Of ze moet een goede chemo kuur hebben gehad maar dat is ook weer zo iets waar je niets aan hebt.quote:
Schop die recruiters buiten en ga op zoek naar bedrijven in je richting.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik kan weer slaan.
Ah, oké.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kweenie, ff geen zin in fok ofzo/slecht humeur/toestanden
ja somsquote:
Dat werkte inderdaad goed.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben weer een songfestival nodig
wel even meewerkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft van mij dan ook weer niet.
Ajax zou ik prima vinden ook al ben ik een geboren Rotterdammer. Zij speelde erg lekker en daarmee krijg je wel een topic, voor diegene ook is positief gestemd.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik zet herres ik zet herres op die flank als david neres
Mo voor de kutmuziek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik zet herres ik zet herres op die flank als david neres
oehhhhhhhquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ajax zou ik prima vinden ook al ben ik een geboren Rotterdammer. Zij speelde erg lekker en daarmee krijg je wel een topic, voor diegene ook is positief gestemd.
Volgende week donderdag volgens mij heb je Nederland tegen Engeland en je krijgt straks het vrouwen WK ook nog voor de kiezen. Dat zal ook meer mensen hier tevreden stemmen.
en dan is de helft ook nog eens herhaling van wat je al eerder hebt gezegd dus totaal overbodigquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
Waarom kan ik nooit eens iets in 2 regels zeggen.
Het is altijd een lap tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |