Nieks toverstaf idd.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Slaapt ze altijd met zo'n roze staaf in haar hand?
Ja, de mijne.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Slaapt ze altijd met zo'n roze staaf in haar hand?
Vorige week nog. Zegt ze ; nuchter zou ik je waarschijnlijk straal voorbij lopen.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week nog. Zegt ze ; nuchter zou ik je waarschijnlijk straal voorbij lopen.
Dat was wel pijnlijk.
quote:Op zondag 2 juni 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week nog. Zegt ze ; nuchter zou ik je waarschijnlijk straal voorbij lopen.
Dat was wel pijnlijk.
Vergeet niet wat op haar shirt staat, gratis reclame wat anders miljoenen zou kostenquote:Op zondag 2 juni 2019 09:09 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
https://www.ad.nl/bizar/m(...)-cl-finale~abdc4c1a/
Dat was de hele insteek lijkt me.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet niet wat op haar shirt staat, gratis reclame wat anders miljoenen zou kosten
Genot
Lekkerwijffie wel.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet niet wat op haar shirt staat, gratis reclame wat anders miljoenen zou kosten
Genot
Gisteren 'nasi' met hete kip (5 stukjesquote:Op zondag 2 juni 2019 10:00 schreef Tarado het volgende:
gisteren in een Ierse pub CL gekeken, flesje Heineken 0,3 5 euro, wat een oplichters
waar was dat?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren 'nasi' met hete kip (5 stukjes)voor 3,5 muntje. 1 muntje is 3 euro.
Wat een boeven.
In het buitenland heb ik ook weleens 5/6 euro voor een biertje betaald in een Ierse Pubquote:Op zondag 2 juni 2019 10:00 schreef Tarado het volgende:
gisteren in een Ierse pub CL gekeken, flesje Heineken 0,3 5 euro, wat een oplichters
Ik heb in Amsterdam wel eens 60 euro betaald voor een biertjequote:Op zondag 2 juni 2019 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het buitenland heb ik ook weleens 5/6 euro voor een biertje betaald in een Ierse Pub
Alleen het positieve is dat er altijd wel sport op tv is
ik dacht dat ze 0,3 flesjes niet in de horeca mochten gebruiken, ik ben er weleens vaker geweest om voetbal te kijken maar toen was het nog 4 euroquote:Op zondag 2 juni 2019 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het buitenland heb ik ook weleens 5/6 euro voor een biertje betaald in een Ierse Pub
Alleen het positieve is dat er altijd wel sport op tv is
wát?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam wel eens 60 euro betaald voor een biertje
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 2 juni 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat ze 0,3 flesjes niet in de horeca mochten gebruiken, ik ben er weleens vaker geweest om voetbal te kijken maar toen was het nog 4 euro
Gewoon goed bier. Vond het een goede deal ook nog, aan de brouwerij kosten die flessen 70quote:Op zondag 2 juni 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Kreeg je er een buikdanseres bij?
Okay ik was te bescheidenquote:Op zondag 2 juni 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen het niet handhaven maar officieel is het wel zo
Whatever floats your boat makkerquote:Op zondag 2 juni 2019 10:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon goed bier. Vond het een goede deal ook nog, aan de brouwerij kosten die flessen 70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |