SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Weet zeker dat Jessie en Merel hier een mening over hebben..quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef QuarterBack het volgende:
Ik snap geen zak van dat "spelletje" zuip gewoon al de glazen op, dat debiele balletje stuiteren slaat nergens op
[ afbeelding ]
Ook zo lekker vies, eerst in alle handen en dan het balletje er weer uithalen en opdrinken.....quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef QuarterBack het volgende:
Ik snap geen zak van dat "spelletje" zuip gewoon al de glazen op, dat debiele balletje stuiteren slaat nergens op
[ afbeelding ]
Die stort deze week inquote:Op zondag 2 juni 2019 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat naar bed,de euforie van Merel lijkt behoorlijk over.
Op het ogenblik maakt alles Merel heel dik.....ze zegt zelf af te vallen maar volgens mij kwam ze toch slanker binnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat groene lelijk ding maakt Merel heel dik
Ik heb haar de afgelopen uren alleen maar alcohol zien drinken en nu drinkt ze ook achter elkaar biertjes opquote:
Die is geewoon bang!quote:Op zondag 2 juni 2019 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
ze vinden t spel niet meer leuk
dyl: ik lig ook liever bij mn vriendin in bed
myl: nou, dan ga je toch ?
Is ze al naar bed?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef Angelique61 het volgende:
Franny houd het goed vol, niet drinken...chapeau!
Laten we zeggen dat het haar iet wat fors geproportioneerde voorkomen niet echt flatteert.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat groene lelijk ding maakt Merel heel dik
Nee, ze zit bij dat spelletje toe te kijken.quote:
Ik zit met verbazing te kijken wat zij wegklokt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb haar de afgelopen uren alleen maar alcohol zien drinken en nu drinkt ze ook achter elkaar biertjes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |