sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?
Hij zou zich wel wat betere management vaardigheden aan moeten leren, want roddelen en afzeiken is not done voor een 'manager'.
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hemquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?
Hij zou zich wel wat betere management vaardigheden aan moeten leren, want roddelen en afzeiken is not done voor een 'manager'.
Maar gelukkig luister ook haast niemand meer naar zijn "opdrachten"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hem
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat heeft hij dus niet, als hij dat had gehad was alles al lang beter geweest in Utopia
Die structuur kan de febo ook zelf inbrengen, hebben ze hem niet voor nodigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.
En in zijn onmacht gaat hij dan schelden en bij anderen ventileren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In een bedrijf kan je mensen ontslaan of de boel reorganiseren, in Utopia niet. Hij probeert in ieder geval iets van structuur daar te brengen, maar mist de EQ om mensen echt aan zijn kant te krijgen.
Linksom of rechtsom, dit klopt precies, deze meningquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.
De positie die hij nu heeft, heeft hij in de schoot geworpen gekregen door de febo, door binnenkomst in eigen boot etc.
Hij mist echt alle kwaliteiten voor een goed motivator, in de buitenwereld lukt het hem ook niet.....
maar dat is gelukkig mijn persoonlijke mening
hij is gewoon heel corrupt, en dat kan nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk, maar hij doet wel een poging tot. Vraag mij af wie anders het voortouw zou hebben genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso moet hij leren hoe hij mensen kan aansturen, hoe hij moet communiceren enz.
De positie die hij nu heeft, heeft hij in de schoot geworpen gekregen door de febo, door binnenkomst in eigen boot etc.
Hij mist echt alle kwaliteiten voor een goed motivator, in de buitenwereld lukt het hem ook niet.....
maar dat is gelukkig mijn persoonlijke mening
daar had de febo best wel een oplossing voor gevonden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk, maar hij doet wel een poging tot. Vraag mij af wie anders het voortouw zou hebben genomen.
Dat pakt hij ook verkeerd aan. Hij gebruikt naar mijn idee de 'verdeel en heers' techniek, wat je wel vaker ziet bij narcisten(trekken).quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand durft tegen hem in te gaan, doen ze dat wel worden ze helemaal afgemaakt door hem
Klopt, er komen steeds andere in die het niet meer pikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar gelukkig luister ook haast niemand meer naar zijn "opdrachten"
Ze gaan steeds meer met de hakken in het zand.:D
Ook dat klopt, uiteindelijk draait het om de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Die structuur kan de febo ook zelf inbrengen, hebben ze hem niet voor nodig
Hij zorgt voor mooie tv voor de febo, meer niet
waar is dit een reactie op?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffrey zijn nog steeds samen,Mike en Lotus ook.Ik snap deze vergelijking niet.
Ja hè en iedereen maar met haar meepraten. Ben benieuwd of ze ook met Jessie gaan praten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Merel dit heel slecht acteren, bar en boos ongeloofwaardig.
Ik denk ook dat hij daar goed betaald zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
daar had de febo best wel een oplossing voor gevonden.
Die poging tot, krijgt hij waarschijnlijk leuk voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |