https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbalquote:Liverpool-fans pisnijdig door kapot toilet in bus
Een groep Liverpool-fans dat per bus richting Madrid afreisde voor de Champions League-finale met Tottenham Hotpur is pisnijdig.
Door een kapot toilet kwam tachtig procent van de koffers in het laadruimte onder de plas te zitten.
Het incident vond plaats nog voordat de bus vanuit Liverpool de ferry naar Frankrijk had bereikt. De fans zaten uiteindelijk nog twintig uur in de urinelucht, voordat ze in Madrid arriveerden.
De autoriteiten verwachten dat zaterdagavond ruim 100.000 Engelsen in Madrid zullen zijn. De finale begint om 21.00 uur.
Neem aan dat ze maandag een afspraak maken bij de huisarts?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Paar vrienden van me willen niet kijken omdat het als Ajax supporter te gevoelig ligt nog
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Paar vrienden van me willen niet kijken omdat het als Ajax supporter te gevoelig ligt nog
Dat zou misschien wel verstandig zijn jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze maandag een afspraak maken bij de huisarts?
Jeetjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel verstandig zijn ja
Kreeg meteen boze reacties omdat ik vroeg wie vanavond de CL finale wilde kijken
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaarquote:
*zijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaar
Paar jaar terug overwinterden we nogquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaar
Gay tentquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:23 schreef Keyos het volgende:
Vanavond maar Irish Pubje pakken in Rotterdam, hopelijk vallen er wat Liverpool chants mee te zingen. Helemaal hyped.
twitter:JackPittBrooke twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:11:02Hearing that Harry Kane starts for Spurs. Moura dropped reageer retweet
Kut Belgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:25 schreef KingSnapback het volgende:
Verthongen!
Alderweireld!
Gun deze bazen wel de CL, ondanks dat ik liever Ajax vanavond had gezien..
Doet nog wel een beetje pijn..
Maar hup Spurs!
Ach die Moura kan toch niks. Kan je eigenlijk gewoon vrij laten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef Bolasie het volgende:
twitter:JackPittBrooke twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:11:02Hearing that Harry Kane starts for Spurs. Moura dropped reageer retweet
De Speld????quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef Bolasie het volgende:
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Om alvast in de sfeer te komen:
Want hier supporten we Liverpool!
Eens. Daarom was die EL finale zo'n schande voor het voetbal.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kom je hier terecht na wat random YouTube kliks:
Geen idee waarom, maar ik vind het geweldig
Mijn droompje was de CL finale Liverpool-Ajax. Mijn favo clubs beide in de finale genot. Heerlijk ongedwongen een fenomenale finale kijken en moge de beste winnen!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.
Zou niet heel raar zijn hoor. Als Kane, je beste speler, weer fit is moet eenmaal een aanvallende speler op de bank worden geplaatst. Son zal dat sowieso niet zijn, dat is na Kane je beste speler. Dele is juist met Kane heel goed en die twee vinden elkaar blindelings, dus dat is ook geen optie. Eriksen staat er normaal gesproken altijd in. Tsja, dan kom je bij Lucas, die soms ook op de positie van Kane heeft gespeeld. Het is dit seizoen overigens wel vaker gebeurd dat Lucas buiten het bootje viel als iedereen fit was.quote:
Is er dan ook haxball in de rust? #dtvquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week VBL ON TOUR.
WK Vrouwen 2019
Vraag daar maar allen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er dan ook haxball in de rust? #dtv
@Zipportal vindt dit leukquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sta ik net ff opstraat, komt de buurman aangelopen,
Hij zegt: Hele hok zit vol met verjaardags visite![]()
Ik: Die gooi je toch wel eruit om 21.00![]()
Hij: Nee de TV gaat gewoon aan![]()
Toen kwam er nog meer bezoek aan voor hem op straat
Ik: weten jullie al dat jullie voetbal gaan kijken![]()
Buurman![]()
![]()
Vrouw van bezoekdacht het niet
Ik: prettige avonden
Wat een klote verhaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buurman![]()
![]()
Watquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buurman![]()
![]()
Dit verhaal mist een clou.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buurman![]()
![]()
@Zipportal zal wel wat frikandellen uitstrooien op het keukenpapier zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:22 schreef Protoplanet het volgende:
Wat voor snacks hebben jullie in huis gehaald
Bamischijven voor Boskampquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:22 schreef Protoplanet het volgende:
Wat voor snacks hebben jullie in huis gehaald
Die blijven in de vriezer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Zipportal zal wel wat frikandellen uitstrooien op het keukenpapier zo.
Mag ik daar die foto van Hope Solo plaatsenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week VBL ON TOUR.
WK Vrouwen 2019
Ja, vrij land dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mag ik daar die foto van Hope Solo plaatsen
Geschoren?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mag ik daar die foto van Hope Solo plaatsen
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
Eikelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
Half-Life 3 confirmed.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Normaal vind ik je niet zo leuk, maar hier kan ik wel om lachen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is je buurvrouw @:charlotte3 ? Die praat namelijk ook met smileys
Harry Potter is voor kleuters.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Winds of Winter ligt in de schappen.
Ik heb er goed aan gedaan om nog niet in te schakelen dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:28 schreef Zipportal het volgende:
DONDER OP MET JE AJAX.
Spurs - Liverpool is het vandaag.
keek je weer naar je lulletje?quote:
zei ik gisteravond ook tegen je moederquote:
leeft ie nog dan?quote:
quote:
quote:
Niemand vroeg hierom, maar bedanktquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:32 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
dit is dat persvrouwtje https://twitter.com/tamarabouwmans
Creep.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:32 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Uh, okéquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buurman![]()
![]()
Leuk voor haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:32 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Leo Oldenburgerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:37 schreef RavenArtus het volgende:
Wie gaat het commentaar eigenlijk doen? Dan weet ik of ik zonder geluid moet gaan kijken.
quote:
we zijn het voor een keer eens.quote:
Zo'n beetje de beste commentator van het moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:40 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn geluid uit. Dank je wel!
Liever laat klaar dan vroegtijdig falen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Spraakgebrek Depay.
Geen vol zinnen, te moeilijk te veel lettergrepen.
liever miljoenen op de bankquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever laat klaar dan vroegtijdig falen.
Niet geklikt en tevens gejat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever laat klaar dan vroegtijdig falen.
Echte kenner jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Volgens Gijp gaat Tottenham winnen
Heb jij het nieuwe forum al gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Volgens Gijp gaat Tottenham winnen
Gezellig!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe forum al gezien?
WK Vrouwen 2019
Alsof iemand dat iets kan interessen. Hoorde gisteren überhaupt pas dat dat WK binnenkort is.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe forum al gezien?
WK Vrouwen 2019
Goeie opstellingquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Scheelde een Lucas Moura.quote:
PSV stond hier helemaal niet bijna :Squote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV ook maar ja die hadden een moeilijke poule
the most dangerous leadquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef dvdfreak het volgende:
na 10 min staat liverpool al met 2-0 voor
RamosGodquote:
Van zo'n afstand kom op zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat je een uitgestoken arm niet mag gebruiken om een bal tegen te houden.
godverdomme wat kinderachtigquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat je een uitgestoken arm niet mag gebruiken om een bal tegen te houden.
sowquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt bij hun was het in blessuretijd gebeurt
Ik hoopte op een spannende pot, maar ik vrees ervoor.quote:
Maar de bal raakt z'n arm niet eens aan doe kant.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? Waarom zover uitsteken? En ook nog voorzet voorkomen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
@onlogisch @Caland @maxi-musquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Vet zwijn.quote:
Wijnaldum 90+3quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
??? is toch lightquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:caland @:maxi-mus
[..]
Vet zwijn.
Zul je zien dat het nu 0-1 blijft iddquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoopte op een spannende pot, maar ik vrees ervoor.
Bedankt voor uw bestelling, we werken eraan.quote:
Geen KingFlopland geen stemquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
Poll: Deze penalty was terecht
• Ja
• Nee
• Vrouwenvoetbal is geen sport.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mening?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in jouw mening.
Ik vond het té makkelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
Poll: Deze penalty was terecht
• Ja
• Nee
• Vrouwenvoetbal is geen sport.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |