Jij bent nooit te min in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe je mij aan maar ben ik daarom te min...
quote:
Nein!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik hem slaan als het antwoord ja of nee is?
quote:
Jij denkt dat hij dit snapt?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:32 schreef Petzi het volgende:
Zeg het nog even voor der Marioi.
Als knaagdiertjes, de nachtdiertjes ziek zijn, natstaart hebben en je ziet dat op een zaterdagnacht.95% gaat eraan dood. Je ziet het beest op het buikje kruipen door de kooi en hoort het piepen, dan is er geen fatsoenlijkere en humanere manier dan het dood te gooien.
Ook al jank je tranen met tuiten
Mario,Petzi eet knaagdieren for fun.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mario,Petzi eet knaagdieren for fun.
als het allein dood gaat moet je niks doenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:32 schreef Petzi het volgende:
Als knaagdiertjes, de nachtdiertjes ziek zijn, natstaart hebben en je ziet dat op een zaterdagnacht.95% gaat eraan dood. Je ziet het beest op het buikje kruipen door de kooi en hoort het piepen, dan is er geen fatsoenlijkere en humanere manier dan het dood te gooien.
Vind je het vervelend als ik zeg dat ik hier niet veel van begrijp? Ik heb het 4 keer gelezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:32 schreef Petzi het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mario,Petzi eet knaagdieren for fun.
Dat ben je zeker niet, ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:36 schreef mario390 het volgende:
ja snap ik bben niet dom maar vind ik niet mooi
Everlasting love?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |