Jeetjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel verstandig zijn ja
Kreeg meteen boze reacties omdat ik vroeg wie vanavond de CL finale wilde kijken
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaarquote:
*zijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaar
Paar jaar terug overwinterden we nogquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toen begonnen ze over Feyenoord te zeiken, hoe lang geleden het wel niet was dat Feyenoord zo ver in Europa was gekomen en dat zei wél kampioen waren geworden dit jaar
Gay tentquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:23 schreef Keyos het volgende:
Vanavond maar Irish Pubje pakken in Rotterdam, hopelijk vallen er wat Liverpool chants mee te zingen. Helemaal hyped.
twitter:JackPittBrooke twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:11:02Hearing that Harry Kane starts for Spurs. Moura dropped reageer retweet
Kut Belgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:25 schreef KingSnapback het volgende:
Verthongen!
Alderweireld!
Gun deze bazen wel de CL, ondanks dat ik liever Ajax vanavond had gezien..
Doet nog wel een beetje pijn..
Maar hup Spurs!
Ach die Moura kan toch niks. Kan je eigenlijk gewoon vrij laten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef Bolasie het volgende:
twitter:JackPittBrooke twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 19:11:02Hearing that Harry Kane starts for Spurs. Moura dropped reageer retweet
De Speld????quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef Bolasie het volgende:
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Om alvast in de sfeer te komen:
Want hier supporten we Liverpool!
Eens. Daarom was die EL finale zo'n schande voor het voetbal.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kom je hier terecht na wat random YouTube kliks:
Geen idee waarom, maar ik vind het geweldig
Mijn droompje was de CL finale Liverpool-Ajax. Mijn favo clubs beide in de finale genot. Heerlijk ongedwongen een fenomenale finale kijken en moge de beste winnen!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon geen voetballiefhebber als je na het zien van dit soort beelden geen zwak krijgt voor de ‘clob’. Wel een droompje hoor om daar een keer tussen te staan.
Zou niet heel raar zijn hoor. Als Kane, je beste speler, weer fit is moet eenmaal een aanvallende speler op de bank worden geplaatst. Son zal dat sowieso niet zijn, dat is na Kane je beste speler. Dele is juist met Kane heel goed en die twee vinden elkaar blindelings, dus dat is ook geen optie. Eriksen staat er normaal gesproken altijd in. Tsja, dan kom je bij Lucas, die soms ook op de positie van Kane heeft gespeeld. Het is dit seizoen overigens wel vaker gebeurd dat Lucas buiten het bootje viel als iedereen fit was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |