Ik heb ook totaal geen hekel aan hem .quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel capaciteit om mensen aan te sturen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij houd niet van molige dames![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hij houd niet van molige dames
Is dit serieus Merel? Gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij houd niet van molige dames
Dit is wel een zeer onflateuze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal ze zeker het een en ander te horen krijgen en Jessie ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar wel morgen 1000 bezoekers, met een mening, vermoed ik
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel capaciteit om mensen aan te sturen.
Merel neuken, Merel dikke tettenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook zonder seks heeft Jessie langere tijd 'verkeerde signalen' afgegeven. Heb wel eens gedacht dat hij het 'om te dollen' deed terwijl zij het serieus nam.
over dat Jessie Merel gedumpt heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Kan iemand het gesprek adje en merel volgen? Waar gaat het over?
Heel netjes van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
Op deze momenten vind ik Adriaan wel sympathiek, even Merel een hart onder de riem steken. Hij is een botte boer, maar doet dit soort dingen ook.
Ja dit is ook Adriaan , alhoe wel ik hem niet erg meer trek met zijn rare dingen .quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
Op deze momenten vind ik Adriaan wel sympathiek, even Merel een hart onder de riem steken. Hij is een botte boer, maar doet dit soort dingen ook.
Vandaar dat hij op de positie zit waar hij nu zit?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens.
Hij mist die capaciteit volledig.
Over het verbreken van de relatiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Nou dat heeft hij dus niet, als hij dat had gehad was alles al lang beter geweest in Utopiaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Over Merel en Jessie's 'verbroken relatie'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:58 schreef Hznootje het volgende:
Ze zeggen van wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien weet jij het..
Zijn Merel en Jessie nu wel of niet met elkaar naar bed geweest?
Ja, dat doet hij zeker en wat ik van Adie altijd vind is dat hij alles ook benoemdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |