Hij gebruikt zijn ouders niet als excuus. Hij zei gisteren dat hij er zelf ook al over nagedacht had. Je merkte al afstand vanaf zondag. Jessies ouders zullen hem alleen advies gegeven hebben. Bovendien hadden ze ook nog meer kritische dingen gezegd oa. Dat die op zijn taalgebruik moest letten, dat die moest gaan sporten en de vette happen moest laten staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:17 schreef puzziepie het volgende:
Merel voelt zich dus helemaal niet door Jessie in de maling genomen , ze is ook niet woest , maar wel verdrietig . En dat is logisch .
En aan de andere kant heeft ze maandenlang heel stoer gedaan , de sterke koele onafhankelijke bitch die niet op een kerel zit te wachten ,zich niet gek laat maken door wat anderen zeggen en blind geweest of wilde zijn voor signalen .
Ik vind het nog steeds een heel raar verhaal maar het geeft wel duidelijk aan hoe oppervlakkig hun contact was/is, en hoe weinig ruimte en/of interesse er vanuit beiden was om de ander beter te willen leren kennen
Ze vindt Jessie nog steeds schattig ...hij is veel liever dan hij lijkt ...bla bla
Tranny gaat er helemaal in mee ,praat haar naar de mond en het lijkt bijna alsof Pa en Ma Jessie de toekomstige (niet) relatie hebben verboden .
Merel en Jessie hebben er allebei baat bij gehad om in de onduidelijkheid te blijven hangen. zo nu en dan een kusje, arm in arm lopen op gezette tijden ..
Iig Jessie is nu wel duidelijk geweest hoewel het natuurlijk onzin is dat hij zijn ouders als excuus gebruikt om te breken.
Hoorde hem zeggen er is geen liefde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie legt het nu even uit wat de redenen zijn.
Lijkt me een duidelijk verhaal.quote:
volgens mij niet, vermoed dat Merel nog steeds maagd isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien weet jij het..
Zijn Merel en Jessie nu wel of niet met elkaar naar bed geweest?
Toen ze er 250 dagen was hebben ze het gedaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij niet, vermoed dat Merel nog steeds maagd is
Of ze maagd is, zal mij een worst zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij niet, vermoed dat Merel nog steeds maagd is
on cam ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen ze er 250 dagen was hebben ze het gedaan.
Volgens mij niet, is het 1 groot gesuggereerd spel geweest, op die boot.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien weet jij het..
Zijn Merel en Jessie nu wel of niet met elkaar naar bed geweest?
Dat niet,maar Merel heeft het gezegd.quote:
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is het 1 groot gesuggereerd spel geweest, op die boot.
Merel heeft wel meer gezegd over de zgn. relatie in het huisje tegen Franny, wat totaal; niet kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat niet,maar Merel heeft het gezegd.
gelukkig de ziel die antwoorden zoekt op belangrijke vragenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny vroeg nog of Jessie een grote piemel heeft.
Dit was wel relevant.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
gelukkig de ziel die antwoorden zoekt op belangrijke vragen
Nou dat begrijp ik dus totaal niet..Ze liegt 9 van de 10 dingen, die ze over Jessie zegt..Hou me ten goede, het meisje was verliefd en nu is er met 7 mijl laarzen overheen gedenderd, maar ze heeft zichzelf een fantasieverhaal wijsgemaakt ook..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:36 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Merel heeft wel meer gezegd over de zgn. relatie in het huisje tegen Franny, wat totaal; niet klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |