Als je hoogste doel broedkip voor een Molukker zijn wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje mn leven is wel aan het lukken eindelijk.
Ja knuffelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee alles wat ik heb gezegd is waarheid. Ik lieg nooit en als ik troll is het met de waarheid.
Dan trakteer jij op sosquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Barkie k he. Over 15 jaar Max.
Said is back then and telling you now
Piiiiiihikkkkk. Dat was semi mijn plan tot hij zei van ja hallo je wilde toch naar de kunstacademie stomme kut. Ga dan. Jezus.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je hoogste doel broedkip voor een Molukker zijn wel ja.
Ja je wil niet dat je vrouwtje doodgaat van verveling of daarom de halve buurt af gaat voor piemel als jij je eigen ding aan het doen bent, dit is vrij veilig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piiiiiihikkkkk. Dat was semi mijn plan tot hij zei van ja hallo je wilde toch naar de kunstacademie stomme kut. Ga dan. Jezus.
Oké. Is dat voor slag.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
Myrrr leave in van Giovanni en dan als je haar nat is.
Jij bent echt verneukt zeg. Blij dat ik niet ben opgwgroeid of nog erger misbruikt bent dan jijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je wil niet dat je vrouwtje doodgaat van verveling of daarom de halve buurt af gaat voor piemel als jij je eigen ding aan het doen bent, dit is vrij veilig.
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon blij dat mn hele leven iedereen dacht dat ik ging falen omdat mijn ouders faalden en al mn docenten altijd dachten dat ik ging falen en toen ik zwanger werd ze al HELEMAAAAAL dachten dat ik ging falen maar deze Myrr is going strong dus fuck jullie. 💪🏽
Nobody cares.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon blij dat mn hele leven iedereen dacht dat ik ging falen omdat mijn ouders faalden en al mn docenten altijd dachten dat ik ging falen en toen ik zwanger werd ze al HELEMAAAAAL dachten dat ik ging falen maar deze Myrr is going strong dus fuck jullie. 💪🏽
Parkeren gaat in ieder geval een stuk beterquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:59 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Echt goed eten is als vegetariër buiten Amsterdam sowieso een opgave.
Fietste vandaag langs een verborgen rijk laantje ergens, dikke huizen en overal was wel een winkeltje of bedrijfje aan huis van verveelde huismoeders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij bent echt verneukt zeg. Blij dat ik niet ben opgwgroeid of nog erger misbruikt bent dan jij
nietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |