SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Leeggekocht”Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:26 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje1
Deze bedoel je?Yep! Ben je nu in Arnhem dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Leeggekocht”We have far more in common than that which devides us..
Nee hij was in Beverwijkquote:
Ik dacht al, best lekker maar om nou zo ver om te rijden is wat overdreven.quote:
Lekker. Eerst nog een mooie zomer hier en dan lekker vakantiequote:Op donderdag 30 mei 2019 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Augustus, 3 dagen Berlijn, 4 dagen Praag, achter elkaar door
Nieuwsgierig waar je nu zit. Dacht aan de oude pcn omgeving.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In een ziekenhuis.
Een sauna is niet op loopafstand van hier, maar met de auto niet echt ver. Hoezo?
Ja, ik ben me er wel bewust van dat ik sommige dingen niet ga vertellenquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo,dat laatste lijkt me lastig
Je ouders ook trouwens...
Het is erg interessant om te lezen wat er in de opname gebeurt, maar voel je niet verplicht. Het is wel jouw privacy, ondanks anoniem Fok account etc etc
Er zitten in deze buurt allerlei verschillende geestelijke gezondheidszorginstellingen (mooi woordquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig waar je nu zit. Dacht aan de oude pcn omgeving.
Vooral dat laatste vroeg ik me al af, wat doe je de hele dag? Kan je ook (als je zou willen) gewoon studeren, of is het echt aan te raden om van alles afstand te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er wel bewust van dat ik sommige dingen niet ga vertellen
Zoals waar ik zit aan @:z80
Maar ik vind het wel goed dat mensen een beetje leren dat het geen dwangbuizen-pammetjes-horrorverpleegsters-plek is.Een beetje de dingen waarover ik me verbaas delen. Nou verbaas ik me nog eigenlijk het meeste over hoe normaal en makkelijk het leven hier is, dus daar is niet zo veel over te vertellen. Het bankhangen, vaatwasser uitruimen, bespreken wat er te eten is, de verpleging proberen te lokaliseren als je wat van ze wilt -- het voelt allemaal helemaal niet gek meer.
Ik moet alleen wel even een nieuw boek regelen, want het dikke boek dat ik had meegebracht heb ik al uit nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vroeg ik me al af, wat doe je de hele dag? Kan je ook (als je zou willen) gewoon studeren, of is het echt aan te raden om van alles afstand te nemen.Vandaag is het een "weekenddag" dus hebben we geen therapieën. Op alle doordeweekse dagen hebben we van negen tot vier therapieën: psychomotorische therapie (sport, spelletjes, yoga-achtige dingen), beeldende therapie, groepsgesprek, gezamenlijke wandeling, psycho-educatie (info over hoe hoofden werken).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen is in staat om aan al die dingen mee te doen. Bijvoorbeeld omdat ze ook lichamelijke problemen hebben. Sommige mensen hebben ook individuele therapieën. We hebben mensen die niet of nauwelijks kunnen lopen, dan is die psychomotorische therapie niet echt van toepassing, tenzij individueel aangepast.
De therapieën zijn niet specifiek gericht op jouw stoornis/probleem. Dat gebeurt later, nadat je op deze afdeling gestabiliseerd bent. Hier is het rust, reinheid en regelmaat. Wat energie en zelfvertrouwen terugvinden.
Omdat dit een open afdeling is, ben je vrij om ook naar buiten te gaan. De richtlijn is maximaal vier uur wegblijven en voor 20:30 moet iedereen binnen zijn. Op weekenddagen mag je langer wegblijven, maar je moet wel vertrouwde begeleiding hebben. Dus vandaag waren veel mensen met hun familie of partner mee. Veel mensen heb ik alleen in de ochtend even gezien, en andere waren voor het avondeten thuis.
Je merkt dat al die activiteiten wel zwaar zijn voor de meesten. Ik merk zelf dat ik aan het eind van het avondeten (waar we een ruim halfuur zitten) al overprikkeld en bang weg wil rennendus heel vaak zitten/liggen mensen ook gewoon moe en bang te wezen op hun kamer.
Er liggen puzzels en tijdschriften, en ik heb m'n laptop en wat te lezen/knutselen/puzzelen mee. De bedoeling is dat ik in de loop van de week weer hier en daar een uurtje ga studeren, en kijken wat dat met m'n vermoeidheid/angst/spanning doet. Alvast een beetje opbouwen en aftasten![]()
Je kon hier zo langs rijdenquote:
Dat kan ik enkel beoordelen door ze allemaal te proeven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Die onderste flapjes en de groenen zijn heerlijk. Maar ook de links boven op de eerste foto. En de soort kunafe (rechts 2e van onder)
@:Isabeau, zit ook hier in Arnhem
Neem je een vergiet met water mee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:50 schreef Aure het volgende:
Wéér uitgenodigd voor een babyshowerik moet echt iets aan mijn karma doen
Sicilië is het enige in dit lijstje dat ik ken. Prachtige rondreis gemaakt daar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind je zo fucking DAPPER Tele! Hoop dat je er iets heel moois uit haalt!
Ja Fietsie, waarom ben je niet even bij Isa langsgegaan?? Egoist!
Geen Mini update? Haar leuke uitje is toch al niet voorbij?
Berlijn <3 Praag <3
Ik twijfel nog.. Corfu, Sicilie, Rhodos, Corsica, Malta of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |