quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Straks die dingen wel ff tellen dan.
wij willen modjes!!!!!quote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Mijn TT was: Bezopen tokkies en aankomende drama's.
Traagheid word gezien als desinteresse en is rechtenloos.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef MacDeMarco het volgende:
misschien voor z'n tuintje die hij straks ownedquote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Straks die dingen wel ff tellen dan.
Dies wel beter eikquote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Laat Soul lekker slapen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij willen modjes!!!!!
mario waar ben je?
lol, ja soms wel beterquote:
is onze strafquote:Op zondag 2 juni 2019 00:33 schreef zodeju het volgende:
Overal kunnen ze streamen maar nee wij krijgen bomen......
spanning en sensatie volopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Weet zeker dat Jessie en Merel hier een mening over hebben..quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef QuarterBack het volgende:
Ik snap geen zak van dat "spelletje" zuip gewoon al de glazen op, dat debiele balletje stuiteren slaat nergens op
[ afbeelding ]
Ook zo lekker vies, eerst in alle handen en dan het balletje er weer uithalen en opdrinken.....quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef QuarterBack het volgende:
Ik snap geen zak van dat "spelletje" zuip gewoon al de glazen op, dat debiele balletje stuiteren slaat nergens op
[ afbeelding ]
Die stort deze week inquote:Op zondag 2 juni 2019 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat naar bed,de euforie van Merel lijkt behoorlijk over.
Op het ogenblik maakt alles Merel heel dik.....ze zegt zelf af te vallen maar volgens mij kwam ze toch slanker binnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat groene lelijk ding maakt Merel heel dik
Ik heb haar de afgelopen uren alleen maar alcohol zien drinken en nu drinkt ze ook achter elkaar biertjes opquote:
Die is geewoon bang!quote:Op zondag 2 juni 2019 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
ze vinden t spel niet meer leuk
dyl: ik lig ook liever bij mn vriendin in bed
myl: nou, dan ga je toch ?
Is ze al naar bed?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef Angelique61 het volgende:
Franny houd het goed vol, niet drinken...chapeau!
Laten we zeggen dat het haar iet wat fors geproportioneerde voorkomen niet echt flatteert.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat groene lelijk ding maakt Merel heel dik
Nee, ze zit bij dat spelletje toe te kijken.quote:
Ik zit met verbazing te kijken wat zij wegklokt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb haar de afgelopen uren alleen maar alcohol zien drinken en nu drinkt ze ook achter elkaar biertjes op
Krabben en ruiken.quote:
hoppa, nog eentje!quote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te kijken wat zij wegklokt.
Er is altijd wel iemand zo lomp op dat soort dagen om dat te vertellenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Setje72 het volgende:
Merel is down...zal ze nu eindelijk gehoort hebben hoe Jessie over haar gepraat heeft..dat hij het waarschijnlijk niet zou "kunnen" op haar omdat ze 25 kilo moet afvallen?
Huh?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Nietmag het volgende:
wat een sneu meeloop gedrag, echt te kinderachtig voor woorden, lijkt msn of hyves wel
DIL! DIL! DIL!quote:
Dill wacht tot ze slaapt, ze wil knuffelen en daar heeft Dill geen zin inquote:Op zondag 2 juni 2019 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dylan sukkel: Ik lig ook liever bij mijn vriendin in bed
Mylenen Queen: Dan ga je toch !
dYLAN sUKKEL: eEUH... NOG EVEN WACHTEN
En seinen met het lampje.quote:
Je kunt natuurlijk ook je bevindingen samen vatten of heb ik die post gemist ?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is een beetje onbegonnen werk om 18 uur video te monteren, ik ga de optredens
op stream 1 in filmpjes van een half uur monteren .... als iemand tijdstippen heeft
van bepaalde momenten, dan monteer ik die eventueel wel apart, zoals deze ..![]()
[ afbeelding ]
Shelley pakt haar shine - 1 juni 2019.
x7a1bgf
Dat voel ik ook aankomen, die vind het echt niet leuk dat dylan nu nog aan het zuipen is............quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is een beetje onbegonnen werk om 18 uur video te monteren, ik ga de optredens
op stream 1 in filmpjes van een half uur monteren .... als iemand tijdstippen heeft
van bepaalde momenten, dan monteer ik die eventueel wel apart, zoals deze ..![]()
[ afbeelding ]
x7a1bgf
Daarstraks ( met het handje van Gerrit op haar rug ) wilde ze nog een drankjequote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat voel ik ook aankomen, die vind het echt niet leuk dat dylan nu nog aan het zuipen is............
Ik poste het gisteren al.Wat een sukkel.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef zodeju het volgende:
A3, zit al twee dagen heerlijk kaas te vreten s'avonds laat in zijn eentje en nu vraagt hij aan dylan is het vegan kaa.....cedar geen vegan en gewone kaas ook niet.
Mopperen dat hij nu nooit eens lekker extra vegan kaas heeft.
Terwijl die viezerik al twee dagen van die kaas aan het eten is zonder zich af te vragen wat erin zit.![]()
Schijnheil.
Je weet niet dat dat geen imitatie is....quote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Laat het gebeuren please. Verheug me nu al op een imitatie van soury
Denk ook dat dit feestje wat zij georganiseerd heeft haar tegen valt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Setje72 het volgende:
Merel is down...zal ze nu eindelijk gehoort hebben hoe Jessie over haar gepraat heeft..dat hij het waarschijnlijk niet zou "kunnen" op haar omdat ze 25 kilo moet afvallen?
thanks manquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7a1bgf
@Souryquote:Op zondag 2 juni 2019 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet niet dat dat geen imitatie is....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Linea rectaal het ravijn in met die mafklapper.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk gaat dit die Vegan lul nog wel problemen opleveren, zoals die op Mylène afkomt, dwaas ...![]()
[ afbeelding ]
Adriaan bedreigt Mylène - 1 juni 2019.
x7a1b7m
En eergisteravond nam hij al kadetje kaas met nog wat erop.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik poste het gisteren al.Wat een sukkel.
niet zo snelquote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk gaat dit die Vegan lul nog wel problemen opleveren, zoals die op Mylène afkomt, dwaas ...![]()
[ afbeelding ]
x7a1b7m
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef zodeju het volgende:
A3, zit al twee dagen heerlijk kaas te vreten s'avonds laat in zijn eentje en nu vraagt hij aan dylan is het vegan kaa.....cedar geen vegan en gewone kaas ook niet.
Terwijl die viezerik al twee dagen van die kaas aan het eten is zonder zich af te vragen wat erin zit.![]()
Schijnheil.
Niet? Oh, dan vind ik het eigenlijk een beetje engquote:Op zondag 2 juni 2019 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet niet dat dat geen imitatie is....
Maar toen zat hij idd alleen,het is altijd al een stiekeme vreter geweest.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En eergisteravond nam hij al kadetje kaas met nog wat erop.
Ja, en dat zou jij ook moeten doenquote:
Extremisten hebben nare kantjesquote:Op zondag 2 juni 2019 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar toen zat hij idd alleen,het is altijd al een stiekeme vreter geweest.
Dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Extremisten hebben nare kantjes
Die kan zometeen ook nog wel wat vuurwerk opleveren als de febo de bomen met rust laat.quote:
Jij well, Nance is ondertussen hoodieloos gesignaleerd bij het oude huis van Mugabe.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren die camera teams nog te zien op stream, eentje van Shownieuws, productie zelf met een loop camera, Thomas Berge had camera mensen en mensen met een telefoon die filmden ... ?
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waren die camera teams nog te zien op stream, eentje van Shownieuws, productie zelf met een loop camera, Thomas Berge had camera mensen en mensen met een telefoon die filmden ... ?
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij well, Nance is ondertussen hoodieloos gesignaleerd bij het oude huis van Mugabe.
Er stond zelfs een filmpje op FB.En Shownieuws hebben we ook gezien.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Were ever I lay my hoodie,that`s my home was ze aan het zingen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij well, Nance is ondertussen hoodieloos gesignaleerd bij het oude huis van Mugabe.
bmij liep het geluid niet gelijk leek hequote:Op zondag 2 juni 2019 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
ga eens lekker met his praten ? zei frutsel dat echt![]()
![]()
![]()
Bij Thomas Berge was dat duidelijk te zienquote:Op zondag 2 juni 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou ja, je moet soms wel erg je best doen om dr serieus te nemen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
ga eens lekker met his praten ? zei frutsel dat echt![]()
![]()
![]()
Ik heb ergens een flauw vermoeden dat je niet een gezellig babbeltje met Adje hebt gedaan.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7a1b7m
is omdat jij kwamquote:Op zondag 2 juni 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben eerder op markten geweest, maar nog nooit camera teams gezien, WTF ...
Echt niet normaal zeg.......quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Linea rectaal het ravijn in met die mafklapper.
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske is al bezet... die zit met een jankende Shellty
Jawel hoor, we hadden het nog even over een B12 tekort, was onzin volgens Adje ...quote:Op zondag 2 juni 2019 00:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik heb ergens een flauw vermoeden dat je niet een gezellig babbeltje met Adje hebt gedaan.
Is voor de TV uitzending van het eenjarig bestaan.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luduvudu.....quote:Op zondag 2 juni 2019 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
Zit ik met 1 stream met slecht verstaanbare mensen. Wrom huilt Merel?
sorry ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Luduvudu.....
En ik vind dat echt heel sneu....
Boksgala waren ook mensen met camera.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze is er achter gekomen dat Hiske dus niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Luduvudu.....
Hey Opa,het was echt leuk in de COS.quote:
Van wat ik meekreeg lag ze te janken om Jessie.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:56 schreef Mjelleke het volgende:
Was merel nu aan t janken vanwege Jessie. Zo leek t wel. Maar was ze niet verdrietig vanwege t feit wat ze allemaal te horen had gekregen.
ikel.quote:
Ik denk dat die twee dingen nogal overlappen.....quote:Op zondag 2 juni 2019 00:56 schreef Mjelleke het volgende:
Was merel nu aan t janken vanwege Jessie. Zo leek t wel. Maar was ze niet verdrietig vanwege t feit wat ze allemaal te horen had gekregen.
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Luduvudu.....
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey Opa,het was echt leuk in de COS.
Leuk !quote:
quote:
Ja fail....quote:
Dacht een DejaVu te hebbenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:58 schreef DaniqueV het volgende:
weer SL
[..]![]()
Gerrit en Andrea nu bezig hahaha
zuur?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Andrea klinkt net als de halve COS
Man man man, Maar toen had je dit nog niet gezien dusquote:Op zondag 2 juni 2019 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hadden het nog even over een B12 tekort, was onzin volgens Adje ...
Andrea vind alles beter, ook al is het een vrouw, alles beter dan Gerrit , al ben je de laatste man op aarde, zou je nooit willenquote:
Ja doen ze ook. Maar hoorde haar wel zeggen daarnet bij Jessie op t bankje waarom hoor ik dan niets over jou.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee dingen nogal overlappen.....
Ben je toch een trieste man zegt ze tegen hem, verbeterd zichzelf, jongetje.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:00 schreef Crabapple het volgende:
Andrea dat ze Ger niet zou willen al was hij de laatste man op aarde
en terechtquote:Op zondag 2 juni 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand vertelde Gerrit dat hij een natte scheet was en werd later verwijderd ...
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand vertelde Gerrit dat hij een natte scheet was en werd later verwijderd ...
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
gracias, maar ik doe de replay morgen, wil geen nachtmerriesquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7a1bgf
Trusten voor later.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:04 schreef Crabapple het volgende:
Bedankt voor de leuke Cos avond
Ik duik onder de douche.
Mogen ze nog niet eens de zeggen wat ze van iemand vinden, alleen maar de hemel in prijzen.....quote:Op zondag 2 juni 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
#moetendouchennahetcossenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:04 schreef Crabapple het volgende:
Bedankt voor de leuke Cos avond
Ik duik onder de douche.
Komen er dan een paar mannetjes door de poort of lopen die beveiligers al incogschuimo rond op het terrein?quote:Op zondag 2 juni 2019 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snapte dat verwijderen niet zo, het leek een beetje random, soms als bezoekers iets
lelijks tegen Utopianen zeiden, maar ook omdat ze zeikten over het gebrek aan shag ..
En die hebben kaarten betaald.............Mij zouden ze niet echt gemakkelijk van dat terrein afkrijgen...........quote:Op zondag 2 juni 2019 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Utopianen wezen ook mensen aan die verwijderd moesten worden ....
Dat hoorde je vaak ook in Utopia 1, dat ze mensen lieten verwijderenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
billyquote:Op zondag 2 juni 2019 01:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat hoorde je vaak ook in Utopia 1, dat ze mensen lieten verwijderen
dr was een vrouw die volgens jessie heel vervelend was, de bas was te luid en nog iets anders dat niet goed was. ik vermoed dan dat hij die vrouw heeft aangewezen ter verwijderingquote:Op zondag 2 juni 2019 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel beveiligers aanwezig, die gaan naar iemand toe en begeleiden hem/haar naar buiten.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Komen er dan een paar mannetjes door de poort of lopen die beveiligers al incogschuimo rond op het terrein?
gisterenavond zat hij ook flink te knagen en hoorde hem iets mompelen van daar zou ik wel spijt van krijgen maar dat moet dan maar (iets in de trant)quote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef zodeju het volgende:
Schijnheil.
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Komen er dan een paar mannetjes door de poort of lopen die beveiligers al incogschuimo rond op het terrein?
Ja o.aquote:
LaurA.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:09 schreef Schakeltopia het volgende:
het was zo tof vandaaag. ik begin af te teakeln dus zeg vast gedag
Is toch wat zoveel mensen die dan weg moetenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Veel beveiligers aanwezig, die gaan naar iemand toe en begeleiden hem/haar naar buiten.
Een keer of twintig live zien gebeuren, soms ook twee, drie tegelijk.
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Veel beveiligers aanwezig, die gaan naar iemand toe en begeleiden hem/haar naar buiten.
Een keer of twintig live zien gebeuren, soms ook twee, drie tegelijk.
Nu alquote:Op zondag 2 juni 2019 01:09 schreef Schakeltopia het volgende:
het was zo tof vandaaag. ik begin af te teakeln dus zeg vast gedag
Juh wil muh biluh sien hè?quote:
Ja, maar ik moet denk ik een beetje oppassen wat ik post, sorry ...quote:Op zondag 2 juni 2019 01:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Mooi om een keer te lezen wat we nooit te zien zullen krijgen.
quote:
schuldigquote:Op zondag 2 juni 2019 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie van jullie probeert ook tijdens een SL toch zo nu en dan toch een andere stream tegen beter weten in?
ik begrijp hetquote:Op zondag 2 juni 2019 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet denk ik een beetje oppassen wat ik post, sorry ...
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie van jullie probeert ook tijdens een SL toch zo nu en dan toch een andere stream tegen beter weten in?
Ik vond het ook een vervelend wijf.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dr was een vrouw die volgens jessie heel vervelend was, de bas was te luid en nog iets anders dat niet goed was. ik vermoed dan dat hij die vrouw heeft aangewezen ter verwijdering
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klopt, dat zit haar ook dwars, maar haar verdriet was nu om Jessie.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:57 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze is er achter gekomen dat Hiske dus niet te vertrouwen is.
same herequote:Op zondag 2 juni 2019 01:12 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar soms blijkt ook dat de sl al voorbij is en dat ik dan stilstaand beeld heb dus af en toe check ik of dat niet het geval is.
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gerrit heeft zijn leraar tips gegeven.
Ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
me tooquote:Op zondag 2 juni 2019 01:12 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar soms blijkt ook dat de sl al voorbij is en dat ik dan stilstaand beeld heb dus af en toe check ik of dat niet het geval is.
Ja echt hè.... hahaha en hij gelooft het ook gewoon zelf.quote:
Hoelang zal Hiske dat gekweel van haar volhouden......bij Cristel moest ze wel eens de woorden uit haar mond trekken.....quote:
Nounou......zekersquote:Op zondag 2 juni 2019 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
Oke, inmiddels mag diegene achter de knoppen wel een hand amputatie hebben
ik weet dat ik ging slapen maar gerrit is een grote, ik zei het al vanaf het beginquote:Op zondag 2 juni 2019 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo is onze Ger, nooit te beroerd zijn kennis te delen. Is best wel een dingetje.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:12 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
quote:
Echt waar joh? Belachelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt echt je nieuwe idool gevonden.....quote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet dat ik ging slapen maar gerrit is een grote, ik zei het al vanaf het begin
Trusten,het was memorabele avond.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet dat ik ging slapen maar gerrit is een grote, ik zei het al vanaf het begin
Gerrit heeft na zijn geboorte zijn moeder thuis gebrachtquote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Echt die sl, niet leukquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt waar joh? Belachelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jij moet gaan slapen, je tript inmiddels op slaapgebrekquote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Verdomme je bent wel op dreef he.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gerrit heeft na zijn geboorte zijn moeder thuis gebracht
Whoop Whoopquote:Op zondag 2 juni 2019 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het eerste deel, ben alleen bang dat hij snel verwijderd gaat worden ....![]()
[ afbeelding ]
Trouble in Paradise - deel 1.
x7a1lhp
hhaha ja man stooksmurfjequote:Op zondag 2 juni 2019 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Al 36x ontkennen dat ze lesbisch is
Ze is niet lebisch ze is vast bi ofzoquote:Op zondag 2 juni 2019 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak.Het raakt haar wel dus.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is al weg, dan maar even naar de Rus ....
Oww echt , zo snelquote:Op zondag 2 juni 2019 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is al weg, dan maar even naar de Rus ....
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toen Alexander Bell de telefoon had uitgevonden, had hij al drie oproepen van Gerrit gemist...
Toen Alexander Bell de telefoon had uitgevonden, had hij al drie oproepen van Gerrit gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Coursel of Dreams is uiteindelijk ten onder gegaanquote:Op zondag 2 juni 2019 01:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zeker bang dat we het op DVD gaan uitbrengen.
Ze zei vanavond ook al dat ze geen leuke mannen had gezienquote:Op zondag 2 juni 2019 01:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
De ene schemer pot (His) verteld de andere schemer pot Dree dat iedereen dacht dat ze lesbisch was. Dree ontkent in alle kleuren, dus het zal wel niet dan.
Staat ook niet meer op YT.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Coursel of Dreams is uiteindelijk ten onder gegaan
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Damn,en ik probeer origineel te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had: Gerrit heeft de grondwet nog met Thorbecke ondertekend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Origineel is extra puntenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Damn,en ik probeer origineel te zijn.
Ik had: Gerrit heeft de grondwet nog met Thorbecke ondertekend.
Ik wel, maar alleen als ik teveel gedronken heb.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen als ik teveel gedronken heb.
En dat is al heul lang geleden.
Sommige beelden uit Forrest Gump zijn op Gerrit gebaseerd.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij de eerste maanlanding live stream.... moesten ze eerst Gerrit uit beeld zien te krijgen
Ja we worden verwend vanavondquote:Op zondag 2 juni 2019 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
half 2 in de nacht, 3 mensen die buiten zitten en dan om de paar minuten, met een beetje mazzel ook nog, een sl
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sommige beelden uit Forrest Gump zijn op Gerrit gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |