Flink neukenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat lukken
Eerst nog Ibiza met de girls
Ik welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Hoop dat je van vis houdt want veel meer staat er doorgaans niet op de menukaart daar.
Ja wordt wel sos tijd he.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
Ze heeft alleen maar wijn op hoor jongens
Ja jonge ik ook no spangquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wordt wel sos tijd he.
Niet zo mad man jeetje zit maar te geinen hoor.
lol, heb je weer sosavond megalomaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Gezien ik als drugsgebruiker toch met mijn nazaat en ondanks lamme uitspattingen toch wel intelligent, loyaal, doorzetten en ook aardig persoon toch een van de meest gelukte mensen hier ben met sterke relatie enzo zegt best veel over de meesten hierWie heeft nog meer een relatie van 7,5 jaar en going strong + toekomstperspectief.
Ahhaa @ me.
Die restaurantjes in de baaien zijn wel relaxed daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog andere suggesties?
Moest wel lachen om spruitjeslucht
Jaaahaaaaa nu weten we 't gvd welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje mn leven is wel aan het lukken eindelijk.
Echt goed eten is als vegetariër buiten Amsterdam sowieso een opgave.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik welmaar ik ga o.a. Met iemand die vegetarisch eet en niet van vis houdt
Hou je kkbek nou wijfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Echt zin om te melden dat vriend nu 34k bruto gaat doen en nog steeds niet zn diploma heeft.en hij is maar docent.
Nee alles wat ik heb gezegd is waarheid. Ik lieg nooit en als ik troll is het met de waarheid.quote:
Als je hoogste doel broedkip voor een Molukker zijn wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje mn leven is wel aan het lukken eindelijk.
Ja knuffelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee alles wat ik heb gezegd is waarheid. Ik lieg nooit en als ik troll is het met de waarheid.
Dan trakteer jij op sosquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Barkie k he. Over 15 jaar Max.
Said is back then and telling you now
Piiiiiihikkkkk. Dat was semi mijn plan tot hij zei van ja hallo je wilde toch naar de kunstacademie stomme kut. Ga dan. Jezus.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je hoogste doel broedkip voor een Molukker zijn wel ja.
Ja je wil niet dat je vrouwtje doodgaat van verveling of daarom de halve buurt af gaat voor piemel als jij je eigen ding aan het doen bent, dit is vrij veilig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piiiiiihikkkkk. Dat was semi mijn plan tot hij zei van ja hallo je wilde toch naar de kunstacademie stomme kut. Ga dan. Jezus.
Oké. Is dat voor slag.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
Myrrr leave in van Giovanni en dan als je haar nat is.
Jij bent echt verneukt zeg. Blij dat ik niet ben opgwgroeid of nog erger misbruikt bent dan jijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je wil niet dat je vrouwtje doodgaat van verveling of daarom de halve buurt af gaat voor piemel als jij je eigen ding aan het doen bent, dit is vrij veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |