abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2019 @ 15:07:24 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221035
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. Geef eens een link? Ik kan op Google geen referentie daarnaar vinden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_187221050
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

1. Jessica Valenti
2. AOC
3. Anita Sarkeesian
4. Suey Park
5. Ezra Klein
6. Sylvana Simmons
7. Allie Jones
8. Julie Bindel
9. David Menzies
10. Marrisa Johnson
Ik vroeg 9 namen, want Eric Clanton had je al gegeven...
Maar je kunt niet een bron met linkje geven dat hij anti-blanke hetero is.
En je excuses maken voor je leugentje , kun je ook niet
Kun je dat wel doen voor deze 10 namen. Weddduhh van niet.

nr 6 Sylvana Simons... Onze Sylvana van Bij1...? En die andere 9 namen .. zijn die Nederlands.
Maar heb je een bron met linkje wat bewijst dat Sylvana anti-blanke hetero is ?
Als dat zo was dan wisten we dat toch al ?
Had Sylvana niet kinderen met een blanke man. ?
pi_187221087
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, alleen als ze blank zijn natuurlijk he.
Uiteraard. Daarom worden blanke vrouwen in eerste instantie ontmoedigd om zwanger te worden en als dat dan toch gebeurt, dan worden ze aangezet tot abortus.
pi_187221135
Maar als SJW betekent daft ik graag wil zien dat iedereen gelijk behandeld word ongeacht afkomst, huidskleur, geslacht, geloof of seksuele voorkeur dan ben ik een SJW.

En een Nederlander die zich aan de Nederlandse grondwet houd.

Als jij daar anders over denkt hoor jij niet thuis in dit land imho.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2019 15:14:08 ]
pi_187221157
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mijn lijst hierboven bevat Sylvana Simons. Weet niet of DENK tegenwoordig na al die wachtwisseling nog SJW te nomen is.. het is volgens mij vooral een Partij voor de Turken. VOLT lijkt flink SJW te zijn.
Tja ik denk eerlijk gezegd niet dat Sylvana&co buiten de ring echt invloed hebben. (En dergelijk gedachtegoed in het algemeen)

Wel denk ik dat er in het onderwijs te weinig diversiteit is en er een gebrek is aan capabele mensen. Uitwassen daarvan zie ik daarom ook niet echt als linkse indoctrinatie, maar gewoon als gevolg van eenzijdige personeelsbestanden. Even heel kort door de bocht dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2019 15:21:49 ]
  zondag 2 juni 2019 @ 15:14:46 #256
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_187221163
quote:
Een SJW die ik kan waarderen. Sociale rechtvaardigheid is een prima ideaal. Beter dan de neoliberale onzin dat de samenleving niet bestaat.

Dat je, in je eigen moestuintje, groenten wil kweken die je zelf herkent en eet, lijkt mij evident (bijna neoliberaal zelfs: ik doe wat ik wil).

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 02-06-2019 15:25:18 ]
The view from nowhere.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:14:59 #257
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221168
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vroeg 9 namen, want Eric Clanton had je al gegeven...
Oh ja nee ik heb nu ongelijk omdat ik je nog 1 extra naam heb gegeven. Zielig zijn is je beroep?

quote:
Maar je kunt niet een bron met linkje geven dat hij anti-blanke hetero is.
Waar zeg ik dat hij een anti-blanke hetero is. Hij is een SJW... God mag weten waarom een anti-fa lid iemand met een fietsslot zijn kop in slaat. het gaat om een wolk van haat richting mensen die niet voldoen aan de politiek correcte mandaten.

Ik heb genoeg arbeid verricht. Doe maar je eigen onderzoek.

quote:
En je excuses maken voor je leugentje , kun je ook niet
Welk "leugentje" :')

quote:
Kun je dat wel doen voor deze 10 namen. Weddduhh van niet.

nr 6 Sylvana Simons... Onze Sylvana van Bij1...? En die andere 9 namen .. zijn die Nederlands.
Maar heb je een bron met linkje wat bewijst dat Sylvana anti-blanke hetero is ?
Als dat zo was dan wisten we dat toch al ?

Doelpalen verschuiven doe je graag inderdaad. Eerst was het "namen zijn niet prominent genoeg" toen was het "je kan vast geen namen opnoemen" toen was het "oh maar ze zijn specifiek anti-hetero? LOL".

Nee. Ze onderschrijven post-moderne manieren om naar de wereld te kijken en daaruit komen verschillende resultaten. Sylvana is flink racistisch richting blanken tot op het punt dat ze bij politiegeweld er al meteen vanuit gaat dat het raciaal gemotiveerd was.

quote:
Had Sylvana niet kinderen met een blanke man. ?
Sinds wanneer boeit dat? Mijn vriendin is Aziatisch maar ik ben een racist toch? Wacht... ERROR ERROR.

Some of my best friends are [insert here].
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 2 juni 2019 @ 15:16:40 #258
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221194
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
Maar als SJW betekent daft ik graag wil zien dat iedereen gelijk behandeld word ongeacht afkomst, huidskleur, geslacht, geloof of seksuele voorkeur dan ben ik een SJW.

En een Nederlander die zich aan de Nederlandse grondwet houd.

Als jij daar anders over denkt hoor jij niet thuis in dit land imho.
Jij wil mensen dwingen op persoonlijk niveau om mensen hetzelfde te behandelen?

Dus jij behandelt een bloedmooie vrouw die je ziet als potentiele partner hetzelfde als een vent van 70?

Nee. dus.. dan verschuift het al meteen.. jij verwacht dat de overheid dezelfde regels toepast op iedereen? Ik ook.

Het verschil tussen jou en mij is.. ik wil gelijkheid van kansen.. jij wil gelijkheid van uitkomsten (gok ik)
pi_187221232
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij wil mensen dwingen op persoonlijk niveau om mensen hetzelfde te behandelen?

Dus jij behandelt een bloedmooie vrouw die je ziet als potentiele partner hetzelfde als een vent van 70?

Nee. dus.. dan verschuift het al meteen.. jij verwacht dat de overheid dezelfde regels toepast op iedereen? Ik ook.

Het verschil tussen jou en mij is.. ik wil gelijkheid van kansen.. jij wil gelijkheid van uitkomsten (gok ik)
Dan gok je verkeerd, je maakt jezelf weer eens belachelijk met je veronderstellingen. Gelijke behandeling heeft een betekenis, zoek het eens op.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:21:48 #260
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221267
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan gok je verkeerd, je maakt jezelf weer eens belachelijk met je veronderstellingen. Gelijke behandeling heeft een betekenis, zoek het eens op.
Als je tegen het nastreven van gelijkheid van uitkomsten bent dan zijn we het daarover eens.
Weet niet zo goed waarom ik me dan belachelijk maak als ik expliciet aangeef dat dat een aanname was waar ik minder zekerheid over had.
pi_187221274
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:14 schreef SpecialK het volgende:
Waar zeg ik dat hij een anti-blanke hetero is. Hij is een SJW...
Dat hij anti- boze blanke hetero zou zijn, zeg je hier:
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:20 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou jou 1000-den namen en (arbeids)posities kunnen geven van mensen die te classificeren zijn als SJW en die letterlijk een agenda proberen te pushen tegen de boze blanke hetero. Sterker nog. Ze geven het toe.
Je liegt dit over hem en die duizenden namen die je hebt.
Je kunt nul, nul bronnen en linkjes geven over zijn vermeende anti boze blanke hetero-agenda
Idem kun je dat niet aangeven voor Sylvana Simons.

Je gedraagt je volgens het patroon van boze blanke mannen die fantaseren en liegen dat ze slachtoffer zijn.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:25:00 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221310
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een SJW die ik kan waarderen. Sociale rechtvaardigheid is een prima ideaal. Beter dan de neoliberale onzin dat de samenleving niet bestaat.

Dat je groenten in je eigen moestuintje wil kweken die je zelf herkent en eet, lijkt mij evident (zelfs neoliberaal: ik doe wat ik wil).
Niemand houd mensen tegen om dat te doen. Feit is dat bloemkolen beter groeien in het koudere noordelijke klimaat van New York daar waar Yuca (Cassave) eigenlijk alleen maar groeit rond de evenaar.

Dus dat is de reden dat mensen bloemkolen verbouwen in hun gemeenschapstuintjes.. niet omdat het kolonialisme links en rechts mensen aan het verkrachten is zoals AOC beweert.

En dat us dus ook waar die post-modernistische lens lijnrecht tegen de realiteit in gaat. Prachtig voorbeeldje.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:27:04 #263
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221346
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat hij anti- boze blanke hetero zou zijn, zeg je hier:
[..]

Ok.. waar dan? Nergens staat daar anti-blanke hetero.

quote:
Je liegt dit over hem en die duizenden namen die je hebt.
Ik lieg nergens over.

Ga je 2x falen in 1 week? Zelfs voor jou een beetje gortig.

quote:
Je kunt nul, nul bronnen en linkjes geven over zijn vermeende anti boze blanke hetero-agenda
Idem kun je dat niet aangeven voor Sylvana Simons.
In een topic waar ik letterlijk namen en bronnen geef. Heerlijk

quote:
Je gedraagt je volgens het patroon van boze blanke mannen die fantaseren en liegen dat ze slachtoffer zijn.
Ik voel mij geen slachtoffer. Ik wijs slechts aan waar links een balk in zijn oog heeft. Jullie keuze om dat of te onderkennen of lekker te negeren totdat de infectie alles vernielt.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:27:13 #264
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_187221350
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niemand houd mensen tegen om dat te doen. Feit is dat bloemkolen beter groeien in het koudere noordelijke klimaat van New York daar waar Yuca (Cassave) eigenlijk alleen maar groeit rond de evenaar.

Dus dat is de reden dat mensen bloemkolen verbouwen in hun gemeenschapstuintjes.. niet omdat het kolonialisme links en rechts mensen aan het verkrachten is zoals AOC beweert.
Ik heb geen verstand van moestuinjes, dus geef ik je in deze gelijk.
The view from nowhere.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:29:55 #265
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221395
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van moestuinjes, dus geef ik je in deze gelijk.
De vraag is. Waarom kan het haar geen fuck schelen wat de realiteit is achter bepaalde keuzes die gemaakt worden.

Waarom kan het feministen geen fuck schelen dat vrouwen gewoon door de bank genomen geen zin hebben om een fortune 500 bedrijf te runnen.

Post-modernisme gaat tegen de realiteit in. De realiteit is maakbaar en de persoonlijke waarheid en het verdriet van minderheden buigt de realiteit naar hun nieuwe wil.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:36:02 #266
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_187221506
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:16 schreef SpecialK het volgende:
Nee, het gaat uiteindelijk om macht / status, hetgeen mensen die geen lust voor macht hebben maar moeilijk kunnen begrijpen.

Als je status wilt in deze maatschappij dan ben je een SJW, en als blanke hetero SJW doe je het prima in Nederland, links lullen, rechts vullen.

Het is ook wel bekend dat je salaris niet afhankelijk is van hoe goed je bent, maar hoe sociaal je bent, en hoe graag mensen je mogen. Het is blijkbaar makkelijker om loonsverhoging te geven aan iemand de je aardig vindt dan aan iemand die hard werkt. Een andere probleem is monopolies en discriminatie tegen intelligente mensen.

Zodoende is gelijkheid van kansen geen echte mogelijkheid in de huidige situatie, maar je zit op de goede weg, er is een vreedzame oplossing voor een ieder die zoekt.
pi_187221532
quote:
Ik zag het filmpje maar ze zei niks over verkrachten.
Jij gebruikt dit woord om haar te framen...Beetje liegen enzo.
pi_187221631
quote:
Nee, dat beweert ze niet. Niet eens een beetje.

Dat je geen idee hebt wat ze bedoelt: prima. Maar het is op zijn minst dom om dan zelf maar wat in te vullen.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:47:37 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_187221705
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De vraag is. Waarom kan het haar geen fuck schelen wat de realiteit is achter bepaalde keuzes die gemaakt worden.

Waarom kan het feministen geen fuck schelen dat vrouwen gewoon door de bank genomen geen zin hebben om een fortune 500 bedrijf te runnen.

Post-modernisme gaat tegen de realiteit in. De realiteit is maakbaar en de persoonlijke waarheid en het verdriet van minderheden buigt de realiteit naar hun nieuwe wil.
Propaganda is al heel oud. Waar jij je nu boos over maakt, is niet anders dan hoe ik mij boos maak over het neoliberalisme. Er is wel dit verschil. Ik ben kapot gemaakt door mensen die neoliberaal uit hun zwetsten, en trof een samenleving aan die alleen oplossingen kent, waarbij je eerst moet erkennen dat alles je eigen verantwoordelijkheid en dus je eigen schuld is, en dan alsnog mag wegrotten. Het heeft geleid tot een radicaal wantrouwen naar politiek en bedrijfsleven. Propaganda zie ik als een wapen, dat ook een dodelijke afloop kan hebben, en soms zelfs leidt tot massale slachtingen. Ik haat propaganda en heb een hekel aan mensen die met agressieve propaganda de boer opgaan (heel anti-neoliberaal dus, want neoliberalen kicken op geile verkooptaal waarmee je je voordeel kan doen).

Nieuw rechts, voor wie jij het nu opneemt, zie ik als een nieuw ideologisch jasje voor dezelfde groep, die voorheen neoliberaal was.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 02-06-2019 15:57:55 ]
The view from nowhere.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:52:50 #270
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221810
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zag het filmpje maar ze zei niks over verkrachten.
Jij gebruikt dit woord om haar te framen...Beetje liegen enzo.
Ja is mijn kleurrijk taalgebruik te moeilijk voor je ? Ik zal idd afdichten voor je zoals ik al in een ander topic had aangegeven.

AOC beweert dat koloniale attitudes verantwoordelijk zijn voor het verkiezen van bloemkolen boven native-plants. Zelfs vandaag de dag. En dat dit een negatief effect heeft op de bevolking van kleine gemeenschappen mbt het participeren in lokale projecten.

En dat is onzin. Gewassen zijn een vorm van technologie. En de beste technologie voor een bepaalde regio wint het. Als mensen dan vanuit een land op de evenaar gaan verhuizen naar een stad waar de winter betrouwbaar elk jaar richting de -20 gaat... dan is het geen verrassing dat jouw vertrouwde voedsel het daar niet gaat halen.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:57:29 #271
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221881
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Propaganda is al heel oud. Waar jij je nu boos over maakt, is niet anders dan hoe ik mij boos maak over het neoliberalisme. Er is wel dit verschil. Ik ben kapot gemaakt door mensen die neoliberaal uit hun zwetsten,
Het zal offtopic zijn dus misschien een discussie voor elders maar. Wat bedoel je met dat jij kapot bent gemaakt. Oprechte vraag.

quote:
en trof een samenleving aan die alleen oplossingen kent, waarbij je eerst moet erkennen dat alles je eigen verantwoordelijkheid en dus je eigen schuld is, en dan alsnog mag wegrotten. Het heeft geleid tot een radicaal wantrouwen naar politiek en bedrijfsleven. Propaganda zie ik als een wapen, dat ook een dodelijke afloop kan hebben, en soms zelfs leidt tot massale slachtingen. Ik haat propaganda en heb een hekel aan mensen die met agressieve propaganda de boer opgaan (heel anti-neoliberaal dus, want neoliberalen kicken op geile verkooptaal waar je je voordeel mee kan doen).
Daar waar jij propagandataal en werkelijkheid ontwijkend gedrag bent gaan herkennen in een bepaalde rechtse politieke/economische stroming ben ik dat gaan herkennen bij post-modernisten en progressieve mensen.

Dus wat dat betreft zal de splinter ongeveer op dezelfde plek zitten. Alleen maak jij je zorgen over andere mensen dan ik me over zorgen maak.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:58:51 #272
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187221896
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:47 schreef deelnemer het volgende:

Nieuw rechts, voor wie jij het nu opneemt, zie ik als een nieuw ideologisch jasje voor dezelfde groep, die voorheen neoliberaal was.
Waar neem ik het op voor nieuw-rechts? Ik ben centrum-links, he. Ik val alleen mensen aan die mijn kant van het spectrum aan het kapotmaken zijn met anti-wetenschappelijk gelul.
  zondag 2 juni 2019 @ 16:04:42 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_187221996
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het zal offtopic zijn dus misschien een discussie voor elders maar. Wat bedoel je met dat jij kapot bent gemaakt. Oprechte vraag.
Min of meer letterlijk aan onderdoor gegaan. Jarenlang met zelfmoordneigingen doorgewerkt. Daarna jarenlang nauwelijks meer buiten geweest, mezelf in huis opgesloten. Ik heb het nog steeds niet goed verwerkt. Ik ga niet uitleggen hoe dat is gegaan, want allerlei Fokkers maken daarop graag mensen af, al was het maar uit domme balorigheid. Het heeft mij 25 jaar van mijn leven gekost. Door gebrek aan rechtvaardigheid is mijn wantrouwen naar politiek en bedrijfsleven (alles waar de macht zit) enorm.

quote:
[..]

Daar waar jij propagandataal en werkelijkheid ontwijkend gedrag bent gaan herkennen in een bepaalde rechtse politieke/economische stroming ben ik dat gaan herkennen bij post-modernisten en progressieve mensen.

Dus wat dat betreft zal de splinter ongeveer op dezelfde plek zitten. Alleen maak jij je zorgen over andere mensen dan ik me over zorgen maak.
Nieuw rechts, voor wie jij het nu opneemt, zie ik als een nieuw ideologisch jasje voor dezelfde groep, die voorheen neoliberaal was. De nieuwe wereldorde vraag om een nieuwe ideologie. Degenen waar jij je boos over maakt, hebben veel minder kwaad gedaan, dan degenen waar jij het voor opneemt.
The view from nowhere.
  zondag 2 juni 2019 @ 16:06:46 #274
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187222033
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Min of meer letterlijk aan onderdoor gegaan. Jarenlang met zelfmoordneigingen doorgewerkt. daarna jarenlang nauwelijks meer buiten geweest, mezelf in huis opgesloten. Ik heb het nog steeds niet goed verwerkt. Ik ga niet uitleggen hoe dat is gegaan, want allerlei Fokkers maken daarop graag mensen af, al was het maar uit domme balorigheid. Het heeft mij 25 jaar van mijn leven gekost.
Ik zal wel flink want context missen want het klinkt vrij extreem.. te extreem dat het van niet alleen maar komt door wat posts op een forum. Maargoed ik stuur je een DM.

quote:
[..]

Ik neem het nergens op voor "nieuw rechts".
  zondag 2 juni 2019 @ 16:11:16 #275
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_187222116
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zal wel flink want context missen want het klinkt vrij extreem.. te extreem dat het van niet alleen maar komt door wat posts op een forum. Maargoed ik stuur je een DM.
DM's worden hier door de moderatoren (en admins etc..) gelezen, daarin schrijf ik niets. In een complexe samenleving is zoiets mogelijk, maar volgens de neoliberale ideologie niet. En als je dan niet begrijpt dat je neoliberale medemens God is, wiens neoliberale dogma's en definities absolute waarheden zijn, dan moet vernedert of kapot gemaakt worden.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')