abonnement Unibet Coolblue
pi_187243241
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Tot nu toe vooral laten zien dat 'ie er geen klote van kan.
1e seizoenshelft anders even terugkijken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 3 juni 2019 @ 19:36:13 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187243251
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

1e seizoenshelft anders even terugkijken.
Toen speelde heel PSV beter dan ze eigenlijk zijn en bovendien vond ik hem toen niet eens heel bijzonder.
pi_187243264
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:22 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Je onderschat Rosario. Echt.
Wel jammer van zijn 2e seizoenshelft in ieder geval. Ben toch bebieuwd wat nou zijn daadwerkelijke niveau is. Maar het verval dat hij heeft laten zien is toch ook wel zorgwekkend.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187243285
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Toen speelde heel PSV beter dan ze eigenlijk zijn en bovendien vond ik hem toen niet eens heel bijzonder.
Vond ik wel. Gigantisch veel beter zelfs.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 3 juni 2019 @ 19:43:15 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187243393
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

1e seizoenshelft anders even terugkijken.
Heb je wat momentjes van hem waarin je volgens jou ziet dat hij echt potentieel heeft? Want hij lijkt meer een aardige meevoetballer die als het team lekker draait wel onzichtbaar werk kan verrichten, maar meteen door de mand valt als het team niet zo goed draait. Heb in de tweede seizoenshelft die jongen al heel vaak de bal zien inleveren tegen NAC en ADO zonder enige vorm van druk op hem. Dat kan je al nauwelijks wijten aan een vormdip.
Oh.
  FOK!fotograaf maandag 3 juni 2019 @ 19:44:07 #156
842 Zorro
Z
pi_187243409
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Strootman komt niet, die wil niet naar de eredivisie en kan echt nog wel ergens anders terecht.
Wat je bedoelt is:
Strootman.Komt.Niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_187243542
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je wat momentjes van hem waarin je volgens jou ziet dat hij echt potentieel heeft? Want hij lijkt meer een aardige meevoetballer die als het team lekker draait wel onzichtbaar werk kan verrichten, maar meteen door de mand valt als het team niet zo goed draait. Heb in de tweede seizoenshelft die jongen al heel vaak de bal zien inleveren tegen NAC en ADO zonder enige vorm van druk op hem. Dat kan je al nauwelijks wijten aan een vormdip.
Nee. Ik hou dat soort dingen nooit zo bij. Ik onthoud vooral of ik iemand (heel) goed vond of niet. En hij verbaasde mij de 1e seizoenshelft gewoon regelmatig. Vooral Europees.

2e seizoenshelft klopt. Dat heb ik ook gezien. Verschil was ook vooral dat hij de 1e seizoenshelft vooruit voetbalde, risico in z'n spel had. 2e seizoenshelft ging alles mis. Breed. Achteruit.

Ik wil best binnenkort op zoek gaan naar wat voorbeelden trouwens. Ben ik ook wel weer benieuwd naar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 3 juni 2019 @ 19:56:00 #158
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187243653
quote:
6s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:44 schreef Zorro het volgende:

[..]

Wat je bedoelt is:
Strootman.Komt.Niet.
Dat bedoel ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187246949
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wel jammer van zijn 2e seizoenshelft in ieder geval. Ben toch bebieuwd wat nou zijn daadwerkelijke niveau is. Maar het verval dat hij heeft laten zien is toch ook wel zorgwekkend.
Hij kon niet boven de rest uit stijgen en speelde vooral heel taakgericht, dat is dan gewoonweg niet goed genoeg. Denk dat het scheelt als hij een type Guti naast hem heeft staan ipv Hendrix, dan speel je zelf ook met iets meer bravoure. Hij heeft laten zien duelkracht, techniek en inzicht te hebben..dus komt waarschijnlijk wel goed.

Heeft hij in jeugdteams ook als verdediger gespeeld, weet iemand dat?
pi_187246984
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaahahhaahah
Is je vriendje je aan het kietelen?
pi_187247741
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 22:13 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Is je vriendje je aan het kietelen?
Nee jij met je uitspraken.
Rosario basis materiaal vinden :')

Positioneel slecht,fysiek zwak en rendement van niks..wat moet je ermee?
pi_187251797
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 22:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee jij met je uitspraken.
Rosario basis materiaal vinden :')

Positioneel slecht,fysiek zwak en rendement van niks..wat moet je ermee?
Fysiek zwak, heb je die vent wel eens zien lopen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2019 @ 11:05:54 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187253292
Ik vond de eerste seizoenshelft van Rosario echt verrassend goed, na de winterstop haperde heel PSV en viel eigenlijk vrijwel iedereen tegen.

Ik hoop dat vooral ook daar intern een analyse op losgelaten wordt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 11:24:40 #164
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187253555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond de eerste seizoenshelft van Rosario echt verrassend goed, na de winterstop haperde heel PSV en viel eigenlijk vrijwel iedereen tegen.

Ik hoop dat vooral ook daar intern een analyse op losgelaten wordt.
Ook in de eerste seizoenshelft viel het mij niet op hoor. Ik denk dat daar ook een beetje 'talentbias' bij zit. Het is een jong talent uit eigen jeugd en als die dan iets goed doen zingt iedereen Hosanna en is het de verlosser.

Ik was er bij Rosario echt verbaasd over dat iedereen zo lyrisch deed ook echt. Ik vond het meer 'degelijk', wat ook weer niet zo moeilijk is in een elftal dat aardig draait.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 juni 2019 @ 11:57:20 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187253997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook in de eerste seizoenshelft viel het mij niet op hoor. Ik denk dat daar ook een beetje 'talentbias' bij zit. Het is een jong talent uit eigen jeugd en als die dan iets goed doen zingt iedereen Hosanna en is het de verlosser.

Ik was er bij Rosario echt verbaasd over dat iedereen zo lyrisch deed ook echt. Ik vond het meer 'degelijk', wat ook weer niet zo moeilijk is in een elftal dat aardig draait.
hij haalde er wel het NL elftal mee dat zegt toch wel iets, helaas heeft hij die lijn niet door kunnen trekken al zal dat niet geheel aan hem zelf liggen
  dinsdag 4 juni 2019 @ 11:58:32 #166
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187254014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij haalde er wel het NL elftal mee dat zegt toch wel iets, helaas heeft hij die lijn niet door kunnen trekken al zal dat niet geheel aan hem zelf liggen
Ik denk dat hij de vijf interlands niet gaat halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:00:51 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187254050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de vijf interlands niet gaat halen.
hij is pas 22 dus het kan echt nog wel wat worden al zal hij misschien die 1e seizoenshelft boven zijn kunnen hebben gespeeld, dan ga jij wel gelijk krijgen.
pi_187254223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook in de eerste seizoenshelft viel het mij niet op hoor. Ik denk dat daar ook een beetje 'talentbias' bij zit. Het is een jong talent uit eigen jeugd en als die dan iets goed doen zingt iedereen Hosanna en is het de verlosser.

Ik was er bij Rosario echt verbaasd over dat iedereen zo lyrisch deed ook echt. Ik vond het meer 'degelijk', wat ook weer niet zo moeilijk is in een elftal dat aardig draait.
Rosario eigen jeugd? Netjes!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187255495
We moeten niet doen alsof we Rosario voor dit seizoen nooit hebben zien spelen. Onder Cocu kreeg hij ook al twee seizoenen ervoor invalbeurten en volgens mij ook aantal keren gestart. Hij is mij nooit echt bijzonder positief opgevallen. Mauro Jr was ik wel altijd erg enthousiast over maar die heeft onder Mark geen enkele minuut mogen spelen. De trainer maakt erg vreemde keuzes.
pi_187257267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook in de eerste seizoenshelft viel het mij niet op hoor. Ik denk dat daar ook een beetje 'talentbias' bij zit. Het is een jong talent uit eigen jeugd en als die dan iets goed doen zingt iedereen Hosanna en is het de verlosser.

Ik was er bij Rosario echt verbaasd over dat iedereen zo lyrisch deed ook echt. Ik vond het meer 'degelijk', wat ook weer niet zo moeilijk is in een elftal dat aardig draait.
Had ook te maken met het feit dat hij Hendrix naast zich had staan. Die heeft het hele seizoen geen fatsoenlijke bal voorwaarts gestuurd, iets wat Rosario, vooral in de 1e seizoenshelft, wel kon .
pi_187257463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:55 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Had ook te maken met het feit dat hij Hendrix naast zich had staan. Die heeft het hele seizoen geen fatsoenlijke bal voorwaarts gestuurd, iets wat Rosario, vooral in de 1e seizoenshelft, wel kon .
Hendrix was bij alle 3 de goals thuis tegen Ajax betrokken, maar ik denk dat hij in andere wedstrijden niet heel veel vooruit gespeeld heeft inderdaad. Daarvoor staat hij er ook niet Hendrix moet een bal afpakken en inleveren en dat kan hij gewoon goed genoeg voor de eredivisie. In de tweede seizoenshelft was Rosario verdedigend en aanvallend kut, en liet toen Van Bommel hem ook veel te veel staan.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:17:16 #172
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187257580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:55 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Had ook te maken met het feit dat hij Hendrix naast zich had staan. Die heeft het hele seizoen geen fatsoenlijke bal voorwaarts gestuurd, iets wat Rosario, vooral in de 1e seizoenshelft, wel kon .
Ja goed, geldt voor iedereen dat het makkelijker ballen is als je betere voetballers om je heen hebt. Rosario de hemel in prijzen om die paar mooie ballen vind ik iig wat ver gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187258683
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja goed, geldt voor iedereen dat het makkelijker ballen is als je betere voetballers om je heen hebt. Rosario de hemel in prijzen om die paar mooie ballen vind ik iig wat ver gaan.
Hij voetbalde degelijk en volwassenen, en komend seizoen wordt er meer van hem verwacht. Hij heeft in ieder geval veel mee, maar we gaan het zien.
pi_187259806
quote:
Napoli hoopt nog altijd vurig op de komst van Hirving Lozano. Volgens Corrierre dello Sport zijn er positieve ontwikkelingen, want er zou een mondeling akkoord zijn bereikt.

Voorzitter Aurelio De Laurentiis en coach Carlo Ancelotti hebben naar verluidt om de tafel gezet met zaakwaarnemer Mino Raiola, met wie een mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen. De kans is groot dat de Italianen het papierwerk de komende dagen snel in orde willen maken.

Daarnaast moet Napoli ook nog tot een akkoord komen met PSV, dat volgens het Italiaanse medium 40 miljoen euro vraagt voor haar Mexicaanse vleugelaanvaller.
Benieuwd of dit levensvatbaar is. Zou wel een prima ploeg zijn en goed bij hem passen. Barcelona zal na dit seizoen niet meer komen. Dembele heeft zich daar ook aardig ontwikkeld. Atletico en Arsenal leken vorig jaar ook in de markt zijn. Hopen dat ze terugkomen om de prijs wat op te drijven.

Bergwijn naar Spurs zou ook prima zijn. Mogelijk dat München - welke eerder ook interesse had - door gaat schakelen wanneer Sane onhaalbaar blijkt.

Ze moeten in een situatie terecht komen waarbij er tegen elkaar opgeboden wordt. :{
pi_187259831
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja goed, geldt voor iedereen dat het makkelijker ballen is als je betere voetballers om je heen hebt. Rosario de hemel in prijzen om die paar mooie ballen vind ik iig wat ver gaan.
Volgens mij had hij - op Frenkie De Jong na - de eerste seizoenshelft de meeste ballen voorwaarts.

Tweede seizoenshelft gewoon een inwisselbare speler. Net zoals de gehele selectie eigenlijk. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')