel over c_a.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen panterrrrr kampioen
Nog bedankt voor de bolk rijm he
Okequote:Op zondag 2 juni 2019 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dat niet hoor. Meer dan genoeg geslapen
Ik zag het jaquote:Op zondag 2 juni 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er ontbrak een regel over c_a.die is nu toegevoegd in de op
Haagsquote:Op zondag 2 juni 2019 11:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jezus mens! Ik was al van plan weg te gaan, loop niet zo tegen me schreeuwen HAAGS HAAHS
Picknicken of barbecueën ?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:11 schreef JJH het volgende:
Ik pak straks de boel op en ga naar de wijthmenerplas. Ze eerst nog ff zonnebrand kopen.
Is dat wel verstandig ? Verflucht blijft lang hangen en dat wil je liever niet ruiken als je net wil gaan slapenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond misschien nog even een kamer verven.
Het is een verdieping hogerquote:Op zondag 2 juni 2019 11:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig ? Verflucht blijft lang hangen en dat wil je liever niet ruiken als je net wil gaan slapen
Ja, gevraagd aan aloa om het erin te zetten maar die heeft blijkbaar de dikgedrukt-tags mee gecopy-pastequote:Op zondag 2 juni 2019 11:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zag het jaen ook nog eens dikgedrukt
Ow okequote:Op zondag 2 juni 2019 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen van beide. Bbq vanavond thuis.![]()
Gewoon dat de dochter lekker bij 't water kan spelen.
Ow wacht ik kan dat nu aanpassenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, gevraagd aan aloa om het erin te zetten maar die heeft blijkbaar de dikgedrukt-tags mee gecopy-paste
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow okeLeuk, het is nou wel het weer om beetje in het water te zitten
Ojaquote:Op zondag 2 juni 2019 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, gevraagd aan aloa om het erin te zetten maar die heeft blijkbaar de dikgedrukt-tags mee gecopy-paste
Oh jaquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij zou godverdomme op een oranje leeuw met zijn klompen aan over dat veld moeten stormen terwijl die het wilhelmus zingt.
Neejohquote:Op zondag 2 juni 2019 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok.. zou wel kunnen dan denk ik.. al ga je die lucht wel alsnog ruiken
Ik verwacht 't wel.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Druk ook of niet ? Je zal vast niet de enige ouder zijn daar
Ook lang niet allemaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat gelukkig niet zo ergKunnen ze samen spelen
Zij vind 't ook gewoon altijd leuk.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat gelukkig niet zo ergKunnen ze samen spelen
Dan mag je weer werkenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig is het morgen weer maandag.
T dusquote:Op zondag 2 juni 2019 11:28 schreef dud0r het volgende:
Alles wel hier?
Ik sta niet meer in de top twintig
Lol.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. @:ChevyCaprice is veel te dik om in een echt doel te staan.
Ja wat moet je anders he met dit weerquote:Op zondag 2 juni 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je weer de dvd terug kijken?
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je weer de dvd terug kijken?
quote:
Ik snap dat al die nederlagen die je tegen bij hebt geleden pijn doen vriend. Ik wens je dan ook sterkte in deze moeilijke tijden.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. @:ChevyCaprice is veel te dik om in een echt doel te staan.
Neem een Feyenoordvlag mee danquote:Op zondag 2 juni 2019 11:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar op het strand is geen Feyenoord
Triggered.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat al die nederlagen die je tegen bij hebt geleden pijn doen vriend. Ik wens je dan ook sterkte in deze moeilijke tijden.
Je bedoelt in GAM.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jo doe dit lekker in VBL domme voetbaltokkies
Woest.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jo doe dit lekker in VBL domme voetbaltokkies
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook deze act past meer bij je VBL matties dan hier.
feyenoord altijd goed.quote:
ZIEDENDquote:Op zondag 2 juni 2019 12:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet vaak eens maar deze wel.
Zal zometeen wel een reactie als ZIEDEND krijgen, voorspelbaar
Nattekatquote:
Koekoek met een krat bier zeker ?quote:
Glaasje cola met ijs.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:19 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Koekoek met een krat bier zeker ?
en rumquote:
Dicht jezelf niet zoveel credits toe, idioot.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel aan dat er momenteel hevig geroddeld over me wordt in een VBL Whatsapp groep oid.
Lachenquote:Op zondag 2 juni 2019 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel aan dat er momenteel hevig geroddeld over me wordt in een VBL Whatsapp groep oid.
Nou nouquote:Op zondag 2 juni 2019 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dicht jezelf niet zoveel credits toe, idioot.
Beetje sneu iddquote:Op zondag 2 juni 2019 12:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Whatsapp groep maken voor een online forum
Heerlijk hoe gigantisch triggered jullie allemaal zijnquote:Op zondag 2 juni 2019 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dicht jezelf niet zoveel credits toe, idioot.
Voel je welkom makkerquote:Op zondag 2 juni 2019 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik post hier nog geen uur mee en de sfeer staat me nu al aan
Dat is een feit.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk hoe gigantisch triggered jullie allemaal zijn
Wees meer als Haags, die kan nog wel een stootje hebben.
Aldus de man die razend wordt als je zijn topic kaapt.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk hoe gigantisch triggered jullie allemaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |