abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187171829
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_187171841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 18:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er staat toch vrij duidelijk dat vrouwen puur voor een wo-er kiezen omdat hij meer verdient volgens mij.

Uitzonderingen daargelaten.. betekent dat nog steeds dat de meerderheid er dus zo over denkt.

Of bedoelde je misschien iets anders dan dat je opschreef?
Ik bedoelde dat over het algemeen wo'ers meer verdienen dan hbo'ers, ongeacht de studie. Maar er zijn een aantal uitzonderingen waarbij wo'ers helemaal niet zoveel meer verdienen dan hbo'ers. Zoals archeologie etc. Maar dat zijn ook niet de studies waar het elk jaar bomvol zit.

Dus ja, over het algemeen, meer dan de helft van de studies leiden mensen op die meer verdienen dan de doorsnee hbo'er. Maar er zijn studies (uitzonderingen) waarbij een wo'er niet per definitie meer verdient dan de hbo'er. Maar dat over het algemeen wel het geval is.

En als je kijkt naar het equivalent van de hbo-studie, dan verdient de wo'er in dat opzicht over het algemeen meer. Bijvoorbeeld hbo-rechten. Een wo-master afgestudeerde verdient over het algemeen veel en veel meer dan de hbo'er. Dat geldt ook voor een studie als culturele antropologie. Een wo-antropoloog verdient meer dan een hbo-antropoloog. Zo kan je dat bij iedere studie trekken. Maar er zijn uitzonderingen zoals archeologie waarbij dit niet het geval is.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:27:19 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187172165
Hbo’ers batsen meer dan wo’ers.
pi_187172168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat over het algemeen wo'ers meer verdienen dan hbo'ers, ongeacht de studie. Maar er zijn een aantal uitzonderingen waarbij wo'ers helemaal niet zoveel meer verdienen dan hbo'ers. Zoals archeologie etc. Maar dat zijn ook niet de studies waar het elk jaar bomvol zit.

Dus ja, over het algemeen, meer dan de helft van de studies leiden mensen op die meer verdienen dan de doorsnee hbo'er. Maar er zijn studies (uitzonderingen) waarbij een wo'er niet per definitie meer verdient dan de hbo'er. Maar dat over het algemeen wel het geval is.

En als je kijkt naar het equivalent van de hbo-studie, dan verdient de wo'er in dat opzicht over het algemeen meer. Bijvoorbeeld hbo-rechten. Een wo-master afgestudeerde verdient over het algemeen veel en veel meer dan de hbo'er. Dat geldt ook voor een studie als culturele antropologie. Een wo-antropoloog verdient meer dan een hbo-antropoloog. Zo kan je dat bij iedere studie trekken. Maar er zijn uitzonderingen zoals archeologie waarbij dit niet het geval is.
Dus kiezen vrouwen voor een man die een hogere studie heeft omdat die meer verdient?

Ik blijf dat bijzonder vinden.
Ik selecteer op vanalles.. maar niet op salaris.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 30-05-2019 19:32:49 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 mei 2019 @ 19:28:20 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187172179
Ik selecteer altijd wel op stam+t.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_187172215
Wat een discussie.. Ik ben maar een MBO-er maar date vaak genoeg met vrouwen die hoger opgeleid zijn dan ik, HBO, WO.

Aan het einde van de rit ligt het over het algemeen aan de klik die je samen hebt. Al zijn er altijd uitzonderingen die alleen voor het geld gaan.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:31:01 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_187172217
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:28 schreef Kreator het volgende:
Ik selecteer altijd wel op stam+t.
Dat vindt ik ook altijd wel belangrijk
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:32:57 #8
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187172247
Ik selecteer wel serieus op ‘me’ en ‘mijn’.
pi_187172270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat vindt ik ook altijd wel belangrijk
Nou opgelost :)

Ik stond tegelijkertijd de forel te beschermen tegen de katten :)

(En eh.. die forel is nu in dusdanige staat dat ik toch niemand meer ga zoenen de komende 3 dagen :D )
pi_187172274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Ik selecteer wel serieus op ‘me’ en ‘mijn’.
Me too
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:35:48 #11
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_187172296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou opgelost :)

Ik stond tegelijkertijd de forel te beschermen tegen de katten :)

(En eh.. die forel is nu in dusdanige staat dat ik toch niemand meer ga zoenen de komende 3 dagen :D )
Wat?
pi_187172301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat vindt ik ook altijd wel belangrijk
Ach degene die NOOIT een spelfout maakt werpe de eerste steen :)
pi_187172306
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus kiezen vrouwen voor een man die een hogere studie heeft omdat die meer verdient?

Ik blijf dat bijzonder vinden.
Ik selecteer op vanalles.. maar niet op salaris.
Zeker niet. Maar dat is wel een factor. Een van de factoren, dus niet het ultieme.
pi_187172331
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:35 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat?
Ik stop net bijna een hele knoflookbol tussen een forel.

Non kissable voorlopig dus.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 mei 2019 @ 19:43:08 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187172394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ach degene die NOOIT een spelfout maakt werpe de eerste steen :)
Ik dacht altijd dat ik ze niet maakte, maar er slepen toch wel wat foutjes in die je gewoon verkeerd hebt opgeslagen in je hoofd.
Verder was het niet zo serieus.

Ontopic. Ik heb Tinder geïnstalleerd, geopend, drie keer geswiped, ik bleek 20+ likes te hebben terwijl ik de app al maanden niet gebruikte, app gesloten, verwijderd. Wat een aids.
Volgende week eerst maar eens op vakantie en dan zie ik wel weer of ik er zin in heb.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_187173067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus kiezen vrouwen voor een man die een hogere studie heeft omdat die meer verdient?

Ik blijf dat bijzonder vinden.
Ik selecteer op vanalles.. maar niet op salaris.
Dus je kiest voor een kerel die in de uitkering zit dan een piloot of advocaat? 8)7

Want salaris is toch niet belangrijk? :')
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:34:17 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187173244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dus je kiest voor een kerel die in de uitkering zit dan een piloot of advocaat? 8)7

Want salaris is toch niet belangrijk? :')
Mwah die in uitkering kun je weglaten. Heeft niet zo zeer met geld te maken, maar dat zijn meestal mensen die de boot gemist hebben en geen doel in hun leven hebben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187173260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mwah die in uitkering kun je weglaten. Heeft niet zo zeer met geld te maken, maar dat zijn meestal mensen die de boot gemist hebben en geen doel in hun leven hebben.
Precies, Maar zij zegt letterlijk: 'ik selecteer niet op salaris' :')
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:35:47 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187173265
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb Tinder geïnstalleerd, geopend, drie keer geswiped, ik bleek 20+ likes te hebben terwijl ik de app al maanden niet gebruikte, app gesloten, verwijderd. Wat een aids.
Volgende week eerst maar eens op vakantie en dan zie ik wel weer of ik er zin in heb.
Wat is hier nou je klacht? Dat je te veel likes hebt gekregen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:38:45 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187173301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Precies, Maar zij zegt letterlijk: 'ik selecteer niet op salaris' :')
Ja snap ik, maar een doel in je leven hebben betekent niet meteen dat je een goed salaris hebt. Er zijn bijvoorbeeld zelfstandigen die maandelijks minder binnen harken dan iemand in een uitkering. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187173848
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar een doel in je leven hebben betekent niet meteen dat je een goed salaris hebt. Er zijn bijvoorbeeld zelfstandigen die maandelijks minder binnen harken dan iemand in een uitkering. :)
Klopt. Maar om te stellen dat salaris of een goede baan geen criterium is, is natuurlijk onzin.
pi_187173880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dus je kiest voor een kerel die in de uitkering zit dan een piloot of advocaat? 8)7

Want salaris is toch niet belangrijk? :')
Rare kort door de bocht conclusies zo.

Slaat nergens op.
pi_187173912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Rare kort door de bocht conclusies zo.

Slaat nergens op.
Nou, leg eens uit dan. Want dat is letterlijk wat je zegt. Ik kan niet in je hoofd kijken.
pi_187174018
Uiteindelijk gaat het erom of er een klik is. Je kan dan nog zo'n goede baan hebben en dik verdienen, maar als je niet de juiste klik hebt wordt het toch een kut relatie.

En of je daar nu gelukkig van wordt.
pi_187174081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom of er een klik is. Je kan dan nog zo'n goede baan hebben en dik verdienen, maar als je niet de juiste klik hebt wordt het toch een kut relatie.

En of je daar nu gelukkig van wordt.
Zeker.

Salaris is ook niet het ultieme, wat ik al een aantal keer heb gezegd. Het is een van de factoren. Daarbij is klik e.d. even belangrijk.

Maar om te stellen of te zeggen dat salaris en een goede baan niet belangrijk is, is gewoon grote onzin. Want als ze konden kiezen tussen een advocaat of schoonmaker, en bij beiden is een klik, voor wie kiezen ze dan? Ja, simpel. Die schoonmaker wordt het hem niet.
pi_187174132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeker.

Salaris is ook niet het ultieme, wat ik al een aantal keer heb gezegd. Het is een van de factoren. Daarbij is klik e.d. even belangrijk.

Maar om te stellen of te zeggen dat salaris en een goede baan niet belangrijk is, is gewoon grote onzin. Want als ze konden kiezen tussen een advocaat of schoonmaker, en bij beiden is een klik, voor wie kiezen ze dan? Ja, simpel. Die schoonmaker wordt het hem niet.
Wat zou jij kiezen? :P
pi_187174146
Ik denk voor vrijwel elke vrouw een goed salaris een mooie bijkomstigheid is :P
pi_187174152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom of er een klik is. Je kan dan nog zo'n goede baan hebben en dik verdienen, maar als je niet de juiste klik hebt wordt het toch een kut relatie.

En of je daar nu gelukkig van wordt.
Dat vindt @black-soldier nogal een ingewikkeld concept geloof ik.
pi_187174171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zou jij kiezen? :P
Als de schoonmaakster een lekker wijf is waar je mee kan lachen en de advocaat een suffe kantoortrut dan kies ik wel de schoonmaakster hoor.

Heb je nog tenminste goeie sex :+
pi_187174246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als de schoonmaakster een lekker wijf is waar je mee kan lachen en de advocaat een suffe kantoortrut dan kies ik wel de schoonmaakster hoor.

Heb je nog tenminste goeie sex :+
Hoop je :P Misschien is die suffe advocaat wel super kinky.
pi_187174289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zou jij kiezen? :P
Ik zou, als de omstandigheden voor alle vrouwen, laag opgeleid of hoog opgeleid en ik met alle partners een goede klik heb en ik met alle vrouwen denk van ja dat is een leuke vrouw. Dan zou ik kiezen voor die kerel met een leuke baan en goed salaris.

Al zou dat niet mijn ultieme criterium zijn. Het is een onderdeel van. Als ik iemand kan kiezen die het wat breder heeft dan de ander, dan kies ik voor diegene die het wat breder heeft en het ook goed mee klikt. Dus dat alle factoren kloppen en alle criteria voor mij kloppen. En als ik dan in het ultieme kan kiezen tussen een kerel die geen cent te makken heeft en een andere kerel die een goede baan heeft, dan kies ik voor diegene met die goede baan.

En vrouwen (niet allemaal) denken er ook zo over. Waarom kiezen voor een zwerver als je ook voor een arts kunt kiezen als het met beiden klikt.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:30:20 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187174305
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:07 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt. Maar om te stellen dat salaris of een goede baan geen criterium is, is natuurlijk onzin.
Ja, eens. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187174357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zou, als de omstandigheden voor alle vrouwen, laag opgeleid of hoog opgeleid en ik met alle partners een goede klik heb en ik met alle vrouwen denk van ja dat is een leuke vrouw. Dan zou ik kiezen voor die kerel met een leuke baan en goed salaris.

Al zou dat niet mijn ultieme criterium zijn. Het is een onderdeel van. Als ik iemand kan kiezen die het wat breder heeft dan de ander, dan kies ik voor diegene die het wat breder heeft en het ook goed mee klikt. Dus dat alle factoren kloppen en alle criteria voor mij kloppen. En als ik dan in het ultieme kan kiezen tussen een kerel die geen cent te makken heeft en een andere kerel die een goede baan heeft, dan kies ik voor diegene met die goede baan.

En vrouwen (niet allemaal) denken er ook zo over. Waarom kiezen voor een zwerver als je ook voor een arts kunt kiezen als het met beiden klikt.
Dus vrouwen zijn golddiggers? :P
pi_187174361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als de schoonmaakster een lekker wijf is waar je mee kan lachen en de advocaat een suffe kantoortrut dan kies ik wel de schoonmaakster hoor.

Heb je nog tenminste goeie sex :+
Ja leuk en aardig, maar wie gaat de rekeningen betalen aan het einde van de maand? De seks niet hoor :P
pi_187174376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus vrouwen zijn golddiggers? :P
Nee, dat maak jij er zelf van. Dat vul jij zelf in. Dat ga ik niet voor jou beantwoorden.

Het staat er zoals het staat. Als het niet in jouw belevingswereld valt, ook prima :P
pi_187174382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig, maar wie gaat de rekeningen betalen aan het einde van de maand? De seks niet hoor :P
Ik heb dan toch zelf werk he.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:33:31 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187174383
Heerlijk al die cliches hier van mensen zonder levenservaring _O_
pi_187174411
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
Heerlijk al die cliches hier van mensen zonder levenservaring _O_
Nou, kom maar op met je bijdrage.
pi_187174441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk voor vrijwel elke vrouw een goed salaris een mooie bijkomstigheid is :P
Als er te kiezen valt (en tegenwoordig in het datingproces kan er gekozen worden), dan kiezen vrouwen (over het algemeen, niet allemaal) voor een man die een goede baan heeft.

Waarom zou een vrouw in godsnaam kiezen voor een buschauffeur als er net zo'n klik is met een arts of advocaat.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 mei 2019 @ 21:37:59 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187174443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat is hier nou je klacht? Dat je te veel likes hebt gekregen?
Nee.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_187174475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Als er te kiezen valt (en tegenwoordig in het datingproces kan er gekozen worden), dan kiezen vrouwen (over het algemeen, niet allemaal) voor een man die een goede baan heeft.

Waarom zou een vrouw in godsnaam kiezen voor een buschauffeur als er net zo'n klik is met een arts of advocaat.
Omdat je OF verliefd bent op de ene OF op de andere.

Als je verliefd bent op allebei is er wat geks aan de hand in geval van de meeste mensen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 mei 2019 @ 21:44:40 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187174543
Allemaal leuk en aardig die theorieën. Als je intellectueel een beetje op hetzelfde niveau zit, maakt een baan of diploma natuurlijk geen reet uit. Meestal zit je dan toch wel automatisch op een vergelijkbaar ambitieniveau.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:44:52 #43
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187174545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nou, kom maar op met je bijdrage.
Je kijkt naar daten en alles eromheen alsof het zwart/wit is maar er zitten enorm veel grijstinten tussen, dus een bijdrage geven is bij voorbaat al kansloos.

Daar sloeg de levenservaring ook op, zelfde met de connectie die je legt bij opleidingsniveau.

Plus dit soort onzin is gewoon veel te veel offtopic voor hier.
pi_187174557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Omdat je OF verliefd bent op de ene OF op de andere.

Als je verliefd bent op allebei is er wat geks aan de hand in geval van de meeste mensen.
Tuurlijk. Maar je zegt OF, OF. Ik zeg als je kon kiezen. Als je werd versierd door een buschauffeur of een arts en met beiden kun je leuk praten en is er een klik. Kies je dan nog steeds voor die buschauffeur?

Je kan niet met je droge ogen beweren dat je met die buschauffeur gaat (kan wel, geldt niet voor alle vrouwen). Voor de meeste vrouwen is die buschauffeur een no-go, ook al heb je een klik met hem of ben je verliefd op de buschauffeur. Want die arts of professor aan de universiteit is toch interessanter.
pi_187174586
quote:
6s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kijkt naar daten en alles eromheen alsof het zwart/wit is maar er zitten enorm veel grijstinten tussen, dus een bijdrage geven is bij voorbaat al kansloos.

Daar sloeg de levenservaring ook op, zelfde met de connectie die je legt bij opleidingsniveau.

Plus dit soort onzin is gewoon veel te veel offtopic voor hier.
Waar heb ik gezegd of waaruit blijkt dat ik iets zwart-wit zie. Ik geef duidelijk en vaak genoeg aan dat salaris niet het ultieme is. Dat dat niet de doorslaggevende factor is, maar een onderdeel van.

Salaris of opleidingsniveau is niet het enige dat telt en zeg ik ook niet. Dat maak jij er zelf van.
pi_187174619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar je zegt OF, OF. Ik zeg als je kon kiezen. Als je werd versierd door een buschauffeur of een arts en met beiden kun je leuk praten en is er een klik. Kies je dan nog steeds voor die buschauffeur?

Je kan niet met je droge ogen beweren dat je met die buschauffeur gaat (kan wel, geldt niet voor alle vrouwen). Voor de meeste vrouwen is die buschauffeur een no-go, ook al heb je een klik met hem of ben je verliefd op de buschauffeur. Want die arts of professor aan de universiteit is toch interessanter.
Als je verliefd bent geworden maakt dat niet meer uit. Anders ben je echt niet verliefd. En je kan niet op twee mensen verliefd zijn.

Zodra je verliefd bent op iemand, zijn alle andere mannen of vrouwen niet meer interessant voor jou.

En waarom zou ze dan op de eerste plaats al verliefd worden dan op een buschauffeur?
  donderdag 30 mei 2019 @ 22:08:15 #47
545 dop
:copyright: dop
pi_187175021
Salaris verhaal is gewoon gelul wat mij betreft.
Ik heb het nog nooit iemand gevraagd, en ook nog nooit de vraag gehad.

Je kunt op voorhand ook weinig met de info. Kun je makkelijk over liegen. En als er een goed salaris is kunnen er even goed veel schulden of kosten zijn.

Ik kijk zelf of iemand zelfstandig is en voor zichzelf kan zorgen. Daar hoef je weinig tot geen gerichte vragen voor te stellen. Dat blijkt vanzelf wel in gesprek.

Voor opleiding geld een beetje het zelfde.
Natuurlijk kun je er op filteren maar ook makkelijk om jezelf daar beter voor te doen.
Of dat een beetje matcht blijkt ook vanzelf.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187175270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je verliefd bent geworden maakt dat niet meer uit. Anders ben je echt niet verliefd. En je kan niet op twee mensen verliefd zijn.

Zodra je verliefd bent op iemand, zijn alle andere mannen of vrouwen niet meer interessant voor jou.

En waarom zou ze dan op de eerste plaats al verliefd worden dan op een buschauffeur?
Ik was nog niet zover bij 'verliefdheid'. Want vrouwen daten over het algemeen geen buschauffeurs of mannen van een lager sociale klasse. Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Dat ontken ik ook niet.

Maar ik had het over een geval als het met beiden zou klikken, dan kiest de vrouw over het algemeen voor de man die een goede baan heeft. Dan komt 'verliefdheid' nog niet om de hoek kijken. En vrouwen selecteren op een man die het goed voor elkaar heeft. Waarschijnlijk gaan zij naar cafeetjes waar misschien veel hoog opgeleide mannen komen.

Als ik naar een café ga in mijn studentenstad, dan zitten daar ook niet alleen maar universitaire vrouwen. Zitten ook wel hbo'ers tussen. Dus qua contact is het wel redelijk gemengd, maar qua relaties en trouwen etc. totaal niet. Want dan zoeken vrouwen toch een man die iets hoger is opgeleid dan een man die lager dan haar is opgeleid.

En vrouwen (over het algemeen) daten ook omhoog in plaats van omlaag. Dat zie je nu duidelijk. Hoevaak zie je nou bijvoorbeeld een loodgieter met een arts of advocaat. Of een fiscalist met een schoonmaakster. Dat zie je gewoon niet. Zeker als de vrouw hoog opgeleid is.
pi_187175278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar je zegt OF, OF. Ik zeg als je kon kiezen. Als je werd versierd door een buschauffeur of een arts en met beiden kun je leuk praten en is er een klik. Kies je dan nog steeds voor die buschauffeur?

Je kan niet met je droge ogen beweren dat je met die buschauffeur gaat (kan wel, geldt niet voor alle vrouwen). Voor de meeste vrouwen is die buschauffeur een no-go, ook al heb je een klik met hem of ben je verliefd op de buschauffeur. Want die arts of professor aan de universiteit is toch interessanter.
Als ik versierd word... zegt dat toch helemaal niks over wat ik van diegene vind?
pi_187175382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als ik versierd word... zegt dat toch helemaal niks over wat ik van diegene vind?
Ik betrek het ook niet op jouw individuele situatie? Ik geef in die post aan 'dat het wel kan, maar niet voor alle vrouwen geldt'. Maar over het algemeen is het dus wel zo dat hoog opgeleide vrouwen niet voor een buschauffeur gaan. En vrouwen dat op voorhand in het datingproces zoveel mogelijk proberen te vermijden. En dit is 'over het algemeen'. Uitzonderingen bestaan.

En dat wil niet zeggen dat jij niet voor een buschauffeur kunt gaan ;) Kan best, maar over het algemeen is het zo dat hoog opgeleide vrouwen dat niet doen. Dat zie ik in mijn studentenstad voldoende.
pi_187175415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik betrek het ook niet op jouw individuele situatie? Ik geef in die post aan 'dat het wel kan, maar niet voor alle vrouwen geldt'. Maar over het algemeen is het dus wel zo dat hoog opgeleide vrouwen niet voor een buschauffeur gaan. En vrouwen dat op voorhand in het datingproces zoveel mogelijk proberen te vermijden. En dit is 'over het algemeen'. Uitzonderingen bestaan.

En dat wil niet zeggen dat jij niet voor een buschauffeur kunt gaan ;) Kan best, maar over het algemeen is het zo dat hoog opgeleide vrouwen dat niet doen. Dat zie ik in mijn studentenstad voldoende.
Dat mensen denken dit zelf niet te doen is prima toch? Over het algemeen is het daadwerkelijk wel zo dat vrouwen omhoog daten en mannen omlaag. Dit is niet raar, maar menselijk gedrag.
pi_187175487
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat mensen denken dit zelf niet te doen is prima toch? Over het algemeen is het daadwerkelijk wel zo dat vrouwen omhoog daten en mannen omlaag. Dit is niet raar, maar menselijk gedrag.
Ik zeg toch ook nergens dat het een probleem is? Ik zeg duidelijk dat het niet zo is dat zij niet voor een buschauffeur kan gaan, of dat bepaalde hoog opgeleide vrouwen niet voor een buschauffeur konden gaan.

Ik betoog alleen dat vrouwen over het algemeen niet voor een buschauffeur gaan, maar voor een arts of advocaat, maar er ook uitzonderingen bestaan.

Alleen mensen hier kunnen deze nuancering niet snappen :') Of willen het niet snappen. En ik herhaal: salaris en opleiding is voor de meeste vrouwen niet het doorslaggevende criterium. Het is een onderdeel van. Maar als kan worden gekozen, dan wordt door de meeste vrouwen gekozen voor een kerel met een goede baan. Waarom zou je als vrouw die hoog opgeleid is, kiezen voor een buschauffeur terwijl je ook een arts of advocaat kunt daten. Verliefd zijn daargelaten.
pi_187175524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:30 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat het een probleem is? Ik zeg duidelijk dat het niet zo is dat zij niet voor een buschauffeur kan gaan, of dat bepaalde hoog opgeleide vrouwen niet voor een buschauffeur konden gaan.

Ik betoog alleen dat vrouwen over het algemeen niet voor een buschauffeur gaan, maar voor een arts of advocaat, maar er ook uitzonderingen bestaan.

Alleen mensen hier kunnen deze nuancering niet snappen :') Of willen het niet snappen. En ik herhaal: salaris en opleiding is voor de meeste vrouwen niet het doorslaggevende criterium. Het is een onderdeel van. Maar als kan worden gekozen, dan wordt door de meeste vrouwen gekozen voor een kerel met een goede baan. Waarom zou je als vrouw die hoog opgeleid is, kiezen voor een buschauffeur terwijl je ook een arts of advocaat kunt daten. Verliefd zijn daargelaten.
Ja dat bedoel ik juist :P Zij vinden blijkbaar dat zij dat niet doen. Dat weet ik niet. Ik ken ze niet :P
pi_187175532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik juist :P Zij vinden blijkbaar dat zij dat niet doen. Dat weet ik niet. Ik ken ze niet :P
Ah oké top, dan had ik jouw post hiervoor niet helemaal begrepen :P
pi_187175687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik was nog niet zover bij 'verliefdheid'. Want vrouwen daten over het algemeen geen buschauffeurs of mannen van een lager sociale klasse. Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Dat ontken ik ook niet.

Maar ik had het over een geval als het met beiden zou klikken, dan kiest de vrouw over het algemeen voor de man die een goede baan heeft. Dan komt 'verliefdheid' nog niet om de hoek kijken. En vrouwen selecteren op een man die het goed voor elkaar heeft. Waarschijnlijk gaan zij naar cafeetjes waar misschien veel hoog opgeleide mannen komen.

Als ik naar een café ga in mijn studentenstad, dan zitten daar ook niet alleen maar universitaire vrouwen. Zitten ook wel hbo'ers tussen. Dus qua contact is het wel redelijk gemengd, maar qua relaties en trouwen etc. totaal niet. Want dan zoeken vrouwen toch een man die iets hoger is opgeleid dan een man die lager dan haar is opgeleid.

En vrouwen (over het algemeen) daten ook omhoog in plaats van omlaag. Dat zie je nu duidelijk. Hoevaak zie je nou bijvoorbeeld een loodgieter met een arts of advocaat. Of een fiscalist met een schoonmaakster. Dat zie je gewoon niet. Zeker als de vrouw hoog opgeleid is.
Ik denk dat veel ook te maken heeft met dat loodgieters andere interesses hebben dan artsen etc.
pi_187175727
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat mensen denken dit zelf niet te doen is prima toch? Over het algemeen is het daadwerkelijk wel zo dat vrouwen omhoog daten en mannen omlaag. Dit is niet raar, maar menselijk gedrag.
Dus jij date voornamelijk tandartsen en advocaten? :P
pi_187175762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus jij date voornamelijk tandartsen en advocaten? :P
Nog nooit dat gedate nee :P Voor mij is het niet zo lastig omhoog te daten want heb geen enkele studie gedaan :P

Het waren als ik mij goed herinner vrijwel allemaal engineers.
pi_187175775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk dat veel ook te maken heeft met dat loodgieters andere interesses hebben dan artsen etc.
Heeft er niet zoveel te maken dat loodgieters andere interesses hebben.

Hoog opgeleide vrouwen kunnen minder goed praten met loodgieters en buschauffeurs dan artsen (niet allemaal voordat iedereen me weer van alles beschuldigd. Er zijn degelijk wel vrouwen die met loodgieters kunnen praten oké). Maar over het algemeen kunnen hoog opgeleide vrouwen beter met een andere hoog opgeleide man praten en zitten ze op 'hetzelfde niveau'.

Daarnaast voelen lager opgeleide man zich geïntimideerd door een hoog opgeleide vrouw, zoals dat al eerder was aangegeven. Namelijk ego. Aan de andere kant daten vrouwen vaker omhoog in plaats van omlaag.

Heb je ooit op een verjaardag gehoord dat een hoog opgeleide vrouw met een schoonmaker aan het daten was? Kans is klein.
pi_187175873
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heeft er niet zoveel te maken dat loodgieters andere interesses hebben.

Hoog opgeleide vrouwen kunnen minder goed praten met loodgieters en buschauffeurs dan artsen (niet allemaal voordat iedereen me weer van alles beschuldigd. Er zijn degelijk wel vrouwen die met loodgieters kunnen praten oké). Maar over het algemeen kunnen hoog opgeleide vrouwen beter met een andere hoog opgeleide man praten en zitten ze op 'hetzelfde niveau'.

Daarnaast voelen lager opgeleide man zich geïntimideerd door een hoog opgeleide vrouw, zoals dat al eerder was aangegeven. Namelijk ego.
Ja dat bedoel ik, andere intresses en dus praten ze over andere dingen.

Een loodgietet houdt misschien niet van geopolitiek en hoogopgeleide vrouwen misschien weer wel.
pi_187175885
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, andere intresses en dus praten ze over andere dingen.

Een loodgietet houdt misschien niet van geopolitiek en hoogopgeleide vrouwen misschien weer wel.
Exact. Daarom passen ze niet en gaat een (hoog opgeleide) vrouw voor een man die ook hoog opgeleid is waarmee ze wel 'op niveau kan praten'.
pi_187175896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog nooit dat gedate nee :P Voor mij is het niet zo lastig omhoog te daten want heb geen enkele studie gedaan :P

Het waren als ik mij goed herinner vrijwel allemaal engineers.
Wel grappig, allemaal engineers. Zo op je pad gekomen? Of heb je daar specifiek op geselecteerd.
pi_187175919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog nooit dat gedate nee :P Voor mij is het niet zo lastig omhoog te daten want heb geen enkele studie gedaan :P

Het waren als ik mij goed herinner vrijwel allemaal engineers.
Klinkt als HBO.

Maar vraag je er wel altijd naar tijdens de eerste date? Of zie je het wel?
pi_187175937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact. Daarom passen ze niet en gaat een (hoog opgeleide) vrouw voor een man die ook hoog opgeleid is waarmee ze wel 'op niveau kan praten'.
Als je het zo brengt klinkt het inderdaad een stuk beter ;)
pi_187175944
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wel grappig, allemaal engineers. Zo op je pad gekomen? Of heb je daar specifiek op geselecteerd.
Dat zou wat raar zijn :')

Denk dat het komt dat ik voornamelij voorkeur heb voor getint en/of donker haar. Bleken het ook vrijwel allemaal buitenlanders te zijn:P Dus denk dat het eerder toeval is en dat er hier in de omgeving veel engineers zitten uit het buitenland die hier werken.
pi_187175950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je het zo brengt klinkt het inderdaad een stuk beter ;)
;)
pi_187175956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als HBO.

Maar vraag je er wel altijd naar tijdens de eerste date? Of zie je het wel?
Vraag ik nooit. Soms staat er wat ze doen en anders hebben we het over werk. Maar heb nog nooit specifiek gevraagd wat voor opleiding iemand heeft gedaan.
pi_187175975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als HBO.

Maar vraag je er wel altijd naar tijdens de eerste date? Of zie je het wel?
Vaak kom je op de eerste date al vrijwel snel achter wat diegene doet. Of zelfs tijdens het chatten al.
pi_187175979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zou wat raar zijn :')

Denk dat het komt dat ik voornamelij voorkeur heb voor getint en/of donker haar. Bleken het ook vrijwel allemaal buitenlanders te zijn:P Dus denk dat het eerder toeval is en dat er hier in de omgeving veel engineers zitten uit het buitenland die hier werken.
Gotcha ^O^
pi_187175988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als HBO.

Maar vraag je er wel altijd naar tijdens de eerste date? Of zie je het wel?
'Klinkt' als hbo. Really :')
pi_187176005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Gotcha ^O^
Vond het na wat succesvolle matches ook wel wat toevallig worden :P Maar er zitten hier geloof ik echt veel in de omgeving. Voornamelijk Portugezen, Italianen en Spanjaarden heb ik het idee.
pi_187176053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vond het na wat succesvolle matches ook wel wat toevallig worden :P Maar er zitten hier geloof ik echt veel in de omgeving. Voornamelijk Portugezen, Italianen en Spanjaarden heb ik het idee.
Ah leuk! Veel expats dan. Portugezen, Italianen en Spanjaarden zijn toch wel leuke kerels?

Via datingapps leren kennen? Of via een cafeetje oid
pi_187176088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ah leuk! Veel expats dan. Portugezen, Italianen en Spanjaarden zijn toch wel leuke kerels?

Via datingapps leren kennen? Of via een cafeetje oid
Alles via datingapps ja :P

Ik weet niet of ze specifieker leuker zijn dan bv Nederlanders. Er zat geen Nederlander tussen de dates :p
pi_187176154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alles via datingapps ja :P

Ik weet niet of ze specifieker leuker zijn dan bv Nederlanders. Er zat geen Nederlander tussen de dates :p
Leuk! Maar wel eens Nederlanders gedatete?
pi_187176198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Leuk! Maar wel eens Nederlanders gedatete?
Heb heel lang geleden iets met een Nederlandse jongen gehad. Was de enige keer.
Heb wel regelmatig matches met Nederlanders maar het is nog niet tot een date gekomen.
pi_187176247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik betrek het ook niet op jouw individuele situatie? Ik geef in die post aan 'dat het wel kan, maar niet voor alle vrouwen geldt'. Maar over het algemeen is het dus wel zo dat hoog opgeleide vrouwen niet voor een buschauffeur gaan. En vrouwen dat op voorhand in het datingproces zoveel mogelijk proberen te vermijden. En dit is 'over het algemeen'. Uitzonderingen bestaan.

En dat wil niet zeggen dat jij niet voor een buschauffeur kunt gaan ;) Kan best, maar over het algemeen is het zo dat hoog opgeleide vrouwen dat niet doen. Dat zie ik in mijn studentenstad voldoende.
Misschien moet je dan toch minder uitspraken doen als
quote:
Maar je zegt OF, OF. Ik zeg als je kon kiezen. Als je werd versierddoor een buschauffeur of een arts en met beiden kun je leuk praten en is er een klik. Kies je dan nog steeds voor die buschauffeur?

Je kan niet met je droge ogen beweren dat je met die buschauffeur gaat (
pi_187176260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb heel lang geleden iets met een Nederlandse jongen gehad. Was de enige keer.
Heb wel regelmatig matches met Nederlanders maar het is nog niet tot een date gekomen.
Moeten ze ook moslim zijn of date je ook niet-moslims?
pi_187176274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:12 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Moeten ze ook moslim zijn of date je ook niet-moslims?
Voorkeur voor niet moslim.
pi_187176306
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien moet je dan toch minder uitspraken doen als
[..]

Typisch weer. Een stukje uithalen en dat uit zijn context halen. Ik heb in voldoende post gezegd dat salaris en opleiding niet het ultieme is en niet de doorslaggevende factor is. Wat snap je daar niet aan? En ik heb vaak genoeg gezegd dat niet alle vrouwen zo zijn en alle vrouwen kiezen voor een hoog opgeleide man.

Snap?
pi_187176313
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voorkeur voor niet moslim.
Oh, dacht dat jij zelf moslima was.
pi_187176352
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

'Klinkt' als hbo. Really :')
Volgens mij is Engineer HBO.
pi_187176378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Volgens mij is Engineer HBO.
Is toch technische universiteit?
pi_187176414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch technische universiteit?
Weet ik niet zeker, want ik ken een aantal jongens die engineer zijn en alleen HBO hebben gedaan.

Maakte verder ook niet uit hoor. Doe zelf ook HBO.
pi_187176429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch technische universiteit?
Yep.

Alleen heb je op hbo-niveau ook engineer-studies. En aangezien het allemaal buitenlanders zijn die hier in Nederland wonen en werken, zullen ze wel met een bepaalde expertise naar Nederland zijn gehaald. Zij kunnen gebruikmaken van de 30%-regeling, een belastingvoordeel. En een van de voorwaarde is dat er specifieke expertise en kennis moet zijn die niet in Nederland zomaar te vinden is. En daar is een salaris aan gebonden. Volgens mij zo'n 50k per jaar.

Dus ik weet wel zeker dat die gasten een universitair papiertje hebben. Want anders zouden werkgevers niet ze naar Nederland willen halen. Want werknemers die niet onder die regeling vallen zijn te duur en brengen geen specifieke expertise naar Nederland. Hbo'ers kunnen dat niet.
pi_187176448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep.

Alleen heb je op hbo-niveau ook engineer-studies. En aangezien het allemaal buitenlanders zijn die hier in Nederland wonen en werken, zullen ze wel met een bepaalde expertise naar Nederland zijn gehaald. Zij kunnen gebruikmaken van de 30%-regeling, een belastingvoordeel. En een van de voorwaarde is dat er specifieke expertise en kennis moet zijn die niet in Nederland zomaar te vinden is. En daar is een salaris aan gebonden. Volgens mij zo'n 50k per jaar.

Dus ik weet wel zeker dat die gasten een universitair papiertje hebben. Want anders zouden werkgevers niet ze naar Nederland willen halen. Want werknemers die niet onder die regeling vallen zijn te duur en brengen geen specifieke expertise naar Nederland. Hbo'ers kunnen dat niet.
Eentje heeft zelfs zijn salarisstrook laten zien om indruk proberen te maken _O-

Was zon afknapper en wist ook niet meer wat te zeggen
pi_187176472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eentje heeft zelfs zijn salarisstrook laten zien om indruk proberen te maken _O-

Was zon afknapper en wist ook niet meer wat te zeggen
_O-

Hoeveel nullen? zes? hahaha
pi_187176503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O-

Hoeveel nullen? zes? hahaha
Ik weet niet meer hoeveel het was. Weet wel dat ik daar niet in de buurt kwam :P Maar vond het nogal ongemakkelijk om er naar te kijken ook.
pi_187176539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoeveel het was. Weet wel dat ik daar niet in de buurt kwam :P Maar vond het nogal ongemakkelijk om er naar te kijken ook.
Ja maar echt. Wie gaat nou zijn salarisstrook meenemen naar een eerste date _O-

Ik bedoel, kom op zeg. Die is echt zijn wanhoop nabij.
pi_187176555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eentje heeft zelfs zijn salarisstrook laten zien om indruk proberen te maken _O-

Was zon afknapper en wist ook niet meer wat te zeggen
:D
pi_187176559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja maar echt. Wie gaat nou zijn salarisstrook meenemen naar een eerste date _O-

Ik bedoel, kom op zeg. Die is echt zijn wanhoop nabij.
Nee hij opende de mail met de salarisstrook :')
pi_187176594
Heb liever dat iemand wat passies in haar leven heeft dan een mooie salarisstrook.
pi_187176597
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee hij opende de mail met de salarisstrook :')
Dat is ook erg _O-

Stel je voor als hij ze had geprint _O- _O-

En hij ze zo uit zijn binnenzak tovert
pi_187176641
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb liever dat iemand wat passies in haar leven heeft dan een mooie salarisstrook.
Absoluut. Dit was ook wel een beetje een show off type. Vertelde me hoeveel zijn huis heeft gekost. Hoe hij op vakantie ging en hoeveel hij dan daarvoor spendeerde etc. Opzich jammer want het was verder aardige jongen.

Maar vond het ook wat beledigend dat hij zijn salarisstrook liet zien en wanhopig van zijn kant. Als je zo aan een vriendin moet komen is het wel sneu natuurlijk.
pi_187176678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep.

Alleen heb je op hbo-niveau ook engineer-studies. En aangezien het allemaal buitenlanders zijn die hier in Nederland wonen en werken, zullen ze wel met een bepaalde expertise naar Nederland zijn gehaald. Zij kunnen gebruikmaken van de 30%-regeling, een belastingvoordeel. En een van de voorwaarde is dat er specifieke expertise en kennis moet zijn die niet in Nederland zomaar te vinden is. En daar is een salaris aan gebonden. Volgens mij zo'n 50k per jaar.

Dus ik weet wel zeker dat die gasten een universitair papiertje hebben. Want anders zouden werkgevers niet ze naar Nederland willen halen. Want werknemers die niet onder die regeling vallen zijn te duur en brengen geen specifieke expertise naar Nederland. Hbo'ers kunnen dat niet.
:')
pi_187176718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
Kan je verbaasd doen, maar die 'specifieke deskundigheid' wordt niet gevonden in een hbo'er. No offence. Een academici komt daar veel meer in de buurt want universiteit :')
pi_187176746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kan je verbaasd doen, maar die 'specifieke deskundigheid' wordt niet gevonden in een hbo'er. No offence. Een academici komt daar veel meer in de buurt want universiteit :')
Van wat ze mij vertelde is dat er te weinig mensen in nederland zijn die hun functie konden uitvoeren en dat ze daarom hier zijn.

1 werkte bij TNO en was aerospacrengineer. Ik weet niet waarom maar er werkte op die afdeling maar 2 Nederlanders. Rest was allemaal uit het buitenland.
pi_187176786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Van wat ze mij vertelde is dat er te weinig mensen in nederland zijn die hun functie konden uitvoeren en dat ze daarom hier zijn.

1 werkte bij TNO en was aerospacrengineer. Ik weet niet waarom maar er werkte op die afdeling maar 2 Nederlanders. Rest was allemaal uit het buitenland.
Precies dit.

Want zij hebben 'specifieke deskundigheid'. Die vind je niet op een hbo-instelling (no offence). Zulke specifieke studies vind je maar weinig in Nederland blijkbaar.
pi_187176798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Precies dit.

Want zij hebben 'specifieke deskundigheid'. Die vind je niet op een hbo-instelling (no offence). Zulke specifieke studies vind je maar weinig in Nederland blijkbaar.
Dat weet ik niet :P Wat ook meespeelde was dat ze in hun eigen land te weinig verdienden in vergelijking met hier. Dus ze waren zeer blij dat ze hier konden werken.
pi_187176836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet :P Wat ook meespeelde was dat ze in hun eigen land te weinig verdienden in vergelijking met hier. Dus ze waren zeer blij dat ze hier konden werken.
Neem maar van mij aan, als je even googled naar '30%-regeling Loonbelasting', dan kom je die term tegen. En werkgevers willen liever een academici dan een hbo'er. Want er is een salarismaximum aan verbonden.

Daarnaast wordt er een mastertitel vereist. En dat haal je niet op een hbo-instelling.
pi_187176850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan, als je even googled naar '30%-regeling Loonbelasting', dan kom je die term tegen. En werkgevers willen liever een academici dan een hbo'er. Want er is een salarismaximum aan verbonden.
Deze jongens hadden dat ook.
pi_187176852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kan je verbaasd doen, maar die 'specifieke deskundigheid' wordt niet gevonden in een hbo'er. No offence. Een academici komt daar veel meer in de buurt want universiteit :')
Tuurlijk joh. Ken alleen een paar HBO'er die momenteel meer verdienen bij bepaalde bedrijven dan een WO'er omdat ze super goed zijn in hun vak. :')
pi_187176878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ken alleen een paar HBO'er die momenteel meer verdienen bij bepaalde bedrijven dan een WO'er omdat ze super goed zijn in hun vak. :')
Kan natuurlijk dat een hbo-er een hoger salaris krijgt maar doordat deze expats de belastingvoordeel krijgen misschien toch beter uit zijn?

Maar goed of het nou hbo of uni is maakt ook verder niet uit.
pi_187176881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ken alleen een paar HBO'er die momenteel meer verdienen bij bepaalde bedrijven dan een WO'er omdat ze super goed zijn in hun vak. :')
Daar ging het toch niet over :') :')

Het ging over de 30%-regeling en dat daar een maximumsalaris aan verbonden is om daar gebruik van te maken en daar voldoen die gasten dus aan. Dus ik weet niet waarom jij iets wil horen? Je hebt een punt hoor, maar irrelevant voor de 30%-regeling.
pi_187176896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk dat een hbo-er een hoger salaris krijgt maar doordat deze expats de belastingvoordeel krijgen misschien toch beter uit zijn?

Maar goed of het nou hbo of uni is maakt ook verder niet uit.
Maakt wel uit :Y

Er wordt een mastertitel vereist op een universiteit. Anders krijgen ze die 30%-regeling niet. Hbo'ers vallen daarmee af, ongeacht of ze nou wel of niet meer verdienen dan een wo'er.
pi_187176908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maakt wel uit :Y

Er wordt een mastertitel vereist op een universiteit. Anders krijgen ze die 30%-regeling niet. Hbo'ers vallen daarmee af, ongeacht of ze nou wel of niet meer verdienen dan een wo'er.
En een master kan je niet halen op HBO niveau? :?
pi_187176916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En een master kan je niet halen op HBO niveau? :?
Dat zeg ik toch niet?

En nee, geen mastertitel van het wetenschappelijk onderwijs :') En dat is vereist voor de 30%-regeling.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:07:36 #106
545 dop
:copyright: dop
pi_187179456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?

En nee, geen mastertitel van het wetenschappelijk onderwijs :') En dat is vereist voor de 30%-regeling.
Volgens mij ben je nogal geïnteresseerd in je eigen gelijk. Als je kijkt waar over de discussie, en dit topic gaat. Lekker belangrijk die 30% regeling.
Je gooit er gewoon maar een stelling in die aan elkaar hangt van de aannames.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:20:19 #107
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187179528
Kan het weer on-topic? O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_187188455
Mijn matches op tinder worden wel van steeds lager niveau. En dan bedoel ik vooral mijn potentiele matches, aangezien ik Tinder Gold heb en ik dus kan zien wie mij liked.

Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar en vrouwen die er qua kleding en bouw eerder uitzien alsof ze op vrouwen vallen dan op mannen (type Halsema met een baseball pet op ofzo). :P

Echt totaal niet waar ik op val en eerlijk gezegd ook van veel mindere kwaliteit dan waar ik in het uitgaansleven aanspraak van heb.

Met de jaren wordt het ook minder, lijkt het wel. Toen tinder begon in 2013 echt alléén maar lekkere matches. 2-3 jaar terug was 1 op de 5 gewoon echt een mooie dame. Nu wil het helemaal niet echt meer vlotten :P
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:44:31 #109
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187188991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:04 schreef Autoscooter het volgende:
Mijn matches op tinder worden wel van steeds lager niveau. En dan bedoel ik vooral mijn potentiele matches, aangezien ik Tinder Gold heb en ik dus kan zien wie mij liked.

Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar en vrouwen die er qua kleding en bouw eerder uitzien alsof ze op vrouwen vallen dan op mannen (type Halsema met een baseball pet op ofzo). :P

Echt totaal niet waar ik op val en eerlijk gezegd ook van veel mindere kwaliteit dan waar ik in het uitgaansleven aanspraak van heb.

Met de jaren wordt het ook minder, lijkt het wel. Toen tinder begon in 2013 echt alléén maar lekkere matches. 2-3 jaar terug was 1 op de 5 gewoon echt een mooie dame. Nu wil het helemaal niet echt meer vlotten :P
Hoe gaat het als je zon boost doet?

Het zou kunnen dat in het dagelijks leven die types die jij beschrijft jou ook leuk vinden maar dat je daar simpelweg niet mee in contact komt. Via datingsites is de drempel natuurlijk veel lager.
pi_187189439
Helpen betaalde boosts echt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:04 schreef Autoscooter het volgende:
Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar
Wat is er mis met alternatieve meiden? Ik ken er een paar en het zijn stuk voor stuk heel erg leuke en aardige meiden.

Sowieso vrouwen met rood haar O+
Vrouwen met blond haar ook O+ btw :P

Hooggegeleid klikt trouwens niet erg hoogopgeleid. :P

[ Bericht 51% gewijzigd door Gruj0 op 31-05-2019 21:23:17 ]
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:34:01 #111
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187189712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
Helpen betaalde boosts echt?
[..]

Wat is er mis met alternatieve meiden? Ik ken er een paar en het zijn stuk voor stuk heel erg leuke en aardige meiden.

Sowieso vrouwen met rood haar O+
Vrouwen met blond haar ook O+ btw :P

Hooggegeleid klikt trouwens niet erg hoogopgeleid. :P
Hooggeleid vind ik echt onwijs grappig klinken :P

Denk dat de boost wel werkt omdat je door veel meer mensen wordt gezien dan gebruikelijk. Toen ik tinder gold had en zo'n boost gebruikte ging het echt heel hard.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:43:45 #112
263417 Keyos
Like a Boss
pi_187189855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hooggeleid vind ik echt onwijs grappig klinken :P

Denk dat de boost wel werkt omdat je door veel meer mensen wordt gezien dan gebruikelijk. Toen ik tinder gold had en zo'n boost gebruikte ging het echt heel hard.
Moet dan altijd aan die guy van Pownews denken met z’n “hooggeleid G”.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:44:59 #113
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187189874
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet dan altijd aan die guy van Pownews denken met z’n “hooggeleid G”.
Die ene die altijd blowt? Sidney ofzo toch?

MAar goed dit is niet ontopic :P
pi_187190049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die ene die altijd blowt? Sidney ofzo toch?

MAar goed dit is niet ontopic :P
ja die _O-
pi_187190352
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hooggeleid vind ik echt onwijs grappig klinken :P

Denk dat de boost wel werkt omdat je door veel meer mensen wordt gezien dan gebruikelijk. Toen ik tinder gold had en zo'n boost gebruikte ging het echt heel hard.
Dit idd. Je wordt topprofiel in heel je omgeving.
pi_187191747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
Helpen betaalde boosts echt?
[..]

Wat is er mis met alternatieve meiden? Ik ken er een paar en het zijn stuk voor stuk heel erg leuke en aardige meiden.

Sowieso vrouwen met rood haar O+
Vrouwen met blond haar ook O+ btw :P

Hooggegeleid klikt trouwens niet erg hoogopgeleid. :P
Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
pi_187191849
Keurig netjes maatje 32 :'(
pi_187191942
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:38 schreef Harmankardon het volgende:
Keurig netjes maatje 32 :'(
Oh mag je daar al niet eens meer een mening over hebben tegenwoordig }:|
pi_187192526
Over die boost op Tinder: sommige mannen zie ik maar 1x voorbij, anderen elke dag, weer anderen zelfs vaker op dezelfde dag nog.

Er wordt wel wat mee gedaan blijkt, of dit is als gevolge van wat anders.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:30:32 #120
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187192988
Maat 32 vind ik nou niet zo keurig netjes. Dat is gewoon te dun.
pi_187193007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Autoscooter het volgende:

Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
En zo'n vrouw moet zich dan gevleid voelen of zo als ze een compliment krijgt waarvoor anderen afgezeken moeten worden?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:55:35 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187193478
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
Die denken vast hetzelfde als wat mannen denken die praktisch alles naar rechts swipen, toch?
pi_187194164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
Die denken vast.. shit wat ben ik dik.. beter stoppen met daten want er is toch niemand die me wil...
pi_187194862
Wat ontzettend arrogant om zo te denken. Als je een leukerd voorbij ziet komen, mag je toch gewoon naar rechts swipen? Zie het als een compliment, ook al vind je de vrouw/man in kwestie zelf niks. Waarom moet iemand nou meteen voor een trol zonder zelfkennis worden uitgemaakt omdat jij jezelf mooier vindt... beetje jammer hoor. Ik swipe soms ook mannen naar rechts waarvan ik denk “out of my league” en soms wordt het toch een match en zelfs een date. Alles is relatief.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 07:30:28 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_187194882
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:38 schreef Harmankardon het volgende:
Keurig netjes maatje 32 :'(
Dat is gewoon een kindermaat. Volgens mij hangt het niet eens in normale kledingwinkels.
pi_187195622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 07:27 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ontzettend arrogant om zo te denken. Als je een leukerd voorbij ziet komen, mag je toch gewoon naar rechts swipen? Zie het als een compliment, ook al vind je de vrouw/man in kwestie zelf niks. Waarom moet iemand nou meteen voor een trol zonder zelfkennis worden uitgemaakt omdat jij jezelf mooier vindt... beetje jammer hoor. Ik swipe soms ook mannen naar rechts waarvan ik denk “out of my league” en soms wordt het toch een match en zelfs een date. Alles is relatief.
Stel je niet zo aan zeg.

We moeten tegenwoordig allemaal maar met elkaar omgaan alsof we allemaal schuimpjes zijn. En daarnaast : ik zeg het toch niet tegen haar? Ik zeg het hier, op een anoniem forum, waar ik eerlijk gezegd juist zit omdat ik hier eindelijk lekker kan zeggen wat ik denk, in plaats van in het dagelijkse real life altijd maar rekening te moeten houden met iedereens gevoelens, politieke spelletjes en maatschappelijke gewenstheid.

Daarnaast is het ook maar gewoon mijn mening he. Hoe groot een ander die maakt, is aan die ander.

Trol had misschien achterwege kunnen blijven, maar ik moet wel zeggen : op tinder veeg ik ook bepaalde dames niet naar rechts, omdat ik ze simpelweg voor mij onhaalbaar vind. Vooral als ze van die hele zelfvoldane foto's hebben, ze er uit ziet als een victoria secret model. Tja daar ben ik te gewoontjes voor. Maar dat werkt ook de andere kant op. Ik vind het inderdaad raar dat als je zelf een ongezond zwaar lijf hebt, dat je dan op tinder een sportieve gast zonder overgewicht wil matchen. Maar dat is ook alleen maar mijn kleine meninkje he.
pi_187195725
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 08:43 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg.

We moeten tegenwoordig allemaal maar met elkaar omgaan alsof we allemaal schuimpjes zijn. En daarnaast : ik zeg het toch niet tegen haar? Ik zeg het hier, op een anoniem forum, waar ik eerlijk gezegd juist zit omdat ik hier eindelijk lekker kan zeggen wat ik denk, in plaats van in het dagelijkse real life altijd maar rekening te moeten houden met iedereens gevoelens, politieke spelletjes en maatschappelijke gewenstheid.

Daarnaast is het ook maar gewoon mijn mening he. Hoe groot een ander die maakt, is aan die ander.

Trol had misschien achterwege kunnen blijven, maar ik moet wel zeggen : op tinder veeg ik ook bepaalde dames niet naar rechts, omdat ik ze simpelweg voor mij onhaalbaar vind. Vooral als ze van die hele zelfvoldane foto's hebben, ze er uit ziet als een victoria secret model. Tja daar ben ik te gewoontjes voor. Maar dat werkt ook de andere kant op. Ik vind het inderdaad raar dat als je zelf een ongezond zwaar lijf hebt, dat je dan op tinder een sportieve gast zonder overgewicht wil matchen. Maar dat is ook alleen maar mijn kleine meninkje he.
:D

Zie het als compliment.. In real life durven ze je niet eens aan te spreken. Misschien denken sommige vrouwen bij jou met Gold ook wel van Autoscooter heeft wel lef om mij te liken :P
pi_187195884
Stel je deelt vrouwen in 10 klassen in van ''leuk'' naar ''niet leuk'' (op alle vlakken, en ja: dit is oppervlakkig), dan ga je op tinder als man in ieder geval altijd 1-2 klassen erop achteruit is mijn ervaring, ten opzichte van vrouwen daten in real life. Dat hoor ik van vrienden ook veel. Vrouwen zijn op tinder doorgaans ook veel arroganter dan in het echt, omdat het voor hen ook een eindeloze snoepwinkel is met totaal scheve machtsverhoudingen. In het echt ervaar ik ook veel meer dat vrouwen ook moeite willen stoppen in een man, terwijl op tinder het allemaal 1 richtingsverkeer is, en vaak kun je dan alsnog . erop wachten dat je belachelijk gemaakt wordt, geen antwoord krijgt, wordt unmatchd etc.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 09:13:27 #129
108913 Godshand
guide4you
pi_187195994
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 09:03 schreef DesertGlory het volgende:
Stel je deelt vrouwen in 10 klassen in van ''leuk'' naar ''niet leuk'' (op alle vlakken, en ja: dit is oppervlakkig), dan ga je op tinder als man in ieder geval altijd 1-2 klassen erop achteruit is mijn ervaring, ten opzichte van vrouwen daten in real life. Dat hoor ik van vrienden ook veel. Vrouwen zijn op tinder doorgaans ook veel arroganter dan in het echt, omdat het voor hen ook een eindeloze snoepwinkel is met totaal scheve machtsverhoudingen. In het echt ervaar ik ook veel meer dat vrouwen ook moeite willen stoppen in een man, terwijl op tinder het allemaal 1 richtingsverkeer is, en vaak kun je dan alsnog . erop wachten dat je belachelijk gemaakt wordt, geen antwoord krijgt, wordt unmatchd etc.
Dan ga je toch niet Tinderen? Je krijgt blijkbaar toch genoeg sjans van echt leuke vrouwen in het wild.

Scheelt je frustratie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187196185
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 08:43 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg.

We moeten tegenwoordig allemaal maar met elkaar omgaan alsof we allemaal schuimpjes zijn. En daarnaast : ik zeg het toch niet tegen haar? Ik zeg het hier, op een anoniem forum, waar ik eerlijk gezegd juist zit omdat ik hier eindelijk lekker kan zeggen wat ik denk, in plaats van in het dagelijkse real life altijd maar rekening te moeten houden met iedereens gevoelens, politieke spelletjes en maatschappelijke gewenstheid.

Daarnaast is het ook maar gewoon mijn mening he. Hoe groot een ander die maakt, is aan die ander.

Trol had misschien achterwege kunnen blijven, maar ik moet wel zeggen : op tinder veeg ik ook bepaalde dames niet naar rechts, omdat ik ze simpelweg voor mij onhaalbaar vind. Vooral als ze van die hele zelfvoldane foto's hebben, ze er uit ziet als een victoria secret model. Tja daar ben ik te gewoontjes voor. Maar dat werkt ook de andere kant op. Ik vind het inderdaad raar dat als je zelf een ongezond zwaar lijf hebt, dat je dan op tinder een sportieve gast zonder overgewicht wil matchen. Maar dat is ook alleen maar mijn kleine meninkje he.
Hoe moet een vrouw ruiken waar jij op valt? Ik heb meerdere vriendinnen met flink overgewicht en die hebben de mannen echt voor het uitkiezen hoor :? En dat zijn leuke mannen die het goed voor elkaar hebben ook en de meesten zijn behoorlijk fit. Ik zie trouwens ook genoeg mannen op tinder voorbij komen die specifiek vermelden dat ze op zoek zijn naar “curves”.

Nu ik het zo bekijk val ik lekker tussen wal en schip met mijn gewone maatje 38 🤨 lekker weer...

En wat betreft scheve machtsverhoudingen op tinder: mannen zeuren over vrouwen en vrouwen over mannen. Lekker Nederlands. Ook vrouwen krijgen veel te maken met matches die niks (terug) zeggen of zomaar ontmatchen. Shit happens.
Sarcasme. Herken het.
pi_187196286
Trouwens volgens het algoritme van Tinder val jij dus in deze league :P

En als ik het goed begrijp zorgt de boost er voor dat je dus door users wordt gezien die niet in jouw groep zitten.
pi_187198360
Wist niet dat die boost zoveel goeds kon doen. Geldt dat voor elke app? Misschien toch maar een keertje proberen.

Het is wel zo dat ik wel vaker dezelfde mensen tegenkom op bijvb OKCupid. En dan echt talloze keren achter elkaar. Zat wordt je ervan. :P
pi_187198392
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 09:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe moet een vrouw ruiken waar jij op valt? Ik heb meerdere vriendinnen met flink overgewicht en die hebben de mannen echt voor het uitkiezen hoor :? En dat zijn leuke mannen die het goed voor elkaar hebben ook en de meesten zijn behoorlijk fit. Ik zie trouwens ook genoeg mannen op tinder voorbij komen die specifiek vermelden dat ze op zoek zijn naar “curves”.

Nu ik het zo bekijk val ik lekker tussen wal en schip met mijn gewone maatje 38 🤨 lekker weer...

En wat betreft scheve machtsverhoudingen op tinder: mannen zeuren over vrouwen en vrouwen over mannen. Lekker Nederlands. Ook vrouwen krijgen veel te maken met matches die niks (terug) zeggen of zomaar ontmatchen. Shit happens.
Hier ook echt wel iets meer gewicht dan ik graag zou willen.
Maar qua mannelijke aandacht heb ik niet echt te klagen.

Het wordt pas ingewikkelder als het meer wordt dan een beetje non-verbale aantrekkingskracht.

Want dan heb ik inderdaad praatjes en noten op mn zang. Mag best, zonder maatje 32.
(Of zonder maatje 38..)

En als jij daar een probleem mee hebt... gaan we niet als 2 schuimpjes naast elkaar zitten... maar gewoon lekker allebei met iemand anders daten.

Scheelt tijd en frustraties voor allebei.

En dat mag je van mij best zeggen hoor.
Jouw mening zegt meer over jou dan over mij.
Datzelfde geldt voor mijn mening.
Gewoon lekker doen waar je blij van word.

En dus like ik gewoon lekker die ene leuke vent... en denk ik daar echt geen seconde over na of HIJ dat nou wel leuk vind.
pi_187198453
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:07 schreef Gruj0 het volgende:
Wist niet dat die boost zoveel goeds kon doen. Geldt dat voor elke app? Misschien toch maar een keertje proberen.

Het is wel zo dat ik wel vaker dezelfde mensen tegenkom op bijvb OKCupid. En dan echt talloze keren achter elkaar. Zat wordt je ervan. :P
Elke app heeft natuurlijk zijn eigen dingen. Ik ken alleen die van Tinder.
pi_187200286
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook echt wel iets meer gewicht dan ik graag zou willen.
Maar qua mannelijke aandacht heb ik niet echt te klagen.

Het wordt pas ingewikkelder als het meer wordt dan een beetje non-verbale aantrekkingskracht.

Want dan heb ik inderdaad praatjes en noten op mn zang. Mag best, zonder maatje 32.
(Of zonder maatje 38..)

En als jij daar een probleem mee hebt... gaan we niet als 2 schuimpjes naast elkaar zitten... maar gewoon lekker allebei met iemand anders daten.

Scheelt tijd en frustraties voor allebei.

En dat mag je van mij best zeggen hoor.
Jouw mening zegt meer over jou dan over mij.
Datzelfde geldt voor mijn mening.
Gewoon lekker doen waar je blij van word.

En dus like ik gewoon lekker die ene leuke vent... en denk ik daar echt geen seconde over na of HIJ dat nou wel leuk vind.
Volgens mij bedoel je mij niet :P Ik ben het namelijk helemaal met je eens.
Sarcasme. Herken het.
pi_187200617
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 15:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je mij niet :P Ik ben het namelijk helemaal met je eens.
Mijn tekst dwaalde halverwege af naar iemand anders ja... sorry :)

Ik reageerde op jou omdat ik het met jou eens was... maae mijn typskills gingen op de loop _O-
pi_187200941
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:07 schreef Gruj0 het volgende:
Wist niet dat die boost zoveel goeds kon doen. Geldt dat voor elke app? Misschien toch maar een keertje proberen.

Het is wel zo dat ik wel vaker dezelfde mensen tegenkom op bijvb OKCupid. En dan echt talloze keren achter elkaar. Zat wordt je ervan. :P
Die boosts werken omdat meer mensen je zien om te swipen; dan heb je in die periode een iets grotere kans om geliked te worden.

Gebruik ze wel eens; maar vaak zijn het dezelfde mensen die me liken en dat zijn niet vaak de mensen waar ik mee wil matchen. Laatst wel een leuke match; alleen was ze hier voor een korte vakantie en is nu weer terug in de UK.
pi_187210920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die boosts werken omdat meer mensen je zien om te swipen; dan heb je in die periode een iets grotere kans om geliked te worden.

Gebruik ze wel eens; maar vaak zijn het dezelfde mensen die me liken en dat zijn niet vaak de mensen waar ik mee wil matchen. Laatst wel een leuke match; alleen was ze hier voor een korte vakantie en is nu weer terug in de UK.
UK is amper een uurtje met het vliegtuig dus je zou haar alsnog kunnen zien of zij jou als jullie echt een klik hebben.

Wordt de laatste tijd trouwens zelf aangesproken door vrouwen, maar ze komen vaak niet verder dan "Hoi". Ik ben daar overigens niet zo moeilijk mee, maar geeft wel aan dat vrouwen veelal ook niet verder komen dan "Hoi" en voor de rest is het aftasten en afwachten dan maar.
  zondag 2 juni 2019 @ 00:08:37 #139
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187212094
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

UK is amper een uurtje met het vliegtuig dus je zou haar alsnog kunnen zien of zij jou als jullie echt een klik hebben.

Naar Engeland vliegen wordt wel wat overdreven voor een tinder date lijkt me.
pi_187215672
Valt een gemiddelde 23 jarige in de regel op mannen van 30?

Ik heb op tinder (ben 30) echt mega veel matches met vrouwen van 30 tot 35. Ook wel wat van 27, 28, 29. Maar echt weinig van 22/23/24.

Dit terwijl ik in mijn dagelijks leven wel vaker zie dat vrienden bijvoorbeeld met meiden van 7/8 jaar jonger gaan.

Vraag me dit af omdat ik gister bij een verjaardag een leuke meid zag van 23, maar ik vind het de laatste tijd zo moeilijk in te schatten hoe meiden in die leeftijdscategorie tegen mij aan kijken. Zit net een beetje op het . randje ; ze kunnen me een oude vent vinden of gewoon iemand zoals zijzelf, maar dan een paar jaartjes ouder :P
  zondag 2 juni 2019 @ 10:32:21 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187216420
Kan.. 23/30 is soms een beetje grensgeval. Denk dat het hem vooral in levensstijl zit. Als de 30er bv net het studentenleven achter zich heeft gelaten en de 23jarige zit er net in, is de vraag maar net of dat gaat botsen.. Of niet.

Alles is mogelijk!
  zondag 2 juni 2019 @ 10:44:23 #142
108913 Godshand
guide4you
pi_187216597
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 09:42 schreef DesertGlory het volgende:
Valt een gemiddelde 23 jarige in de regel op mannen van 30?

Ik heb op tinder (ben 30) echt mega veel matches met vrouwen van 30 tot 35. Ook wel wat van 27, 28, 29. Maar echt weinig van 22/23/24.

Dit terwijl ik in mijn dagelijks leven wel vaker zie dat vrienden bijvoorbeeld met meiden van 7/8 jaar jonger gaan.

Vraag me dit af omdat ik gister bij een verjaardag een leuke meid zag van 23, maar ik vind het de laatste tijd zo moeilijk in te schatten hoe meiden in die leeftijdscategorie tegen mij aan kijken. Zit net een beetje op het . randje ; ze kunnen me een oude vent vinden of gewoon iemand zoals zijzelf, maar dan een paar jaartjes ouder :P
Moet gewoon kunnen. Op die leeftijd heb ik iets met een meid van 21 gehad. Was prima, haar moeder en pa maakte er geen problemen van. Maar wat _Cue hier boven zegt, zij was wel iemand die al werkte, dus dat past beter dan een studente.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187216840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:09 schreef Gruj0 het volgende:

...

Wordt de laatste tijd trouwens zelf aangesproken door vrouwen, maar ze komen vaak niet verder dan "Hoi". Ik ben daar overigens niet zo moeilijk mee, maar geeft wel aan dat vrouwen veelal ook niet verder komen dan "Hoi" en voor de rest is het aftasten en afwachten dan maar.
Vaak willen mensen indruk maken, en wordt er zo teveel nadruk gelegd hoe de opening moet zijn. Iets grappigs, iets spannends, enz.

In het echte leven groeten mensen ook eerst in allerlei situaties. Een groet is ook totaal normaal, dat de ander dan terug groet is ook zoals in het echte leven. Een man/vrouw is toch niet iemands cabaretier of wat dan ook, en zeker niet bij een vreemde.
pi_187217129
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Vaak willen mensen indruk maken, en wordt er zo teveel nadruk gelegd hoe de opening moet zijn. Iets grappigs, iets spannends, enz.

In het echte leven groeten mensen ook eerst in allerlei situaties. Een groet is ook totaal normaal, dat de ander dan terug groet is ook zoals in het echte leven. Een man/vrouw is toch niet iemands cabaretier of wat dan ook, en zeker niet bij een vreemde.
Sorry hoor, maar hier moet ik echt keihard om lachen! _O-.

Over met meerdere maten meten gesproken, niet specifiek over jou, maar in het algemeen.

Veel (dus niet alle) vrouwen, willen wel een interessante opening van een man, maar zelf komen ze niet verder dan hallo :P.
pi_187217185
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hier moet ik echt keihard om lachen! _O-.

Over met meerdere maten meten gesproken, niet specifiek over jou, maar in het algemeen.

Veel (dus niet alle) vrouwen, willen wel een interessante opening van een man, maar zelf komen ze niet verder dan hallo :P.
Vrouw wilt versierd worden, man moet dus erg positief opvallen en versieren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 11:47:08 #146
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187217470
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouw wilt versierd worden, man moet dus erg positief opvallen en versieren.
Mij is altijd geleerd dat wanneer je iets wilt, je er moeite voor zal moeten doen. Met andere woorden, de vrouw mag op basis van getoonde interesse (en die is er, want like/match) ook best wat effort steken in een gesprek, want wees eerlijk... Ik ben hier niet om iemand te entertainen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187217495
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat wanneer je iets wilt, je er moeite voor zal moeten doen. Met andere woorden, de vrouw mag op basis van getoonde interesse (en die is er, want like/match) ook best wat effort steken in een gesprek, want wees eerlijk... Ik ben hier niet om iemand te entertainen.
Dank je wel, jij snapt mijn punt ^O^
  zondag 2 juni 2019 @ 11:50:06 #148
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187217508
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat wanneer je iets wilt, je er moeite voor zal moeten doen. Met andere woorden, de vrouw mag op basis van getoonde interesse (en die is er, want like/match) ook best wat effort steken in een gesprek, want wees eerlijk... Ik ben hier niet om iemand te entertainen.
Eens.
pi_187217724
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat wanneer je iets wilt, je er moeite voor zal moeten doen. Met andere woorden, de vrouw mag op basis van getoonde interesse (en die is er, want like/match) ook best wat effort steken in een gesprek, want wees eerlijk... Ik ben hier niet om iemand te entertainen.
Zo werkt de natuur niet. Eerst positief opvallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 12:14:26 #150
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187217830
D
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt de natuur niet. Eerst positief opvallen.
Dat deed je al het moment dat zij je liked op de app.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187217876
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouw wilt versierd worden, man moet dus erg positief opvallen en versieren.
Valt wel mee, denk ik. Hoe ik het zie en van wat ik van andere vrouwen heb gehoord is: in eerste instantie achterhalen wat voor een iemand de match is. Dus gewoon een gesprek voeren is voldoende. Iemand die anders opent, geef ik geen voorrang. Ik ga ook niet eerder reageren of wat dan ook.

Mannen beginnen ook vaak gewoon met hoi met dezelfde insteek; eerst een beeld vormen van de ander.
pi_187218116
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:14 schreef M1stral het volgende:
D
[..]

Dat deed je al het moment dat zij je liked op de app.
Zo werkt dat niet, kijk maar naar de response rate op tinder, die is zeker afhankelijk van de "kwaliteit" van je bericht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218167
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet, kijk maar naar de response rate op tinder, die is zeker afhankelijk van de "kwaliteit" van je bericht.
Ook dat maakt geen bal uit. Als je leuk genoeg bent (als uiterlijk), of als persoon dan loopt dat gesprek vanzelf.

Blijf alsjeblieft dit soort onzin niet volhouden. De vrouwen op een voetstuk zetten. Kom op zeg..
pi_187218194
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:14 schreef M1stral het volgende:
D
[..]

Dat deed je al het moment dat zij je liked op de app.
Steek je op dat moment nog niet uit boven de andere matches natuurlijk.

Maar ben het met je eens hoor.
Er mag van beide kanten wel wat moeite gedaan worden om een gesprek te voeren.

Overigens word ik van die standaardgesprekken die steeds hetzelfde zijn ook wat kriebelig..
vaak redden die het niet tot de eindstreep.
Niet omdat de vragen stom zijn ofzo... maar omdat het dan een soort van kruisverhoor word.
Iemand mag best mn hobbies, werk, kinderen etc vragen...
maar vertel dan zelf ook wat.. en liefst niet in enkel steekwoorden maar wees enthousiast over wat je vertelt.

- wat zijn je hobbies?
Antwoord: fietsen.

Ok leuk... maar dat kan ook anders door er enthousiast over te zijn en er meer over te vertellen.. dan is het ineens geen kruisverhoor/sollicitatie meer maar gewoon een leuk gesprek.
pi_187218209
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 00:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Naar Engeland vliegen wordt wel wat overdreven voor een tinder date lijkt me.
Nee, bedoelde het ook meer van dat je niet moet uitsluiten dat je haar niet meer ziet. Zij kan hierheen komen voor een nieuwe trip met haar vriendinnen en Citizen.Erased zou met wat vrienden misschien een trip kunnen ondernemen naar het VK.

Het is niet zo dat er geen mogelijkheden meer zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 09:42 schreef DesertGlory het volgende:
Valt een gemiddelde 23 jarige in de regel op mannen van 30?

Ik heb op tinder (ben 30) echt mega veel matches met vrouwen van 30 tot 35. Ook wel wat van 27, 28, 29. Maar echt weinig van 22/23/24.

Dit terwijl ik in mijn dagelijks leven wel vaker zie dat vrienden bijvoorbeeld met meiden van 7/8 jaar jonger gaan.

Vraag me dit af omdat ik gister bij een verjaardag een leuke meid zag van 23, maar ik vind het de laatste tijd zo moeilijk in te schatten hoe meiden in die leeftijdscategorie tegen mij aan kijken. Zit net een beetje op het . randje ; ze kunnen me een oude vent vinden of gewoon iemand zoals zijzelf, maar dan een paar jaartjes ouder :P
Ik denk dat je je beter af kan vragen waar je naar op zoek bent. Een duurzame (langdurige) relatie voor evt huisje boompje beestje of gewoon iets voor de leuk.

Niet elke vrouw van 21-24 zal zich willen binden. Of ze bindt zich en krijgt dan gaandeweg spijt dat ze niet los is gegaan toen dat kon. En in zo'n situatie wil je je denk ik niet bevinden.

quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Vaak willen mensen indruk maken, en wordt er zo teveel nadruk gelegd hoe de opening moet zijn. Iets grappigs, iets spannends, enz.
Jij accepteert een "Hoi" als start? :) Lang niet elke vrouw doet dat he? Juist dat soort vrouwen leggen teveel de nadruk op hoe de opening moet zijn.

Jij bent al de tweede die een "Hoi" prima vindt hier, Yasmin23 ging je voor. :P

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat wanneer je iets wilt, je er moeite voor zal moeten doen. Met andere woorden, de vrouw mag op basis van getoonde interesse (en die is er, want like/match) ook best wat effort steken in een gesprek, want wees eerlijk... Ik ben hier niet om iemand te entertainen.
Dus de vrouw mag wel moeite doen? Maar jij zal de enige niet zijn met wie ze gematcht heeft. Voor hetzelfde geldt gaat ze door met een volgende match die na haar like en "Hoi" wel moeite doet ipv af te wachten tot zij moeite doet.
pi_187218245
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nee, bedoelde het ook meer van dat je niet moet uitsluiten dat je haar niet meer ziet. Zij kan hierheen komen voor een nieuwe trip met haar vriendinnen en Citizen.Erased zou met wat vrienden misschien een trip kunnen ondernemen naar het VK.

Het is niet zo dat er geen mogelijkheden zijn.
[..]

Ik denk dat je je beter af kan vragen waar je naar op zoek bent. Een duurzame (langdurige) relatie voor evt huisje boompje beestje of gewoon iets voor de leuk.

Niet elke vrouw van 21-24 zal zich willen binden. Of ze bindt zich en krijgt dan gaandeweg spijt dat ze niet los is gegaan toen dat kon. En in zo'n situatie wil je je denk ik niet bevinden.
[..]

Jij accepteert een "Hoi" als start? :) Lang niet elke vrouw doet dat he? Juist dat soort vrouwen leggen teveel de nadruk op hoe de opening moet zijn.

Jij bent al de tweede die een "Hoi" prima vindt hier, Yasmin23 ging je voor. :P
[..]

Dus de vrouw mag wel moeite doen? Maar jij zal de enige niet zijn met wie ze gematcht heeft. Voor hetzelfde geldt gaat ze door met een volgende match die na haar like en "Hoi" wel moeite doet ipv af te wachten tot de man moeite doet.
Beide mogen moeite doen voor een goed gesprek, ben je samen verantwoordelijk voor.

Dat je tig mogelijke andere matches hebt is leuk, maar ook die geven geen garantie dat het überhaupt een date gaat worden..
  zondag 2 juni 2019 @ 12:40:25 #157
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218270
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nee, bedoelde het ook meer van dat je niet moet uitsluiten dat je haar niet meer ziet. Zij kan hierheen komen voor een nieuwe trip met haar vriendinnen en Citizen.Erased zou met wat vrienden misschien een trip kunnen ondernemen naar het VK.

Het is niet zo dat er geen mogelijkheden meer zijn.
[..]

Ik denk dat je je beter af kan vragen waar je naar op zoek bent. Een duurzame (langdurige) relatie voor evt huisje boompje beestje of gewoon iets voor de leuk.

Niet elke vrouw van 21-24 zal zich willen binden. Of ze bindt zich en krijgt dan gaandeweg spijt dat ze niet los is gegaan toen dat kon. En in zo'n situatie wil je je denk ik niet bevinden.
[..]

Jij accepteert een "Hoi" als start? :) Lang niet elke vrouw doet dat he? Juist dat soort vrouwen leggen teveel de nadruk op hoe de opening moet zijn.

Jij bent al de tweede die een "Hoi" prima vindt hier, Yasmin23 ging je voor. :P
[..]

Dus de vrouw mag wel moeite doen? Maar jij zal de enige niet zijn met wie ze gematcht heeft. Voor hetzelfde geldt gaat ze door met een volgende match die na haar like en "Hoi" wel moeite doet ipv af te wachten tot zij moeite doet.
Ja wat is er mis met een hoi. Sommige mensen zijn gewoon echt te arrogant.
pi_187218277
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ook dat maakt geen bal uit. Als je leuk genoeg bent (als uiterlijk), of als persoon dan loopt dat gesprek vanzelf.

Blijf alsjeblieft dit soort onzin niet volhouden. De vrouwen op een voetstuk zetten. Kom op zeg..
Waar heb je het over? Je response rate is anders, dat is een constatering, jij maakt er een waardeoordeel van ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218278
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Beide mogen moeite doen voor een goed gesprek, ben je samen verantwoordelijk voor.

Dat je tig mogelijke andere matches hebt is leuk, maar ook die geven geen garantie dat het überhaupt een date gaat worden..
Ben het wel met je eens wat je hier schrijft. Ik ben eigenlijk mening dat wanneer je op zoek bent het "mogen" moet vervangen door "moeten".
Alleen zo ontdek je of je een klik hebt of niet. Ik heb vrouwen gematcht die niet zo spraakzaam waren, daar werd het niks mee.

Maar vrouwen die zelf ook moeite doen, daar kunnen leuke gesprekken uit voortkomen.
pi_187218318
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wat is er mis met een hoi. Sommige mensen zijn gewoon echt te arrogant.
Reageer jij op alle berichten die je krijgt op Tinder?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 12:44:34 #161
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218366
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Reageer jij op alle berichten die je krijgt op Tinder?
Ja tenzij het gelijk nasty opmerkingen zijn ofzo maar dat heb ik geloof ik nog niet gehad. Of wel een keer dat de kleur van mijn lippen goed bij de kleur van zijn lul paste :D Daar heb ik wel op gereageerd.

Maar reageer gewoon op een Hoi hoor. Begin soms zelf ook met een hoi.
pi_187218388
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tenzij het gelijk nasty opmerkingen zijn ofzo maar dat heb ik geloof ik nog niet gehad. Of wel een keer dat de kleur van mijn lippen goed bij de kleur van zijn lul paste :D Daar heb ik wel op gereageerd.

Maar reageer gewoon op een Hoi hoor. Begin soms zelf ook met een hoi.
Zo is niet iedere vrouw hoor, wordt ook wat als je zo 100+ matches hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 12:46:20 #163
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218403
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo is niet iedere vrouw hoor, wordt ook wat als je zo 100+ matches hebt.
Ja dat zal best :P Heb ook vaak genoeg matches met mannen die niet reageren dus het is niet alleen vrouwen voorbehouden.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:48:48 #164
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218449
Maar het is natuurlijk wel irritant dat gebeurtenissen over de hele linie worden getrokken. Een paar matches die niet reageren word hier vaak vertaald naar de vrouw of de man in het algemeen.
pi_187218485
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tenzij het gelijk nasty opmerkingen zijn ofzo maar dat heb ik geloof ik nog niet gehad. Of wel een keer dat de kleur van mijn lippen goed bij de kleur van zijn lul paste :D Daar heb ik wel op gereageerd.
Ik vraag mij bij dat soort gozers altijd af of ze zo'n openingszin op hun zus of nicht ook zouden waarderen?

Hoe heb je gereageerd?

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar reageer gewoon op een Hoi hoor. Begin soms zelf ook met een hoi.
Zeldzaam _O_ :P
pi_187218490
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens wat je hier schrijft. Ik ben eigenlijk mening dat wanneer je op zoek bent het "mogen" moet vervangen door "moeten".
Alleen zo ontdek je of je een klik hebt of niet. Ik heb vrouwen gematcht die niet zo spraakzaam waren, daar werd het niks mee.

Maar vrouwen die zelf ook moeite doen, daar kunnen leuke gesprekken uit voortkomen.
Moeten vond ik zo dwingend klinken :D, maar je hebt wel een punt ja.

De vrouwen die weinig input hebben in een gesprek, dat wordt hem vaak niet nee.. Dat is de categorie die vaak alleen maar ja, nee of amen kan zeggen... Daar wil en kan ik niets mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2019 12:51:44 ]
pi_187218492
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zal best :P Heb ook vaak genoeg matches met mannen die niet reageren dus het is niet alleen vrouwen voorbehouden.
Precies, maar dat naïeve gedoe iedere keer in dit soort topics alsof het bericht dat je stuurt geen invloed heeft op een mogelijk antwoord op dat bericht is krankjorum. Normale man/vrouw stereotypes worden constant ontkent. Dat gaat je gewoon niet helpen.

Man moet de eerste stap zetten, aanspreken dus. En op Tinder een beeetje okay openingsbericht sturen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218505
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het is natuurlijk wel irritant dat gebeurtenissen over de hele linie worden getrokken. Een paar matches die niet reageren word hier vaak vertaald naar de vrouw of de man in het algemeen.
Stereotypes berusten vaak op waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 12:53:02 #169
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218520
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag mij bij dat soort gozers altijd af of ze zo'n openingszin op hun zus of nicht ook zouden waarderen?

Hoe heb je gereageerd?
[..]

Zeldzaam _O_ :P
Dat weet ik niet meer. Geloof dat ik er wel om moest lachen :P Heb hem nog een paar keer op andere apps gematched ook voor de grap en de gesprekken bleven beetje op dat niveau :P

En het is jammer dat het blijkbaar zeldzaam is. Blijkbaar denken veel mensen op datingapps dat ze ineen een attitude kunnen hebben terwijl ze waarschijnlijk in real life echt wel op een hoi reageren.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:54:00 #170
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218539
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Precies, maar dat naïeve gedoe iedere keer in dit soort topics alsof het bericht dat je stuurt geen invloed heeft op een mogelijk antwoord op dat bericht is krankjorum. Normale man/vrouw stereotypes worden constant ontkent. Dat gaat je gewoon niet helpen.

Man moet de eerste stap zetten, aanspreken dus. En op Tinder een beeetje okay openingsbericht sturen.
Nou ja als je als begin van het gesprek met een hoi begint en de ander vind dat niet orgineel genoeg kan je je ook afvragen of dat dan wel het juiste type persoon voor je is toch?
  zondag 2 juni 2019 @ 12:54:28 #171
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218546
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stereotypes berusten vaak op waarheid.
Genoeg mannen die hier zeggen ja vrouwen willen altijd originele openingszin blablabla. Beetje vermoeiend hoor.
pi_187218639
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer. Geloof dat ik er wel om moest lachen :P Heb hem nog een paar keer op andere apps gematched ook voor de grap en de gesprekken bleven beetje op dat niveau :P

En het is jammer dat het blijkbaar zeldzaam is. Blijkbaar denken veel mensen op datingapps dat ze ineen een attitude kunnen hebben terwijl ze waarschijnlijk in real life echt wel op een hoi reageren.
:D

Wb attitude, denk ik ook dat het te maken heeft met dat je in real life wat alcohol in jezelf kan gieten om wat losser en onbewuster te worden. Of dat je in real life wat meer bescheiden/verlegen bent. Dan accepteer je wat meer. Op internet kun je je totaal anders voordoen.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als je als begin van het gesprek met een hoi begint en de ander vind dat niet orgineel genoeg kan je je ook afvragen of dat dan wel het juiste type persoon voor je is toch?
:Y
pi_187218691
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als je als begin van het gesprek met een hoi begint en de ander vind dat niet orgineel genoeg kan je je ook afvragen of dat dan wel het juiste type persoon voor je is toch?
Mweh, het zegt allemaal vrij weinig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:03:08 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218711
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mweh, het zegt allemaal vrij weinig.
Ik vind het een teken van misplaatste arrogantie.
pi_187218721
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Genoeg mannen die hier zeggen ja vrouwen willen altijd originele openingszin blablabla. Beetje vermoeiend hoor.
Terechte stereotypering. Vrijwel iedere vrouw waardeert een leuke openingszin wel als ze op een openingszin zit te wachten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218735
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind het een teken van misplaatste arrogantie.
Heeft misschien te maken met een overschot aan keuze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:05:02 #177
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218742
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Terechte stereotypering. Vrijwel iedere vrouw waardeert een leuke openingszin wel als ze op een openingszin zit te wachten.
joh.
pi_187218745
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind het een teken van misplaatste arrogantie.
IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
pi_187218797
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mweh, het zegt allemaal vrij weinig.
Ik denk dat het lichtjes wel zegt over hoe iemand is. Als je obv een "Hoi" iemand compleet beoordeelt.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
Geldt dat niet voor alle apps?

Maar kijk, ik heb geen kopieer-plak werk als openingszinnen gebruikt, maar vaak iets dat te herleiden valt naar dat profiel of die profielfoto's en dan nog niks.

De echte vraag is of je met originele openingszinnen überhaupt wel succes hebt, want door het aantal matches raak je na verloop van tijd toch ergens onderin met je originele openingszin. De vraag is meer of zij zin heeft om tot onderaan te browsen en lezen. Het is denk ik ook een kwestie van het juiste moment pakken waardoor je bovenin de lijst komt met een originele openingszin + geluk.

Dit is gewoon hét verdienmodel van dating apps: neem een abbo en je komt bovenaan. Bovenaan betekent meer succes.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:08:35 #180
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218803
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
pi_187218812
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

joh.
Johhhhhhhhhh, je begrijpt stereotypes niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218818
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
Dat lijkt me toch vrij simpel: weinig succes.
pi_187218821
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat het lichtjes wel zegt over hoe iemand is. Als je obv een "Hoi" iemand compleet beoordeelt.
[..]

Geldt dat niet voor alle apps?

Maar kijk, ik heb geen kopieer-plak werk als openingszinnen gebruikt, maar vaak iets dat te herleiden valt naar dat profiel of die profielfoto's en dan nog niks.

De echte vraag is of je met originele openingszinnen überhaupt wel succes hebt, want door het aantal matches raak je na verloop van tijd toch ergens onderin met je originele openingszin. De vraag is meer of zij zin heeft om tot onderaan te browsen en lezen. Het is denk ik ook een kwestie van het juiste moment pakken met een originele openingszin + geluk.
Ja natuurlijk alle apps, maar Tinder is in feite de populairste, dus noemde die als voorbeeld.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:10:11 #184
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218828
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Johhhhhhhhhh, je begrijpt stereotypes niet?
Krijgen we dit weer.
pi_187218833
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
Je milieu is wel biased, je zit in een topic over dating apps en mannen die er lang in posten dus weinig succes hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218834
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
Ik denk dat er andere, zo niet belangrijkere factoren spelen dan alleen een goede openingszin. Zie mijn post hierboven. :P
  zondag 2 juni 2019 @ 13:10:55 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218842
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch vrij simpel: weinig succes.
Ja maar je hoeft het toch niet te doen. Dat constante verwijt dat vrouwen zoveel matches hebben en dat de man daarom al geen kans maakt. Zit dan niet op een datingapp.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:01 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187218845
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
Ik vind het komen met een originele openingszin zo’n ding. Je hebt een foto van elkaar gezien en wat cliché info aangaande drankjes en dansjes, plus het feit dat ze into honden is (dat is schijnbaar een ding vandaag de dag op Tinder) en dan moet je out of the blue met een geweldige openingszin komen, zonder dat je daar een aanleiding of context voor hebt, want wees eerlijk, een echte link heb je niet.

Laten mensen nou gewoon eens die apps gebruiken waarvoor ze zijn, mensen leren kennen. Met de nadruk op leren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:56 #189
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218861
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je milieu is wel biased, je zit in een topic over dating apps en mannen die er lang in posten dus weinig succes hebben.
Het is toch raar om iets te blijven doen waar je dan dus blijkbaar weinig succes in hebt en dat vervolgens gaat afschuiven op de vrouw. Zeg niet perse dat jij dat doet. Maar als iets niet werkt dan stop je er toch mee?
pi_187218867
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je hoeft het toch niet te doen. Dat constante verwijt dat vrouwen zoveel matches hebben en dat de man daarom al geen kans maakt. Zit dan niet op een datingapp.
Dan maar geen liefde?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218870
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
Het is geen slachtoffer rol, ik noem alleen hoe het gaat op datingapps. Het feit blijft dat vrouwen de matches voor het uitkiezen hebben en hierdoor op van alles makkelijk kunnen selecteren.

Als de meeste allemaal hoi zeggen en twee andere proberen tenminste een beetje origineel te zijn, dan springen die er toch sneller uit?
pi_187218881
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik vind het komen met een originele openingszin zo’n ding. Je hebt een foto van elkaar gezien en wat cliché info aangaande drankjes en dansjes, plus het feit dat ze into honden is (dat is schijnbaar een ding vandaag de dag op Tinder) en dan moet je out of the blue met een geweldige openingszin komen, zonder dat je daar een aanleiding of context voor hebt, want wees eerlijk, een echte link heb je niet.

Laten mensen nou gewoon eens die apps gebruiken waarvoor ze zijn, mensen leren kennen. Met de nadruk op leren.
Ja ik vind het ook altijd geforceerd.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:13:55 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218891
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is geen slachtoffer rol, ik noem alleen hoe het gaat op datingapps. Het feit blijft dat vrouwen de matches voor het uitkiezen hebben en hierdoor op van alles makkelijk kunnen selecteren.

Als de meeste allemaal hoi zeggen en twee andere proberen tenminste een beetje origineel te zijn, dan springen die er toch sneller uit?
Ja sorry maar dit vind ik een slachtofferrol. Jij hebt geen succes omdat de vrouw zoveel matches heeft. Met andere woorden daar kan jij niks aan doen.
pi_187218895
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is toch raar om iets te blijven doen waar je dan dus blijkbaar weinig succes in hebt en dat vervolgens gaat afschuiven op de vrouw. Zeg niet perse dat jij dat doet. Maar als iets niet werkt dan stop je er toch mee?
Je snapt dat voortplanting nogal een dingetje is in ons systeem?

Instinct, het moét en zal werken.
En als het dan niet werkt wordt men gefrustreerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:14:47 #195
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218903
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je snapt dat voortplanting nogal een dingetje is in ons systeem?
Als jij denkt dat je je alleen maar kan voortplanten via apps dan kan ik daar niet zoveel zinnigs meer op zeggen.
pi_187218911
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je je alleen maar kan voortplanten via apps dan kan ik daar niet zoveel zinnigs meer op zeggen.
Waar lees je dit dan?…...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218913
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja sorry maar dit vind ik een slachtofferrol. Jij hebt geen succes omdat de vrouw zoveel matches heeft. Met andere woorden daar kan jij niks aan doen.
Nogmaals dit was geen klacht van mijn kant. Ik geef alleen aan waarom sommige mannen met openingszinnen komen in plaats van een hoi.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:15:49 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218921
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar lees je dit dan?…...
:')
pi_187218942
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja sorry maar dit vind ik een slachtofferrol. Jij hebt geen succes omdat de vrouw zoveel matches heeft. Met andere woorden daar kan jij niks aan doen.
Hoe is " ik kan er niks aan doen" een slachtofferrol ?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:17:01 #200
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218947
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nogmaals dit was geen klacht van mijn kant. Ik geef alleen aan waarom sommige mannen met openingszinnen komen in plaats van een hoi.
Ja en dat is toch prima. Enige wat ik net zei is dat vrouwen of mannen die een hoi op een dating app niet accepteren want niet speciaal genoeg arrogant zijn naar mijn mening. En of het dan wel de vraag is of het een leuk persoon is om te daten. Naar mijn idee niet.

Maar als jij graag een openingszin doet be my guest :p
pi_187218951
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Nee serieus? Dat staat toch nergens?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:17:19 #202
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218955
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe is " ik kan er niks aan doen" een slachtofferrol ?
Ja omdat je er zelf voor kiest om gebruik te maken van die app.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:17:47 #203
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218963
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee serieus? Dat staat toch nergens?
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je snapt dat voortplanting nogal een dingetje is in ons systeem?

Instinct, het moét en zal werken.
En als het dan niet werkt wordt men gefrustreerd.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:18:59 #204
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218977
Het is een beetje alsof je loopt te klagen over dat het een vleeskeuring is en geen matches krijgt en zo ordinair en geen diepgang maar er dan wel op blijven zitten. Begrijp ik niet hoor.
pi_187219002
quote:
15s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]


[..]

2 dingen:

Je betrekt iets opeens op mij, ik heb het niet over mezelf.

Genoeg mensen die helemaal niet weten hoe ze het moeten aanpakken in het echte leven. / Dat is nog lastiger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:21:23 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187219010
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook altijd geforceerd.
Dat is het ook. Er is niks natuurlijks aan. Vanaf stilstand momentum creeeren is best een ding, dan kan je toch beter situaties opzoeken die al in beweging zijn. Misschien beetje gek omschreven, maar ik heb gewoon nodig dat er iets in de lucht hangt, zij het gezelligheid, spanning, seks qua atmosfeer... Dan zit je daar achter je telefoontje, te staren naar een foto waarbij je je verder totaal geen beeld kan vormen. En dan moet het ook nog allemaal leuk en spontaan zijn en het liefst zonder dat de tegenpartij er de nodige moeite voor hoeft te doen? Dikke doei, duik wel met een Bacardi cola de kroeg in en sleep er dan wel een mee naar huis.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187219025
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is een beetje alsof je loopt te klagen over dat het een vleeskeuring is en geen matches krijgt en zo ordinair en geen diepgang maar er dan wel op blijven zitten. Begrijp ik niet hoor.
Iemand raakt gewoon gefrustreerd vanwege gebrek aan succes, maar de wil om succes te krijgen is groter dan die pijn van de frustratie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:22:30 #208
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219033
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

2 dingen:

Je betrekt iets opeens op mij, ik heb het niet over mezelf.

Genoeg mensen die helemaal niet weten hoe ze het moeten aanpakken in het echte leven. / Dat is nog lastiger.
Kap nou hoor. Je begint zelf over een voortplanting in het gesprek over datingapps.

En begrijp dat het voor mensen lastig is. Ben zelf ook geen held op dit gebied maar als een datingapp niet voor jou werkt dan is dat prima en moet je iets anders gaan doen ipv van het andere geslacht dingen gaan verwijten waarom het niet werkt.
pi_187219040
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:21 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is het ook. Er is niks natuurlijks aan. Vanaf stilstand momentum creeeren is best een ding, dan kan je toch beter situaties opzoeken die al in beweging zijn. Misschien beetje gek omschreven, maar ik heb gewoon nodig dat er iets in de lucht hangt, zij het gezelligheid, spanning, seks qua atmosfeer... Dan zit je daar achter je telefoontje, te staren naar een foto waarbij je je verder totaal geen beeld kan vormen. En dan moet het ook nog allemaal leuk en spontaan zijn en het liefst zonder dat de tegenpartij er de nodige moeite voor hoeft te doen? Dikke doei, duik wel met een Bacardi cola de kroeg in en sleep er dan wel een mee naar huis.
Real life fixen blijft ook de leukste en beste manier ^O^
  zondag 2 juni 2019 @ 13:23:38 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219048
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iemand raakt gewoon gefrustreerd vanwege gebrek aan succes, maar de wil om succes te krijgen is groter dan die pijn van de frustratie.
Ja maar hou de frustratie graag bij jezelf.
pi_187219076
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kap nou hoor. Je begint zelf over een voortplanting in het gesprek over datingapps.

En begrijp dat het voor mensen lastig is. Ben zelf ook geen held op dit gebied maar als een datingapp niet voor jou werkt dan is dat prima en moet je iets anders gaan doen ipv van het andere geslacht dingen gaan verwijten waarom het niet werkt.
Ehh, voortplanting is in biologische zin een enorme drijfveer. Ook om te daten dus.

Wat als je niet weet wat je anders kunt doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219095
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hou de frustratie graag bij jezelf.
Geef ze dat advies zou ik zeggen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:26:48 #213
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219098
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, voortplanting is in biologische zin een enorme drijfveer. Ook om te daten dus.

Wat als je niet weet wat je anders kunt doen?
Dan probeer je buiten datingapps om in contact te komen met het andere geslacht.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:27:10 #214
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219106
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geef ze dat advies zou ik zeggen...
Dat probeer ik al de hele tijd te doen :P
  zondag 2 juni 2019 @ 13:27:52 #215
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187219117
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Real life fixen blijft ook de leukste en beste manier ^O^
Tinder is voor mij dan ook een verlengstuk qua mogelijkheden om vrouwen te ontmoeten, ik ga er liever gewoon op uit.

Ik denk zelfs dat je kansen IRL gewoonweg hoger zijn, dan succesvol een date regelen op Tinder.

Plus the real deal is altijd fijner dan een beetje foto’s swipen en je krijgt dingen te zien die digitaal niet vast te leggen zijn, denk aan uitstraling, charisma, body language en authenticiteit, zaken die een persoon aantrekkelijker kunnen maken dan ze op een foto kunnen doen overkomen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187219120
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Real life fixen blijft ook de leukste en beste manier ^O^
Laatste keer dat daar een topic over begonnen werd werden die gasten uitgelachen omdat het creeps zijn. "Pua" topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219132
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan probeer je buiten datingapps om in contact te komen met het andere geslacht.
Hoe doe je dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:28:57 #218
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219141
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Ga uit of zo :P Word lid van je clubjes etc. Mogelijkheden zijn onbeperkt :P
pi_187219146
Zoek of kies een "normale" vrouw waar je hoi tegen zegt. Probleem opgelost.

Dat vele matches is gewoon een keuze en/of handigheid van management. Ze reageren heus niet allemaal tegelijkertijd, een gedeelte reageert niet (meer).

Binnen 1 gesprek, hooguit een paar dagen weet ik al of het past of niet. Ik laat dit ook zo snel mogelijk weten n.a.v. de gewone gesprekken. Het is net als speeddaten, je kan al vrij snel weten of diegene is wat je wil. De ander merkt ook dat de vrouwelijke match het ook niet is, die kunnen nog sneller laten weten. Zo komen de volgende -tig matches ook aan de beurt. Je bent als man niet kansloos op een app.
pi_187219163
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Real life fixen blijft ook de leukste en beste manier ^O^
Als dat zo is, waarom zitten we dan allemaal hier? :D :P :'(
pi_187219193
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:29 schreef Yiwei het volgende:
Je bent als man niet kansloos op een app.
Nee sure, beetje leuk profiel en gaan, maareh, wat is het minimum aan matches dat je nodig hebt denk je per dag dat je op Tinder zit om het leuk te houden? 5+? Ben je ook al snel 20minuten aan het swipen.

Als je dat niet haalt valt er naar mijn mening niks te halen op zo een app.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219197
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom zitten we dan allemaal hier? :D :P :'(
_O-

on point
pi_187219203
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laatste keer dat daar een topic over begonnen werd werden die gasten uitgelachen omdat het creeps zijn. "Pua" topic.
Het hangt er ook net van af waar je het probeert. Niemand gaat raar opkijken als je probeert een dame te versieren in een kroeg of club.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:35:44 #224
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219207
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee sure, beetje leuk profiel en gaan, maareh, wat is het minimum aan matches dat je nodig hebt denk je per dag dat je op Tinder zit om het leuk te houden? 5+? Ben je ook al snel 20minuten aan het swipen.

Als je dat niet haalt valt er naar mijn mening niks te halen op zo een app.
Ik denk dat het eerder gaat om de kwaliteit van de match dan de hoeveelheid. NIet staren op het aantal matches scheelt al een hoop frustratie denk ik.
pi_187219210
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee sure, beetje leuk profiel en gaan, maareh, wat is het minimum aan matches dat je nodig hebt denk je per dag dat je op Tinder zit om het leuk te houden? 5+? Ben je ook al snel 20minuten aan het swipen.

Als je dat niet haalt valt er naar mijn mening niks te halen op zo een app.
Ik hoef maar 1 goede match per keer te hebben; ben ik al dik tevreden. Op dit moment zit er helaas even niemand bij.
pi_187219212
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom zitten we dan allemaal hier? :D :P :'(
Omdat veel mensen het simpel weg gewoon niet durven. Dus dan maar veilig vanachter je smartphone.

Maar daardoor loop je wel heel veel leuke meiden mis.
pi_187219247
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:27 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tinder is voor mij dan ook een verlengstuk qua mogelijkheden om vrouwen te ontmoeten, ik ga er liever gewoon op uit.

Ik denk zelfs dat je kansen IRL gewoonweg hoger zijn, dan succesvol een date regelen op Tinder.

Plus the real deal is altijd fijner dan een beetje foto’s swipen en je krijgt dingen te zien die digitaal niet vast te leggen zijn, denk aan uitstraling, charisma, body language en authenticiteit, zaken die een persoon aantrekkelijker kunnen maken dan ze op een foto kunnen doen overkomen.
Tinder is handig in dat je er de deur niet voor uit hoeft. Je hoeft niet eerst uit te gaan en dan maar zien of je iemand tegenkomt.

Dus het heeft zeker z'n waarde, alleen heeft het ook z'n negatieve aspecten.
pi_187219270
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het hangt er ook net van af waar je het probeert. Niemand gaat raar opkijken als je probeert een dame te versieren in een kroeg of club.
Nee, tuurlijk, maar dan moet je wel die stap gaan zetten als man, want de vrouw zal dat niet zo snel doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219296
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder gaat om de kwaliteit van de match dan de hoeveelheid. NIet staren op het aantal matches scheelt al een hoop frustratie denk ik.
Dus je raadt iemand 4 uur swipen aan voor 1 match? Laten we een beetje realistisch doen alsjeblieft... De kans op een leuke match is recht evenredig aan het totaal aantal matches.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219309
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus je raadt iemand 4 uur swipen aan voor 1 match? Laten we een beetje realistisch doen alsjeblieft... De kans op een leuke match is recht evenredig aan het totaal aantal matches.
Toch.. als je naar een cafe gaat is dat niet anders toch?
Kom je ook niet elke 10 minuten een potentiele date tegen... soms zelfs avonden lang helemaal niemand.
pi_187219333
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tinder is handig in dat je er de deur niet voor uit hoeft. Je hoeft niet eerst uit te gaan en dan maar zien of je iemand tegenkomt.

Dus het heeft zeker z'n waarde, alleen heeft het ook z'n negatieve aspecten.
Voor mij geldt dat Tinder mij veeeel meer tijd zou kosten dan in het echte leven iemand aanspreken.

Alleen ben ik sociaal geconditioneerd dat een onbekende in het echt aanspreken vanwege haar looks ongewenst is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219390
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus je raadt iemand 4 uur swipen aan voor 1 match? Laten we een beetje realistisch doen alsjeblieft... De kans op een leuke match is recht evenredig aan het totaal aantal matches.
Je bent zelf toch ook een bepalende factor in het totaal aantal matches? Dus als ik mijn niveau verlaag en meer matches krijg zitten er vanzelf leukere matches bij?
pi_187219397
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch.. als je naar een cafe gaat is dat niet anders toch?
Kom je ook niet elke 10 minuten een potentiele date tegen... soms zelfs avonden lang helemaal niemand.
Er zijn vrijwel altijd wel een paar vrouwen die meer dan knap genoeg zijn als je ergens iets gaat drinken. Daarnaast is je vrouwen aanspreken tijd daar marginaal gratis want je bent immers al gezellig met vrienden aan het drinken.

Als je het leuk vindt om te swipen dan heb ik niks gezegd maar ik wil resultaat als ik zou swipen dus dat gaat mij frustreren, als ik met vrienden avondje ga stappen dan ben ik met dat gegeven al tevreden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219426
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je bent zelf toch ook een bepalende factor in het totaal aantal matches? Dus als ik mijn niveau verlaag en meer matches krijg zitten er vanzelf leukere matches bij?
Cetiris paribus... Gewoon alleen swipen wie jij leuk vindt dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219451
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Voor mij geldt dat Tinder mij veeeel meer tijd zou kosten dan in het echte leven iemand aanspreken.

Alleen ben ik sociaal geconditioneerd dat een onbekende in het echt aanspreken vanwege haar looks ongewenst is.
Tja je zal je daar toch echt over heen moeten zetten.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:49:32 #236
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187219453
Ligt er ook aan met welke intentie je afspreekt toch? Als het je meer te doen is voor bv casual sex dan heb je wel meer succes bij een groot aantal matches ja
pi_187219509
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ligt er ook aan met welke intentie je afspreekt toch? Als het je meer te doen is voor bv casual sex dan heb je wel meer succes bij een groot aantal matches ja
Meer matches is gewoon meer kans op succes, maakt niet uit wat je wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187219528
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja je zal je daar toch echt over heen moeten zetten.
Dit vergt een nieuw inzicht.. volgens mij moet ik met een psycholoog gaan praten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:55:04 #239
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187219560
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Voor mij geldt dat Tinder mij veeeel meer tijd zou kosten dan in het echte leven iemand aanspreken.

Alleen ben ik sociaal geconditioneerd dat een onbekende in het echt aanspreken vanwege haar looks ongewenst is.
Ik snap je punt, maar interesse laten blijken kan op meerdere manieren. Er zijn openingen genoeg die niet als hinderlijk ervaren worden, zonder direct de link te leggen met dat je een praatje maakt omdat ze er goed uitziet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187219740
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:55 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar interesse laten blijken kan op meerdere manieren. Er zijn openingen genoeg die niet als hinderlijk ervaren worden, zonder direct de link te leggen met dat je een praatje maakt omdat ze er goed uitziet.
Sterker nog.. een leuk spontaan praatje vinden meeste dames gewoon echt leuk hoor.

Alleen beginnen met “hey hallo.. ik zag je $vul_random_lichaamsdeel_in en dacht misschien wil je wat drinken want ik vind je wel geil” is misschien niet helemaal handig.
pi_187220229
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:27 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tinder is voor mij dan ook een verlengstuk qua mogelijkheden om vrouwen te ontmoeten, ik ga er liever gewoon op uit.

Ik denk zelfs dat je kansen IRL gewoonweg hoger zijn, dan succesvol een date regelen op Tinder.

Plus the real deal is altijd fijner dan een beetje foto’s swipen en je krijgt dingen te zien die digitaal niet vast te leggen zijn, denk aan uitstraling, charisma, body language en authenticiteit, zaken die een persoon aantrekkelijker kunnen maken dan ze op een foto kunnen doen overkomen.
Precies dit geldt nu ook voor mij. Ik ben niet echt aan het daten, maar ga de laatste maand wel veel uit vanwege al die feestdagen. Dan raak ik aan de praat met mannen, wordt het gezellig en draait het uit op zoenen/beetje klooien (meer hoeft momenteel ook even niet). En dat zijn hele verschillende types mannen die ik echt niet allemaal op Tinder ( wat ik niet meer heb) naar rechts zou swipen. Maar die IRL toch wat aantrekkelijks hebben wat je niet op een foto ziet.
pi_187220288
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Precies dit geldt nu ook voor mij. Ik ben niet echt aan het daten, maar ga de laatste maand wel veel uit vanwege al die feestdagen. Dan raak ik aan de praat met mannen, wordt het gezellig en draait het uit op zoenen/beetje klooien (meer hoeft momenteel ook even niet). En dat zijn hele verschillende types mannen die ik echt niet allemaal op Tinder ( wat ik niet meer heb) naar rechts zou swipen. Maar die IRL toch wat aantrekkelijks hebben wat je niet op een foto ziet.
Ben je wel een stuk preutser geworden dus.
Vakman pur sang
pi_187220483
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben je wel een stuk preutser geworden dus.
Heeft niet zo zeer met preuts te maken maar met nogal een nare ervaring met een man een paar maanden geleden ;( Ik wil op zich wel meer, maar is even niet verstandig ;) Ben nu gewoon toch wat voorzichtiger dan ik eerst zou zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 02-06-2019 14:51:04 ]
pi_187220898
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee sure, beetje leuk profiel en gaan, maareh, wat is het minimum aan matches dat je nodig hebt denk je per dag dat je op Tinder zit om het leuk te houden? 5+? Ben je ook al snel 20minuten aan het swipen.

Als je dat niet haalt valt er naar mijn mening niks te halen op zo een app.
Ik lees: minimaal 5+ matches per dag, binnen 20 min. nodig om het leuk te houden. Dat je dan op tinder wil blijven zitten.

Je bent dus ontevreden met de efficientie. Op tinder komen mensen om in contact te komen met anderen. Je gaat dit doel voorbij. Dat het niet leuk is bij bijv. 4 matches per dag, of dat het zus en zo moet. Zo zijn veel mensen afgeleid van het doel: in contact komen met mensen.
pi_187220960
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik lees: minimaal 5+ matches per dag, binnen 20 min. nodig om het leuk te houden. Dat je dan op tinder wil blijven zitten.

Je bent dus ontevreden met de efficientie. Op tinder komen mensen om in contact te komen met anderen. Je gaat dit doel voorbij. Dat het niet leuk is bij bijv. 4 matches per dag, of dat het zus en zo moet. Zo zijn veel mensen afgeleid van het doel: in contact komen met mensen.
Erger nog.. het zou pas ECHT goed zijn als je geen tig matches per dag had maar gewoon een daadwerkelijk goede match waardoor je die andere voorlopig even kunt laten voor wat ze zijn.

Extra veel matches maakt de slagingskans volgens mij niet per definitie beter.
pi_187220974
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Heeft niet zo zeer met preuts te maken maar met nogal een nare ervaring met een man een paar maanden geleden ;( Ik wil op zich wel meer, maar is even niet verstandig ;) Ben nu gewoon toch wat voorzichtiger dan ik eerst zou zijn.
Wellicht verstandiger dan ook.
pi_187221031
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:55 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar interesse laten blijken kan op meerdere manieren. Er zijn openingen genoeg die niet als hinderlijk ervaren worden, zonder direct de link te leggen met dat je een praatje maakt omdat ze er goed uitziet.
Alsof mensen dit niet ruiken, dat mannen de vrouwen benaderen omdat ze er goed uitzien. Sommige vrouwen vinden dit normaal en zullen het gesprek aangaan, anderen zullen weigeren om wat voor reden dan ook. In de ene setting wel, in andere niet, enz.

Een duidelijk non-uiterlijk aanleiding maakt het spontaan; je hebt een non-uiterlijke reden dat je iemand aanspreekt zoals dat je je buurman aanspreekt bijv. Voor zoiets staan veel mensen wel open ja.
pi_187221062
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wellicht verstandiger dan ook.
Jup, zeker.

Qua leeftijden nog even, ik ben 32 en "viel" juist altijd op ouder. Exen zo'n 6-13 jaar ouder ( met 1 uitschieter naar 21 jaar ouder). Maar de laatste tijd trek ik ook wel meer naar jongere jongens toe, zo'n 23-27 jaar. Ligt gewoon heel erg aan de persoon wat voor levenservaring iemand heeft en hoe diegene in het leven staat. Ik ken ook jongens van begin 20 die zich een stuk volwassener gedragen dan mannen van in de 40. Dus ook al zou het qua leeftijd je zoon kunnen zijn, ik zou hem niet alleen vanwege zijn leeftijd afwijzen als jullie verder wel een goede klik hebben.
pi_187221089
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Erger nog.. het zou pas ECHT goed zijn als je geen tig matches per dag had maar gewoon een daadwerkelijk goede match waardoor je die andere voorlopig even kunt laten voor wat ze zijn.

Extra veel matches maakt de slagingskans volgens mij niet per definitie beter.
Klopt, bijv. max. 5 matches per dag. En dan niet meer kunnen swipen totdat er 1 geen match meer is voordat je verder kunt swipen tot de max. van 5. Dit kan wat interacties afdwingen zodat mensen een gesprek tot stand laat komen.

En niet verslaafd aan steeds volgend nieuw iets, als er maar iets nieuws gebeurd. Alsof mensen verslaafd zijn aan candy crush ofzo.
pi_187221941
Hoeveel likes krijgen jullie gemiddeld per dag?
pi_187222027
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:02 schreef Gruj0 het volgende:
Hoeveel likes krijgen jullie gemiddeld per dag?
Bedoel je matches?
  zondag 2 juni 2019 @ 16:12:07 #252
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187222131
Openingszinnen gebruiken vind ik echt onzin.

Hey (insert name), wat een leuke match zeg!

Werkt prima. Openingszinnen zijn meestal te cliche of aandachtstrekkerig vind ik.
Is ook te laf online. Dat soort lijpe shit doe je maar in de club.
  zondag 2 juni 2019 @ 16:26:10 #253
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187222340
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:12 schreef SugeLucky het volgende:
Openingszinnen gebruiken vind ik echt onzin.

Hey (insert name), wat een leuke match zeg!

Werkt prima. Openingszinnen zijn meestal te cliche of aandachtstrekkerig vind ik.
Is ook te laf online. Dat soort lijpe shit doe je maar in de club.
Dan ben je inderdaad nog een baas als je ermee weg komt. Zo online is het helemaal niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187222600
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Bedoel je matches?
Ja inderdaad, het aantal matches.
pi_187222617
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het aantal matches.
Persoonlijk verschilt het. Ligt ook per periodes. Ik heb periodes gehad waarin ik misschien een maand niet ging swipen. Dan krijg je ook geen matches.

Bij intensief gebruik denk ik 4 á 5 matches per 5 á 6 dagen denk ik.

Soms een week intensief geswiped, maar dan geen matches. Maar dan de week erop wel opeens 2. Dus er is geen rode draad te vinden.

Als ik een week of 2 intensief swipen geen matches heb, dan ga ik me er niet bij neerleggen. Ik swipe dan gewoon door want die matches gaan echt wel een keer komen. Soms eerder dan anders.
pi_187222656
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Persoonlijk verschilt het. Ligt ook per periodes. Ik heb periodes gehad waarin ik misschien een maand niet ging swipen. Dan krijg je ook geen matches.

Bij intensief gebruik denk ik 4 á 5 matches per 5 á 6 dagen denk ik.

Soms een week intensief geswiped, maar dan geen matches. Maar dan de week erop wel opeens 2. Dus er is geen rode draad te vinden.
Dat haal ik bij lange na niet. Ik vraag mij soms af of er iets kapot is. ELO score oid. _O-
Maar ik swipe zelf ook niet zoveel meer.
pi_187222670
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat haal ik bij lange na niet. Ik vraag mij soms af of er iets kapot is. ELO score oid. _O-
Maar ik swipe zelf ook niet zoveel meer.
Daar heb je je reden.
pi_187222697
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar heb je je reden.
Ik ben er niet zeker van. Vroeger veel geswiped, wel de personen die mij echt bevielen. Maar meer dan een match of zo kwam er niet uit. _O-
pi_187222718
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ben er niet zeker van. Vroeger veel geswiped, wel de personen die mij echt bevielen. Maar meer dan een match of zo kwam er niet uit. _O-
Slechte foto's dan. Het gaat niet perse om dat je een model bent of dat je knap of lelijk bent.

Met goede foto's heb je altijd matches, ook al ben je foeilelijk.
pi_187222742
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Slechte foto's dan. Het gaat niet perse om dat je een model bent of dat je knap of lelijk bent.

Met goede foto's heb je altijd matches, ook al ben je foeilelijk.
Onzin. Zag net op Bumble een man met een paardenbek en een kalende kop die professionele foto's had laten maken. Zelfs die konden Neigh-tan niet redden.
Ditto.
pi_187222747
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Slechte foto's dan. Het gaat niet perse om dat je een model bent of dat je knap of lelijk bent.

Met goede foto's heb je altijd matches, ook al ben je foeilelijk.
Doe eens een beschrijving van de goede foto's die er van jou circuleren/circuleerden?
Wat is een goede foto?
pi_187222759
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:52 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Onzin. Zag net op Bumble een man met een paardenbek en een kalende kop die professionele foto's had laten maken. Zelfs die konden Neigh-tan niet redden.
Moet jij altijd zo bot mensen omschrijven? :{
pi_187222765
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:52 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Onzin. Zag net op Bumble een man met een paardenbek en een kalende kop die professionele foto's had laten maken. Zelfs die konden Neigh-tan niet redden.
Niet waar, professionele foto's betekent niet per definitie dat het ook 'goede foto's' zijn. Heb genoeg professionele foto's gezien die nergens op sloegen.
pi_187222795
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Moet jij altijd zo bot mensen omschrijven? :{
Kom op, zijn tandvlees hing nog net niet op zijn knieen. Dit was nog mild.
Ditto.
pi_187222824
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet waar, professionele foto's betekent niet per definitie dat het ook 'goede foto's' zijn. Heb genoeg professionele foto's gezien die nergens op sloegen.
De enige goede foto vanzo iemand is de achterkant. Goede pose en belichting gaat My Little Pony niet helpen.
Ditto.
pi_187222854
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:52 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Onzin. Zag net op Bumble een man met een paardenbek en een kalende kop die professionele foto's had laten maken. Zelfs die konden Neigh-tan niet redden.
Het kan zijn dat die foto’s er te gemaakt uitzagen?

Het beste zijn gewoon leuke spontane foto's.
pi_187222855
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Doe eens een beschrijving van de goede foto's die er van jou circuleren/circuleerden?
Wat is een goede foto?
Een 'goede foto' betreft ten eerste goede belichting met een redelijke camera. Je hoeft geen spiegelreflexcamera te kopen voor een goede foto. Een camera van een recente smartphone doet het ook. Hieraan gekoppeld ook goede belichting. Dus geen donkere foto's. Niemand heeft zin om uit te moeten vogelen waar je staat.

Ten tweede moet je zorgen voor wat actie in je foto's. 5 foto's waarin je in de camera kijkt is saai en getuigt niet van enige creativiteit. Bijvoorbeeld dat je ergens mee bezig bent zoals een hobby.

Ten derde foto's waar je hele lichaam zichtbaar is. Net als je gezicht. Als je alleen maar een foto van je gezicht hebt, denken vrouwen dat je een dikzak bent omdat je je lichaam niet durft te tonen. Een foto waarin je lacht is ook een goede.

Ten derde verzorgde foto's en dan niet photoshop. Maar dat JIJ er verzorgd uitziet. Leuk en goed gekleed, zorg voor smaak.

Ten vierde moet je zorgen voor je uitstraling. Sta rechtop, borst vooruit en zorg dat je er zelfverzekerd uitziet. Dat je niet zelfverzekerd bent doet er niet toe, het gaat erom dat jij zelfverzekerd uitziet op die foto.

Ten vijfde achtergrond. 5 foto's die je even snel in je woonkamer hebt geschoten is saai. Foto's van het strand, reisfoto's etc.
pi_187222872
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:56 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Kom op, zijn tandvlees hing nog net niet op zijn knieen. Dit was nog mild.
Van wie ben jij nou weer een kutkloon.
pi_187222882
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Een 'goede foto' betreft ten eerste goede belichting met een redelijke camera. Je hoeft geen spiegelreflexcamera te kopen voor een goede foto. Een camera van een recente smartphone doet het ook. Hieraan gekoppeld ook goede belichting. Dus geen donkere foto's. Niemand heeft zin om uit te moeten vogelen waar je staat.

Ten tweede moet je zorgen voor wat actie in je foto's. 5 foto's waarin je in de camera kijkt is saai en getuigt niet van enige creativiteit. Bijvoorbeeld dat je ergens mee bezig bent zoals een hobby.

Ten derde foto's waar je hele lichaam zichtbaar is. Net als je gezicht. Als je alleen maar een foto van je gezicht hebt, denken vrouwen dat je een dikzak bent omdat je je lichaam niet durft te tonen. Een foto waarin je lacht is ook een goede.

Ten derde verzorgde foto's en dan niet photoshop. Maar dat JIJ er verzorgd uitziet. Leuk en goed gekleed, zorg voor smaak.

Ten vierde moet je zorgen voor je uitstraling. Sta rechtop, borst vooruit en zorg dat je er zelfverzekerd uitziet. Dat je niet zelfverzekerd bent doet er niet toe, het gaat erom dat jij zelfverzekerd uitziet op die foto.

Ten vijfde achtergrond. 5 foto's die je even snel in je woonkamer hebt geschoten is saai. Foto's van het strand, reisfoto's etc.
Deze user.. hier hebben we wat aan _O_
pi_187222887
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:58 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

De enige goede foto vanzo iemand is de achterkant. Goede pose en belichting gaat My Little Pony niet helpen.
Gelul.

Een kerel die lelijk is kan alsnog elegant, zelfverzekerd en stijlvol zijn. Dat compenseert een hoop.

Wellicht niet alles, maar wel een hoop.
pi_187222899
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Van wie ben jij nou weer een kutkloon.
ChristmasRoses en botheparakeet
  zondag 2 juni 2019 @ 17:02:10 #272
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187222904
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

ChristmasRoses en botheparakeet
Feromonona en naregenkomtzon.
pi_187222917
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Feromonona en naregenkomtzon.
En Mapima zie ik ook wel eens voorbijkomen
  zondag 2 juni 2019 @ 17:03:32 #274
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187222928
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Van wie ben jij nou weer een kutkloon.
Jouw enige reacties in dit topic zijn altijd om andere users af te zeiken. Ben je zo gefrustreerd?
pi_187223160
Ik ben een Ditto he.

We hebben het hier niet over Mark Zuckerberg lelijk. Dit ging echt een stap verder.

Overigens haak ik af bij overdreven actiefoto's.
Ik wil geen man met midlifecrisis. Ik wil relaxt in het park barbecuen of naar het strand, niet elk halfjaar een verre reis.

Ik heb zelf niet eens vakantiefoto's eropstaan. Op vakantie maak ik foto's van de natuur, niet van mezelf. Paar selfies, maar buitenfoto's en 2 van mijn lichaam. Maar ik heb het gezicht ervoor.
Ditto.
pi_187223177
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:14 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik ben een Ditto he.

We hebben het hier niet over Mark Zuckerberg lelijk. Dit ging echt een stap verder.

Overigens haak ik af bij overdreven actiefoto's. Ik heb zelf niet eens vakantiefoto's eropstaan. Op vakantie maak ik foto's van de natuur, niet van mezelf. Paar selfies, maar buitenfoto's en 2 van mijn lichaam. Maar ik heb het gezicht ervoor.
_O-

Ik wist dat je er vol uitzag, maar je bent ook nog eens vol van jezelf. Word je nooit moe van jezelf?
pi_187223303
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:15 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O-

Ik wist dat je er vol uitzag, maar je bent ook nog eens vol van jezelf. Word je nooit moe van jezelf?
Nee ik ken mijn sterke punten. :7
Ditto.
pi_187223334
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:21 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Nee ik ken mijn sterke punten. :7
En dat zijn?
  zondag 2 juni 2019 @ 17:45:45 #279
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187223776
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En dat zijn?
Het is jouw beurt om een nieuw dating topic te openen.
pi_187223889
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is jouw beurt om een nieuw dating topic te openen.
?
  zondag 2 juni 2019 @ 17:54:39 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187223913
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

?
De gene die de laatste post heeft opent een nieuwe :P
pi_187223924
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De gene die de laatste post heeft opent een nieuwe :P
Ohh wist ik niet :P
pi_187225566
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik lees: minimaal 5+ matches per dag, binnen 20 min. nodig om het leuk te houden. Dat je dan op tinder wil blijven zitten.

Je bent dus ontevreden met de efficientie. Op tinder komen mensen om in contact te komen met anderen. Je gaat dit doel voorbij. Dat het niet leuk is bij bijv. 4 matches per dag, of dat het zus en zo moet. Zo zijn veel mensen afgeleid van het doel: in contact komen met mensen.
Klopt, logisch toch, als het niet efficiënt genoeg is heb ik er niks aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187226416
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, logisch toch, als het niet efficiënt genoeg is heb ik er niks aan.
1x een goede match lijkt me effecienter dan 10 matches waar je niks mee hebt.

Het is maar net je definitie van efficient denk ik dan.
pi_187226555
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

1x een goede match lijkt me effecienter dan 10 matches waar je niks mee hebt.

Het is maar net je definitie van efficient denk ik dan.
Maar om die ene goede match te hebben, moet je eerst 10 slechte matches hebben die je ontmatchen en niets meer zeggen ;)
  zondag 2 juni 2019 @ 20:45:13 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187226949
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maar om die ene goede match te hebben, moet je eerst 10 slechte matches hebben die je ontmatchen en niets meer zeggen ;)
Dat valt of staat toch al met je selectiecriteria. Je hoeft helemaal niet 10 slechte matches te hebben alvorens je die ene goede krijgt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187227032
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat valt of staat toch al met je selectiecriteria. Je hoeft helemaal niet 10 slechte matches te hebben alvorens je die ene goede krijgt.
Hoeft zeker niet.

Maar hoeveel kans heb je om meteen een goede match te hebben? Niet super groot voor mannen in ieder geval. Tegenover 50 gefaalde matches staat 1 of 2 goede matches.
pi_187227109
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

1x een goede match lijkt me effecienter dan 10 matches waar je niks mee hebt.

Het is maar net je definitie van efficient denk ik dan.
Ik snap niet waarom jullie hier aan trekken, kans op een leuke chick matchen is recht evenredig met het aantal matches dat je krijgt. Lager aantal matches is gewoon matige kans op het ontmoeten van een leuke chick. Bij een matige kans op het ontmoeten van een leuke chick zou ik gewoon adviseren asap van Tinder af te gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187227360
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jullie hier aan trekken, kans op een leuke chick matchen is recht evenredig met het aantal matches dat je krijgt. Lager aantal matches is gewoon matige kans op het ontmoeten van een leuke chick. Bij een matige kans op het ontmoeten van een leuke chick zou ik gewoon adviseren asap van Tinder af te gaan.
Matige kans is niet onmogelijk.
pi_187227386
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:10 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Matige kans is niet onmogelijk.
Nee, klopt, maar besteed je tijd toch efficiënter man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 21:16:13 #291
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187227491
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoeft zeker niet.

Maar hoeveel kans heb je om meteen een goede match te hebben? Niet super groot voor mannen in ieder geval. Tegenover 50 gefaalde matches staat 1 of 2 goede matches.
Ik denk dat dit voor vrouwen net zo geldt. Hoeveel idioten mannen zitten er wel niet op die apps als ik de verhalen zo hoor van vrouwen.
Vrouwen kunnen dan wel meer matches hebben maar dat betekent ook meer slechte matches.
Vrouwen zijn vaak nog selectiever met wie ze uiteindelijk op date gaan volgens mij.
pi_187227522
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, klopt, maar besteed je tijd toch efficiënter man.
In dat geval kijken we uit naar een date verhaal van jou nadat je een chick hebt gescoord IRL.
pi_187227564
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In dat geval kijken we uit naar een date verhaal van jou nadat je een chick hebt gescoord IRL.
... Dit is een ander verhaal,

Overigens kan in aanraden om city trips te doen en te verblijven in hostels voor een paar nachten dan. Pubcrawl meepakken, snel succes.

Ik heb half Juli een date van 6 weken in Amerika.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187227565
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, klopt, maar besteed je tijd toch efficiënter man.
Vertel dat een kerel die geen of nauwelijks matches heeft.

Heb jij specifieke suggesties voor hen?
pi_187227576
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vertel dat een kerel die geen of nauwelijks matches heeft.

Heb jij specifieke suggesties voor hen?
Ja, kap met Tinder.

Zorg dat het werkt of kap er mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187227705
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor vrouwen net zo geldt. Hoeveel idioten mannen zitten er wel niet op die apps als ik de verhalen zo hoor van vrouwen.
Vrouwen kunnen dan wel meer matches hebben maar dat betekent ook meer slechte matches.
Vrouwen zijn vaak nog selectiever met wie ze uiteindelijk op date gaan volgens mij.
Dat valt dus echt wel mee. Vrouwen hebben relatief gezien veel meer matches, wat dus betekent dat vrouwen over het algemeen veel meer kans hebben op een date dan mannen. Mannen hebben over het algemeen veel en veel minder matches en dus kans op een date.

Een vrouw hoeft als het ware maar aanwezig te zijn op Tinder en de matches stromen binnen. Vrouwen kunnen het permitteren om selectief te zijn. Want zij weten toch wel dat de matches komen. Mannen hebben dat helemaal niet en swipen meer strategisch.
pi_187227719
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, kap met Tinder.

Zorg dat het werkt of kap er mee.
Hoezo? In plaats daarvan wat doen? Huilen?
pi_187227958
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

... Dit is een ander verhaal,

Overigens kan in aanraden om city trips te doen en te verblijven in hostels voor een paar nachten dan. Pubcrawl meepakken, snel succes.

Ik heb half Juli een date van 6 weken in Amerika.
Kan je ook hier doen he? Zonder een stedentrip te hoeven doen. Gewoon een kroeg in wandelen en vrouwen aanspreken.

Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Bovendien wordt zo'n vrouw niet door een man aangesproken in de kroeg maar door meerdere mannen.
pi_187228025
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo? In plaats daarvan wat doen? Huilen?
Iets beters met je tijd man, weet niet of dat huilen is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187228082
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kan je ook hier doen he? Zonder een stedentrip te hoeven doen. Gewoon een kroeg in wandelen en vrouwen aanspreken.

Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Bovendien wordt zo'n vrouw niet door een man aangesproken in de kroeg maar door meerdere mannen.
Tjah, maar zo een stedentripje en pub crawl is anders, mensen zijn massaal alleen en willen nieuwe mensen leren kennen, dat gevoel is in de kroeg een stuk minder... Vriendengroepjes die op zichzelf zijn en gedragen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187228136
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iets beters met je tijd man, weet niet of dat huilen is.
Beetje tinderen hoeft niet veel tijd te kosten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')