Ik moet de CL-toto nog bijwerken, maar ben nog steeds in de ontkenning.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik doen na vanavond maar jij mag er ook wel één maken hoor. Dan hoef ik ook geen stuk over Tottenham te tikken. (lol)
Bij Spaanse clubs.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer maakt Stijn weer eens een topic?
Voetbalgerelateerd pas in het nieuwe seizoen, misschien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer maakt Stijn weer eens een topic?
Helemaal vergeten maar die heb ik wel gewonnen neem ik aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet de CL-toto nog bijwerken, maar ben nog steeds in de ontkenning.
Dat lijkt me ook wel ja, vooral omdat er nog maar drie mensen meededen de laatste keerquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helemaal vergeten maar die heb ik wel gewonnen neem ik aan.
Mag ik straks meespelen met haxball?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zó incompetent ben ik nou ook weer niet.
Ja jammer is dat, @Koffieplanter haakte ook af toen hij het niet van mij kon winnen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja, vooral omdat er nog maar drie mensen meededen de laatste keer
Ja daar ben ik al bang voor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Win eerst maar eens van een Qarabag (lol)
Een algemeen topic, ja. Maar het finaletoernooi is op zich losstaand. Daar kan je best een apart topic met een leuke inleidende OP voor maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is al een Nations leauge topic toch?
Ja ok, maar dalijk voor de FINALE!!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is al een Nations leauge topic toch?
Sowieso aparte topics voor de wedstrijden van ons aller Oranje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een algemeen topic, ja. Maar het finaletoernooi is op zich losstaand. Daar kan je best een apart topic met een leuke inleidende OP voor maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een algemeen topic, ja. Maar het finaletoernooi is op zich losstaand. Daar kan je best een apart topic met een leuke inleidende OP voor maken.
Ik ga er na de CL finale wel even voor zitten.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou ik Lucas Moura wel gunnenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Spurs zo de CL wint.
Dan kunnen de Arsenal-fans zich wel opdoeken.
Dan heeft Ajax toch mooi van de CL winnaar verloren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die halve finale en finale/3e plek kunnen prima in één topic toch? Of apart topic voor Engeland-Oranje?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso aparte topics voor de wedstrijden van ons aller Oranje.
Apart topic voor het dagjesvolk iddquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso aparte topics voor de wedstrijden van ons aller Oranje.
Ik voel me daartoe niet geroepen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad
Waarom heb je dat dan nog niet gedaan Stijn?
hjb Rolandquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
hahahah mooi
arsenal mag lekker blijven met choken baggerclub
Ja (op dat laatste).quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die halve finale en finale/3e plek kunnen prima in één topic toch? Of apart topic voor Engeland-Oranje?
Ik was het, in denk in de eerste kwartfinale, één keer vergeten. Toen had het geen zin meer en gooide ik de handdoek.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja jammer is dat, @:koffieplanter haakte ook af toen hij het niet van mij kon winnen.
Liverpool wint dat wel. Is 1 wedstrijd, dus ik zie een Ajax of Barca scenario niet snel voorkomenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Praag loopt met z,n domheid te koop.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
Oké.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja (op dat laatste).
Wedstrijden van Oranje hebben altijd een apart topic volgens mij.
Z,nquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Van Praag loopt met z,n domheid te koop.
hehequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat een club zo kansloos was in een Europaleaguefinale is ongeveer 2 jaar geleden.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Dan moet Arsenal het volgende week maar thuis afmaken.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Nu wel een pingel geven
Walgelijk om te kotsen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |