Eens maar dat heb ik al eens soort van kenbaar gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2019 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed ook, al die flauwe zelfpijpende logo's zijn ook nergens voor nodig
Daar werd ik best hard van.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens maar dat heb ik al eens soort van kenbaar gemaakt
niet zo hipquote:Op zondag 2 juni 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mokerlekker, en toch al bijzonder lang niet meer gegeten.
quote:
Met kerst voor het laatst.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mokerlekker, en toch al bijzonder lang niet meer gegeten.
Heerlijk voorgerecht ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was ooit een periode vroeger dat ik dat structureel nam als ik uit eten ging.
Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
garnalencocktail is niet hip genoeg om te eten
shrimp&grits ook niet, maar toch eet ik hetquote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan hipstervoedsel.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat, is zoquote:
maar jij, jij bent jijquote:Op zondag 2 juni 2019 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
shrimp&grits ook niet, maar toch eet ik het
twisterfries???quote:Op zondag 2 juni 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan hipstervoedsel.
Net als van die tentjes die patat verkopen maar er dan iets heel hips van willen maken.
Toch heb je wel gelijk, garnalencocktail is iets wat je grootouders op feestjes zouden etenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 2 juni 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch heb je wel gelijk, garnalencocktail is iets wat je grootouders op feestjes zouden eten
quote:
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.quote:
Dan zijn we in rap tempo aan het uitstervenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel echt teringlekker.
[..]
Wij zijn echte Hollanders, Haags.
quote:
quote:
Klopt, we worden opgeslokt door nieuwe trends.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zijn we in rap tempo aan het uitsterven
Kut hipstersquote:Op zondag 2 juni 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, we worden opgeslokt door nieuwe trends.
Ben bij de epiloog van ASOSquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel echt teringlekker.
[..]
Wij zijn echte Hollanders, Haags.
ohhh dat ja best walgelijkquote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.
Niets mis met eenvoudig eten.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind hem nog best aandoenlijk eigenlijk, helemaal genietend van het feit dat hij die eenvoud te eten krijgt
Patat met schil is best oud, maar ik snap die sauzen niet zo. Spinazie is veel te waterig om iets goed van te maken met yoghurt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waar je patat met schil krijgt met een sausje van spinazie, yoghurt en doperwten maar nergens een patatje oorlog kan bestellen.
Dat vind ik soms wel lekkerquote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Over hipster eten gesproken, ik vind poke bowls best wel chill
Nee klopt zeker. Alleen met kerst merk je wel dat de meeste zo speciaal mogelijk willenquote:Op zondag 2 juni 2019 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met eenvoudig eten.
[..]
Patat met schil is best oud, maar ik snap die sauzen niet zo. Spinazie is veel te waterig om iets goed van te maken met yoghurt.
Echt goede poke bowls zijn echt heerlijk.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Dat boek is briljant ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bij de epiloog van ASOS
Goed boekje hoor
Zitten daar dan stukjes Pikachu in?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |