Mja, ik zou ook niet op Pascal vallen. Soms is het er gewoon niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Za het volgende:
Mirjam gaat hier nog wel spijt van krijgen.
Inmiddels waarschijnlijk weer contact gezocht met Pascal, maar zijn gevoel voor haar heeft ze geelimeerd met haar ontbrekende spark of whatever.
Zij is eigenlijk geen echt hele mooie vrouw, maar doordat Pascal haar zo op handen droeg zag ze er naast hem zo bijzonder uit.
En nu weer verder als grijze muis.
Er zit tenminste leven, levensvreugde en passie in die man, hij is ook fris en uitermate galant naar vrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2019 04:09 schreef roos94 het volgende:
Mja, ik zou ook niet op Pascal vallen. Soms is het er gewoon niet.
Hij legde het er gewoon te dik bovenop, kwam een beetje wanhopig over. Kan me voorstellen dat dat voor haar benauwend wordt.quote:Op maandag 10 juni 2019 04:13 schreef Za het volgende:
[..]
Er zit tenminste leven, levensvreugde en passie in die man, hij is ook fris en uitermate galant naar vrouwen.
Als droefgeestige mus moet je zo iemand met beide handen aangrijpen.
Hij aanbidt haar, zij zegt nee. Ridicule.
Ik vind het ook leuke dochters, die ook enthousiast waren over dat hij meedeed. Lijkt me toch ook wel relevantquote:Op maandag 10 juni 2019 06:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het absoluut een leuke man. Die vindt wel een leuke vrouw, heusZijn dochters leken me ook best leuk om als bonuskinderen er bij te krijgen
In de reünie op die op Videoland staat van vier maanden later blijken ze inderdaad uit elkaar te zijn. Milly en Joost zijn nog steeds samen.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn die twee mannen niet meer samen dan? In de laatste aflevering gaven ze toch aan verder met elkaar te willen gaan?
quote:Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Za het volgende:
Mirjam gaat hier nog wel spijt van krijgen.
Inmiddels waarschijnlijk weer contact gezocht met Pascal, maar zijn gevoel voor haar heeft ze geelimeerd met haar ontbrekende spark of whatever.
Zij is eigenlijk geen echt hele mooie vrouw, maar doordat Pascal haar zo op handen droeg zag ze er naast hem zo bijzonder uit.
En nu weer verder als grijze muis.
Vergeet niet Beau VED ergens in je verhaal te benoemenquote:Op maandag 10 juni 2019 04:13 schreef Za het volgende:
[..]
Er zit tenminste leven, levensvreugde en passie in die man, hij is ook fris en uitermate galant naar vrouwen.
Als droefgeestige mus moet je zo iemand met beide handen aangrijpen.
Hij aanbidt haar, zij zegt nee. Ridicule.
Ik houd je nogal bezig zie ik?quote:Op maandag 10 juni 2019 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
Vergeet niet Beau VED ergens in je verhaal te benoemen
Eens! Leuke man maar gewoon te veel en te snel.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij legde het er gewoon te dik bovenop, kwam een beetje wanhopig over. Kan me voorstellen dat dat voor haar benauwend wordt.
Die "vriend" heeft hem echt flink voor lul gezet. Dat staat als een paal boven water.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef SEMTEX het volgende:
Het ‘rukje’ wordt wel maximaal uitgemolken.
Mooie woordspeling :’)quote:Op maandag 10 juni 2019 18:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die "vriend" heeft hem echt flink voor lul gezet. Dat staat als een paal boven water.
Ik vraag me af of die vriend dit nou ook elke keer hoort bij de koffieautomaat, de supermarkt, de kroeg... 😁quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef SEMTEX het volgende:
Het ‘rukje’ wordt wel maximaal uitgemolken.
In de reunie aflevering 11 beweert Mirjam dat het toch allemaal iets té was. Maarja wat wil je nou denk ik dan. Is een man een keer enthousiast, is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:20 schreef Revanches het volgende:
Ik vind het jammer. Ze hadden wel een connectie.
Dat maakt Maxime ervan dat hij haar niet wilde. Hij zelf zegt dat er geen gevoelens waren en dat zij zijn type niet was. Maar hoezo zoent hij (en verder) er dan wel mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Bij Nick wist ik meteen al dat dat eerste meisje Bo ‘te lelijk’ voor hem zou zijn.Toen kwam Maxine en toen wist ik ook al: ‘te lelijk’ voor hem. Hij heeft een bepaald ideaalbeeld - vooral qua uiterlijk - en daar moet zijn blonde poppetje aan voldoen. Zo niet, dan wordt het hem gewoon niet.
Hij moet beseffen dat ‘ie zelf geen godsgeschenk is. Uiterlijk en innerlijk niet. Die Maxime was al te leuk voor hem, want hij is niks anders dan een slappe zak.
Maar als je niks met camera's hebt waarom doe je dan mee aan een programma waar een miljoen mensen naar kijkenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Renesite het volgende:
Ik zie die joost en milly nog wel! Lijken me leuke mensen. Heel benieuwd of ze bij het volgende seizoen ook nog zover zijn.
Ik vind dat zij het sowieso het beste hebben aangepakt. Lekker eigen plan trekken. Niet dat geforceerde 'we moeten knuffelen zoenen etc' maar fuck it, lekker buiten de camera's erop uit.
Dat maakt Maxime er niet van. Dat is het eerste wat je ziet als kijker als hij haar ziet. Gewoon flinke teleurstelling. Hij vindt haar echt niet knap, das heel duidelijk. Maar hij gaf het gewoon een kans.quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
In de reunie aflevering 11 beweert Mirjam dat het toch allemaal iets té was. Maarja wat wil je nou denk ik dan. Is een man een keer enthousiast, is het ook weer niet goed.
[..]
Dat maakt Maxime ervan dat hij haar niet wilde. Hij zelf zegt dat er geen gevoelens waren en dat zij zijn type niet was. Maar hoezo zoent hij (en verder) er dan wel mee?
[..]
Maar als je niks met camera's hebt waarom doe je dan mee aan een programma waar een miljoen mensen naar kijken
Pussy=Pussy. Mannen kunnen dat zonder gevoel. Echt waar. Dat is alleen maar lust. Bovendien waren ze toch getrouwd, dus waarom niet?quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat maakt Maxime ervan dat hij haar niet wilde. Hij zelf zegt dat er geen gevoelens waren en dat zij zijn type niet was. Maar hoezo zoent hij (en verder) er dan wel mee?
Kan ook zijn dat ze een beetje expres mensen niet helemaal matchen voor goede televisie ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:04 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf het telkens een zeer mager resultaat vinden. Als je 10 mensen willekeurig koppelt (met alleen leeftijd die enigszins matcht) is de kans groot dat er wel 1 stel uitrolt.
Ook valt me op dat er elk jaar ook écht mismatches zijn. Mensen die juist niet bij elkaar passen.
Iedereen is gefixeerd op die ‘klik’ en overweldigende verliefdheid. Misschien is dat meteen ook het probleem van deze formule. Het zijn allemaal mensen bij wie het op de een of andere manier steeds niet is gelukt en dan al hun hoop op die uitgezochte match zetten. Alleen de oorzaak waarom het steeds niet lukt, is er nog steeds. Dus... is de kans heel groot dat het weer niet lukt.
Verder denk ik dat je kunt matchen op van alles: levensstijl, interesses, karakter, etc. Maar....om een echt stel te worden en blijven, is de fysieke aantrekkingskracht cruciaal. Je kunt nog zo gelijkgestemd zijn, maar je was niet op zoek naar een vriend of broer of zus. En... dat lijkt nog een groot mysterie wetenschappelijk gezien.
Misschien, maar dan zou ik daar als wetenschapper niet aan mee werken....quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze een beetje expres mensen niet helemaal matchen voor goede televisie ofzo.
Maar dat heeft de Nederlandse versie toch ook wel? We hadden Bram en Patty en Nicolai en Chantal, die nog steeds bij elkaar zijn. Normaliter levert elk seizoen wel één stel op (dit keer Joost en Milly).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:16 schreef Burdie het volgende:
Intrigerend he?
Eigenlijk zou er vooraf een soort speeddate ronde moeten zijn tussen alle potentiële vrouwen en potentiële mannen, maar dan zonder te praten. Alleen een minuut naar elkaar kijken, en dan aangeven: ja/nee. Maar goed, dan is het huwelijk weer niet 'at first sight'.
Overigens zijn er in andere landen wel koppels geweest die elkaar in eerste instantie niet zagen zitten, en die toch een succesverhaal werden.
(USA: Dough en Jamie, België: Stijn en Nuria)
quote:Medialaan-woordvoerder Sara Vercauteren sprak meteen klare taal via Twitter: ‘Integendeel, we maken het onszelf juist moeilijk. We laten de mensen enkel trouwen als ze een heel hoge matchingscore hebben. Ook holebi’s schreven zich in maar jammer genoeg was de matchingscore niet voldoende. Zou onkies zijn om hen enkel voor de diversiteit te laten trouwen.’ De grootte van de kans op een goede relatie primeert dus op de drang naar diversiteit op televisie.
quote:Ook holebi’s schreven zich in maar jammer genoeg was de matchingscore niet voldoende. Zou onkies zijn om hen enkel voor de diversiteit te laten trouwen.
Nee dat bedoel ik niet, die Nederlandse stellen hadden het meteen leuk samen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar dat heeft de Nederlandse versie toch ook wel? We hadden Bram en Patty en Nicolai en Chantal, die nog steeds bij elkaar zijn. Normaliter levert elk seizoen wel één stel op (dit keer Joost en Milly).
Ja, dat was een prachtig voorbeeld van de oppervlakkigheid van op uiterlijk afgaan. Ze vond hem vreselijk onaantrekkelijk (ze moest er zelfs van huilen dat ze met hem getrouwd was). Maar wat een vreselijk leuke vent was datquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:08 schreef Burdie het volgende:
Jamie heeft getwijfeld of ze "ja" zou zeggen, omdat ze in eerste instantie walgde van Dough. Pas tijdens de huwelijksreis is ze van mening veranderd en als een blok voor hem gevallen.
Wat leuk, is hier een filmpje van?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was een prachtig voorbeeld van de oppervlakkigheid van op uiterlijk afgaan. Ze vond hem vreselijk onaantrekkelijk (ze moest er zelfs van huilen dat ze met hem getrouwd was). Maar wat een vreselijk leuke vent was daten nu moest ze wel met hem omgaan voor het programma en kwam daar zelf ook achter. Ze had hem op elke andere ontmoetingsplek direct afgewimpeld en waarschijnlijk in het hokje 'creep' geplaatst.
Oh dit zijn Jamy en Dough, leuk dat het ook zo kan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:22 schreef Burdie het volgende:
Ze verwachten trouwens een tweede kindje.
[ afbeelding ]
quote:
Op 1 of andere manier lijkt hij ook aantrekkelijker te worden, ik denk door zijn zelfverzekerdheid.quote:
Ik vind ze op elkaar lijken. Hadden broer en zus kunnen zijn. Grappig is dat!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:22 schreef Burdie het volgende:
Ze verwachten trouwens een tweede kindje.
[ afbeelding ]
Wat je nu beschrijft is gewoon puur uiterlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar de reacties op de gezichten bij die eerste keer dat ze elkaar zien, dan zie je bij de geslaagde matches een soort van blik van herkenning/prettige verrassing/elkaar op een bepaalde manier aankijken. Bij de niet geslaagde matches zie je wel verrassing, maar er ‘mist’ iets. De ogen klikken niet... de ‘herkenning’ is er. Bij Bram en (naam even kwijt) uit seizoen 1 is het het allerduidelijkst. Het leek wel alsof ze een lang vergeten oude liefde zagen. Ze vlogen elkaar bijna letterlijk in de armen en maakten meteen oogcontact.
Lief!quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:19 schreef het-is-mij het volgende:
En Patty en Bram hebben een baby
https://www.linda.nl/nieu(...)ght-baby-patty-bram/
Zat eraan te komen. Ze leken nog steeds broer en zus, vond ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
En dat maakt het debacle compleet.
https://www.rtlboulevard.(...)illy-zijn-uit-elkaar
Ik vind de laatste alinea ook wel een debacle overigens:quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
En dat maakt het debacle compleet.
https://www.rtlboulevard.(...)illy-zijn-uit-elkaar
quote:Het vijfde seizoen van de populaire datingshow zal gepresenteerd worden door Carlo Boszhard. Hij neemt het stokje over van Peter van der Vorst, die nu programmadirecteur van RTL is geworden.
Ja Peter gaat sowieso niet meer presenteren nu die directeur is. Laatste seizoen was al opgenomen, vandaar dat die toen nog wel presenteerde, terwijl die al directeur was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de laatste alinea ook wel een debacle overigens:
[..]![]()
Dat wist ik wel, maar zorg dan voor een fatsoenlijke vervanger voor dit toch al floppende programma.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja Peter gaat sowieso niet meer presenteren nu die directeur is. Laatste seizoen was al opgenomen, vandaar dat die toen nog wel presenteerde, terwijl die al directeur was.
@Zipportal carlogodquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de laatste alinea ook wel een debacle overigens:
[..]![]()
Vooral bij de mannen: hee, alweer het bekende blauwe pak. jee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:59 schreef roos94 het volgende:
Ze moeten dat hele trouwpak/trouwjurk debacle reduceren tot een paar minuten.
In de eerste vier afleveringen is minstens 50% v/h programma het uitzoeken van de kleding, waarschijnlijk vanwege een deal met die trouwwinkel, maar dat boeit mij en vele anderen geen hol. Het is geen Say Yes To The Dress. Laat gewoon meer van de koppels samen zien.
Het flopt niet, want het trekt nog steeds kijkers en er wordt over gepraat. De huwelijken van de deelnemers is een ander verhaal. Wie durft zich eigenlijk nog in te schrijven... influencers en mensen die totaal kansloos zijn op relatiegebied misschien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar zorg dan voor een fatsoenlijke vervanger voor dit toch al floppende programma.
Welke stukken zou je meer willen zien? Het zuipfeest vol met hardstyle liedjes? De vakantie waarin ze op een strandbedje luieren?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:59 schreef roos94 het volgende:
In de eerste vier afleveringen is minstens 50% v/h programma het uitzoeken van de kleding, waarschijnlijk vanwege een deal met die trouwwinkel, maar dat boeit mij en vele anderen geen hol. Het is geen Say Yes To The Dress. Laat gewoon meer van de koppels samen zien.
Dit inderdaad, de Amerikaanse versie doet dat véél uitgebreiderquote:Op dinsdag 3 september 2019 02:34 schreef W00fer het volgende:
[..]
Welke stukken zou je meer willen zien? Het zuipfeest vol met hardstyle liedjes? De vakantie waarin ze op een strandbedje luieren?
Ik vond zelf de periode NA De vakantie te kort en te weinig in beeld. Dan begint het namelijk pas echt. Het hele samenwonen kwam eigenlijk slecht uit de verf.
Wie weet wat het volgende seizoen met Carlo Boszhard gaat doen.
Ik vond eigenlijk Wie Trouwt mijn Zoon op SBS nog vermakelijker 😛
Eens. Ik heb afgelopen seizoen voor het eerst gekeken (online) en heb echt zoveel lopen skippen. Terwijl je uiteindelijk relatief weinig samentijd van het koppel te zien krijgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:59 schreef roos94 het volgende:
Dat wilde ik ook net zeggen ja. Daar gaan ze ook echt samenwonen en alles, hier is het echte filmen na de huwelijksreis meestal wel voorbij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad, de Amerikaanse versie doet dat véél uitgebreider
Hier wilde ook niet iedereen samenwonen, toch? Terwijl dat volgens mij wel in hun contracten staat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:55 schreef Burdie het volgende:
Dat wilde ik ook net zeggen ja. Daar gaan ze ook echt samenwonen en alles, hier is het echte filmen na de huwelijksreis meestal wel voorbij.
Klopt, terwijl ze daar idd expliciet mee instemden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier wilde ook niet iedereen samenwonen, toch? Terwijl dat volgens mij wel in hun contracten staat.
Wie had je in gedachten, Art?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:47 schreef Pino112 het volgende:
Dat wist ik wel, maar zorg dan voor een fatsoenlijke vervanger voor dit toch al floppende programma.
Tot eind 2020 bij SBS onder contract, maar daar gaat het qua kijkcijfers niet super florisantquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:37 schreef Za het volgende:
[..]
Wie had je in gedachten, Art?
De enige die ik vd Vorst zie opvolgen qua programma's is Winston, maar die is weg bij RTL meen ik.
+ hij woont nog bij zijn ouders.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Bij Nick wist ik meteen al dat dat eerste meisje Bo ‘te lelijk’ voor hem zou zijn.Toen kwam Maxine en toen wist ik ook al: ‘te lelijk’ voor hem. Hij heeft een bepaald ideaalbeeld - vooral qua uiterlijk - en daar moet zijn blonde poppetje aan voldoen. Zo niet, dan wordt het hem gewoon niet.
Hij moet beseffen dat ‘ie zelf geen godsgeschenk is. Uiterlijk en innerlijk niet. Die Maxime was al te leuk voor hem, want hij is niks anders dan een slappe zak.
Eens, dat hele 'voor' is überhaupt niet interessant. Lullige spelletjes met de familie, stappen met vriendinnen, de keuze van de kleding, de emoties van moeders, de handgeschreven kaart, de presentator die steeds komt polsen en de familie aanspreekt, het boeit niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:59 schreef roos94 het volgende:
Bij elkaar wel vier hele afleveringen met dat uitzoeken van de kleren. Geen klap aan. Het gaat toch juist om alles vanaf het trouwen? Daar zien we maar hier en daar wat flitsen van.quote:Op donderdag 21 november 2019 02:35 schreef roos94 het volgende:
Hopelijk minimaliseren ze het trouwjurk/trouwpark zoek-debacle tot enkele minuten en niet enkele uren zoals voorgaande series.
Zal wel met sponsoring te maken hebbenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Bij elkaar wel vier hele afleveringen met dat uitzoeken van de kleren. Geen klap aan. Het gaat toch juist om alles vanaf het trouwen? Daar zien we maar hier en daar wat flitsen van.
Krijgen ze dus duidelijk meer geld voor. Vrijgezellenfeest en kleding krijgt ontzettend veel aandacht en daarna gaat het ineens razend snel.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Injetta het volgende:
Bij elkaar wel vier hele afleveringen met dat uitzoeken van de kleren. Geen klap aan. Het gaat toch juist om alles vanaf het trouwen? Daar zien we maar hier en daar wat flitsen van.
Gaat dat werken, maandag en dinsdagavond op tv?quote:Op maandag 16 december 2019 16:05 schreef roos94 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ried-at-first-sight/
Nu gaan ze 6 stellen volgen. Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |