Eens maar dat heb ik al eens soort van kenbaar gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2019 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed ook, al die flauwe zelfpijpende logo's zijn ook nergens voor nodig
Daar werd ik best hard van.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens maar dat heb ik al eens soort van kenbaar gemaakt
niet zo hipquote:Op zondag 2 juni 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mokerlekker, en toch al bijzonder lang niet meer gegeten.
quote:
Met kerst voor het laatst.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mokerlekker, en toch al bijzonder lang niet meer gegeten.
Heerlijk voorgerecht ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was ooit een periode vroeger dat ik dat structureel nam als ik uit eten ging.
Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
garnalencocktail is niet hip genoeg om te eten
shrimp&grits ook niet, maar toch eet ik hetquote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan hipstervoedsel.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat, is zoquote:
maar jij, jij bent jijquote:Op zondag 2 juni 2019 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
shrimp&grits ook niet, maar toch eet ik het
twisterfries???quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan hipstervoedsel.
Net als van die tentjes die patat verkopen maar er dan iets heel hips van willen maken.
Toch heb je wel gelijk, garnalencocktail is iets wat je grootouders op feestjes zouden etenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 2 juni 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch heb je wel gelijk, garnalencocktail is iets wat je grootouders op feestjes zouden eten
quote:
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.quote:
Dan zijn we in rap tempo aan het uitstervenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel echt teringlekker.
[..]
Wij zijn echte Hollanders, Haags.
quote:
quote:
Klopt, we worden opgeslokt door nieuwe trends.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zijn we in rap tempo aan het uitsterven
Kut hipstersquote:Op zondag 2 juni 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, we worden opgeslokt door nieuwe trends.
Ben bij de epiloog van ASOSquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel echt teringlekker.
[..]
Wij zijn echte Hollanders, Haags.
ohhh dat ja best walgelijkquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.
Niets mis met eenvoudig eten.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind hem nog best aandoenlijk eigenlijk, helemaal genietend van het feit dat hij die eenvoud te eten krijgt
Patat met schil is best oud, maar ik snap die sauzen niet zo. Spinazie is veel te waterig om iets goed van te maken met yoghurt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.
Dat vind ik soms wel lekkerquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Over hipster eten gesproken, ik vind poke bowls best wel chill
Nee klopt zeker. Alleen met kerst merk je wel dat de meeste zo speciaal mogelijk willenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met eenvoudig eten.
[..]
Patat met schil is best oud, maar ik snap die sauzen niet zo. Spinazie is veel te waterig om iets goed van te maken met yoghurt.
Echt goede poke bowls zijn echt heerlijk.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Dat boek is briljant ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bij de epiloog van ASOS
Goed boekje hoor
Zitten daar dan stukjes Pikachu in?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Niet alle. Ik vind rauwe vis echt niet lekker gewoon. Maar ja, zal ook wel kwestie van leren eten zijn.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boek is briljant ja.
Moet hem binnenkort ook maar weer herlezen, maar ben nog bezig in dat boek van Yuval Noah Harari. Smerig langzaam aan het lezen.
Poke bowl zonder rauwe vis is eigenlijk geen poke bowl hequote:Op zondag 2 juni 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alle. Ik vind rauwe vis echt niet lekker gewoon. Maar ja, zal ook wel kwestie van leren eten zijn.
Al hoor ik dat ook sinds jongs af aan van koffie en dat is nog steeds even ranzig
Koffiequote:Op zondag 2 juni 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alle. Ik vind rauwe vis echt niet lekker gewoon. Maar ja, zal ook wel kwestie van leren eten zijn.
Al hoor ik dat ook sinds jongs af aan van koffie en dat is nog steeds even ranzig
Lolz. Nee dat is een bowl met vis/vlees/groenten shitquote:Op zondag 2 juni 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten daar dan stukjes Pikachu in?
Nee 21 lessons, die andere twee boekjes (Sapiens en Homo Deus) heb ik wel al uit. Maar soms raak ik maanden dat boek niet meer aan.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Daar hadden wij het vorig jaar kerst over ja.
Wel genot dat boekje. Je bedoelt 21 lessons toch? Of Sapiens nog steeds?
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Poke bowl zonder rauwe vis is eigenlijk geen poke bowl he
Ziet eruit als een prima tussendoortje.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolz. Nee dat is een bowl met vis/vlees/groenten shit
[ afbeelding ]
Zoiets, met een shitload aan varianten
Net als "sushi" met avocado. Maar goed, ook dat kan best smaken, somsquote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom
Maar ach, westerse sushi is ook geen sushi
Wel echt goed boek ook die 21 Lessons, ik ga nu met Sapiens beginnen en met Feast of crowsquote:Op zondag 2 juni 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee 21 lessons, die andere twee boekjes (Sapiens en Homo Deus) heb ik wel al uit. Maar soms raak ik maanden dat boek niet meer aan.
Over ASOIAF deed ik ook twee jaar ofzo
Moet het wel altijd per hoofdstuk laten bezinken met die boeken van hem om erover na te denken, dus traag lezen is dan wel prima.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt goed boek ook die 21 Lessons, ik ga nu met Sapiens beginnen en met Feast of crows
Even op een verlanglijstje gezet, klinkt tof.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Als je trouwens nog een soortgelijk boek wilt lezen als 21 Lessons moet je deze ook lezen JR.
https://www.bol.com/nl/p/(...)aDiPR4saAhUGEALw_wcB
Ook echt een eye-opener
Is ook wel beter ja. Vond vooral dat hoofdstuk over technologie in de gezondheidszorg bizar. Dat je straks een kind in een Afrikaans dorp beter kan behandelen en diagnosticeren dan nu in een random stad in Amerika. Alleen maar door een app op een telefoon.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet het wel altijd per hoofdstuk laten bezinken met die boeken van hem om erover na te denken, dus traag lezen is dan wel prima.
En was ook wel een mooi stukje over hoe politici klimaatproblemen negeren omdat ze hun eigen kleindenkende nationalistische programmaatje willen opdringen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel beter ja. Vond vooral dat hoofdstuk over technologie in de gezondheidszorg bizar. Dat je straks een kind in een Afrikaans dorp beter kan behandelen en diagnosticeren dan nu in een random stad in Amerika. Alleen maar door een app op een telefoon.
En toch is auteur niet zijn eigen politieke mening aan het doordrammen, dat vond ik wel goed ook. Echt alles van een objectief en neutraal oogpuntquote:Op zondag 2 juni 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En was ook wel een mooi stukje over hoe politici klimaatproblemen negeren omdat ze hun eigen kleindenkende nationalistische programmaatje willen opdringen.
Nooit van zijn boeken gehoord? Moet je maar eens opzoeken, is tof inderdaadquote:
neequote:Op zondag 2 juni 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van zijn boeken gehoord? Moet je maar eens opzoeken, is tof inderdaad
heeey jijquote:
De goot waar je in zitquote:
Ik hoop dat je er blij mee bentquote:Op zondag 2 juni 2019 01:31 schreef Solotovski het volgende:
HAHAHAH GAAT DIE KOELKAST MOOI FF AAN JULLIE VOORBIJ HE
LEGE KOELKAST KUT MANquote:Op zondag 2 juni 2019 01:31 schreef Solotovski het volgende:
HAHAHAH GAAT DIE KOELKAST MOOI FF AAN JULLIE VOORBIJ HE
Ja, ga hem als bijzettafel gebruikenquote:
ondankbarequote:Op zondag 2 juni 2019 01:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, ga hem als bijzettafel gebruiken
Blij dat je me zo accepteertquote:
Loop jij nooit meer alleen?quote:Op zondag 2 juni 2019 01:38 schreef Solotovski het volgende:
WAAAAAAAAAAALK OON WAALK ON WITH HOPE IN YOUR HEAAAART
Nooit. God is altijd bij mequote:
LiverpoolGodenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:38 schreef Solotovski het volgende:
WAAAAAAAAAAALK OON WAALK ON WITH HOPE IN YOUR HEAAAART
Pfoee zoquote:Op zondag 2 juni 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LiverpoolGoden
Wel mokersaaie finale.
Nou we zijn begonnen met wat g, gevolgd door sos, wat weer afgewisseld werd met gquote:Op zondag 2 juni 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat staat er vanavond/vannacht op het menu?
Toen had je nog wat komische momenten met Karius en Bale die een wereldgoal maakte.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoee zo
Finale vorig jaar was ook al kut
AC Milan - Liverpool 2005quote:Op zondag 2 juni 2019 01:43 schreef Flippiee het volgende:
vind het vaak kut, kan me niet eens herinneren welke finale leuk was
Echt hequote:Op zondag 2 juni 2019 01:43 schreef Flippiee het volgende:
vind het vaak kut, kan me niet eens herinneren welke finale leuk was
Hahaquote:Op zondag 2 juni 2019 01:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou we zijn begonnen met wat g, gevolgd door sos, wat weer afgewisseld werd met g
Het toetje bestond uit etizolam en een Strawberry kush jonko welke ik momenteel soldaat maak
Wat is etizolam?quote:Op zondag 2 juni 2019 01:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou we zijn begonnen met wat g, gevolgd door sos, wat weer afgewisseld werd met g
Het toetje bestond uit etizolam en een Strawberry kush jonko welke ik momenteel soldaat maak
Real-Atletico ook wel toch. In de verlenging danquote:Op zondag 2 juni 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had je nog wat komische momenten met Karius en Bale die een wereldgoal maakte.
[..]
AC Milan - Liverpool 2005
Ja dat verpestte die hele finalequote:Op zondag 2 juni 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had je nog wat komische momenten met Karius en Bale die een wereldgoal maakte.
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Muah, maar wel beter dan dit met meer spanning. Nu had ik geen enkel moment het idee dat Spurs zou gaan scoren.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real-Atletico ook wel toch. In de verlenging dan
slaap/kalmeringsmiddelquote:Op zondag 2 juni 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is etizolam?
Klinkt wel lekker vaag
Toen lag ik allang in mijn bed.quote:
klinkt wel lekker ookquote:Op zondag 2 juni 2019 01:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
slaap/kalmeringsmiddel
Ontzettend chill. Na max een uurtje voelen je benen heel zwaar en je word zo loom en chil en helemaal top
Ik ben soms wel verbaasd dat jij nog leeft.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
slaap/kalmeringsmiddel
Ontzettend chill. Na max een uurtje voelen je benen heel zwaar en je word zo loom en chil en helemaal top
Zelfs m'n moeder vond 't topspulquote:
Onkruid vergaat niet amaquote:Op zondag 2 juni 2019 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms wel verbaasd dat jij nog leeft.
Ik denk ik niet, want ik kan me nog wel goed heugen dat ik na die pot tijdlang fan was van Unitedquote:
Heb je Ayahuasca weleens gedaan?quote:
Maar als je erop wilt slapen, slaap je zo. Maakt niet uit wat je op hebtquote:
Nee, weet niet of ik zin heb in een trip die zo lang kan durenquote:
Ja ik heb dat dus altijd met Liverpool gehad na 2005 CL finale (eerst die ik zag).quote:Op zondag 2 juni 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk ik niet, want ik kan me nog wel goed heugen dat ik na die pot tijdlang fan was van United
Nu echter niet meer met dit zooitje ongeregeld na Fergie
Echt een godenmiddelquote:
Ik vind paddo's ook veel te lang duren.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, weet niet of ik zin heb in een trip die zo lang kan duren
Ff aangepastquote:Op zondag 2 juni 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus altijd met Liverpool gehad na 2005 CL finale (eerst die ik zag).
Man Utd gaat ook weer een tijdje duren voor ze de CL gaan halen.
Ja idem. Hou k niet zo vanquote:Op zondag 2 juni 2019 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind paddo's ook veel te lang duren.
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar als je erop wilt slapen, slaap je zo. Maakt niet uit wat je op hebt
Na 2 lijnen pep, sliep ik een paar uur later dankzij eti
paddos werkt bij mij nietquote:Op zondag 2 juni 2019 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Denk je dat het is uitgewerkt en dan klapt het weer in.
Die probeerde je ook bij de Kruidvat te halen zekerquote:
Ervaringquote:Op zondag 2 juni 2019 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar domme vraag he misschien, maar hoe weet je wat je kan combineren etc?
Of probeer je maar wat
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die probeerde je ook bij de Kruidvat te halen zeker
Je kunt altijd bij me terecht mocht je vragen hebbenquote:
Daar werd ik glazig aangekekenquote:Op zondag 2 juni 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die probeerde je ook bij de Kruidvat te halen zeker
Vroegah had je ook nog de Intertoto cupquote:Op zondag 2 juni 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze zullen vast wel ooit weer een EL winnen.
Liefquote:Op zondag 2 juni 2019 01:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kunt altijd bij me terecht mocht je vragen hebben
Zo hatseeeee die kan ik in m'n zak steken.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat merk ik. Beste toffe jongen ben je
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:57 schreef Solotovski het volgende:
K heb ook zo'n boek erover. Staan allemaal soorten drugs in
Uit je bol heet ie. Sws aanrader voor elke gebruiker
Ja dat hoorde ik ja, leuk voor Feyenoordquote:Op zondag 2 juni 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een derde Europees toernooi komt ook weer terug hè.
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ja, leuk voor Feyenoord
quote:Op zondag 2 juni 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kun je lachen maar 's echtquote:
Ja nee ok dan is het goed. Dat hier geen misverstand over bestaatquote:Op zondag 2 juni 2019 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geloof je haha, daarom moet ik ook lachen.
Misschien kunnen ze daar wel punten in pakken.quote:Op zondag 2 juni 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niettwitter:BeardedGenius twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:50:33Think he’s mistaken what the W stands for in YNWA https://t.co/vGMvmFWuMD reageer retweet
Ik ben er over 2 uurquote:
Alleen voor jou amaquote:
wtfquote:Op zondag 2 juni 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee dit kan echt niettwitter:BeardedGenius twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:50:33Think he’s mistaken what the W stands for in YNWA https://t.co/vGMvmFWuMD reageer retweet
Ik heb wind mee dus dat scheeltquote:
Misschien hadden we jou ook wel poedelnaakt door Amsterdam gezien als Ajax CL had gewonnenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hadden we jou ook wel poedelnaakt door Amsterdam gezien als Ajax CL had gewonnen
Dan moet ik wel erg goed spul op hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hadden we jou ook wel poedelnaakt door Amsterdam gezien als Ajax CL had gewonnen
Wat moet je hebben jongenquote:Op zondag 2 juni 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg goed spul op hebben.
Ja pff mn pa komt morgen weer langs om verder te gaan met de hordeur.quote:
Kan jij toch in bed blijven liggenquote:Op zondag 2 juni 2019 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff mn pa komt morgen weer langs om verder te gaan met de hordeur.
Etizolam. 1ml is genoeg voor jequote:
Hmmm ja ik zal daar over dromen dan maarquote:
trusten godjescoinquote:Op zondag 2 juni 2019 04:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm ja ik zal daar over dromen dan maar
Truste devjeszerogod
Altijd wat te doen in Amsterdamquote:Op zondag 2 juni 2019 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
Zit in de nachtbus, wordt er iemand achter me keihard gevingerd
Hoi garnalen.quote:Op zondag 2 juni 2019 06:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De garnalen groeten je ook
Goed geslapen ?
Was je te laat gaan slapen of ben je te vroeg wakker?quote:Op zondag 2 juni 2019 06:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoi garnalen.
Wel ok, iets te weinig wel.
Dus zo nog even dutten op de bank.
Jij?
Laat door de voetbal he..quote:Op zondag 2 juni 2019 06:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je te laat gaan slapen of ben je te vroeg wakker?
Ik heb redelijk geslapen, beetje raar gedroomd en wakker geworden met hoofdpijnJippie
Maar toch wel tevreden
Heb je een cadeautje voor je vader gekocht?
Mijn rare droom was niet leukquote:Op zondag 2 juni 2019 06:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat door de voetbal he..
Hm raar dromen is soms wel leuk, ik droom altijd raar.voor je hoofdpijn.
Pa wilde geen cadeaus.
Dromen zeggen toch altijd wat he.quote:Op zondag 2 juni 2019 06:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn rare droom was niet leukmaar ben nu wel benieuwd naar jouw altijd rare dromen
Dank je
Gwn een leuk en gezellig feestje met de familie is ook meer waard dan cadeautjes
Ik vermoord ook wel eens iemand hoor (in mn dromenquote:Op zondag 2 juni 2019 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou willendan zouden mijn dromen namelijk een hoop slechts willen zeggen
quote:Op zondag 2 juni 2019 06:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vermoord ook wel eens iemand hoor (in mn dromen)
Niet jezelf blokken gekkiequote:
😱quote:Op zondag 2 juni 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal vandaag helaas wat dingen moeten doen
Ik dacht dat je gisteren al had gewerktquote:Op zondag 2 juni 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal vandaag helaas wat dingen moeten doen
Ja in de ochtendquote:Op zondag 2 juni 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren al had gewerkt![]()
Drukke dag ?
Ow dat is wel te doen.. Ben je al begonnen?quote:Op zondag 2 juni 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En vandaag hopelijk rond een uurtje of 2 wel klaar
Ben er net. Ontvang zo een zending.quote:Op zondag 2 juni 2019 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is wel te doen.. Ben je al begonnen?
Is het zo’n leuke zending danquote:Op zondag 2 juni 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er net. Ontvang zo een zending.
Neu 300 brandblussersquote:Op zondag 2 juni 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is het zo’n leuke zending dan![]()
En dan moet jij die helemaal in je eentje opruimen enzo ?
Dit ga ik onthouden voor als ik zelf nachtbus neemquote:Op zondag 2 juni 2019 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
Zit in de nachtbus, wordt er iemand achter me keihard gevingerd
quote:Op zondag 2 juni 2019 07:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden voor als ik zelf nachtbus neem
Zeer terecht vraagquote:Op zondag 2 juni 2019 07:52 schreef Solotovski het volgende:
Echt hoe kun je zo vroeg wakker zijn op een zondag
#goalsquote:
Gwnquote:Op zondag 2 juni 2019 07:52 schreef Solotovski het volgende:
Echt hoe kun je zo vroeg wakker zijn op een zondag
Wat is jouw reden om zo vroeg wakker te zijnquote:
Je hoeft ze niet zelf op te ruimen ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een bestelbusje op 3 pallets. Wat een genot
Ik gok dat ik wakker werd van licht dat door raam viel, stress en warmte in de kamer.quote:Op zondag 2 juni 2019 07:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is jouw reden om zo vroeg wakker te zijn
Stress???quote:Op zondag 2 juni 2019 08:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wakker werd van licht dat door raam viel, stress en warmte in de kamer.
Heb jij al geslapen?
vanavond rond uurtje of 11 ofzoquote:Op zondag 2 juni 2019 08:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wakker werd van licht dat door raam viel, stress en warmte in de kamer.
Heb jij al geslapen?
Hoe dan??quote:Op zondag 2 juni 2019 08:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaik word soms wakker met heel nerveus gevoel. En vandaag is zo'n dag.
Mooi tijdstip om naar uit te kijkenquote:
Wist ik dat maar.quote:
Mooi kut zegquote:Op zondag 2 juni 2019 08:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om naar uit te kijken
[..]
Wist ik dat maar.![]()
Hmeb al 2 maanden dat ik dagelijks tussen 5 en 7 wakker word. En soms kan ik verder slapen en soms te onrustig en kan ik dat niet.Onafhankelijk van hoe laat ik ga slapen.
Veel tekst. Sorry.
Al zal dat wel later worden met die godvertyfte hittequote:Op zondag 2 juni 2019 08:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om naar uit te kijken
[..]
Wist ik dat maar.![]()
Hmeb al 2 maanden dat ik dagelijks tussen 5 en 7 wakker word. En soms kan ik verder slapen en soms te onrustig en kan ik dat niet.Onafhankelijk van hoe laat ik ga slapen.
Veel tekst. Sorry.
Ja best wel. Zie er inmiddels ook zeer moe uit en ik weet niet wat ik daar nog tegen kan doen.quote:
Er schijnen mensen dol op te zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Al zal dat wel later worden met die godvertyfte hitte
Overdags even slapen?quote:Op zondag 2 juni 2019 08:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel. Zie er inmiddels ook zeer moe uit en ik weet niet wat ik daar nog tegen kan doen.
Heb je geen ventilator of iets dan? Scheelt eigenlijk wel dat het net pas warm wordt, dan zit de warmte nog niet zo heel erg in huisquote:Op zondag 2 juni 2019 08:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Al zal dat wel later worden met die godvertyfte hitte
Er schijnen ook mensen te zijn die dol zijn op ajaxquote:Op zondag 2 juni 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er schijnen mensen dol op te zijn.
Beter dan vorig jaar ja toen begon de warmte al in aprilquote:Op zondag 2 juni 2019 08:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je geen ventilator of iets dan? Scheelt eigenlijk wel dat het net pas warm wordt, dan zit de warmte nog niet zo heel erg in huis
Lol.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen te zijn die dol zijn op ajax
Ja ik snap het ook niet
Ja die heb ik wel ja..quote:Op zondag 2 juni 2019 08:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je geen ventilator of iets dan? Scheelt eigenlijk wel dat het net pas warm wordt, dan zit de warmte nog niet zo heel erg in huis
Ja pciesquote:Op zondag 2 juni 2019 08:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja in het weekend kan dat op zich wel.
quote:Op zondag 2 juni 2019 08:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen te zijn die dol zijn op ajax
Ja ik snap het ook niet
Ja en dan helpen paar regenbuien etc ook niet meer. Al kan ik me niet herinneren of we die toen überhaupt gehad hebbenquote:Op zondag 2 juni 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar ja toen begon de warmte al in april
Nope, was alleen maar droog.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]eens
Voor welke club ben jij?
[..]
Ja en dan helpen paar regenbuien etc ook niet meer. Al kan ik me niet herinneren of we die toen überhaupt gehad hebben
Ja ik ook hoor. Raam nu op de haak maar rest vd dag warme lucht buitensluiten (hoop ik)quote:Op zondag 2 juni 2019 08:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel ja..
Ik doe de ramen zo weer dicht, gordijnen dicht lekker man
maar buiten is nog meer warme luchtquote:Op zondag 2 juni 2019 08:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Raam nu op de haak maar rest vd dag warme lucht buitensluiten (hoop ik)
Ik ben voor PSVquote:Op zondag 2 juni 2019 08:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]eens
Voor welke club ben jij?
[..]
Ja en dan helpen paar regenbuien etc ook niet meer. Al kan ik me niet herinneren of we die toen überhaupt gehad hebben
hoop het welquote:Op zondag 2 juni 2019 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen is de extreme warmte er weer even uit gelukkig.
goedemorgen lieve Hollanderquote:Op zondag 2 juni 2019 08:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom buitensluiten
Tevens goedemorgen malle Limburger
Mwahquote:Op zondag 2 juni 2019 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kutseizoen heb je dan gehad
Oh ik weet nooit welke club ik lelijker vind. PSV of Ajax.quote:
Oh je bent voor AZ hahaquote:Op zondag 2 juni 2019 08:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik weet nooit welke club ik lelijker vind. PSV of Ajax.
Was er helaas niet bij toen AZ van PSV won.
Rtquote:Op zondag 2 juni 2019 08:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh je bent voor AZ haha
Het AZ van 04/05 wat een topteam was dat
Het jaar dat er verandering kwam bij AZ. Co Adriaansequote:Op zondag 2 juni 2019 08:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh je bent voor AZ haha
Het AZ van 04/05 wat een topteam was dat
Ja tenenkrommend jaquote:Op zondag 2 juni 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen dat RETTEKETETETETETTTT moeten ze iets aan doen.
AZ!!!!quote:Op zondag 2 juni 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen dat RETTEKETETETETETTTT moeten ze iets aan doen.
Retteketet naar beter bedquote:
Met wie?quote:Op zondag 2 juni 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ga ik toevallig zometeen naar toe.
Wow ongekendquote:Op zondag 2 juni 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ga ik toevallig zometeen naar toe.
Mijn mama.quote:
Uitstekende zet flipps!quote:Op zondag 2 juni 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mama.vind wel fijn als iemand beetje kan meedenken over aankopen die ik niet binnen +/- 5 jaar weer wil maken.
Neequote:Op zondag 2 juni 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met dit weer shoppen is ook niet echt fijn.
ja dan snap ik het wel.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeMaar ja buiten weekenden om weinig tijd.
En dit weekend nog korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |