in transit of tijdelijk voor een maandje.. nooit echt geld voor gevraagd, was wel gezellig , maar is alweer een tijdje geleden hoorquote:
Ieeeeuuuwwwwquote:
Ja, ik kan nog best begrijpen dat het grappig is, maar niet dat iemand daadwerkelijk die moeite gaat nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]Iemand die alle bed advertenties afloopt om bij wildvreemden op hun bed te kunnen springen. En dan genieten van de reacties... Ik snap dat wel
Dat ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog best begrijpen dat het grappig is, maar niet dat iemand daadwerkelijk die moeite gaat nemen.
Waarschijnlijk ben ik gewoon te lui voor een goeie (matige) grap.
Only to be young againquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
Ben wel regelmatig mee de hort op geweest .... drank drugs en trance meestal
vroegāh sjoef, vroegāhquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
Ben wel regelmatig mee de hort op geweest .... drank drugs en trance meestal
Jaaa dat kledingrek weet ik nog welquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
KLB / we do not ship to Netherlands
FOK!ker eet sok
PTA / Wat is deze auto waard?
Deze vond ik gaaf.
GC / Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van
GC / Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van [deel 2]
GC / Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van - Part III
GC / haaahaha's kledingrek
GC / haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.
GC / Onder een eiland doorzwemmen mogelijk?
Ah hier een lijstje topic, alleen degene die ik zocht kon ik niet vinden.![]()
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden
Ik vond het meevallen tot ze begonnen over dat DM gedoe.. Klaar zand er over of handel dat ergens anders af en doorquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was niet leuk nee. Maar nu is het weer haske gezellie hier
Te kinderachtig voor woorden allemaal...quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen tot ze begonnen over dat DM gedoe.. Klaar zand er over of handel dat ergens anders af en door
Vroeger waren de boten van hout en de mannen van steenquote:
IJzer toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger waren de boten van hout en de mannen van steen
ik ga met je mee naar vroegerquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger waren de boten van hout en de mannen van steen
De mannen van staal en de boten van houtquote:
Was lachen 2 meisjes uit Sevilla logeerden bij ons, waren ze stiekem aan het blowen , klopte mn ex aan de deur hadden ze alles gelijk uit het raam gegooid (eerste avond)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |