woooooh wat een natuurgeweld bijna onwerkelijk. Ik zag vandeweek een plaatje en ik dacht dat het geshopt was. Maar als ik dit filmpje zie dan kan het werkelijk zo heftig zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
@:Prisha en anderen. Mooi filmpje met timelapses van een storm chaser:
Wow prachtig!quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
Ik ben niet 2x zo oud dan jij.quote:
Dit gaat over Soul lijkt het wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet 2x zo oud dan jij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd naar uit kijk ... Baal van die commentatoren die er door hhen lullenquote:
Ik moet wel zeggen dat die kerel die dit geschoten heeft een heel goede editor heeft. Dit is echt perfect bewerkt ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
Was toch laatst dat kleine menneke wat een liedje deed?quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd naar uit kijk ... Baal van die commentatoren die er door hhen lullen
Nog een maandje chufi, ik hoop zo dat je dan beter ziet.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:02 schreef Charmian het volgende:
mooie afsluiter voor vanavond @:Recce...mazzel![]()
Waag het niet om te posten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was toch laatst dat kleine menneke wat een liedje deed?
Silver... Dat was bij Ajax ...... vs Tottenham hier volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2019 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was toch laatst dat kleine menneke wat een liedje deed?
Daar kunnen we het gewoon even over hebben SBE, dat jongetje stond op de middenstip.quote:
Dit is de enige Silver die ik mij herinner. Goed nummer ook eigenlijk wel uit Belgie dacht ik? Of Duitsland?quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Silver... Dat was bij Ajax ...... vs Tottenham hier volgens mij
Het is dat ik nu naar bed moet gaan.:Dquote:Op donderdag 30 mei 2019 01:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar kunnen we het gewoon even over hebben SBE, dat jongetje stond op de middenstip.
Toch wel de club met beste zangers in het publiek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd naar uit kijk ... Baal van die commentatoren die er door hhen lullen
Deze was hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 01:10 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is de enige Silver die ik mij herinner. Goed nummer ook eigenlijk wel uit Belgie dacht ik? Of Duitsland?![]()
Jij kent.quote:
I see what you did therequote:Op donderdag 30 mei 2019 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik beneden alle peil.
Ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:35 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook een YT, maar die doe ik gewoon in het juiste topic
quote:Op donderdag 30 mei 2019 01:35 schreef Five4Nine het volgende:
Ok nu ben ik echt naar bed na dit nummer.
Dit is toch voor mij dan wel de klassieker onder de progressive house muziek. Dat gaat maar door en door. Die melodie!
Tot morgen.
Ik sliep al bijna van het vorige nummer maar hierna ben ik echt weg.
jajaquote:Op donderdag 30 mei 2019 01:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ook.
https://www.youtube.com/user/FerryBB
Oh shit zo zie je mijn echte naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |