Veel plezierquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Japan staat nog op de bucketlist, evenals Canada
Nee hoor. Als ie wil trouwen, en dat is daar, dan moet dat volgende zomervakantie want daarna stop ik met de pil en dan is over 2 jaar wat hij graag wil geen garantie.quote:
Arme ventquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie wil trouwen, en dat is daar, dan moet dat volgende zomervakantie want daarna stop ik met de pil en dan is over 2 jaar wat hij graag wil geen garantie.
Keuzes maken. Niet zo moeilijk als het lijkt.
Dan heb je geluk, meestal is dat Papoea bloed echt het lelijkste dat de mensheid te bieden heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin.
Halfbloed Moluks/ Nederlands zijn echt supergeil en mijn vriend, kortste broer, is 185 en zn broer bijna 190 duuuuusssss
Beetje vent zegt hier stop met kakelen en zoekt een lieve vrouw.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie wil trouwen, en dat is daar, dan moet dat volgende zomervakantie want daarna stop ik met de pil en dan is over 2 jaar wat hij graag wil geen garantie.
Keuzes maken. Niet zo moeilijk als het lijkt.
Maori is ook papuabloedlijn en ik ben best goed gelukt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, meestal is dat Papoea bloed echt het lelijkste dat de mensheid te bieden heeft.
Grappig dat jij met al je mislukte huwelijken jezelf een echte vent noemt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vent zegt hier stop met kakelen en zoekt een lieve vrouw.
Was je zn bitch wel?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Keuzes maken. Niet zo moeilijk als het lijkt. Ben zijn bitch niet en niet alles gaat volgens zijn planning. 🤷🏻♀️
De user die je citeerde gaf gekscherend aan dat er wel degelijk iets is waar Molukkers doorgaans bang voor lijken te zijn in casu het wonen in een wijk waar zich eveneens niet-Molukkers bevinden. Je reageerde daar vervolgens op door te zeggen dat dat in Limburg is. Ik zie de relevantie daarvan niet in aangezien Molukkers woonachtig in Limburg nog steeds Molukkers zijn.quote:
Jonge 't is zaterdagavond hou lekker je bekquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:50 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
De user die je citeerde gaf gekscherend aan dat er wel degelijk iets is waar Molukkers doorgaans bang voor lijken te zijn in casu het wonen in een wijk waar zich eveneens niet-Molukkers bevinden. Je reageerde daar vervolgens op door te zeggen dat dat in Limburg is. Ik zie de relevantie daarvan niet in aangezien Molukkers woonachtig in Limburg nog steeds Molukkers zijn.
Ze wil zijn bitch worden zo te zien. Of tenminste, hij wil dat en zij lijkt er mee in te hebben gestemd.quote:
Mag die niet van jou waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Grappig dat jij met al je mislukte huwelijken jezelf een echte vent noemt.![]()
Die van mij is niet op fok te vinden.
Niet gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:50 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
De user die je citeerde gaf gekscherend aan dat er wel degelijk iets is waar Molukkers doorgaans bang voor lijken te zijn in casu het wonen in een wijk waar zich eveneens niet-Molukkers bevinden. Je reageerde daar vervolgens op door te zeggen dat dat in Limburg is. Ik zie de relevantie daarvan niet in aangezien Molukkers woonachtig in Limburg nog steeds Molukkers zijn.
*Jongenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge 't is zaterdagavond hou lekker je bek
Gaat lukkenquote:
Pics gaarne.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maori is ook papuabloedlijn en ik ben best goed gelukt.
Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Gezien ik als drugsgebruiker toch met mijn nazaat en ondanks lamme uitspattingen toch wel intelligent, loyaal, doorzetten en ook aardig persoon toch een van de meest gelukte mensen hier ben met sterke relatie enzo zegt best veel over de meesten hierWie heeft nog meer een relatie van 7,5 jaar en going strong + toekomstperspectief.
Ahhaa @ me.
Tuurlijk wel. Hij las voorheen gewoon mee maar vindt de meeste mensen hier echt debielen en snapt ook niet wat ik hier doe en zegt Dus ook dat ik een debiel ben maarja frambozensmaak en gouden kut jwtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag die niet van jou waarschijnlijk
Nee ik ben wel echt next level hoor zelfs tijdens mbostage gaf ik orders aan palletsorteerdersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelf
Je zit op fok dus je bent net zo'n stumperd als de rest
Ibiza is best saai, gouden kettingen, Enrique Iglesias bloesjes en spruitjeslucht.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat lukken
Eerst nog Ibiza met de girls
Heel soms hou ik van jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij las voorheen gewoon mee maar vindt de meeste mensen hier echt debielen en snapt ook niet wat ik hier doe en zegt Dus ook dat ik een debiel ben maarja frambozensmaak en gouden kut jwt
Je bent wel ok voor een kleurlingquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben wel echt next level hoor zelfs tijdens mbostage gaf ik orders aan palletsorteerders
We zitten in de klbsc meid.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Gezien ik als drugsgebruiker toch met mijn nazaat en ondanks lamme uitspattingen toch wel intelligent, loyaal, doorzetten en ook aardig persoon toch een van de meest gelukte mensen hier ben met sterke relatie enzo zegt best veel over de meesten hierWie heeft nog meer een relatie van 7,5 jaar en going strong + toekomstperspectief.
Ahhaa @ me.
Hoop dat je van vis houdt want veel meer staat er doorgaans niet op de menukaart daarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En deze maand ga ik naar Texeldus als iemand nog een leuk restaurant weet ?
Heb je nog andere suggesties?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ibiza is best saai, gouden kettingen, Enrique Iglesias bloesjes en spruitjeslucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |