Kut om te horenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Aahhahaa maak me zorgen om zeer trouwens hij had laatst psychose
Ja die Shea shit ook echt vaag nog nooit is iets te zwaar voor mn haar geweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
Maar heb diegene ook volledig tot op het bot geout daarna.
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
In 1 casus een beetje. De GHB. Had daar natuurlijk niet moeten zijn. Bij 1 was ik 9/ 10 en bij de ander gedrogeerd. Die g keer had ik zelf genomen. Was nog steeds verkrachting want ik zei nee tot bittere einde maar mn ledematen deden het niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je vaker verkracht bent ligt het dan niet meer aan jezelf
✌quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
Ben wel vaker verkracht maar deze had in ieder geval zijn karma. En die andere ook die heeft een gehandicapt kind gekregen. En nog andere guys weet ik niet want die ken ik niet.
Yolo
Hahahah mooie vent ben jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Tja dat is toch de wondere wereld van de kleurlingen.
Rtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
De laatste was ik in club gedrogeerd ging ik helemaal raar doen in Rotterdam, eruit getyft. Nog paar vage beelden+ stem+ van nee ik heb een vriend niet doen terwijl mn rok omhoog werd gewerkt door 3 negers en ik tegen een bakstenen muur aan lag en daarna werd ik uit een sloot getrokken door beveiliging en waren al mn spullen weg.
Dus ja kleurlingen en ben ook racist ondanks kleur.opkankertyfendonderenkankernegers
Kom op myrr het gaat zo goed met je nu, dan ga je deze shit toch niet oprakelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
De laatste was ik in club gedrogeerd ging ik helemaal raar doen in Rotterdam, eruit getyft. Nog paar vage beelden+ stem+ van nee ik heb een vriend niet doen terwijl mn rok omhoog werd gewerkt door 3 negers en ik tegen een bakstenen muur aan lag en daarna werd ik uit een sloot getrokken door beveiliging en waren al mn spullen weg.
Dus ja kleurlingen en ben ook racist ondanks kleur.opkankertyfendonderenkankernegers
Misschien toch maar eens in een andere normale wereld gaan leven anders zie je zoontje niet opgroeien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |