Niet vervelend hoor, wel raaaaarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:37 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik zeg dat ik hier niet veel van begrijp? Ik heb het 4 keer gelezen.
bij hamster vind ik het ook niet mooi,ik dacht je praat nur van flieg-grote diertjesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
neeee joh, alsjeblieft zeg. Maar ik heb de naam de hamsterdoodgooier
Dat had ik nou niet van jou gedachtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel een beetje moet ik echt toegeven.
V ?quote:
quote:
10 punten voor SBE.quote:
50 voor jou.quote:
Ik geef mijzelf alvast minpunten voor als ik weer eens wat post dat niet door de beugel kan.quote:
Uiensaus.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wil ook, met knoflook en uiensaus. Hoelang duurt de bezorging?
Stien back in the youtube gamequote:
Kom maar halen, tegen de tijd dat je hier bent is het wel ontdooid.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wil ook, met knoflook en uiensaus. Hoelang duurt de bezorging?
Ja Stien kan het wel,ik zie mooie nummers voorbij komen.quote:
+100 voor jou.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf alvast minpunten voor als ik weer eens wat post dat niet door de beugel kan.
Ps. Ik vraag mij af hoe lang ik hier mee door kan gaan
Ik doe er 100 bij.quote:
Sterkte Opa en geniet van Ondercover.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb niets teruggelezen, en ik heb een zware klotedag, maar ik ben bij afl. 5 van Undercover.
Ik groet jullie.Zelfs ik ben blij met de ondertiteling.
Fijne nacht.
Underquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sterkte Opa en geniet van Ondercover.
Gek,die ken ik natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Five4Nine het volgende:
Thanks! Dan post ik een nummer die nog niemand kent.
Ga je slapen? Fijn nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb niets teruggelezen, en ik heb een zware klotedag, maar ik ben bij afl. 5 van Undercover.
Fijne nacht.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Five4Nine het volgende:
Thanks! Dan post ik een nummer die nog niemand kent.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht.
U2 tyquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je slapen? Fijn nacht toegewenst.
Dat was dan ook een grapjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gek,die ken ik natuurlijk wel.
50 punten aftrek.
slaaplekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht.
quote:
Sodermieter op naar je bed.quote:
quote:
Meen je niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Keek net op mijn rug, is een Dylan tatoe
Naar de dierenarts voor een zacht einde, zoals ieder normaal mens denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wenn ein tier totgeht, und du siest das er leidet, was machst du
Ik zei een uur geleden al dat ik mijn bedje ging opzoeken. Nog niet gevonden.quote:
Beste klapper gemaakt dus.quote:
Dit is goed! Als het nieuwe topic begint dat post ik wel weer een echte klassieker.quote:
Probeer het eens wat bescheidener, die klassiekers van je kent iedereen al.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is goed! Als het nieuwe topic begint dat post ik wel weer een echte klassieker.
Op zaterdagnacht en het beestje nog amper ademt en piept. Ik zal de tip meenemen voor een volgende keerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Naar de dierenarts voor een zacht einde, zoals ieder normaal mens denk ik.
Ik wens je het beste ermee.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht en het beestje nog amper ademt en piept. Ik zal de tip meenemen voor een volgende keer
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Darude was een grapjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Probeer het eens wat bescheidener, die klassiekers van je kent iedereen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |