Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon blij dat mn hele leven iedereen dacht dat ik ging falen omdat mijn ouders faalden en al mn docenten altijd dachten dat ik ging falen en toen ik zwanger werd ze al HELEMAAAAAL dachten dat ik ging falen maar deze Myrr is going strong dus fuck jullie. 💪🏽
Nobody cares.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon blij dat mn hele leven iedereen dacht dat ik ging falen omdat mijn ouders faalden en al mn docenten altijd dachten dat ik ging falen en toen ik zwanger werd ze al HELEMAAAAAL dachten dat ik ging falen maar deze Myrr is going strong dus fuck jullie. 💪🏽
Parkeren gaat in ieder geval een stuk beterquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:59 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Echt goed eten is als vegetariër buiten Amsterdam sowieso een opgave.
Fietste vandaag langs een verborgen rijk laantje ergens, dikke huizen en overal was wel een winkeltje of bedrijfje aan huis van verveelde huismoeders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij bent echt verneukt zeg. Blij dat ik niet ben opgwgroeid of nog erger misbruikt bent dan jij
nietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
Kut om te horenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
Ja die Shea shit ook echt vaag nog nooit is iets te zwaar voor mn haar geweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
Maar heb diegene ook volledig tot op het bot geout daarna.
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
In 1 casus een beetje. De GHB. Had daar natuurlijk niet moeten zijn. Bij 1 was ik 9/ 10 en bij de ander gedrogeerd. Die g keer had ik zelf genomen. Was nog steeds verkrachting want ik zei nee tot bittere einde maar mn ledematen deden het niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelf
✌quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
Hahahah mooie vent ben jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Tja dat is toch de wondere wereld van de kleurlingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |