Je leert wel bij nu.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
Waarom kan ik nooit eens iets in 2 regels zeggen.
Het is altijd een lap tekst.
Je hebt helemaal gelijk daar in. En ik weet hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
en dan is de helft ook nog eens herhaling van wat je al eerder hebt gezegd dus totaal overbodig
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Schop die recruiters buiten en ga op zoek naar bedrijven in je richting.
Poehee.quote:
Bedrijven die in de richting werken waar jij in thuis bent benaderen met open sollicitatie en bellen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Je praat als een kleine jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
Iedereen mag natuurlijk tot laat opblijven vanavond omdat morgen Hemelvaartsdag isVandaar dat het nog zo druk is.
Zou het niet mogelijk zijn dat ik dat op die manier misschien met opzet getypt zou hebben?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je praat als een kleine jongen.
Alsof onze ouders die er misschien al jaren niet meer zijn dat zouden bepalen ... ja walk onnquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je praat als een kleine jongen.
Dat zou kunnen maar die piemel obsessie maakt me aan het twijfelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk zijn dat ik dat op die manier misschien met opzet getypt zou hebben?
Daar zit je naast. Al is mijn piemel wel okey.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die piemel obsessie maakt me aan het twijfelen.
Zo'n Liverpool stadion is wel mooi toch?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof onze ouders die er misschien al jaren niet meer zijn dat zouden bepalen ... ja walk onn
En een maat van me zingt elke keer meequote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo'n Liverpool stadion is wel mooi toch?
Daar hou ik dus ook vanquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
@:Prisha en anderen. Mooi filmpje met timelapses van een storm chaser:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
Mooi altijd om te zien ...quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
Moet jij zeggen.quote:
Nogmaals een quote aangezien ik nu bijna op 3 minuten ben van dit filmpje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |