nee echt niet, ik weet het toevallig omdat Heineken er in NL voor heeft gezorgd dat de flesjes voor de consumenten 0,3 zijn ipv 33cl wat zou moetenquote:Op zondag 2 juni 2019 10:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay ik was te bescheiden
Ik weet dit zeker, het is onzin
1/3 of 1/4quote:
Ja klopt in 86 ofzo maar dat had niets met de wet of horeca te makenquote:Op zondag 2 juni 2019 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee echt niet, ik weet het toevallig omdat Heineken er in NL voor heeft gezorgd dat de flesjes voor de consumenten 0,3 zijn ipv 33cl wat zou moeten
die 0,3 flesjes zijn een uitzondering maar de regel is echt een deel van een liter, je ziet het ook in geen enkel ander landquote:Op zondag 2 juni 2019 10:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja klopt in 86 ofzo maar dat had niets met de wet of horeca te maken
Er zijn wetten voor etikettering maar niets voor hoe groot de fles zelf is
Echt in bijna ieder landquote:Op zondag 2 juni 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 0,3 flesjes zijn een uitzondering maar de regel is echt een deel van een liter, je ziet het ook in geen enkel ander land
in de eu bedoelde ik maar goed ik heb me toen ook maar laten vertellen en 750 is 3/4 375 3/8 dus dat is gewoon het deel van liter systeemquote:Op zondag 2 juni 2019 10:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt in bijna ieder land
Blikken gaan steeds meer over op 440ml, 355 is al standaard voor flessen en blikken en champagnematen van 375 en 750 zie je ook overal
Er is echt geen enkele regel voor
Is puur traditie en dat wordt dus de afgelopen jaren steeds minderquote:Op zondag 2 juni 2019 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de eu bedoelde ik maar goed ik heb me toen ook maar laten vertellen en 750 is 3/4 375 3/8 dus dat is gewoon het deel van liter systeem
laten we het daar maar op houden danquote:Op zondag 2 juni 2019 10:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is puur traditie en dat wordt dus de afgelopen jaren steeds minder
maakt ook verder niet uit maar het verschil tussen 0,3 of 0,33 zie je nauwelijks terwijl het toch 10% aan inhoud scheeltquote:
Klaasweetallesquote:Op zondag 2 juni 2019 10:43 schreef JanPawelII het volgende:
GC / REL: Wijnaldum met vlag van Suriname na Champions league winst,,,,
GROTE REL
Waar is ie heen?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:46 schreef JanPawelII het volgende:
pff had bijna 36 uur niks van mn broertje op vakantie gehoord
vies stress
moet je nagaan hoe mensen dat vroeger zonder telefoon deden
Amenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte wereldkampioen.
Tyson Fury
Geklikt.quote:
Wel lekker koel in kerkquote:Op zondag 2 juni 2019 10:52 schreef KingRoland het volgende:
Geen kerk voor mij vandaag. Skippen en naar vondelpark
quote:Op zondag 2 juni 2019 11:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte wereldkampioen.
Mike Tyson
Donequote:Op zondag 2 juni 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM @:Doublepain @:JanCees @:KingRoland @:Lenny_leonard @:Caland @:AFCNiels @:Buitendam @:O_o @:Kapiteintje @:napoleonfour @:scrummie2.0 @:KnutdeIjsbeer @:Saind @:maxi-mus @:zipportal
Zie app maatquote:Op zondag 2 juni 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hou dat topic daar of flikker gewoon permanent op naar dat treurige topic.
flikker op met je kutweer.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:18 schreef KingRoland het volgende:
Scrummie geniet gewoon lekker van het weer
Zie app.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hou dat topic daar of flikker gewoon permanent op naar dat treurige topic.
Kutlulquote:Op zondag 2 juni 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM @:Doublepain @:JanCees @:KingRoland @:Lenny_leonard @:Caland @:AFCNiels @:Buitendam @:O_o @:Kapiteintje @:napoleonfour @:scrummie2.0 @:KnutdeIjsbeer @:Saind @:maxi-mus @:zipportal
Kutlul.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee zo.quote:
Ga nou niet verbolgen doen dat hij hier post. Ondanks dat hij een flapdrol van de bovenste plank is, zien we hem 100 x liever hier posten dan jij.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga nou niet verbolgen doen dat hij hier post. Ondanks dat hij een flapdrol van de bovenste plank is, zien we hem 100 x liever hier posten dan jij.
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga nou niet verbolgen doen dat hij hier post. Ondanks dat hij een flapdrol van de bovenste plank is, zien we hem 100 x liever hier posten dan jij.
Niet geklikt.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef O_o_ het volgende:
Deze pipo rookt 28 gram wiet per dag, @ 1:50, als Google het goed berekend heeft.
Good game.
Ik laat me niet uit de tent lokken. Crewbash zal me wel weer tot een ban leiden.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dat ben ik mag ik hopenquote:Op zondag 2 juni 2019 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit de tent lokken. Crewbash zal me wel weer tot een ban leiden.
En Nattekat is nog altijd niet mijn minst favoriete mod.
Niet geklikt.quote:
Nee, jij doet je werk prima. Zelfs waarschuwingen als er onredelijk hard gemodereerd gaat worden.quote:
Tik 'm aan maat.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, jij doet je werk prima. Zelfs waarschuwingen als er onredelijk hard gemodereerd gaat worden.
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit de tent lokken.
Ja denkquote:Op zondag 2 juni 2019 13:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Heftig windje wel! Zal vanavond wel gaan onweren denk ik...
oprotten teringdebielquote:Op zondag 2 juni 2019 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Welk van jullie stelletje addergebroed is er verantwoordelijk voor dat gekloot?
Hou je paardenmuil en gauw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |