Ga je slapen? Fijn nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb niets teruggelezen, en ik heb een zware klotedag, maar ik ben bij afl. 5 van Undercover.
Ik groet jullie.Zelfs ik ben blij met de ondertiteling.
Fijne nacht.

quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Five4Nine het volgende:
Thanks! Dan post ik een nummer die nog niemand kent.

quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb niets teruggelezen, en ik heb een zware klotedag, maar ik ben bij afl. 5 van Undercover.
Fijne nacht.
 hou je taai opa
 hou je taai opa

U2 tyquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je slapen? Fijn nacht toegewenst.

Dat was dan ook een grapjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gek,die ken ik natuurlijk wel.
50 punten aftrek.

slaaplekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht.

quote:

Sodermieter op naar je bed.quote:

quote:

Meen je niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Keek net op mijn rug, is een Dylan tatoe

Naar de dierenarts voor een zacht einde, zoals ieder normaal mens denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wenn ein tier totgeht, und du siest das er leidet, was machst du

Ik zei een uur geleden al dat ik mijn bedje ging opzoeken. Nog niet gevonden.quote:

Beste klapper gemaakt dus.quote:

Dit is goed! Als het nieuwe topic begint dat post ik wel weer een echte klassieker.quote:

Probeer het eens wat bescheidener, die klassiekers van je kent iedereen al.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is goed! Als het nieuwe topic begint dat post ik wel weer een echte klassieker.

Op zaterdagnacht en het beestje nog amper ademt en piept. Ik zal de tip meenemen voor een volgende keerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Naar de dierenarts voor een zacht einde, zoals ieder normaal mens denk ik.

Ik wens je het beste ermee.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht en het beestje nog amper ademt en piept. Ik zal de tip meenemen voor een volgende keer

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Darude was een grapjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Probeer het eens wat bescheidener, die klassiekers van je kent iedereen al.
 De rest kende jij niet weet ik zeker.
 De rest kende jij niet weet ik zeker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |