Ze heeft zelf ja gezegt , dus ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien weet jij het..
Zijn Merel en Jessie nu wel of niet met elkaar naar bed geweest?
quote:
Dat bedoel ik.quote:
En gewoon een momentje G**L dus tjaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat was al maanden duidelijk te zien, hooguit wat vriendschappelijks.
Ook zonder seks heeft Jessie langere tijd 'verkeerde signalen' afgegeven. Heb wel eens gedacht dat hij het 'om te dollen' deed terwijl zij het serieus nam.quote:
Ik kijk ook niet veel meer , maar hier was ik op dat moment even in de Cos .quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ze heeft het zelf on stream toegegeven? Ja ik kijk niet altijd..thnks
Ze deden het beide,het begon met dollen en dat ging steeds verder met dit als gevolg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook zonder seks heeft Jessie langere tijd 'verkeerde signalen' afgegeven. Heb wel eens gedacht dat hij het 'om te dollen' deed terwijl zij het serieus nam.
Ik hoorde vanochtend wel nieuwe nummers.quote:
En zou komt er weer wat reuring in de tentquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze deden het beide,het begon met dollen en dat ging steeds verder met dit als gevolg.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En zou komt er weer wat reuring in de tent
Hij houd niet van molige damesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:51 schreef Setje72 het volgende:
Streams lieten zien dat Jessie gewoon vertelde dat hij niet wist of hij het "kon" op haar...als moeder of familie zijnde brief je dat toch door aan haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Hij is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel capaciteit om mensen aan te sturen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:51 schreef PTLe het volgende:
De directeur geeft uitleg wat mag en moet .
[ afbeelding ]
Vandaag niet, maar wel morgen 1000 bezoekers, met een mening, vermoed ikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:53 schreef Hagenesie het volgende:
Is er bekend wanneer Merel haar bezoek komt?
Ik heb ook totaal geen hekel aan hem .quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel capaciteit om mensen aan te sturen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij houd niet van molige dames![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hij houd niet van molige dames
Is dit serieus Merel? Gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij houd niet van molige dames
Dit is wel een zeer onflateuze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal ze zeker het een en ander te horen krijgen en Jessie ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar wel morgen 1000 bezoekers, met een mening, vermoed ik
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel capaciteit om mensen aan te sturen.
Merel neuken, Merel dikke tettenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook zonder seks heeft Jessie langere tijd 'verkeerde signalen' afgegeven. Heb wel eens gedacht dat hij het 'om te dollen' deed terwijl zij het serieus nam.
over dat Jessie Merel gedumpt heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand het gesprek adje en merel volgen? Waar gaat het over?
Heel netjes van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
Op deze momenten vind ik Adriaan wel sympathiek, even Merel een hart onder de riem steken. Hij is een botte boer, maar doet dit soort dingen ook.
Ja dit is ook Adriaan , alhoe wel ik hem niet erg meer trek met zijn rare dingen .quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
Op deze momenten vind ik Adriaan wel sympathiek, even Merel een hart onder de riem steken. Hij is een botte boer, maar doet dit soort dingen ook.
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens.
Hij mist die capaciteit volledig.
Over het verbreken van de relatiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Nou dat heeft hij dus niet, als hij dat had gehad was alles al lang beter geweest in Utopiaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Over Merel en Jessie's 'verbroken relatie'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Ze zeggen van wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien weet jij het..
Zijn Merel en Jessie nu wel of niet met elkaar naar bed geweest?
Ja, dat doet hij zeker en wat ik van Adie altijd vind is dat hij alles ook benoemdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?
Hij zou zich wel wat betere management vaardigheden aan moeten leren, want roddelen en afzeiken is not done voor een 'manager'.
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hemquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?
Hij zou zich wel wat betere management vaardigheden aan moeten leren, want roddelen en afzeiken is not done voor een 'manager'.
Maar gelukkig luister ook haast niemand meer naar zijn "opdrachten"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hem
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat heeft hij dus niet, als hij dat had gehad was alles al lang beter geweest in Utopia
Die structuur kan de febo ook zelf inbrengen, hebben ze hem niet voor nodigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.
En in zijn onmacht gaat hij dan schelden en bij anderen ventileren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.
Linksom of rechtsom, dit klopt precies, deze meningquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.
De positie die hij nu heeft, heeft hij in de schoot geworpen gekregen door de febo, door binnenkomst in eigen boot etc.
Hij mist echt alle kwaliteiten voor een goed motivator, in de buitenwereld lukt het hem ook niet.....
maar dat is gelukkig mijn persoonlijke mening
hij is gewoon heel corrupt, en dat kan nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk, maar hij doet wel een poging tot. Vraag mij af wie anders het voortouw zou hebben genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.
De positie die hij nu heeft, heeft hij in de schoot geworpen gekregen door de febo, door binnenkomst in eigen boot etc.
Hij mist echt alle kwaliteiten voor een goed motivator, in de buitenwereld lukt het hem ook niet.....
maar dat is gelukkig mijn persoonlijke mening
daar had de febo best wel een oplossing voor gevonden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk, maar hij doet wel een poging tot. Vraag mij af wie anders het voortouw zou hebben genomen.
Dat pakt hij ook verkeerd aan. Hij gebruikt naar mijn idee de 'verdeel en heers' techniek, wat je wel vaker ziet bij narcisten(trekken).quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hem
Klopt, er komen steeds andere in die het niet meer pikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar gelukkig luister ook haast niemand meer naar zijn "opdrachten"
Ze gaan steeds meer met de hakken in het zand.:D
Ook dat klopt, uiteindelijk draait het om de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Die structuur kan de febo ook zelf inbrengen, hebben ze hem niet voor nodig
Hij zorgt voor mooie tv voor de febo, meer niet
waar is dit een reactie op?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffrey zijn nog steeds samen,Mike en Lotus ook.Ik snap deze vergelijking niet.
Ja hè en iedereen maar met haar meepraten. Ben benieuwd of ze ook met Jessie gaan praten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Merel dit heel slecht acteren, bar en boos ongeloofwaardig.
Ik denk ook dat hij daar goed betaald zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
daar had de febo best wel een oplossing voor gevonden.
Die poging tot, krijgt hij waarschijnlijk leuk voor betaald.
Ik heb niet meegekregen hoe Jessie er een eind aan gemaakt heeft. Maar het verbaasd me eigenlijk toch wel. Ik dacht werkelijk dat het een spel was tussen Jessie en Merel..Of dat Merel er beter van werd, dat ze een bondje hadden...Ik heb nu toch wel een beetje mededogen met haar..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:14 schreef PTLe het volgende:
Merel zegt ik ben echt gek op die jongen en het doet haar meer dan ze dacht , toch vind ik het sneu dat Jessy dit zo deed na een brief van paps en mams ?
Zoals ik het begrijp van Jessie, wil hij geen misbruik van haar maken, omdat hij geen liefde voelt, Merel draait het precies om, hij is veel verliefder dan hij dacht, en wil dat niet in Utopia, wat een dramaquote:
Vermoed dat ze doelt op de ellende binnen utopia,niet enkel het stel zelf als ook relatie stel <-> groepquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffrey zijn nog steeds samen,Mike en Lotus ook.Ik snap deze vergelijking niet.
Merel zegt dat 9 van de 10 relaties die daar ontstaan ellende oplevert.quote:
Ik denk dat ze het meer had over het geruzie elke dagquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt hoor.quote:
Dat wil Franny ook wel ff doen voor haar met 'n dartpijltje........... ohhh je bedoelt opkrassenquote:
ik helemaal niet, ze vindt het prachtig als anderen verdriet hebben, bv Mylene, en lacht ze gewoon uit, geen medelijden met haar nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen hoe Jessie er een eind aan gemaakt heeft. Maar het verbaasd me eigenlijk toch wel. Ik dacht werkelijk dat het een spel was tussen Jessie en Merel..Of dat Merel er beter van werd, dat ze een bondje hadden...Ik heb nu toch wel een beetje mededogen met haar..
Ja precies we zijn het hetzelfde. Maar niemand loopt naar Jessie toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp van Jessie, wil hij geen misbruik van haar maken, omdat hij geen liefde voelt, Merel draait het precies om, hij is veel verliefder dan hij dacht, en wil dat iet in Utopia, wat een drama
Dat is een moetje ....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffrey zijn nog steeds samen
Waarschijnlijk doelt ze op Jessie's relaties in Utopiaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel zegt dat 9 van de 10 relaties die daar ontstaan ellende oplevert.
Als dat waar is, dat ze mensen uitlacht, dan moet ze nu maar op de blaren zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik helemaal niet, ze vindt het prachtig als anderen verdriet hebben, bv Mylene, en lacht ze gewoon uit, geen medelijden met haar nu
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wil Franny ook wel ff doen voor haar met 'n dartpijltje........... ohhh je bedoelt opkrassen
niet krassen
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
Als het aan Merel had gelegen dan hadden ze een half jaar geleden al bij elkaar in bed gelegen. Het was Jessie die de boot constant af heeft gehouden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wil Franny ook wel ff doen voor haar met 'n dartpijltje........... ohhh je bedoelt opkrassen
niet krassen
Wel netjes, ik vind het alleen raar dat hij omdat zijn ouders het zeggen hij er een punt achter zet. Het is een volwassen manquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen hoe Jessie er een eind aan gemaakt heeft. Maar het verbaasd me eigenlijk toch wel. Ik dacht werkelijk dat het een spel was tussen Jessie en Merel..Of dat Merel er beter van werd, dat ze een bondje hadden...Ik heb nu toch wel een beetje mededogen met haar..
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
Als het aan Merel had gelegen dan hadden ze een half jaar geleden al bij elkaar in bed gelegen. Het was Jessie die de boot constant af heeft gehouden.
In een dwangsituatie of in een angstcultuur.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En dat half jaar valt ook wel mee.quote:
Hoezo een moetje, omdat ze zwanger is?quote:
Kim Jong Oen heeft ook capaciteiten, of de mensen er blij mee zijn is een tweede.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In een dwangsituatie of in een angstcultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |