Kut om te horenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
Ja die Shea shit ook echt vaag nog nooit is iets te zwaar voor mn haar geweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
Maar heb diegene ook volledig tot op het bot geout daarna.
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
In 1 casus een beetje. De GHB. Had daar natuurlijk niet moeten zijn. Bij 1 was ik 9/ 10 en bij de ander gedrogeerd. Die g keer had ik zelf genomen. Was nog steeds verkrachting want ik zei nee tot bittere einde maar mn ledematen deden het niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelf
✌quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
Hahahah mooie vent ben jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Tja dat is toch de wondere wereld van de kleurlingen.
Rtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
De laatste was ik in club gedrogeerd ging ik helemaal raar doen in Rotterdam, eruit getyft. Nog paar vage beelden+ stem+ van nee ik heb een vriend niet doen terwijl mn rok omhoog werd gewerkt door 3 negers en ik tegen een bakstenen muur aan lag en daarna werd ik uit een sloot getrokken door beveiliging en waren al mn spullen weg.
Dus ja kleurlingen en ben ook racist ondanks kleur.opkankertyfendonderenkankernegers
Kom op myrr het gaat zo goed met je nu, dan ga je deze shit toch niet oprakelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
De laatste was ik in club gedrogeerd ging ik helemaal raar doen in Rotterdam, eruit getyft. Nog paar vage beelden+ stem+ van nee ik heb een vriend niet doen terwijl mn rok omhoog werd gewerkt door 3 negers en ik tegen een bakstenen muur aan lag en daarna werd ik uit een sloot getrokken door beveiliging en waren al mn spullen weg.
Dus ja kleurlingen en ben ook racist ondanks kleur.opkankertyfendonderenkankernegers
Misschien toch maar eens in een andere normale wereld gaan leven anders zie je zoontje niet opgroeien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op myrr het gaat zo goed met je nu, dan ga je deze shit toch niet oprakelen?
Jij bent momenteel ook niet helemaal 100 of wel?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
Hmmquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent momenteel ook niet helemaal 100 of wel?
Had je wat Jimmy betreft nu met een hele rits aan chocolade baby's opgescheept gezeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Sindsdien paranoist tot in de kist. Ga noooooooooit meer voor vlees achter worden gelaten in een sloot met mogelijk gevolg dood ben je gek opkankerstralengelukkig ben ik niet zwanger geworden daarvan.
Beetje voor jezelf zorgen kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Sindsdien paranoist tot in de kist. Ga noooooooooit meer voor vlees achter worden gelaten in een sloot met mogelijk gevolg dood ben je gek opkankerstralengelukkig ben ik niet zwanger geworden daarvan.
Jimmy is ook nooit helemaal 100 geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je wat Jimmy betreft nu met een hele rits aan chocolade baby's opgescheept gezeten.
Dit is nog vrij voorzichtig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jimmy is ook nooit helemaal 100 geweest
Jimmy nam een nazi-ui omdat hij vond dat nazi's onrecht werd aangedaan als een Stalin-ui mocht worden gebruikt door Mortaxx.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wens je geen verkrachtingen meer toe.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ga dit even printscreenen allemaal. Kan vast wel een oogkleppen-concept in elkaar breien voor volgend schooljaarleuk hoe iedereen een grote bek heeft tot de waargebeurde dingen tevoorschijn komen
![]()
Ahahaahaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je wat Jimmy betreft nu met een hele rits aan chocolade baby's opgescheept gezeten.
Prima stellingquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jimmy nam een nazi-ui omdat hij vond dat nazi's onrecht werd aangedaan als een Stalin-ui mocht worden gebruikt door Mortaxx.
Nee ik ook niet maar kom gewoon niet meer in Rotterdam en loop ik camera zicht en nachtverluxhtinf en spreek mensengroepen aan maar heb ook bijna altijd een rugtas vol gereedschap bij me.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wens je geen verkrachtingen meer toe.
Knuffel voor Myrr.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahahaaha
ABORTUS ABORTUS ABORTUUUUSSSS
Godsamme was een neger groepsverkrachting hou op hoor dat wil helemaal niemand
Wie wel, hier...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs Jimmy zou in zo'n geval een abortus begrijpenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahahaaha
ABORTUS ABORTUS ABORTUUUUSSSS
Godsamme was een neger groepsverkrachting hou op hoor dat wil helemaal niemand
Ik kom niet verder dan 98.3%quote:
Goed punt. Zou er zo niemand kunnen noemenquote:
Is er bij jou ook een hoekje af?quote:
Daaromquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed punt. Zou er zo niemand kunnen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|